Wellicht omdat velen niet lezen wat er staat...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:40 schreef Allures het volgende:
Deze discussie word echt altijd hopeloos vertroebelt omdat het begint over niets laten horen als je elkaar nog niet kent en dat dan doorgetrokken word na niks laten horen na een aantal dates. Wat volgens mij echt super zeldzaam is
De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:40 schreef Allures het volgende:
Deze discussie word echt altijd hopeloos vertroebelt omdat het begint over niets laten horen als je elkaar nog niet kent en dat dan doorgetrokken word na niks laten horen na een aantal dates. Wat volgens mij echt super zeldzaam is
Of welk ander geloof dan ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Als je christelijk bent en het zo belangrijk vind dat je partner ook christelijk is zet dat dan in je profiel
Zelf begrijp ik nooit waarom mensen kiezen om te daten terwijl ze eigenlijk niet klaar zijn voor meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:37 schreef Bananenpap het volgende:
Onlangs een super leuke date gehad. We waren van plan om ergens te gaan lunchen, maar toen we daar uiteindelijk waren besloten we maar om er ook een stadswandeling, museum, filmhuis en diner aan te plakken. Was uiteindelijk om 22:00 thuis.![]()
Super veel gepraat, zelfs op de terugrit was er genoeg gespreksstof. Alles was eigenlijk wel bespreekbaar en ook zij kwam met best veel persoonlijke dingen die je niet zo snel aan iedereen vertelt.
Klinkt allemaal zoals het moet zijn, maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.Ondanks ik wel het idee heb dat ze mij leuk vindt kreeg ik niet echt het idee dat ze op een relatie zit te wachten. Zelf vind ik een relatie, hoewel daar natuurlijk duizenden vormen van zijn, ook een beangstigend idee. Ik heb eigenlijk altijd zo iets gehad van 'leuk voor later wanneer ik een burgerlijk leven heb'. Maar nu is er dus iemand waar ik eigenlijk wel bij wil zijn.
Is dit herkenbaar voor mensen of ben ik gewoon een lastige vent.
Ik heb bijna iedere relatie in mijn leven opgedaan via datingsites. Als er na de eerste date nog op korte termijn een tweede volgt dan zit het meestal wel goed. En als het voor beide partijen goed voelt dan is dat toch primaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Hoe is dat bij de meeste hier?
Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer![]()
Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten
Als ze er expliciet bijzetten dat ze christelijk zijn dan ga ik er zelf vaak al vanuit dat ze hetzelfde van jou verwachten. Die zal ik dan ook niet zo snel liken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Als je christelijk bent en het zo belangrijk vind dat je partner ook christelijk is zet dat dan in je profiel
Als er een klik is gaan mijn meeste dates juist zoals jij beschrijft...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer![]()
Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten
Zelfde hier. De eerste drie dates waren wel oppervlakkiger dan wat daarna kwam, maar vanaf tweede afspraakje had ik wel het idee dat het goed zat en ik niet verder wilde zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Ja, maar dat stond er dus niet bijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:10 schreef escalatie het volgende:
[..]
Als ze er expliciet bijzetten dat ze christelijk zijn dan ga ik er zelf vaak al vanuit dat ze hetzelfde van jou verwachten. Die zal ik dan ook niet zo snel liken.
ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.
En niet over dat je zogenaamd iets "verplicht" bent aan de ander, aangezien dat een makkelijk excuus is.
Ik ben daar iig wel eerlijk in naar de andere persoon. Voor de rest Karma komt vanzelf
Heb wat contacten lopen via Tinder, gaat alleen zo moeizaam en traag, dat ik er eigenlijk niet eens zin meer in heb
En dan blijven we dus steken op fatsoen. OK. Tof. Tot de volgende herhaling van dit onderwerp beste mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt niet
nee wat jij fatsoen vind en ik aanstelleritusquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan blijven we dus steken op fatsoen. OK. Tof. Tot de volgende herhaling van dit onderwerp beste mensen.
Blijft een kwestie van fatsoen. Iets waar je weinig mee op lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
nee wat jij fatsoen vind en ik aanstelleritus
Muah, de situatie doet er wel degelijk aan toe. Ik vind 'ghosting' kwalijker wanneer je een paar dates hebt gehad dan wanneer je nog geen enkele date hebt gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.
En niet over dat je zogenaamd iets "verplicht" bent aan de ander, aangezien dat een makkelijk excuus is.
Ik ben daar iig wel eerlijk in naar de andere persoon. Voor de rest Karma komt vanzelf
Heb wat contacten lopen via Tinder, gaat alleen zo moeizaam en traag, dat ik er eigenlijk niet eens zin meer in heb
Een gesprekje online is voor mij net als een gesprek dat je toevallig ergens irl met iemand hebt. Daar hoeft voor mij geen officieel eind aan te zitten. Als ik echt een date heb gehad met iemand en het is niets, dan laat ik dat wel weten. Dus alleen als er daadwerkelijk persoonlijk contact is geweest en er tijd in is geïnvesteerd, dan ontvang je ook een officiële afwijzing bij geen verdere interesse van mijn kant. Anders is het gewoon, match opheffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt niet
wat n onzinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
Eens. Nog irritanter is dat je al een volgende date hebt besproken en dan niks meer hoort. Maar blijkbaar hebben sommige geen fatsoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, de situatie doet er wel degelijk aan toe. Ik vind 'ghosting' kwalijker wanneer je een paar dates hebt gehad dan wanneer je nog geen enkele date hebt gehad.
Doe eens niet zo zuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.quote:
En zelfs dan... je weet niet wat in iemands leven speelt. In een drukke periode in je leven kan dat zomaar gebeuren. Of als er stressvolle dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.
Mee eens, maar na een week verwacht ik wel iets van een teken van leven normaal gesproken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En zelfs dan... je weet niet wat in iemands leven speelt. In een drukke periode in je leven kan dat zomaar gebeuren. Of als er stressvolle dingen gebeuren.
Niet te snel oordelen. Neem dan zelf het voortouw om een berichtje te sturen wat de stand van zaken is.
ik heb t niet over ooit, ik heb t over een keer of 5quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.
Ik heb ooit een flinke borderliner gehad die over de schreef ging toen ik niet met haar verder wilde. Tot aan dreigen met opwachten aan toe.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t niet over ooit, ik heb t over een keer of 5![]()
En dan is dat wel degelijk teveel moeite hoor![]()
Geef ze n vinger en ze willen je hele hand, dat soort types.
maar dat heb jij overduidelijk nooit meegemaakt, ik gun t je dat jij ook n keer weet wat dat is zodat je wat meer inlevingsvermogen krijgt
ik snap dat dat rot is maar zo is het voor mij inderdaad niet en daardoor ben ik je ook niet opeens dingen verplicht. Ik kan er niks aan doen dat het voor sommigen niet zo werktquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
het gaat toch ook gewoon om de keren dat je contact had zonder af te spreken? Dat heb ik echt 12 krer benadrukt. Waarom moet je meteen zo uithalen met je fatsoen terwijl je het zelf ook doet? Super fatsoenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mee eens, maar na een week verwacht ik wel iets van een teken van leven normaal gesproken.
Then again, ik heb ook alle apps van mijn telefoon geflikkerd zodra ik wist dat ik met mijn meisje verder wilde zonder enige boodschap aan de dames waarmee ik wel chatte. Maar daar had ik dan ook geen afspraakjes mee gehad. Die paar waar ik nog wel contact mee heb gehad heb ik dit wel gedaan en ook gewoon aangegeven dat ik inmiddels een vriendin had.
Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat n onzin'ik ben zo zielig, dus moet jij dat ook maar n keer ervaren
' echt, stel je aan ofzo...
Ik heb verschillende mannen ontmoet die gewoon niet snapten wat nee betekende en maar contact bleven zoeken nadat ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde.
Vervolgens liet ik niks meer horen.
Stel dat ik een dergelijk type nog een keer zou ontmoeten, kán ik me voorstellen dat ik gewoon gelijk niets meer zou laten horen.
Heb het nog nooit gedaan, maar ik snap het in bepaalde gevallen wel.
Als we dan toch zielig gaan doen: ik hoop dat jij dát n keer meemaakt. Dat is nl gewoon bijna éng af en toe.
Nee, omdat allures wel vaker heeft laten zien niet echt zich in te kunnen leven in' de andere persoon'. Maar laten we het hier maar bij houden voor het weer een welles nietus word hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Want omdat (je denkt dat) iemand die situatie niet kent, hoop je ook gelijk dat t haar zal overkomen
hou dan ook gewoon je mondquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, omdat allures wel vaker heeft laten zien niet echt zich in te kunnen leven in' de andere persoon'. Maar laten we het hier maar bij houden voor het weer een welles nietus word hier.
Ik vind de opmerking die je maakt richting allures dan ook gewoon onbeschoftquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.
En ik weet hoe dat is, ik heb tot twee keer toe een stalkster gehad die over haar oren verliefd op mij was maar waar ik niets in zag die dergelijk gedrag vertoonde.
Zolang je maar eerlijk en duidelijk bent zul je mij verder niet horen, maar niet laf nooit (meer) reageren of halfslachtig nee zeggen, dat werkt gewoon niet.
Jochie toch, kom op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.
En ik weet hoe dat is, ik heb tot twee keer toe een stalkster gehad die over haar oren verliefd op mij was maar waar ik niets in zag die dergelijk gedrag vertoonde.
Zolang je maar eerlijk en duidelijk bent zul je mij verder niet horen, maar niet laf nooit (meer) reageren of halfslachtig nee zeggen, dat werkt gewoon niet.
Iemand je al eens gezegd dat je nogal de neiging hebt om alles op jezelf te betrekken om vervolgens haast autistisch te reageren en de rest af te doen als gezeik?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Allures het volgende:
[..]
het gaat toch ook gewoon om de keren dat je contact had zonder af te spreken? Dat heb ik echt 12 krer benadrukt. Waarom moet je meteen zo uithalen met je fatsoen terwijl je het zelf ook doet? Super fatsoenlijk
je quote mij en zegt dat ik sowieso nogal weinig fatsoen hebt en dat betrek ik ten onrechte op mezelf? Okquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iemand je al eens gezegd dat je nogal de neiging hebt om alles op jezelf te betrekken om vervolgens haast autistisch te reageren en de rest af te doen als gezeik?
Ik zeg dat het een neiging is, ook zonder quotes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Allures het volgende:
[..]
je quote mij en zegt dat ik sowieso nogal weinig fatsoen hebt en dat betrek ik ten onrechte op mezelf? Ok
doe niet zo lafquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg dat het een neiging is, ook zonder quotes.
Nuance, nuance.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef Allures het volgende:
[..]
doe niet zo lafje hebt dat gezegd en nu blijkt dat je het zelf ook doet en nu probeer je opeens een of andere neiging bij mij aan te kaarten als ik je daar op wijs
Super kinderachtig
Ben je achteraf wel blij dat je geweest bent naar die speeddate, of is het achter verspilde energie geweest? Dat je geen gewenst resultaat heb behaald is jammer, maar vond je de periode erna wel leuk ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:24 schreef K44S het volgende:
Goed, ik ben er weer eens.
Na dat speeddate evenement had ik nog contact met 3 dames, daar van met nog één dame later afgesproken waar van het niks anders dan vriendschappelijk aanvoelde.
Verder heb ik mijn werk, hobby's, vrienden en andere dingen waar ik mij mee bezig houd.
Al mis ik wel de aandacht.
Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je achteraf wel blij dat je geweest bent naar die speeddate, of is het achter verspilde energie geweest? Dat je geen gewenst resultaat heb behaald is jammer, maar vond je de periode erna wel leuk ?
Lijkt me zeker ook goede oefening.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.
Je komt namelijk uit je comfortzone en je MOET met dames praten. En daar ben ik soms iets te verlegen voor.
Periode was prima en welleswaar jammer het met haar niks wordt.
Het doorpakken is alleen een probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me zeker ook goede oefening.
en jij bent de vermoorde onschuldquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef yats het volgende:
Typisch weer dat allures, hosti en janies reageren zoals ze reageren
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nuance, nuance.
Als ik wijs naar je neigingen om dan heb ik het over je gedrag in meerdere situaties en in meerdere topics. Inmiddels kom ik hier wat, een half jaar, en zie ik je steeds hetzelfde trucje doen: woorden zo opvatten dat je er wat van vindt en iedereen die het wil nuanceren afkatten.
Ik maak sowieso onderscheid tussen wel of geen afspraken gehad of gepland, langer of kort in gesprek en oppervlakkig van twee kanten of intensief contact.
Als het dan oppervlakkig en afstandelijk is dan ben ik er idd niet op tegen om het gewoon dood te laten bloeden, al is het maar omdat een relatie van twee kanten moet komen. De andere kant, waar potentie in zit, vind ik het netjes om wel wat te laten horen als het niets gaat worden. C'est toute. Maar dat móét je dan wel even wegzetten als aanstelleritus.
En dan met superkinderachtig wegzetten, tjah...
Zoek het woord nuance eens op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Allures het volgende:
[..]
en jij bent de vermoorde onschuld
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullenquote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.
Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
typisch yats ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.
Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
Mee eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.
Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springenquote:Op woensdag 1 maart 2017 07:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen!
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:27 schreef Allures het volgende:
[..]
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springenmaar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken
Laf ei
Of we hebben dezelfde mening die losstaat van de persoon die die mening verkondigd, stel je eens voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:55 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen. Wat sonic hier schrijft is grotendeels hoe ik er ook over denk. Als je al gedate hebt vind ik het wel zo netjes dat je iets laat weten, maar ook als je al langere tijd met iemand in gesprek bent vind ik het zelf persoonlijk fijn om te horen dat het niet tot iets gaat leiden. En ja, er zijn inderdaad mannen en vrouwen die hier geen genoegen mee nemen en steeds naar een waarom blijven vragen. Dat is vervelend en als je maar duidelijk bent geweest is 1X een nee wat mij betreft genoeg. Korte gesprekken of enkel een paar berichten hoeven voor mij persoonlijk geen reactie te krijgen waarom het niet tot een date of meer leid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?quote:
behalve dan dat uiteindelijk blijkt dat hij het inhoudelijk wel gewoon met me eens isquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Kap nou eens man...quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:08 schreef K44S het volgende:
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.
* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
Ben je nou klaar?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Wat geeft je gevoel aan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,
Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat geeft je gevoel aan?
Ik zou doen:
Keuzen geven voor de komende maand (paar dagen) hierin aangeven dat aan haar de keus is. Geeft zij hier geen duidelijk antwoord op? DOEI!
Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kortquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:35 schreef flosdraad82 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?
ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel jequote:Op woensdag 1 maart 2017 09:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kort).
In een maand kan je vast wel een sappie doen, hoeft maar 10 minuten te duren als zij alsnog niet lekker in d'r vel zit toch?
Nee: Voor de komende maand stel jij de datum's voor dat jij kan. Ik kan mij niet voorstellen dat als zij jou net zo leuk vindt, zij dan absoluut geen tijd voor je heeft (in dus 4 weken).quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:43 schreef flosdraad82 het volgende:
[..]
ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel je
Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Haha goeie adviezen hier...
Tis toch wel duidelijk dat ze er niet zo heel erg veel zin in heeft....
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie isquote:Op woensdag 1 maart 2017 07:24 schreef Cue_ het volgende:
Typisch, wie t ook post
Duss, mensen nog dates?
Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,
Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfffquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.
ik wacht dat van Zaterdag gewoon even af, in in tussen tijd vragen of ze al een gaatje in haar agenda heeft gevonden heeft ook geen zin lijkt mij.En daarna ligt de bal bij haar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff
Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff
Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
Oeeh veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is
euh nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.
ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.
De bal ligt nu bij haar
Dat is inderdaad wat jij zou doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
euh nee.
Er was al afgesproken zaterdag of zondag. Dan ga je na stilte niet nog zomaar effe de maand maart wat meer mogelijkheden geven...
Ze.wil.niks
ja omdat je wel aandacht moet blijven gevenquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:55 schreef flosdraad82 het volgende:
tnxik kijk wel even, toen ik aangaf dat ik het wou afkappen afgelopen zondag belde ze mij meteen op, had wel effect blijkbaar
ik laat de bal wel even bij haar, kan zij even emotioneel investeren in mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:06 schreef Allures het volgende:
[..]
ja omdat je wel aandacht moet blijven geven
Dat opvolgen zat wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedere relatie in mijn leven opgedaan via datingsites. Als er na de eerste date nog op korte termijn een tweede volgt dan zit het meestal wel goed. En als het voor beide partijen goed voelt dan is dat toch prima
Ik dacht juist dat je enige tijd aan het daten bleef, ergens afspreken steeds enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:17 schreef escalatie het volgende:
[..]
Als er een klik is gaan mijn meeste dates juist zoals jij beschrijft...
Ik heb echt zelden tweede kennismakingsdates meegemaakt.
Je kunt ook hebben dat de ander wel denkt dat het gesprek loopt. Of dat diegene wel de klik voelt. Wat is er mis met gewoon duidelijk zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.
Daar vind ik het als app ook niet echt geschikt voor eerlijk gezegd, maar de meest serieuze vrouw om mee te daten heb ik wel via Tinder leren kennen. Het kan dus welquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is
Ja, vanavond weer. Ze komt bij mij thuis langs. Denk dat we nog even ergens wat gaan drinken en dan gaat ze morgenochtend voor het eerst vanaf mijn huis naar haar werkquote:
Wat ligt er dan buiten je comfort zone? Als je uit je comfort zone bent lukt de vlotte babbel ook niet lijkt mij?quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:54 schreef K44S het volgende:
Andere kant moet ik -van mezelf- eens uit die fucking comfortzone stappen, aan mn vlotte babbel en uiterlijk blijkt het niet te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |