Lijkt me zeker ook goede oefening.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.
Je komt namelijk uit je comfortzone en je MOET met dames praten. En daar ben ik soms iets te verlegen voor.
Periode was prima en welleswaar jammer het met haar niks wordt.
Het doorpakken is alleen een probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me zeker ook goede oefening.
en jij bent de vermoorde onschuldquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef yats het volgende:
Typisch weer dat allures, hosti en janies reageren zoals ze reageren
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nuance, nuance.
Als ik wijs naar je neigingen om dan heb ik het over je gedrag in meerdere situaties en in meerdere topics. Inmiddels kom ik hier wat, een half jaar, en zie ik je steeds hetzelfde trucje doen: woorden zo opvatten dat je er wat van vindt en iedereen die het wil nuanceren afkatten.
Ik maak sowieso onderscheid tussen wel of geen afspraken gehad of gepland, langer of kort in gesprek en oppervlakkig van twee kanten of intensief contact.
Als het dan oppervlakkig en afstandelijk is dan ben ik er idd niet op tegen om het gewoon dood te laten bloeden, al is het maar omdat een relatie van twee kanten moet komen. De andere kant, waar potentie in zit, vind ik het netjes om wel wat te laten horen als het niets gaat worden. C'est toute. Maar dat móét je dan wel even wegzetten als aanstelleritus.
En dan met superkinderachtig wegzetten, tjah...
Zoek het woord nuance eens op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Allures het volgende:
[..]
en jij bent de vermoorde onschuld
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullenquote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.
Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
typisch yats ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.
Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
Mee eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.
Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springenquote:Op woensdag 1 maart 2017 07:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen!
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:27 schreef Allures het volgende:
[..]
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springenmaar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken
Laf ei
Of we hebben dezelfde mening die losstaat van de persoon die die mening verkondigd, stel je eens voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:55 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen. Wat sonic hier schrijft is grotendeels hoe ik er ook over denk. Als je al gedate hebt vind ik het wel zo netjes dat je iets laat weten, maar ook als je al langere tijd met iemand in gesprek bent vind ik het zelf persoonlijk fijn om te horen dat het niet tot iets gaat leiden. En ja, er zijn inderdaad mannen en vrouwen die hier geen genoegen mee nemen en steeds naar een waarom blijven vragen. Dat is vervelend en als je maar duidelijk bent geweest is 1X een nee wat mij betreft genoeg. Korte gesprekken of enkel een paar berichten hoeven voor mij persoonlijk geen reactie te krijgen waarom het niet tot een date of meer leid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?quote:
behalve dan dat uiteindelijk blijkt dat hij het inhoudelijk wel gewoon met me eens isquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Kap nou eens man...quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:08 schreef K44S het volgende:
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.
* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
Ben je nou klaar?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |