SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
en wij maar denken....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje halfslachtig carnaval vieren die Melting
Het is toch ergquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
En dan mij de schuld willen geven
amateurquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje halfslachtig carnaval vieren die Melting
niet spotten met just mequote:
ach had ook over voetbal kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Twee groepen zijn met elkaar op de vuist gegaan toen ze ruzie kregen in de trein tussen Den Bosch en Nijmegen. Er waren 28 mensen bij betrokken. Een man van 19 is aangehouden. Een andere reiziger heeft aangifte gedaan. De ruzie zou zijn ontstaan na een opmerking die verkeerd viel.
Gezellig joh, carnaval.
Bron: NOS Teletekst
Ook al zulk kansloos volk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:00 schreef just me het volgende:
[..]
ach had ook over voetbal kunnen gaan
Elk soort volk dat gaat lopen knokken is kansloos.quote:
Knokkende knokkelsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elk soort volk dat gaat lopen knokken is kansloos.
Kansloze knokkende knokkels.quote:
quote:
Ik, knokkels neem hierbij officieel afstand van deze ongefundeerde uitsprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kansloze knokkende knokkels.
KKK
Ik voorzie een schopje naar BNW!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De stofzuigerrobot is geweldig, hij valt niet van de trap en doet grondig zijn werk, juist ook langs de randjes
Dat alles in tegenstelling tot voorheen de handmatige uitvoering?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De stofzuigerrobot is geweldig, hij valt niet van de trap en doet grondig zijn werk, juist ook langs de randjes
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alles in tegenstelling tot voorheen de handmatige uitvoering?
Komt ie ook in de hoeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
jij hebt op bed belegen en vol verwondering gekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verbazingwekkend goed, hij cirkelt bijvoorbeeld ook echt rond de poten van het bed
Hoe dat ding aan het paaldansen isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt op bed belegen en vol verwondering gekeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe dat ding aan het paaldansen is
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf wel redelijk in de buurt voor het geval hij zich ergens vastloopt
precies, de onze is ook een goedkope van ¤80. Vanavond eens kijken wat hij met de tapijten in de woonkamer doet, als we de borstels eraf halen schijnt hij dat ook te kunnen. Als hij ons een schoonmaakster uitspaart dan vind ik het een prima uitgave, het stofzuigen valt fysiek zo zwaar dat er niet veel energie voor de rest van het schoonmaakwerk overbleef.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoor
Oh dat valt me hartstikke mee die prijs !!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, de onze is ook een goedkope van ¤80. Vanavond eens kijken wat hij met de tapijten in de woonkamer doet, als we de borstels eraf halen schijnt hij dat ook te kunnen. Als hij ons een schoonmaakster uitspaart dan vind ik het een prima uitgave, het stofzuigen valt fysiek zo zwaar dat er niet veel energie voor de rest van het schoonmaakwerk overbleef.
weense wals op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een hele goedkope die alleen op vlakke ondergronden werkt en die zet zichzelf regelmatig vast. Maar ik kan er ook van genieten hoor
quote:Programma van vandaag
18:30 - 20:00 DJ11 - Voorprogramma Voor Vout
20:00 - 22:00 Dj Vout - Afsluiting carnaval 2017 met de top 11 van 2017
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga een spontaan showtje doen
[..]
woohooquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Ik ben in ieder geval niet meer fietsloos
Ik heb gemist dat je fietsloos was...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Bril terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
Ik ga vanavond aan de Ierse whiskey, dus ik mis alle jolijt...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik was gisteren helaas niet in de gelegenheid om in te schakelen. Volgende keer beter, drink ze alvast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de Ierse whiskey, dus ik mis alle jolijt...
Nee, maar nieuwe bril is nu in bestelling.quote:
Toen ik die bespreking had over de Spectrvm Backpack is mijn fiets gejat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je fietsloos was...
Vervelend man. Het zit je niet mee de laatste weken...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:03 schreef knokkels het volgende:
Toen ik die bespreking had over de Spectrvm Backpack is mijn fiets gejat.
Nu heb ik een vergelijkbare (afgezien van een paar afstellingen) een stuk betere ervoor terug.
Ik laat me verrassen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens van plan om een show met vrij veel nieuwe muziek te draaien
Hopelijk hebben jullie daar zin in.
altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens van plan om een show met vrij veel nieuwe muziek te draaien
Hopelijk hebben jullie daar zin in.
Gelukkig ben ik vrij dwars, schijnbaar. Eerst de irritaties wanneer alles ineens komt, daarna oplossingsgericht denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend man. Het zit je niet mee de laatste weken...
Marley gaat zo opzouten!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog bijsturen; ik zie wel
* Elfletterig zit er klaar voor
Is je draaibewijs nog wel geldig?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog bijsturen; ik zie wel
* Elfletterig zit er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |