Ik kan lullen als brugman en weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat ligt er dan buiten je comfort zone? Als je uit je comfort zone bent lukt de vlotte babbel ook niet lijkt mij?
Wellicht pak je punten door een prinsalbert door je jodokus heen te jassenquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Zo weer een nieuwe date te pakken over een week. Een uit Belgie afkomstig meisje dat nogal fan is van tattoos en piercings. Beetje vreemd maar wel lekker.
Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.quote:Op donderdag 2 maart 2017 07:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Wellicht pak je punten door een prinsalbert door je jodokus heen te jassen.
Hoe leren "kennen"?
Nee heb je, ja kan je krijgen inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2017 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.
Ken dr ook via een datingsite. Had niet gedacht dat ze zou reageren op een wat studentikoos ogend type als ik maar door dat leuke lachje van haar moest ik het toch proberen.
Eindhoven. Ze woont in Arnhem maar is afkomstig uit Belgie.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:08 schreef Allures het volgende:
België? Waar woon je zelf?
Gewoon nieuwsgierigheid dit
Welke datingsite?quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.
Ken dr ook via een datingsite. Had niet gedacht dat ze zou reageren op een wat studentikoos ogend type als ik maar door dat leuke lachje van haar moest ik het toch proberen.
Voetbal? Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Zaterdag naar het voetbal met de jongen van de kroeg die ooit een eetafspraak afzei, maar tegenwoordig wel moeite lijkt te doen.
Dan zou ik toch maar de volle PM box gaan door spittenquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:03 schreef TaMieke het volgende:
Mijn dateweekend gaat niet door![]()
![]()
![]()
En mijn date van afgelopen week wordt volgens mij ook nix
Heb ik helemaal niet...quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar de volle PM box gaan door spitten
Waarschijnlijk weinig zoete witte wijn daarquote:
Ervoor en/of erna welquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weinig zoete witte wijn daar
Ken hem via de supportersvereniging van FC Twente die bij ons in de biljartkroeg zit, dus valt best meequote:
quote:
Fc 't wennquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken hem via de supportersvereniging van FC Twente die bij ons in de biljartkroeg zit, dus valt best mee
Ach verder dan buitenspel kom ik ook niet hoor. Volg t verder ook niet, maar de mensen zijn gezellig en als ik t kijk ben ik pro Twente. Feestje erna is top.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:49 schreef K44S het volgende:
Fc 't wenn
Ik moet nog een chick tegen komen die er verstand van heeft. Laats staan dat ze marvel/dc leuk vindt.
Ondanks dat ik een Ajacied ben, zullen wij trouwen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach verder dan buitenspel kom ik ook niet hoor. Volg t verder ook niet, maar de mensen zijn gezellig en als ik t kijk ben ik pro Twente. Feestje erna is top.
Ik vermaak me wel
Denk niet dat dit voldoende basis isquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik een Ajacied ben, zullen wij trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |