SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Uhhhhquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je liet een extra arm groeien?
Lol. Je hebt Koos en larf al. En samenwonen verhindert niet het nommen van baksels buiten de deurquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij moeten maar niet gaan samenwonen
Ik bedoelde eigenlijk een nogal andere voorkeur oor voerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lol. Je hebt Koos en larf al. En samenwonen verhindert niet het nommen van baksels buiten de deur
Oorvoer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een nogal andere voorkeur oor voer
Geen temporale kwab epilepsie met auditieve hallucinaties hebben en altijd je favoriete muziek aan hebben staan in je breinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En het werkt.
Ha nu overal fatsoenlijke muziek.
Ja dat het ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen temporale kwab epilepsie met auditieve hallucinaties hebben en altijd je favoriete muziek aan hebben staan in je brein
Is dat veel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Arch-Indar het volgende:
En weer thuis.
Koud maar zonnig buiten!
En 50 pokemons rijker..
Je denkt dan dat het van buitenaf is hequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat het ik ook wel eigenlijkWel handig tijdens het werk overigens.
Maar ik prefereer het als mijn muziek van buitenaf komt.
Owh nee dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Je denkt dan dat het van buitenaf is he
Kan ook in je uppiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Pensylvania het volgende:
wanneer is die meet? heb wel zin om te swingen
Gheghe, ik dus ook niet. Tot ik de reviews ging lezen op imdb.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:54 schreef isax het volgende:
ik wist niet eens dat johnny depp in fantastic beasts zat joh.
ik ben echt een pro in spoiler vrij blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |