Ook niet de echte, de gebakken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammerrrrr
Maar lekker zelf opknagen dan toch
Ik had ooit een keer matcha cheesecake, nou vind ik cheesecake vaak echt niet zo lekker, maar dat is één van de drie keren dat het écht lekker was
Eigenlijk nooit de moeite waardquote:
Key Lime cake is welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit de moeite waard
Beetje zoals pannekoeken, saai en te lafjes van smaak
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Key Lime cake is welMaar je hebt wel gelijk, veel is wat flauw.
Meer nemen en springenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
Slaperig worden na een kopje koffie. Wat klopt hier niet
Je had nog plek in je kofferquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Klinkt matig!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Warm
*laagjes uitdoet*
Alleen is er blijkbaar iets fataal mis met een gasdrukverdeelventielding in mijn meterkast dus de netbeheerder komt straks ook even langs om dat te fixen.
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelderquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Kersenvlaaiquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..] dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelder
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt matig!
En succes, hopelijk snel opgelost
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je had nog plek in je koffer![]()
Heb je mijn jus en chocopinda's ook meegenomen?
Wij moeten maar niet gaan samenwonenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoe
Joaquote:
Je liet een extra arm groeien?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.
Zulk gedoe is altijd gewoon rukquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.
Dit is iets wat toevallig ontdekt werd. Mooi dat ze het vandaag al komen maken, ik hoefde nergens meer naartoe, maar volgens mij was ik er anders ook niet dood aan gegaan. Misschien de ketel wel een beetje, dat zou wel ernstig matig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |