Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Mocht het je minderwaardigheidscomplex wat verminderen: ik moest het woord drie keer typen voordat mijn spellingscontrole zei dat het goed was.
Ik ga ook strakjes wat frietjes halen.. Currywurst dabei, want Bratwurst kennen we hier niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.
Zei je wat?
Napoleon zou een moord doen om jouw hand nu te mogen bezitten (als in, jouw hand voor even aan zijn arm ipv zijn eigen. Niet dat hij jouw hand kon dwingen om hem af te trekken)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Befbekje het volgende:
Ik was trouwens in slaap gevallen, zojuist achter mijn kompjoeter.. Linkerhand en linkervoet sliepen daarom ook.. Raar op gelegen, ja toch..
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga ook strakjes wat frietjes halen.. Currywurst dabei, want Bratwurst kennen we hier niet..
Ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?
U2, uitstappen bij Olympia Stadion, maar nee.. Ik ben wel in oktober in de Allianz Arena geweest, maar dat ligt wat zuidelijker.. Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Hertha gaan kijken?
Gewoon interesse.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
U2, uitstappen bij Olympia Stadion, maar nee.. Ik ben wel in oktober in de Allianz Arena geweest, maar dat ligt wat zuidelijker.. Hoezo?
wat moet je wetenquote:
Ja ik stel altijd voor dat mijn slapende hand jouw moeders hand is (als in, het nog even ingewikkelder te maken).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon zou een moord doen om jouw hand nu te mogen bezitten (als in, jouw hand voor even aan zijn arm ipv zijn eigen. Niet dat hij jouw hand kon dwingen om hem af te trekken)
Denk niet dat jij in aanmerking komt voor een pgb.quote:
pgp voor veilige communicatiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom heeft u een pgp? En zorg voor een goed wachtwoord en wissel regelmatig van wachtwoord.
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon interesse.
Wel een lang end vanaf het centrum in de metro.
Viesdruk wel op wedstrijd dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..
ja hoe je het als gebruiker gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet je weten
weet alleen als gebruiker hoe het werkt
saind weet misschien beter
Klopt hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wel een mooi stuk metro bovengronds.. Dus je hebt iets om jezelf aan te vergapen ondertussen..
Wattequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat jij in aanmerking komt voor een pgb.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viesdruk wel op wedstrijd dagen
U1 en U2 favoriete metrolijnen..quote:
enige goede in berlijn is dat je nog kan zwartrijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
U1 en U2 favoriete metrolijnen..
Zolang je haar maar niet bezwangerd in je fantasiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik stel altijd voor dat mijn slapende hand jouw moeders hand is (als in, het nog even ingewikkelder te maken).
Die metrolijn naar de luchthaven vind ik doodsaai.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
Die abo's van de pgp's zijn niet mis, maar voor mensen met alternatieve inkomstenbronnen goed te behappen.quote:
Kun je doen.. Op U8 wordt vaak gecontroleerd.. Het jeukt van de Polen trouwens, onder de controleursquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
enige goede in berlijn is dat je nog kan zwartrijden
Met dit soort maaltijden verover je wel de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net patat, kibbeling en een komkommer op. Ik ben niet echt trots op mijn kookkunsten vandaag.
Zei je wat?
U6 Alt-Tegel? Die is volledig ondergronds, ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die metrolijn naar de luchthaven vind ik doodsaai.
ga ik me gewoon als domme britse toerist gedragenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kun je doen.. Op U8 wordt vaak gecontroleerd.. Het jeukt van de Polen trouwens, onder de controleurs..
Als je ogen niet al te dicht bij elkaar staan moet dat lukken, ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga ik me gewoon als domme britse toerist gedragen
politie in berlijn wel aardigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je ogen niet al te dicht bij elkaar staan moet dat lukken, ja..
Hoiquote:
Nou, tis wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, het is morgen alweer maart :s
Tijd vliegt ditdat.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |