Wat geeft je gevoel aan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,
Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat geeft je gevoel aan?
Ik zou doen:
Keuzen geven voor de komende maand (paar dagen) hierin aangeven dat aan haar de keus is. Geeft zij hier geen duidelijk antwoord op? DOEI!
Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kortquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:35 schreef flosdraad82 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?
ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel jequote:Op woensdag 1 maart 2017 09:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kort).
In een maand kan je vast wel een sappie doen, hoeft maar 10 minuten te duren als zij alsnog niet lekker in d'r vel zit toch?
Nee: Voor de komende maand stel jij de datum's voor dat jij kan. Ik kan mij niet voorstellen dat als zij jou net zo leuk vindt, zij dan absoluut geen tijd voor je heeft (in dus 4 weken).quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:43 schreef flosdraad82 het volgende:
[..]
ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel je
Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Haha goeie adviezen hier...
Tis toch wel duidelijk dat ze er niet zo heel erg veel zin in heeft....
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie isquote:Op woensdag 1 maart 2017 07:24 schreef Cue_ het volgende:
Typisch, wie t ook post
Duss, mensen nog dates?
Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,
Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfffquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.
ik wacht dat van Zaterdag gewoon even af, in in tussen tijd vragen of ze al een gaatje in haar agenda heeft gevonden heeft ook geen zin lijkt mij.En daarna ligt de bal bij haar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff
Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff
Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
Oeeh veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is
euh nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.
ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.
De bal ligt nu bij haar
Dat is inderdaad wat jij zou doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
euh nee.
Er was al afgesproken zaterdag of zondag. Dan ga je na stilte niet nog zomaar effe de maand maart wat meer mogelijkheden geven...
Ze.wil.niks
ja omdat je wel aandacht moet blijven gevenquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:55 schreef flosdraad82 het volgende:
tnxik kijk wel even, toen ik aangaf dat ik het wou afkappen afgelopen zondag belde ze mij meteen op, had wel effect blijkbaar
ik laat de bal wel even bij haar, kan zij even emotioneel investeren in mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:06 schreef Allures het volgende:
[..]
ja omdat je wel aandacht moet blijven geven
Dat opvolgen zat wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedere relatie in mijn leven opgedaan via datingsites. Als er na de eerste date nog op korte termijn een tweede volgt dan zit het meestal wel goed. En als het voor beide partijen goed voelt dan is dat toch prima
Ik dacht juist dat je enige tijd aan het daten bleef, ergens afspreken steeds enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:17 schreef escalatie het volgende:
[..]
Als er een klik is gaan mijn meeste dates juist zoals jij beschrijft...
Ik heb echt zelden tweede kennismakingsdates meegemaakt.
Je kunt ook hebben dat de ander wel denkt dat het gesprek loopt. Of dat diegene wel de klik voelt. Wat is er mis met gewoon duidelijk zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.
Daar vind ik het als app ook niet echt geschikt voor eerlijk gezegd, maar de meest serieuze vrouw om mee te daten heb ik wel via Tinder leren kennen. Het kan dus welquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is
Ja, vanavond weer. Ze komt bij mij thuis langs. Denk dat we nog even ergens wat gaan drinken en dan gaat ze morgenochtend voor het eerst vanaf mijn huis naar haar werkquote:
Wat ligt er dan buiten je comfort zone? Als je uit je comfort zone bent lukt de vlotte babbel ook niet lijkt mij?quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:54 schreef K44S het volgende:
Andere kant moet ik -van mezelf- eens uit die fucking comfortzone stappen, aan mn vlotte babbel en uiterlijk blijkt het niet te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |