SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Uhhhhquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je liet een extra arm groeien?
Lol. Je hebt Koos en larf al. En samenwonen verhindert niet het nommen van baksels buiten de deurquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij moeten maar niet gaan samenwonen
Ik bedoelde eigenlijk een nogal andere voorkeur oor voerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lol. Je hebt Koos en larf al. En samenwonen verhindert niet het nommen van baksels buiten de deur
Oorvoer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een nogal andere voorkeur oor voer
Geen temporale kwab epilepsie met auditieve hallucinaties hebben en altijd je favoriete muziek aan hebben staan in je breinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En het werkt.
Ha nu overal fatsoenlijke muziek.
Ja dat het ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen temporale kwab epilepsie met auditieve hallucinaties hebben en altijd je favoriete muziek aan hebben staan in je brein
Is dat veel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Arch-Indar het volgende:
En weer thuis.
Koud maar zonnig buiten!
En 50 pokemons rijker..
Je denkt dan dat het van buitenaf is hequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat het ik ook wel eigenlijkWel handig tijdens het werk overigens.
Maar ik prefereer het als mijn muziek van buitenaf komt.
Owh nee dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Je denkt dan dat het van buitenaf is he
Kan ook in je uppiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Pensylvania het volgende:
wanneer is die meet? heb wel zin om te swingen
Gheghe, ik dus ook niet. Tot ik de reviews ging lezen op imdb.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:54 schreef isax het volgende:
ik wist niet eens dat johnny depp in fantastic beasts zat joh.
ik ben echt een pro in spoiler vrij blijven
En in deel 2 speelt hij een grotere rolquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:54 schreef isax het volgende:
ik wist niet eens dat johnny depp in fantastic beasts zat joh.
ik ben echt een pro in spoiler vrij blijven
Ze steken elkaar gewoon aanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:00 schreef pixelbitty het volgende:
Wat is dat toch met oude gapende mannen steeds in dit topic.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:00 schreef pixelbitty het volgende:
Wat is dat toch met oude gapende mannen steeds in dit topic.
Harderquote:
Het lijkt er op jaquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En in deel 2 speelt hij een grotere rol.
He sure isquote:
Ik weet dat voor een feit sinds afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een groepsdepressie een dingetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Een te zwaar anker trekt het schip mee naar beneden oid?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet dat voor een feit sinds afgelopen weekend.Ik ook. Het is een ding. Wilde het gewoon bevestigd zien worden door iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nee depressie als besmettelijke ziekte of mensen die elkaar opzoeken ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een te zwaar anker trekt het schip mee naar beneden oid?
als je op een afdeling voor psychiatrie zit wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het gelijk een gedeelde psychose.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
als je op een afdeling voor psychiatrie zit wel.
een iemand depressief? allemaal depressief.
je stemming beinvloed je omgeving. dus daardoor kan je iemand aansteken maaaar dan moet die al niet al te vrolijk zijn zeg maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee depressie als besmettelijke ziekte of mensen die elkaar opzoeken ofzo.
Ik vind het stiekem ook altijd een rare plek om proberen om van je depressie af te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
als je op een afdeling voor psychiatrie zit wel.
een iemand depressief? allemaal depressief.
Oh, depressyphilis!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee depressie als besmettelijke ziekte of mensen die elkaar opzoeken ofzo.
* pixelbitty jeuk krijgtquote:
is het ook. werkt voor geen flikker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook altijd een rare plek om proberen om van je depressie af te komen.
Gedeelde psychose, halve smart.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wordt het gelijk een gedeelde psychose.
Daarom.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
is het ook. werkt voor geen flikker.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je de anti-depressiva gewoon door de limonade doen. Scheelt weer.
neen waar gaat het over?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom.
Heb jij ooit Paaz en UP! gelezen?
Psychiatrische afdelingen/inrichtingen ?quote:
Vrouw ergens midden 20 die door depressie dus op de PAAZ afdeling van het ziekenhuis belandt en hoe het leven daar is.quote:
zo ver kwam ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
naja ik weet dat de PAAZ de psychiatrische afdeling is in een ziekenhuis.
goed boek?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouw ergens midden 20 die door depressie dus op de PAAZ afdeling van het ziekenhuis belandt en hoe het leven daar is.
In UP! belandt ze voor de 2e keer op afdeling.
Niet zelf gelezen maar wel goede verhalen over gehoord. Schijnt humoristisch te zijn, maar ook spijkers op koppen te slaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef isax het volgende:
[..]
goed boek?
ik word er altijd somber van dus daarom lees ik zulke dingen nooit. zou wel zelf boek kunnen pennen
Jeej!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Arch-Indar het volgende:
En weer thuis.
Koud maar zonnig buiten!
En 50 pokemons rijker..
Same herequote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef isax het volgende:
[..]
goed boek?
ik word er altijd somber van dus daarom lees ik zulke dingen nooit. zou wel zelf boek kunnen pennen
And nothing was ever heard from them again.quote:
Je kunt ze al van marktplaats en Tweakers.net V&A halen trouwens die Nintendo Switchquote:
Je kunt iemands bestelling kopen. Ze hebben hem zelf nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt ze al van marktplaats en Tweakers.net V&A halen trouwens die Nintendo Switch
iets meer geduld pixie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
And nothing was ever heard from them again.
Oh, ja dat heeft veel zinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kunt iemands bestelling kopen. Ze hebben hem zelf nog niet.
ja geloof dat mediamarkt dat ook gaat flikken donderdag met de switch. vind ik zo'n naaistreekquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, ja dat heeft veel zinDacht dat er al wel leveringen waren. Je hebt altijd wel shops die games en consoles eerder in de winkel leggen. Horizon is bv al verzonden naar tig mensen die een preorder hadden staan.
even tissues pakkenquote:
I DONT WANNA WAITTTTTTTTT for our lives to be overrrrquote:
quote:
brb even emo muziek op gooienquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
I DONT WANNA WAITTTTTTTTT for our lives to be overrrr!
quote:
Ergens wel maar als je goed zit qua preorder toch wel fijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ja geloof dat mediamarkt dat ook gaat flikken donderdag met de switch. vind ik zo'n naaistreek
nog 6 uur en 25 minuten tot ik horizon mag spelen
quote:
zijn die nu al 2e hands te krijgen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ergens wel maar als je goed zit qua preorder toch wel fijn![]()
Jaloers isIk zit te bedenken wat ik liever doe. Een PS4 slim 1TB met Horizon Zero Dawn en Uncharted 4 vanavond nog "preorderen" of tweedehands een PS4 pro scoren en los Horizon Zero Dawn. Heb maar een full HD scherm al doet Zero Dawn dus wel aan downsampling van 4k op de PS4 pro. Bij gebrek aan leuke pro bundels ga ik maar voor de slim.
emo is not deadquote:
waarom heeft dat volk er dan een gekocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De pro mondjesmaat. De slim struikel je over.
Ja, goede vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
waarom heeft dat volk er dan een gekocht?
Ik was helemaal waus van Nirvana, Blink 182, H.I.M. en P!ATDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
emo is not dead
from first to last heb ik helemaal kapot gedraaid toen ik 16 was
maar geen fall out boy?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik was helemaal waus van Nirvana, Blink 182, H.I.M. en P!ATD....
Nee falloutboy had ik dan weer niet zoveel meequote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
maar geen fall out boy?
HIM heb ik nooit zo leuk gevonden. blink wel. greenday fase heb ik gehad. maar als tiener had ik geloof ik 9 van de 10 keer good charlotte op totdat ze met hiatus gingen in 2011.
nu ze terug zijn luister ik het eigenlijk nooit meereven voor concert geheugen verversen en that's it.
dat is skrillex schatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee falloutboy had ik dan weer niet zoveel mee.. Maar ik luisterde echt naar van alles en nog wat
good charlotte en green day ook ja
!
Die zanger uit die laatste clip die je stuurde leek trouwens op skrillex.
HAquote:
Ik las het net op wikipediaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef isax het volgende:
skrillex was vroeger nog gewoon sonny moore van from first to last.
toen hij de band verliet kreeg hij pas het idee om skrillex te worden.
was echt super hip op myspace.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik las het net op wikipediaik kende de band niet
.
Je bent zo hip, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:13 schreef isax het volgende:
ik heb trouwens ooit gezongen in de microfoon van joel van good charlotte in paradiso.
hoe hip ben ik?
herinner ik me net.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:13 schreef isax het volgende:
ik heb trouwens ooit gezongen in de microfoon van joel van good charlotte in paradiso.
hoe hip ben ik?
herinner ik me net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |