abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:44:54 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169208293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.
Je komt namelijk uit je comfortzone en je MOET met dames praten. En daar ben ik soms iets te verlegen voor.

Periode was prima en welleswaar jammer het met haar niks wordt. :)
Lijkt me zeker ook goede oefening.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:46:56 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_169208339
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lijkt me zeker ook goede oefening.
Het doorpakken is alleen een probleem.
Eigenlijk kom ik nergens anders dan mijn huidige woonplaats als het gaat om uitgaan.

Op date gebied bloed ik langzaam dood. Juist daarom moet ik eigenlijk doorpakken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169208345
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef yats het volgende:
Typisch weer dat allures, hosti en janies reageren zoals ze reageren :')
en jij bent de vermoorde onschuld :D
pi_169208380
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nuance, nuance.

Als ik wijs naar je neigingen om dan heb ik het over je gedrag in meerdere situaties en in meerdere topics. Inmiddels kom ik hier wat, een half jaar, en zie ik je steeds hetzelfde trucje doen: woorden zo opvatten dat je er wat van vindt en iedereen die het wil nuanceren afkatten.

Ik maak sowieso onderscheid tussen wel of geen afspraken gehad of gepland, langer of kort in gesprek en oppervlakkig van twee kanten of intensief contact.

Als het dan oppervlakkig en afstandelijk is dan ben ik er idd niet op tegen om het gewoon dood te laten bloeden, al is het maar omdat een relatie van twee kanten moet komen. De andere kant, waar potentie in zit, vind ik het netjes om wel wat te laten horen als het niets gaat worden. C'est toute. Maar dat móét je dan wel even wegzetten als aanstelleritus.

En dan met superkinderachtig wegzetten, tjah...
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:00:42 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169208755
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef Allures het volgende:

[..]

dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
Zoek het woord nuance eens op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:08:47 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169212224
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Allures het volgende:

[..]

en jij bent de vermoorde onschuld :D
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.

Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 06:50:47 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169213477
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169213533
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_169213563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef yats het volgende:

[..]

Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.

Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
typisch yats dit :')
compact en kleverig.
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:24:10 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169213575
Typisch, wie t ook post :')

Duss, mensen nog dates?
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:54:00 #61
416020 K44S
The bearded man
pi_169213698
quote:

Mee eens.
Eigenlijk vind ik tinder leuk voor de ego boost en dat ene leuke gesprek (van die 9/10) dat zou voor mij nog de enige reden zijn om tinder weer eens te installeren.

Andere kant moet ik -van mezelf- eens uit die fucking comfortzone stappen, aan mn vlotte babbel en uiterlijk blijkt het niet te liggen :9
pi_169213879
quote:

Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.
pi_169213941
quote:
11s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:11 schreef Californium het volgende:

[..]

Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen :')!
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springen :') maar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken :')
Laf ei
  woensdag 1 maart 2017 @ 08:55:50 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214184
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:27 schreef Allures het volgende:

[..]

wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springen :') maar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken :')
Laf ei
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_169214226
Mensen zijn het met me eens. Erg he.
pi_169214247
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:55 schreef yats het volgende:

[..]

Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Of we hebben dezelfde mening die losstaat van de persoon die die mening verkondigd, stel je eens voor.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:03:56 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214252
quote:

Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen. Wat sonic hier schrijft is grotendeels hoe ik er ook over denk. Als je al gedate hebt vind ik het wel zo netjes dat je iets laat weten, maar ook als je al langere tijd met iemand in gesprek bent vind ik het zelf persoonlijk fijn om te horen dat het niet tot iets gaat leiden. En ja, er zijn inderdaad mannen en vrouwen die hier geen genoegen mee nemen en steeds naar een waarom blijven vragen. Dat is vervelend en als je maar duidelijk bent geweest is 1X een nee wat mij betreft genoeg. Korte gesprekken of enkel een paar berichten hoeven voor mij persoonlijk geen reactie te krijgen waarom het niet tot een date of meer leid.
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:07:28 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:01 schreef Allures het volgende:
Mensen zijn het met me eens. Erg he.
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:08:08 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_169214300
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.

* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
pi_169214316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
behalve dan dat uiteindelijk blijkt dat hij het inhoudelijk wel gewoon met me eens is :')
Maar fijn dat je een team hebt gevonden :D
pi_169214344
quote:

[..]

Kap nou eens man...
Honderd keer hetzelfde posten :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169214356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:08 schreef K44S het volgende:
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.

* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:14:10 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169214370
quote:

[..]

Ben je nou klaar?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:23:32 #74
416020 K44S
The bearded man
pi_169214461
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169214538
Goedemorgen mede fokkers,

Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')