SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
en wij maar denken....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje halfslachtig carnaval vieren die Melting
Het is toch ergquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
En dan mij de schuld willen geven
amateurquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje halfslachtig carnaval vieren die Melting
niet spotten met just mequote:
ach had ook over voetbal kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Twee groepen zijn met elkaar op de vuist gegaan toen ze ruzie kregen in de trein tussen Den Bosch en Nijmegen. Er waren 28 mensen bij betrokken. Een man van 19 is aangehouden. Een andere reiziger heeft aangifte gedaan. De ruzie zou zijn ontstaan na een opmerking die verkeerd viel.
Gezellig joh, carnaval.
Bron: NOS Teletekst
Ook al zulk kansloos volk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:00 schreef just me het volgende:
[..]
ach had ook over voetbal kunnen gaan
Elk soort volk dat gaat lopen knokken is kansloos.quote:
Knokkende knokkelsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elk soort volk dat gaat lopen knokken is kansloos.
Kansloze knokkende knokkels.quote:
quote:
Ik, knokkels neem hierbij officieel afstand van deze ongefundeerde uitsprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kansloze knokkende knokkels.
KKK
Ik voorzie een schopje naar BNW!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De stofzuigerrobot is geweldig, hij valt niet van de trap en doet grondig zijn werk, juist ook langs de randjes
Dat alles in tegenstelling tot voorheen de handmatige uitvoering?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De stofzuigerrobot is geweldig, hij valt niet van de trap en doet grondig zijn werk, juist ook langs de randjes
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alles in tegenstelling tot voorheen de handmatige uitvoering?
Komt ie ook in de hoeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
jij hebt op bed belegen en vol verwondering gekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verbazingwekkend goed, hij cirkelt bijvoorbeeld ook echt rond de poten van het bed
Hoe dat ding aan het paaldansen isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt op bed belegen en vol verwondering gekeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe dat ding aan het paaldansen is
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf wel redelijk in de buurt voor het geval hij zich ergens vastloopt
precies, de onze is ook een goedkope van ¤80. Vanavond eens kijken wat hij met de tapijten in de woonkamer doet, als we de borstels eraf halen schijnt hij dat ook te kunnen. Als hij ons een schoonmaakster uitspaart dan vind ik het een prima uitgave, het stofzuigen valt fysiek zo zwaar dat er niet veel energie voor de rest van het schoonmaakwerk overbleef.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoor
Oh dat valt me hartstikke mee die prijs !!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, de onze is ook een goedkope van ¤80. Vanavond eens kijken wat hij met de tapijten in de woonkamer doet, als we de borstels eraf halen schijnt hij dat ook te kunnen. Als hij ons een schoonmaakster uitspaart dan vind ik het een prima uitgave, het stofzuigen valt fysiek zo zwaar dat er niet veel energie voor de rest van het schoonmaakwerk overbleef.
weense wals op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoor
quote:Programma van vandaag
18:30 - 20:00 DJ11 - Voorprogramma Voor Vout
20:00 - 22:00 Dj Vout - Afsluiting carnaval 2017 met de top 11 van 2017
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga een spontaan showtje doen
[..]
woohooquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Ik ben in ieder geval niet meer fietsloos
Ik heb gemist dat je fietsloos was...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Bril terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Ik ga vanavond aan de Ierse whiskey, dus ik mis alle jolijt...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik was gisteren helaas niet in de gelegenheid om in te schakelen. Volgende keer beter, drink ze alvast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de Ierse whiskey, dus ik mis alle jolijt...
Nee, maar nieuwe bril is nu in bestelling.quote:
Toen ik die bespreking had over de Spectrvm Backpack is mijn fiets gejat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je fietsloos was...
Vervelend man. Het zit je niet mee de laatste weken...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:03 schreef knokkels het volgende:
Toen ik die bespreking had over de Spectrvm Backpack is mijn fiets gejat.
Nu heb ik een vergelijkbare (afgezien van een paar afstellingen) een stuk betere ervoor terug.
Ik laat me verrassen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens van plan om een show met vrij veel nieuwe muziek te draaien
Hopelijk hebben jullie daar zin in.
altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens van plan om een show met vrij veel nieuwe muziek te draaien
Hopelijk hebben jullie daar zin in.
Gelukkig ben ik vrij dwars, schijnbaar. Eerst de irritaties wanneer alles ineens komt, daarna oplossingsgericht denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend man. Het zit je niet mee de laatste weken...
Marley gaat zo opzouten!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog bijsturen; ik zie wel
* Elfletterig zit er klaar voor
Is je draaibewijs nog wel geldig?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog bijsturen; ik zie wel
* Elfletterig zit er klaar voor
Het komt vast weer goed allemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vrij dwars, schijnbaar. Eerst de irritaties wanneer alles ineens komt, daarna oplossingsgericht denken.
Ja, tot 29-02-2017, staat erop....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is je draaibewijs nog wel geldig?
Klinkt wel als een vervalsingquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, tot 29-02-2017, staat erop....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal zo snel mogelijk verlengen...
Is een jaartje oud. De track die je nu hoort, is fonkelnieuw. Instrumentaal ook, trouwens. Maar wel mooi (vind ik dan).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:37 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik luister ook weer mee, maar zal denk ik niet veel meeposten. Nieuw is relatief trouwens. Deze is voor mij namelijk nieuw, maar dat zegt niet veel. Klinkt wel goed
Niet slecht, maar ik hou wel van zang in een plaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is een jaartje oud. De track die je nu hoort, is fonkelnieuw. Instrumentaal ook, trouwens. Maar wel mooi (vind ik dan).
Ik meestal ook wel. Maar soms wat instrumentaals tussendoor is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ik hou wel van zang in een plaat.
Spotify is met afstand #1 qua bron. Ik browse wekelijks structureel talloze playlists met nieuwe muziek langs... Het is een soort sport gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Wel leuk om zo weer wat nieuwe muziek te horen. Waar halen jullie je nieuwe muziek vandaan?
Ik zit zelf meer op soundcloud. Je merkt daar wel dat het in het noorden groter is. Ik leer daarom verrassende (voor mij nieuwe) Russische en Finse nummers kennen. Dat is ook wel grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify is met afstand #1 qua bron. Ik browse wekelijks structureel talloze playlists met nieuwe muziek langs... Het is een soort sport geworden
wat is je ding eigenlijk qua genres?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ik hou wel van zang in een plaat.
Finse muziek? Ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer op soundcloud. Je merkt daar wel dat het in het noorden groter is. Ik leer daarom verrassende (voor mij nieuwe) Russische en Finse nummers kennen. Dat is ook wel grappig.
Van alles wat eigenlijk. Ik luister de laatste tijd vooral naar remixes. In de tijd van de top2000 word ik weer wat nostalgisch, maar nu ben ik vooral weer terug in de remixes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat is je ding eigenlijk qua genres?
YouTube afstruinen, artiesten die ik interessant vind klinken contacten, meestal krijg je dan wel toestemming en/of gratis muziek. Kennisen/vrienden in de muziekbusiness, Als voorbeeld: laatst had ik een wereldprimeur met Brasileiro Feat. Candy Rose - The Sax.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Wel leuk om zo weer wat nieuwe muziek te horen. Waar halen jullie je nieuwe muziek vandaan?
Fins Schreeuwkoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Finse muziek? Ik ben erg benieuwdIk ben persoonlijk gek op Scandinavische muziek, maar ik hoor veel meer vanuit Noorwegen en Zweden komen dan vanuit Finland.
Leuk. Remixes waarvan zoal?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Van alles wat eigenlijk. Ik luister de laatste tijd vooral naar remixes. In de tijd van de top2000 word ik weer wat nostalgisch, maar nu ben ik vooral weer terug in de remixes.
Jij woont in Scandinavië? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit zelf meer op soundcloud. Je merkt daar wel dat het in het noorden groter is. Ik leer daarom verrassende (voor mij nieuwe) Russische en Finse nummers kennen. Dat is ook wel grappig.
Dat komt omdat ik een beetje in de Russische playlists ben verzeild geraakt. Daar kom je dan ook wat Finse nummers tegen. Niet heel veel hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Finse muziek? Ik ben erg benieuwdIk ben persoonlijk gek op Scandinavische muziek, maar ik hoor veel meer vanuit Noorwegen en Zweden komen dan vanuit Finland.
Vanuit Rusland komt ook weinig door in Nederland. Ik zal zo even een Russisch nummer draaien dat wél een hit is geweest hier....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een beetje in de Russische playlists ben verzeild geraakt. Daar kom je dan ook wat Finse nummers tegen. Niet heel veel hoor
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Remixes waarvan zoal?
Ik kan trouwens wel even een Fins nummer tussendoor draaienmaar dan jaag ik bijna al mijn luisteraars weg.....
Nee hoor, gewoon in Nederland. Maar ik zit veel op soundcloud en daar zitten volgens mij vooral veel scandinaviers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij woont in Scandinavië? Of hoe moet ik dat zien?
T.a.T.U.?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanuit Rusland komt ook weinig door in Nederland. Ik zal zo even een Russisch nummer draaien dat wél een hit is geweest hier....
Soundcloud is groot, muziek vanuit alle windstreken, alle genresquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in Nederland. Maar ik zit veel op soundcloud en daar zitten volgens mij vooral veel scandinaviers.
Ik kijk vaak op de site hillydilly.com en die is Soundcloud-gedreven. Ik houd een lijstje bij van nummers die wél op Soundcloud staan en (nog) niet op Spotify.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soundcloud is groot, muziek vanuit alle windstreken, alle genres
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PPK wilde ik zo maar eens even draaien ja
Ah, dan ben ik een beetje in de noordelijke hoek blijven stekenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soundcloud is groot, muziek vanuit alle windstreken, alle genres
Ik ga zeker nog eens een themashow over Zweden makenquote:
Ik zit ook aan de koffiequote:
Dat sample van die astronaut van PPK - Resurection is trouwens een echt sample van Yuri Gagarinquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de koffie![]()
Dit vind ik één van beste en tevens meest ondergewaardeerde nieuwe platen van dit moment.
woohooquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo dadelijk nog wel een plaat waarbij die subwoofer van pas komt
Die gratis koffie die ik laatst had gewonnen. Spijkerbroek ook overigens. Toen werd er gezegd dat die actie al sinds kerst verlopen was. Toen zei ik: Ja maar jullie hebben per mail bevestigd dat ik heb gewonnen. 1 maand gratis koffie. Staat in de mail. Dat deden ze niet, maar toch 250 gram koffiebonen. Ik gok dat het 2 weken duurt voordat ik er doorheen benquote:
Hier word ik wel blij van, ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
"I Can't Go On" van Robin Bengtsson staat in de finale van Melodifestivalen, het nationale Songfestival van Zweden. Ik weet niet of hij dat wint - de concurrentie is groot - maar dit nummer is heerlijk en catchy.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die gratis koffie die ik laatst had gewonnen. Spijkerbroek ook overigens. Toen werd er gezegd dat die actie al sinds kerst verlopen was. Toen zei ik: Ja maar jullie hebben per mail bevestigd dat ik heb gewonnen. 1 maand gratis koffie. Staat in de mail. Dat deden ze niet, maar toch 250 gram koffiebonen. Ik gok dat het 2 weken duurt voordat ik er doorheen ben
Uit Ethiopie trouwens. En deze koffie heeft geen suiker nodig, of melk
Ik zeg niet dat het nieuwe muziek is, hequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi. Dan wil ik zeker graag horen welke muziek uit Finland je zoal ontdekt
We zitten in elk geval op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nieuwe muziek is, he![]()
Zo heb ik The Rasmus recent ontdekt, maar die band is zelf natuurlijk bepaald niet recent.
Deze van Michelle vind ik trouwens erg mooi. Heel onterecht erg laag geeindigd.
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna zomaar een plaat uit mijn Top 10 allertijden...
Nope, die koffie.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:28 schreef knokkels het volgende:
Ik zou wel een zoute haring lusten overigens
Zo vlak achter de koffie aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:28 schreef knokkels het volgende:
Ik zou wel een zoute haring lusten overigens
Oh ja hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo vlak achter de koffie aan?
Uhm neee... - klinkt als een soort tropische vogelquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja hoor.
Then again, ik heb ook geen probleem met een doerian![]()
Als je weet wat dat is
idd ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Dodgy met Good Enough. Een leuk, beetje vergeten liedje. Met dank aan mijn gewaardeerde collega Oscar die 'm onlangs weer eens draaide
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm neee... - klinkt als een soort tropische vogel
In de volksmond heet het de stinkvrucht. Ruikt naar rottend vlees. Wanneer je je neus dichtdoet, en dan eet, smaakt het en heeft het de consistentie van bananenijsquote:De Doerian komt oorspronkelijk uit Zuidoost-Azië. De Doerian kan wel 30 cm lang worden en 8 kilo wegen. Een behoorlijke vrucht dus. In Azië zijn ze gek op deze vrucht. Het is zelfs zo erg dat het in Azië verboden is om de Doerian mee te nemen of te eten in het Openbaar Vervoer, hotelkamers of het vliegtuig. Allemaal vanwege de doordringende geur.
Tot hier had het nog steeds een tropische vogel kunnen zijnquote:De Doerian komt oorspronkelijk uit Zuidoost-Azië. De Doerian kan wel 30 cm lang worden en 8 kilo wegen.
Stevig beestje dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot hier had het nog steeds een tropische vogel kunnen zijn
Inderdaad. En beiden kunnen in bomen voorkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot hier had het nog steeds een tropische vogel kunnen zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit moet één van de eerste cd-singles zijn die ik ooit heb gekocht. Was in 1990; het jaar waarin ik voor het eerst een stereotoren met cd-speler kreeg
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels kan weer even z'n subwoofers testen op deze plaat. Dit is van de originele cd-single (1990) getrokken, maar de geremasterde versie beukt helemaal...
Over gebruiksaanwijzing gesprokenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]Tof!
Mijn eerste CD-speler (die ik van mijn broer had overgekocht incl. toren en speakers) moest je telkens 15 cm optillen en laten vallen als je er een CD in gedaan had, anders wierp hij hem er weer uit!Optillen, loslaten, BAM!, en de CD werd gespeeld!
Hij lurkt volgens mij wel vaker mee voor z'n show begint want meestal als je dit vraagt, is het een kwestie van 3...2...1...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens heeft Vout zich nog steeds niet gemeld. Hij zou z'n show toch niet zijn vergeten?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]Tof!
Mijn eerste CD-speler (die ik van mijn broer had overgekocht incl. toren en speakers) moest je telkens 15 cm optillen en laten vallen als je er een CD in gedaan had, anders wierp hij hem er weer uit!Optillen, loslaten, BAM!, en de CD werd gespeeld!
Het volgende nummer gaat er over?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over gebruiksaanwijzing gesproken
Nee, dat niet. Ik zou niet weten hoe ik "Way Beyond" van Morcheeba aan jouw verhaal moet linkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zou niet weten hoe ik "Way Beyond" van Morcheeba aan jouw verhaal moet linken
Ik dacht al even dat deze tot 20.00 doorgingquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zou niet weten hoe ik "Way Beyond" van Morcheeba aan jouw verhaal moet linken
Nou nee... zulke lange remixes zijn er niet van Pet Shop Boys. De langste is denk ik 10-11 minuten of zo. Ik heb laatst een remix van Röyksopp gedraaid die 16:47 minuten duurt in totaal. Maar dat was dan wel een remix in drie delen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat deze tot 20.00 doorging
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]Tof!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zeg verder niks over dit nummer. Behalve één ding: je gaat het dit jaar nog véééél vaker horen. Mark my words.
Het klinkt echt goed, ja. Dat wilde ik net zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zeg verder niks over dit nummer. Behalve één ding: je gaat het dit jaar nog véééél vaker horen. Mark my words.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Ik heb een computer zonder alcoholslot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels vraagt zich af of Vout nog moet blazen![]()
Of heb je het alcoholslot van je computer afgerost?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels vraagt zich af of Vout nog moet blazen![]()
Of heb je het alcoholslot van je computer afgerost?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gelúkkigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb een computer zonder alcoholslot.
Komt lekker uit zoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef knokkels het volgende:
Ik zat youtubeclips over ruimtewandelingen e.d. te kijken... En dan dit intro
![]()
Martian Hop past niet meer zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt lekker uit zo
En het is een perfect bruggetje naar Vout![]()
Hey Muissie!quote:
Geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Martian Hop past niet meer zeker?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Vout
Gaat nu nog goed, ik weet niet hoe het over een half uur zal zijn
Ah, handig! Dank je wel Elfletterig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Voorprogramma Voor Vout
01 Olive - You're Not Alone (radio edit)
02 Julie Thompson - New Day
03 ATTLAS - Frost
04 CUT_ - Tune In Tune Out
05 The Magician & Julian Perretta - Tied Up
06 Gabrielle - Dreams (7-inch version)
07 JOWST - Grab The Moment
08 The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This
09 PPK - ResuRection (radio mix)
10 Dennis Kruissen feat. David Benjamin - Love Like The Sun
11 Lighthouse Family - Raincloud (7-inch edit)
12 Big Wild feat. Yuna - Empty Room
13 Robin Bengtsson - I Can't Go On
14 Michelle - Out On My Own
15 Thomas Azier - Gold
16 Elton John - Your Song
17 Love Inc. - Broken Bones (Pez Tellett radio edit)
18 Vargas & Lagola - Rolling Stone
19 Dodgy - Good Enough
20 New Order - Regret (New Order mix)
21 Pet Shop Boys - So Hard (extended dance mix)
22 Morcheeba - Way Beyond
23 Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
24 Edelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Sorry dat ik niet heb kunnen luisteren, 11.
Ik hem mezelf nog moeten haasten vanuit de kroeg.
Ik ben allang blij dat je er bent. Ik was bang dat je je show was vergeten....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Sorry dat ik niet heb kunnen luisteren, 11.
Ik hem mezelf nog moeten haasten vanuit de kroeg.
De bardame vond het minder grappig.quote:
Ow, ze had sjans?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
De bardame vond het minder grappig.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je er bent. Ik was bang dat je je show was vergeten....
Ik zal al te denken: moet ik nog even verlengen en dan non-stop Meet Her At The Carnaval Parade draaien of zo....
Zij wel. Ik niet.quote:
Stel dat ik nu een verzoekje indien of een muzikale suggestie doe, is dat dan de Raad van Elf?quote:
Je hebt je rekening niet betaald?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
De bardame vond het minder grappig.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stel dat ik nu een verzoekje indien of een muzikale suggestie doe, is dat dan de Raad van Elf?
Jawel. Maar was gezellig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt je rekening niet betaald?
Dayumquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stel dat ik nu een verzoekje indien of een muzikale suggestie doe, is dat dan de Raad van Elf?
Dit is het voorprogramma. Ik meld wel wanneer het begint.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit trouwens de Top 11 al of is dit het voorprogramma?
Jij was het voorprogramma toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit trouwens de Top 11 al of is dit het voorprogramma?
En heb je die Top 11 samengesteld? Of is het echt een officiële lijst?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is het voorprogramma. Ik meld wel wanneer het begint.
O ja...quote:
Ik stel hem elk jaar zelf samen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En heb je die Top 11 samengesteld? Of is het echt een officiële lijst?
* Elfletterig hoopt dat Meet Her At The Carnaval Parade erin staat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja...
Hoewel: ik was het voorprogramma voor Vout, niet voor die Top 11.
Dit is gewoon de Subtop 11, net als bij de Top 2000
Jouw mening gaat boven de officiële.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik stel hem elk jaar zelf samen.
Wordt ook officieel gedaan, maar dat strookt niet met mijn mening.
Dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw mening gaat boven de officiële.
Uiteraard. Vout is de absolute Voutoriteit op dit gebied.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw mening gaat boven de officiële.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Vout is de absolute Voutoriteit op dit gebied.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Vout is de absolute Voutoriteit op dit gebied.
quote:
*proest*quote:
Heette ze toevallig Nel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Dj_Vout het volgende:
Die barvrouw waar ik het over had, was ook blond.
* knokkels takes notesquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus de meeste chicks krijg je niet in de hiphop, maar in Voute muziek!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus de meeste chicks krijg je niet in de hiphop, maar in Voute muziek!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal zo even een foto van mijn pak posten.
Diverse dames hebben hem geaaid.
De betreffende dames waren bijna allemaal te jong voor mij.quote:
Awwww, volgend jaar dus toch maar een ander pak kiezen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
De betreffende dames waren bijna allemaal te jong voor mij.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwww, volgend jaar dus toch maar een ander pak kiezen!
Melting zou dat ook niet zo leuk hebben gevonden...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Denk je niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Melting zou dat ook niet zo leuk hebben gevonden...
Melting komt extreem muf uit de slaapkamer, gaat naar de wc en ziet daar enkele dames bij Vout zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Melting zou dat ook niet zo leuk hebben gevonden...
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Melting komt extreem muf uit de slaapkamer, gaat naar de wc en ziet daar enkele dames bij Vout zitten.
Uhh... Vout. What. Gives?
Ik heb een probleem met timing.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:34 schreef Dj_Vout het volgende:
Vanaf ongeveer 11 voor 9 gaan we over op de topnummers.
En ik denk dat Muis ook wel blij wordt.![]()
Carnavals-versie van "Ik zie een Muis"...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:34 schreef Dj_Vout het volgende:
Vanaf ongeveer 11 voor 9 gaan we over op de topnummers.
En ik denk dat Muis ook wel blij wordt.![]()
Naar mate de avond vordert, zie je er steeds meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Carnavals-versie van "Ik zie een Muis"...
Ik zie een muis! Waar? Daar aan de tap....
Dat wordt koken na 22.00 uur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met timing.
Moet nog gaan koken
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Carnavals-versie van "Ik zie een Muis"...
Ik zie een muis! Waar? Daar aan de tap....
Of muziek harder zetten en snel kokenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat wordt koken na 22.00 uur.
Of gewoon brood nemen natuurlijk.
Ik ben niet verantwoordelijk voor ruzie met de buren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of muziek harder zetten en snel koken
twitter:POL_DenHelder twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 20:43:36Voutmelding in huize Knokkels. Wees geduldig, de uitzending duurt tot 22:00 uur. reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:POL_DenHelder twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 20:43:36Voutmelding in huize Knokkels. Wees geduldig, de uitzending duurt tot 22:00 uur. reageer retweet
Jij gaat echt niet om 22:00 uur klaar zijn....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:47 schreef Dj_Vout het volgende:
Na dit nummer gaan we knallen!![]()
Te beginnen met de top 3 van 2013.
Vervolgens..... de top 3 van 2014,
de top 3 van 2015
en de top 3 van 2016.We sluiten af en met de carnavalskraker top 11 van 2017!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zong je dat tegen de serveerster, en baalt ze darom dat je weg moest?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet om 22:00 uur klaar zijn....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Nee... dat is een collega op mijn werk. Ik kijk dus wel uit.
twitter:POL_DenHelder twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 20:50:12Wij nemen alles terug
De uitzending van Vout is nog lang niet afgelopen. Alaaf.... reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:POL_DenHelder twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 20:50:12Wij nemen alles terug
Politie Den Helder zelfs.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
De Top 3 van 2013, 2014, 2015 en 2016. Dat is samen 12 nummers. En daarna de Top 11 van 2017. Kom ik samen op 23 nummers. En die draai je in een uur en 11 minuten?quote:
Ik had dit nog niet gelezen en dacht bij mezelf: "Zouden dit de Snollebollekes zijn?"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Politie Den Helder zelfs.
En dit is nummer 2 van 2013! De Snollebollekes!![]()
Ik heb geteld..... alle nummers van 2013-2016 samen = 39 minuten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 3 van 2013, 2014, 2015 en 2016. Dat is samen 12 nummers. En daarna de Top 11 van 2017. Kom ik samen op 23 nummers. En die draai je in een uur en 11 minuten?
Red je dat dan?
bijna allemaal dusquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had dit nog niet gelezen en dacht bij mezelf: "Zouden dit de Snollebollekes zijn?"
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Top 1 symptomen van te vaak naar DJ Vout luisteren:
1) Muziek horen en de Snollebollekes erin herkennen...
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ja.... en de rest was niet de moeite waard.
* Fogel gooit een bierviltje in de tubaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
Dan nu de nummer 3 van 2014.
Dj Henry's Feesjuh feat Zjosti - Tiroler party.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gooit een bierviltje in de tuba
Keivol... leuk gedaan hoor...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef Dj_Vout het volgende:
Uiteraard een paradie op Skyfall van Adèle.
Terechte nummer 1 dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keivol... leuk gedaan hoor...
Buren zouden meebouncenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor ruzie met de buren.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon iemand in huis nemen die hetzelfde denktquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef Fogel het volgende:
Mijn buren wonen ver genoeg weg om geen last van me te hebben
Gaat wel weer wennen worden om rekening te houden met mensen zogauw ik een huurder heb.
Gewoon in het huurcontract opnemen..... mogelijk wekelijks verplicht een show van Vout meepikken. Als het minder is, heb je pech gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef Fogel het volgende:
Gaat wel weer wennen worden om rekening te houden met mensen zogauw ik een huurder heb.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef Fogel het volgende:
Dit mot harder!!!
Staat nu zo luid dat mijn speakers het nog maar net aan aankunnen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef Fogel het volgende:
Dit mot harder!!!
Staat nu zo luid dat mijn speakers het nog maar net aan aankunnen.
Die gaan nu waarschijnlijk helemaal los.quote:
Moeilijkheidsgraag Elf: Eten terwijl je Vout luistert. Ik kan nog typen dus ik leef nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef Dj_Vout het volgende:
De nummer 1 van 2014:
Ferry van de Zaande - De gròzzie van mèn buurvrouw.![]()
![]()
![]()
Dit is nog steeds 1 van mijn favoriete nummers van de afgelopen jaren.
Ik denk ook niet dat ze bijzonder veel van het fenomeen carnaval snappen, of wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef Fogel het volgende:
Nou, ik heb er grappen over gemaakt dat ik graag een vrijgezelle, lieve, knappe blondine met dikke tieten als huurder wil. Mag je raden wie er gister kwam kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon iemand in huis nemen die hetzelfde denkt
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er gaat weer een wereld voor me open...
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, ik heb er grappen over gemaakt dat ik graag een vrijgezelle, lieve, knappe blondine met dikke tieten als huurder wil. Mag je raden wie er gister kwam kijken
En ze vond het jammer dat ik mijn bieropslag naar boven ga verhuizen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, ik heb er grappen over gemaakt dat ik graag een vrijgezelle, lieve, knappe blondine met dikke tieten als huurder wil. Mag je raden wie er gister kwam kijken
En ze vond het jammer dat ik mijn bieropslag naar boven ga verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |