Verstandige keuze. Pieter is zo aanwezig bij het financiële verkiezingsdebat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn stemt op Omtzigt, zeer verstandig.
Ik ook, maar ik ben bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen als ik hem dat laat weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gvd, ik moest nog lachen ook.
En ga zo maar door, binnendoor naar Amesfoor(t) zonder boor maar wel in koor..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog veeeeel meer, Markermeer, IJsselmeer
De CDA-Jugend krijgt wel babbels dan, anno 2017quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn stemt op Omtzigt, zeer verstandig.
VIES, VIESDIK..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Zometeen stokbrood met zalm, dille sausje en kruidenkaas
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die persoon die over de beat van Ether rapte?
Ja, lekker origineel.
Als avondeten?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Genot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Jammer van de kruidenkaas. Wat voor stokbrood?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Wat stom dat je je in moet schrijven om een stream te volgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Pieter is zo aanwezig bij het financiële verkiezingsdebat.
Bruin, volkoren met pittenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer van de kruidenkaas. Wat voor stokbrood?
Je hebt die pic niet meteen uitgeprint hè? Want opeens was je wegquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Maar die dillesaus, kruidenkaas en stokbrood niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zalm is mokergezond. Sausje is binnen de perken.
Nee, iemand die Ether (een van de meest bekende disstracks aller tijden) ript omdat hij zelf niks kan verzinnen is te debiel voor woorden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?
Nicki heeft zeker genoeg inhoud.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?
Ik denk dat hij naar huis was.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt die pic niet meteen uitgeprint hè? Want opeens was je weg.
haha. Nee tot spijt zat ik mijn DM uit te pluizen of het origineel nog boven kwam drijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt die pic niet meteen uitgeprint hè? Want opeens was je weg.
Idd echt debiel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat stom dat je je in moet schrijven om een stream te volgen.
Op aanraden van Ancilla gedaan..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat stom dat je je in moet schrijven om een stream te volgen.
De politicus wel, maar de TMG wil jouw gegevens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd echt debiel.
Je wilt als politicus toch maximaal bereik genereren als je deelneemt aan zo'n debat.
Het origineel kost me de kopquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha. Nee tot spijt zat ik mijn DM uit te pluizen of het origineel nog boven kwam drijven
Jij hebt een leven, zeg.. Kutkolere tuthola..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden koffie gezet, maar dat was ik blijkbaar alweer helemaal vergeten.
Dus ik denk 10 seconden geleden; goh, ik heb zin in koffie ik ga koffie zetten. Kom ik daar aan; is de koffie klaar.
Alzheimer zorgt voor een hoop leuke verrassingen
Post van de dag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden koffie gezet, maar dat was ik blijkbaar alweer helemaal vergeten.
Dus ik denk 10 seconden geleden; goh, ik heb zin in koffie ik ga koffie zetten. Kom ik daar aan; is de koffie klaar.
Je gaat elke dag meer en meer op die vissen van je lijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
Goed zo. Ik negeer die jongen preventief.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik lig nu al op ramkoers met Joezi
TV / [DWDD #1188] Dit is een titel.
Pieter Omtzigt (CDA), Aukje de Vries (VVD), Wouter Koolmees (D66), Tom van der Lee (GroenLinks), Martin van Rooijen (50Plus), Renske Leijten (SP), John Kerstens (PvdA), Helma Lodders (VVD)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De politicus wel, maar de TMG wil jouw gegevens.
Joezi is een kanjer.. En Baarsma is zo rechts als de neten..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik lig nu al op ramkoers met Joezi
TV / [DWDD #1188] Dit is een titel.
Dit kan zo in een filmscript. Jim Carrey in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht laatst dat koffie kon verdampen als je het verwarmingselement aanliet staan omdat mijn koffie weg was en ik ging oprecht op onderzoek uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Joezi is een kanjer.. En Baarsma is zo rechts als de neten..
Even een touw zoeken.twitter:MailSport twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 18:59:44EXCLUSIVE: Leicester in secret talks with Roy Hodgson about replacing Claudio Ranieri https://t.co/X3U21MPG5Q reageer retweet
Wat een domme initiële gedachte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat koffie kon verdampen als je het verwarmingselement aanliet staan omdat mijn koffie weg was en ik ging oprecht op onderzoek uit.
Toen bleek iemand anders het te hebben opgedronken, toch logischer.
Even GGMM zijn post gekaaptvoor mijn eigen matige herinnering
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je iets te overcompenseren met je dure woorden?
Wel raar dat jij dagelijks op zoek moet naar dat touw.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een touw zoeken.twitter:MailSport twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 18:59:44EXCLUSIVE: Leicester in secret talks with Roy Hodgson about replacing Claudio Ranieri https://t.co/X3U21MPG5Q reageer retweet
Hoe scoorde je op je dictees vroeger?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Mocht het je minderwaardigheidscomplex wat verminderen: ik moest het woord drie keer typen voordat mijn spellingscontrole zei dat het goed was.
Weet je wat een beter onderschrift zou zijn? onlo voor intimi.. Doch desalniettemin, dit geheel en al terzijde..quote:
ik slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe scoorde je op je dictees vroeger?
Als je iets niet hebt kan je het ook niet vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel raar dat jij dagelijks op zoek moet naar dat touw.
Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Mocht het je minderwaardigheidscomplex wat verminderen: ik moest het woord drie keer typen voordat mijn spellingscontrole zei dat het goed was.
Ik ga ook strakjes wat frietjes halen.. Currywurst dabei, want Bratwurst kennen we hier niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.
Zei je wat?
Napoleon zou een moord doen om jouw hand nu te mogen bezitten (als in, jouw hand voor even aan zijn arm ipv zijn eigen. Niet dat hij jouw hand kon dwingen om hem af te trekken)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Befbekje het volgende:
Ik was trouwens in slaap gevallen, zojuist achter mijn kompjoeter.. Linkerhand en linkervoet sliepen daarom ook.. Raar op gelegen, ja toch..
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga ook strakjes wat frietjes halen.. Currywurst dabei, want Bratwurst kennen we hier niet..
Ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?
U2, uitstappen bij Olympia Stadion, maar nee.. Ik ben wel in oktober in de Allianz Arena geweest, maar dat ligt wat zuidelijker.. Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?
Gewoon interesse.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
U2, uitstappen bij Olympia Stadion, maar nee.. Ik ben wel in oktober in de Allianz Arena geweest, maar dat ligt wat zuidelijker.. Hoezo?
wat moet je wetenquote:
Ja ik stel altijd voor dat mijn slapende hand jouw moeders hand is (als in, het nog even ingewikkelder te maken).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon zou een moord doen om jouw hand nu te mogen bezitten (als in, jouw hand voor even aan zijn arm ipv zijn eigen. Niet dat hij jouw hand kon dwingen om hem af te trekken)
Denk niet dat jij in aanmerking komt voor een pgb.quote:
pgp voor veilige communicatiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom heeft u een pgp? En zorg voor een goed wachtwoord en wissel regelmatig van wachtwoord.
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon interesse.
Wel een lang end vanaf het centrum in de metro.
Viesdruk wel op wedstrijd dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..
ja hoe je het als gebruiker gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet je weten
weet alleen als gebruiker hoe het werkt
saind weet misschien beter
Klopt hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..
Wattequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat jij in aanmerking komt voor een pgb.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viesdruk wel op wedstrijd dagen
U1 en U2 favoriete metrolijnen..quote:
enige goede in berlijn is dat je nog kan zwartrijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
U1 en U2 favoriete metrolijnen..
Zolang je haar maar niet bezwangerd in je fantasiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik stel altijd voor dat mijn slapende hand jouw moeders hand is (als in, het nog even ingewikkelder te maken).
Die metrolijn naar de luchthaven vind ik doodsaai.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
Die abo's van de pgp's zijn niet mis, maar voor mensen met alternatieve inkomstenbronnen goed te behappen.quote:
Kun je doen.. Op U8 wordt vaak gecontroleerd.. Het jeukt van de Polen trouwens, onder de controleursquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
enige goede in berlijn is dat je nog kan zwartrijden
Met dit soort maaltijden verover je wel de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.
Zei je wat?
U6 Alt-Tegel? Die is volledig ondergronds, ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die metrolijn naar de luchthaven vind ik doodsaai.
ga ik me gewoon als domme britse toerist gedragenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kun je doen.. Op U8 wordt vaak gecontroleerd.. Het jeukt van de Polen trouwens, onder de controleurs..
Als je ogen niet al te dicht bij elkaar staan moet dat lukken, ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga ik me gewoon als domme britse toerist gedragen
politie in berlijn wel aardigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je ogen niet al te dicht bij elkaar staan moet dat lukken, ja..
Hoiquote:
Nou, tis wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, het is morgen alweer maart :s
Tijd vliegt ditdat.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |