Ik ben het alleen eens met het eerste gedeelte van je post.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Peilingen zijn net zo nietszeggend als de gemiddelde sneer van GGMM.
Dat is een optie ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens zou Scrummie altijd nog kraanwater kunnen drinken.
Ik kijk geen DWDD, daarnaast is economie een sociale wetenschap en daar schijt ik op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barbara Baarsma, dit had je kunnen weten. De zure vulkaan.
Peilingen van 1 vandaag neem ik altijd erg serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Peilingen zijn net zo nietszeggend als de gemiddelde sneer van GGMM.
Daar kijk ik gelukkig al een tijd niet meer naar en dat bevalt prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, mijn favoriete linkse econoom zit zo bij DWDD.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kijk ik gelukkig al een tijd niet meer naar en dat bevalt prima.
Is Juve-Napoli de 1e wedstrijd?
Wat is dit voor een rare zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit in de woonkamer.
Dat is niet strafbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het alleen eens met het eerste gedeelte van je post.
Ach ook dat is Stijn, ik snap wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare zin.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet strafbaar![]()
Overweeg jij nog CDA eigenlijk?
Stijn stemt op Omtzigt, zeer verstandig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet strafbaar![]()
Overweeg jij nog CDA eigenlijk?
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Staat Sylvana eigenlijk nog een beetje hoog in de peilingen?
Nee, die gaat de kamer niet halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Staat Sylvana eigenlijk nog een beetje hoog in de peilingen?
gvd, ik moest nog lachen ook.quote:
Jammer, alleen al om de 3 briljante topics van tong die dat per dag op zou leveren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, die gaat de kamer niet halen.
Verstandige keuze. Pieter is zo aanwezig bij het financiële verkiezingsdebat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn stemt op Omtzigt, zeer verstandig.
Ik ook, maar ik ben bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen als ik hem dat laat weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gvd, ik moest nog lachen ook.
En ga zo maar door, binnendoor naar Amesfoor(t) zonder boor maar wel in koor..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog veeeeel meer, Markermeer, IJsselmeer
De CDA-Jugend krijgt wel babbels dan, anno 2017quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn stemt op Omtzigt, zeer verstandig.
VIES, VIESDIK..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Zometeen stokbrood met zalm, dille sausje en kruidenkaas
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die persoon die over de beat van Ether rapte?
Ja, lekker origineel.
Als avondeten?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Genot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Jammer van de kruidenkaas. Wat voor stokbrood?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Wat stom dat je je in moet schrijven om een stream te volgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Pieter is zo aanwezig bij het financiële verkiezingsdebat.
Bruin, volkoren met pittenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer van de kruidenkaas. Wat voor stokbrood?
Je hebt die pic niet meteen uitgeprint hè? Want opeens was je wegquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Maar die dillesaus, kruidenkaas en stokbrood niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zalm is mokergezond. Sausje is binnen de perken.
Nee, iemand die Ether (een van de meest bekende disstracks aller tijden) ript omdat hij zelf niks kan verzinnen is te debiel voor woorden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?
Nicki heeft zeker genoeg inhoud.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je haalt je schouders op omdat het geen originele beat is, maar nog iets te melden over de inhoud?
Ik denk dat hij naar huis was.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt die pic niet meteen uitgeprint hè? Want opeens was je weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |