quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
Volgens DP is onlogisch gay, gelukkig was de moeder van Shadowkid hier net om deze bizarre aantijging te ontkrachten
quote:
shadowkid is grappiger dan jij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
Volgens DP is onlogisch gay, gelukkig was de moeder van Shadowkid hier net om deze bizarre aantijging te ontkrachten
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn jaquote:
#spannend Zo komt het allemaal toch wel dichtbij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er heeft zowaar iemand geboden op mijn PS4. De Switch komt wel dichtbij zo.
Link?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn ja
Groot Zelda fan hier
New Nintendo 3DS XL toen speciaal gekocht voor Majora's Mask, Between Worlds en Ocarina of Time.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn ja
Groot Zelda fan hier
Ocarina of Timequote:Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
New Nintendo 3DS XL toen speciaal gekocht voor Majora's Mask, Between Worlds en Ocarina of Time.
Ik vond trouwens Phantom Hourglas echt een geniaal spel btw.
Ik moet em nog kopen. Ik krijg pas vanaf 13 maart 20% werknemers korting.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ocarina of Timena Link to The Past mijn favoriete Zelda-game
Heb je de collectors edition van BOTW, of de normale?
OOT beste game ooit samen met WoW.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ocarina of Timena Link to The Past mijn favoriete Zelda-game
Heb je de collectors edition van BOTW, of de normale?
Je hebt morgen een switch maar geen game?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik moet em nog kopen. Ik krijg pas vanaf 13 maart 20% werknemers korting.
Sunrise is van zijn vbl ban af ja?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef Befbekje het volgende:
Ik dacht even dat ik Doublepain zag, alhier in VBL.. Bleek het Sunrise te zijn..
Ik heb morgen ook geen switch hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt morgen een switch maar geen game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |