Gedeelde psychose, halve smart.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wordt het gelijk een gedeelde psychose.
Daarom.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
is het ook. werkt voor geen flikker.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je de anti-depressiva gewoon door de limonade doen. Scheelt weer.
neen waar gaat het over?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom.
Heb jij ooit Paaz en UP! gelezen?
Psychiatrische afdelingen/inrichtingen ?quote:
Vrouw ergens midden 20 die door depressie dus op de PAAZ afdeling van het ziekenhuis belandt en hoe het leven daar is.quote:
zo ver kwam ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
naja ik weet dat de PAAZ de psychiatrische afdeling is in een ziekenhuis.
goed boek?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouw ergens midden 20 die door depressie dus op de PAAZ afdeling van het ziekenhuis belandt en hoe het leven daar is.
In UP! belandt ze voor de 2e keer op afdeling.
Niet zelf gelezen maar wel goede verhalen over gehoord. Schijnt humoristisch te zijn, maar ook spijkers op koppen te slaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef isax het volgende:
[..]
goed boek?
ik word er altijd somber van dus daarom lees ik zulke dingen nooit. zou wel zelf boek kunnen pennen
Jeej!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:52 schreef Arch-Indar het volgende:
En weer thuis.
Koud maar zonnig buiten!
En 50 pokemons rijker..
Same herequote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef isax het volgende:
[..]
goed boek?
ik word er altijd somber van dus daarom lees ik zulke dingen nooit. zou wel zelf boek kunnen pennen
And nothing was ever heard from them again.quote:
Je kunt ze al van marktplaats en Tweakers.net V&A halen trouwens die Nintendo Switchquote:
Je kunt iemands bestelling kopen. Ze hebben hem zelf nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt ze al van marktplaats en Tweakers.net V&A halen trouwens die Nintendo Switch
iets meer geduld pixie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
And nothing was ever heard from them again.
Oh, ja dat heeft veel zinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kunt iemands bestelling kopen. Ze hebben hem zelf nog niet.
ja geloof dat mediamarkt dat ook gaat flikken donderdag met de switch. vind ik zo'n naaistreekquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, ja dat heeft veel zinDacht dat er al wel leveringen waren. Je hebt altijd wel shops die games en consoles eerder in de winkel leggen. Horizon is bv al verzonden naar tig mensen die een preorder hadden staan.
even tissues pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |