Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Spec is boven de 50.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat het verder nog wel goed met je?
#SassyKrolquote:
Mogen wij het hopen oude smoofquote:Op maandag 27 februari 2017 23:42 schreef Smoofie het volgende:
Dit gaat echt verkeerd voor 50 plusser henkie
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit programma een beetje rommelig
Dat ons landgenoten boven de 50+ überhaupt in significante aantal op deze charlatan willen stemmen is veelzeggend. De NSB-generatie met een chronisch foute oordeelsvermogen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij komt deze klap hopelijk nooit meer te boven.
Wet algemene ouderdoms en arbeidsongeschiktheid wetquote:Op maandag 27 februari 2017 23:43 schreef Martinello het volgende:
Gaat lekker Henkie met je WAO uh AOW.
Dat dacht ik ook nadat bleek dat hij zelf geen pensioenpremies had afgestaan, maar hij zit er gewoon weer.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij komt deze klap hopelijk nooit meer te boven.
Is het dan 30 procentpunten? Dat lijkt mij best weinig.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Zijlstra weet het verschil tussen procent en procentpunt niet
Pauw heeft Jinek gedrilled.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heet dit programma eigenlijk Jinek & Pauw?
Die woonboot doet niks.
Eens, een wanvertoningquote:Op maandag 27 februari 2017 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook nadat bleek dat hij zelf geen pensioenpremies had afgestaan, maar hij zit er gewoon weer.
"Jij stemmen Henk, hij jou geven WAO."quote:Op maandag 27 februari 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Henk is sleeecht, waarom stemmen die bejaarden op hem.
Pauw zit daar alleen maar om Eva zijn woonboot in te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Die woonboot doet niks.
Salarisje vangen, beetje op tv hangen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Die woonboot doet niks.
Het kan best zijn dat werkenden er dertig procent meer op vooruit gaan ten opzichte van ouderen (dus dat ze er bijvoorbeeld 1.3% op vooruit gaan en ouderen 1%)quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het dan 30 procentpunten? Dat lijkt mij best weinig.
Alleen jammer dat -ie de boel bij elkaar liegt. En dat hij opkomt voor de meest vermogende groep in dit land, met het kleinste aandeel qua armoede. Daar moeten bij jou als SP'er toch de haren van overeind gaan staan?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
Krol heeft iets dat Zijlstra niet heeft: empathie, humanisme en inlevingsvermogen. De wil tot vooruitgang ipv mensen neertrappen.
GGMM is er niet. Dat scheelt.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hadden het speciaal verplaatst om jou te ontlopen
Ik bedoelde meer, dat is best weinig dat werkenden er maar zo weinig op vooruit zijn gegaan tov ouderen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat werkenden er dertig procent meer op vooruit gaan ten opzichte van ouderen (dus dat ze er bijvoorbeeld 1.3% op vooruit gaan en ouderen 1%)
Ah zo, ja valt best wat voor te zeggen iddquote:Op maandag 27 februari 2017 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat is best weinig dat werken er maar zo weinig op vooruit gegaan tov ouderen.
Krol is net zo empathisch als Zijlstra. Allebei empathisch tegenover de eigen achterban. Niks mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
Krol heeft iets dat Zijlstra niet heeft: empathie, humanisme en inlevingsvermogen. De wil tot vooruitgang ipv mensen neertrappen.
Sow koekoekquote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen VBL'er momenteel
Dat bepaal jij niet, kwalquote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen VBL'er momenteel
Die seniele ouderen die allemaal stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:48 schreef Stabiel het volgende:
Ik kan geen ander land bedenken waar een politieke partij met een uitgesproken focus op een bepaald leeftijdsgroep in het parlement zit. In een van 's werelds meest welvarende landen notabene.
#Tegeltjequote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef Euribob het volgende:
Wat zijn de peilingen nu eigenlijk waard, de enige peiling is op 15 maart.
Roemer
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pensioners%27_partiesquote:Op maandag 27 februari 2017 23:48 schreef Stabiel het volgende:
Ik kan geen ander land bedenken waar een politieke partij met een uitgesproken focus op een bepaald leeftijdsgroep in het parlement zit. In een van 's werelds meest welvarende landen notabene.
De bijstand gaat dan wat eerder over in de AOW.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ook niet begrijpen dat de SP terug naar 65 wilt
4 jaar geleden zaten ze er ook heel wat zetels naast vergeleken met de exitpolls.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef Euribob het volgende:
Wat zijn de peilingen nu eigenlijk waard, de enige peiling is op 15 maart.
Roemer
quote:Op maandag 27 februari 2017 23:50 schreef matthijst het volgende:
Kunnen al die egoïstische oudjes die op 50+ stemmen niet preventief geëuthaniseerd worden?
Zonder ook maar iets te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen fan van Zijlstra maar die komt vanavond sterk over.
Tussen Roemer en Krol lijk je al gauw de meest intelligente.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen fan van Zijlstra maar die komt vanavond sterk over.
quote:Op maandag 27 februari 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pensioners%27_parties
Ik heb het gemist, score?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was Derksen weer heerlijk karaktermoord aan het plegen he.
Krol start geen oorlogen ten behoeve van de eigen achterban.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krol is net zo empathisch als Zijlstra. Allebei empathisch tegenover de eigen achterban. Niks mis mee.
Ik ben voor.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:50 schreef matthijst het volgende:
Kunnen al die egoïstische oudjes die op 50+ stemmen niet preventief geëuthaniseerd worden?
Die man houdt gewoon van pijpen, wie niet?!quote:Op maandag 27 februari 2017 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was Derksen weer heerlijk karaktermoord aan het plegen he.
Laatste pagina van Jinek topic had een linkje.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit niet bij TV houden i.p.v. vkz![]()
Of zet daar een kopietje neer
Ik kan niet begrijpen dat mensen "wilt" schrijven als het "wil" moet zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ook niet begrijpen dat de SP terug naar 65 wilt
Een generatieoorlog?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Krol start geen oorlogen ten behoeve van de eigen achterban.
Rare beslissing idd.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Ooit gehoord van AT?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:52 schreef Zelfscanner het volgende:
was mijn idee, om de trollen weg te houdenquote:Op maandag 27 februari 2017 23:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb me net gestoten tegen de verwarming, godverdomme.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:54 schreef DrDentz het volgende:
De mensen kruipen thuis over de grond van het lachen.
15 maart, zo rond 23:30 uur.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:53 schreef Harvest89 het volgende:
Wordt echt tijd dat Roemer weg gaat.
Die vent komt over als een dikke aardappel.
Als het te serieus is haakt half Nederland afquote:Op maandag 27 februari 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke kutredacteur verzint die kutcabaretiers iedere keer?
Ja wat een grapjas die Krolquote:Op maandag 27 februari 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke kutredacteur verzint die kutcabaretiers iedere keer?
Bron? Niet Luijten?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
15 maart, zo rond 23:30 uur.
Ronald van Raak staat al klaar.
Ja anders moet onze VI ook naar TVquote:Op maandag 27 februari 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Themaprogramma voor Verkiezingen (VKZ).
Is beide technisch mogelijk?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Themaprogramma voor Verkiezingen (VKZ).
Ze ontweek de vraag over homohiwelijken best erg, wat ze persoonlijk vondquote:Op maandag 27 februari 2017 23:55 schreef GSbrder het volgende:
70% minder koeien door Thieme. Nou nou.
Ik heb liever die dochter van Marijnissen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
15 maart, zo rond 23:30 uur.
Ronald van Raak staat al klaar.
- Herrie door de mic.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
- Henk Krol voor gek gezet
- Wilders gebashed
- Inhoudsloos debat met 2 politici
- Twee serieus kijkende journalisten aan de interruptie microfoon
- Linkse caberetteket
Productief avondje voor Jeroen en Eva.
Die heeft nog helemaal geen concrete ervaring in de politiek. En het zou ook weleens tot gemor kunnen leiden. Jan Marijnissen is nog maar amper weg als partijvoorzitter.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb liever die dochter van Marijnissen.
We missen wel een politicus met een goede snor.quote:
Alleen als je trakteert op een McKroket.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Wie gaat ernog even mee naar de Mac wat nuggets halen
Jan Slagter ookquote:Op maandag 27 februari 2017 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie is de lekkerste politieke dochter?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Renske Leijten dan?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft nog helemaal geen concrete ervaring in de politiek. En het zou ook weleens tot gemor kunnen leiden. Jan Marijnissen is nog maar amper weg als partijvoorzitter.
Ivanka Trumpquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wie is de lekkerste politieke dochter?
Ozturk en z'n moeder hebben een snor.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We missen wel een politicus met een goede snor.
Doet me denken aan die geweldige uitspraak van Johan Derksen.quote:
Daar hoort het eigenlijk ook. Eerste waar mensen gaan kijken als ze voor het eerst hier op het forum komen.quote:
Vlashaartjes tellen niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ozturk en z'n moeder hebben een snor.
Niemand wil ook de pessimist zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:00 schreef ChickenMan het volgende:
Die VVD spot van optimist/pessimist is wel echt steengoede marketing.
Niet likeable.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Renske Leijten dan?
Die staat volgens mij tweede op de lijst.
Komt ook wel goed over vind ik.
Ik vind het juist baas dat ze van zijn meest gehate eigenschap (constant lachen, weglachen) iets positiefs weten te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand wil ook de pessimist zijn.
In feite een iets sympathiekere manier van winnaars versus verliezers.
Gordon is VVD....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:00 schreef Nintex het volgende:
Als Krol de NPO wil terug trollen dan haalt hij morgen Joling en Gordon zijn fractie binnen.
Grootste partij, dikke middelvinger.
Dat wordt een nog grotere flop dan Agnes Kant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Renske Leijten dan?
Dat was een complot. Men vreesde immers de terugkomst van de goelag toen SP onder kameraad Roemer op eenzame hoogte stond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Roemer werd eens helemaal gesloopt bij DWDD door Seabert, dat vond ik bijna sadistisch.
Die ene zwartharige jonge, van de vakbonden. Die komt wel verfrissend over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Renske Leijten dan?
Zeker. Erg kundig gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik vind het juist baas dat ze van zijn meest gehate eigenschap (constant lachen, weglachen) iets positiefs weten te maken.
Voor zover vakbondgeluid verfrissend kan zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Die ene zwartharige jonge, van de vakbonden. Die komt wel verfrissend over.
Ja karaktermoord zei hij zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Roemer werd eens helemaal gesloopt bij DWDD door Seabert, dat vond ik bijna sadistisch.
Dat was toen links nog de illusie had dat er een alternatief was voor de PvdA.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:07 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat was een complot. Men vreesde immers de terugkomst van de goelag toen SP onder kameraad Roemer op eenzame hoogte stond.
Bedoel je die met dat baardje, die een tijdje terug bij Pauw gezeten had?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
De tijd voor Klaver.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat was toen links nog de illusie had dat er een alternatief was voor de PvdA.
Je kunt veel zeggen van kameraad Roemer, maar niet dat hij het debat uit de weg gaat. Daar heb ik dan wel enig respect voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja karaktermoord zei hij zelf.
En een tijdje daarna ging hij weer doodleuk daar zitten, alsof er niets gebeurd was.![]()
Het is echt een pannenkoek.
Echt? ik vind die spot verschrikkelijk irritant, Rutte is enkel en alleen de man die de problemen weg lacht, dat heeft niks met optimisme te maken. Optimisme is makkelijk als je geen problemen hebt, dit is doorgaans het geval bij de VVD. Hoe vaak hebben zij de afgelopen 4 jaar al ministers zien vertrekken, geen probleem, niks aan de hand, we gaan gewoon door. Net als de problemen met de aardbevingen in Groningen, vluchtelingenbeleid, of de Oekraïne verdrag, er wordt niks opgelost, maar zij walsen er als een olifant door een porseleinkast heen. Totaal geen empathisch vermogen, bijna psychopathisch zijn die lui.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:00 schreef ChickenMan het volgende:
Die VVD spot van optimist/pessimist is wel echt steengoede marketing.
De grote kameraad Roemer lijkt me inderdaad wel een hele vriendelijke man. Hij zou vast een biertje voor me betalen als ik geen centjes meer heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Kameraad Roemer zou wel voor me opkomen als ik al mijn geld opmaak aan drank en drugs en dakloos in de goot beland. Zijlstra zou me laten liggen en zeggen: eigen verantwoordelijkheid, ga eens solliciteren.
Ik dacht dat je Ron Meyer bedoelde, maar je bedoelt die Turk volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de spot steengoede marketing vond, niets inhoudelijks over de VVD.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Echt? ik vind die spot verschrikkelijk irritant, Rutte is enkel en alleen de man die de problemen weg lacht, dat heeft niks met optimisme te maken. Optimisme is makkelijk als je geen problemen hebt, dit is doorgaans het geval bij de VVD. Hoe vaak hebben zij de afgelopen 4 jaar al ministers zien vertrekken, geen probleem, niks aan de hand, we gaan gewoon door. Net als de problemen met de aardbevingen in Groningen, vluchtelingenbeleid, of de Oekraïne verdrag, er wordt niks opgelost, maar zij walsen er als een olifant door een porseleinkast heen. Totaal geen empathisch vermogen, bijna psychopathisch zijn die lui.
De strategie van de VVD is sinds de Rita/Rutte battle waterdicht:quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Echt? ik vind die spot verschrikkelijk irritant, Rutte is enkel en alleen de man die de problemen weg lacht, dat heeft niks met optimisme te maken. Optimisme is makkelijk als je geen problemen hebt, dit is doorgaans het geval bij de VVD. Hoe vaak hebben zij de afgelopen 4 jaar al ministers zien vertrekken, geen probleem, niks aan de hand, we gaan gewoon door. Net als de problemen met de aardbevingen in Groningen, vluchtelingenbeleid, of de Oekraïne verdrag, er wordt niks opgelost, maar zij walsen er als een olifant door een porseleinkast heen. Totaal geen empathisch vermogen, bijna psychopathisch zijn die lui.
Het is toch je eigen verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Kameraad Roemer zou wel voor me opkomen als ik al mijn geld opmaak aan drank en drugs en dakloos in de goot beland. Zijlstra zou me laten liggen en zeggen: eigen verantwoordelijkheid, ga eens solliciteren.
Het zijn de omstandigheden, jullie drijven me tot wanhoop waardoor ik aan de genotsmiddelen raak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Pauw drukte zelf op de knoppen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:00 schreef Klopkoek het volgende:
Echt hinderlijk hoe Pauw de muziek instartte toen Roemer de cruciale verschillen met de PVV wilde benadrukken en de mythe "PVV is sociaal economisch links" wilde ontmaskeren.
Dát is nou pas een kwaadaardig complot.
White supremacists versus de uitgebuite onderdrukten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand wil ook de pessimist zijn.
In feite een iets sympathiekere manier van winnaars versus verliezers.
Kan ook de door de staat benoemde eindredactie zijn geweest, maar de macchiavellistische manipulatoren zijn er altijd een kei in om iets compleet irrelevants eruit te lichten.quote:
Wit/zwart staat hier buiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
White supremacists versus de uitgebuite onderdrukten.
Lijkt me toch wel relevant. Je waargenomen complot is niet echt waterdicht, maar dat het een foutje zou kunnen zijn accepteer jij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kan ook de door de staat benoemde eindredactie zijn geweest, maar de macchiavellistische manipulatoren zijn er altijd een kei in om iets compleet irrelevants eruit te lichten.
Als het de eindredactie is dan is het complot alleen maar waterdichter hoor. Want dat strookt dan perfect met eerdere kennis over NPO gastenlijsten en hun zwarte lijsten, plus een machtige raad van bestuur bevolkt door vvders. De ledenomroepen hebben totaal geen macht meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel relevant. Je waargenomen complot is niet echt waterdicht, maar dat het een foutje zou kunnen zijn accepteer jij niet.
Daarom wil de VVD natuurlijk ook bezuinigen op de publieke omroep. Om hun vrindjes te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als het de eindredactie is dan is het complot alleen maar waterdichter hoor. Want dat strookt dan perfect met eerdere kennis over NPO gastenlijsten en hun zwarte lijsten, plus een machtige raad van bestuur bevolkt door vvders. De ledenomroepen hebben totaal geen macht meer.
Jij zit mijn reacties - zonder aanmerking of vermelding - te verwijderen. Dat mag jij als manipulerende 'winnaar' doen, maar hier eindigt onze discussie. Vals.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom wil de VVD natuurlijk ook bezuinigen op de publieke omroep. Om hun vrindjes te dwarsbomen.
Ze hebben marketingtechnisch een draai gemaakt. Hun eerste vaak herhaalde spotje van September had angstige muziek eronder met een Rutte die spreekt over "mensen van buiten" en "het voelen van problemen". Dit spotje is nu vakkundig verwijderd zie ik, door hun lange armen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik verwijder alleen persoonlijke aanvallen. Conform de policy. Toedeloe.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij zit mijn reacties - zonder aanmerking of vermelding - te verwijderen. Dat mag jij als manipulerende 'winnaar' doen, maar hier eindigt onze discussie. Vals.
Bankiers liegen twee keer zo vaak als politici. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwijder alleen persoonlijke aanvallen. Conform de policy. Toedeloe.
Jij en ik zijn geen van beide, gelukkig. Dus we spreken immer de waarheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bankiers liegen twee keer zo vaak als politici. Vergeet dat niet.
quote:Pauw & Jinek beginnen met 1,1 miljoen kijkers
Naar de eerste uitzending van Pauw & Jinek: de verkiezingen keken maandagavond bijna 1,1 miljoen kijkers. Jeroen Pauw en Eva Jinek presenteren tot en met vrijdag 17 maart gezamenlijk de latenighttalkshow op NPO 1.
De eerste in de reeks afleveringen staat met 1.097.000 kijkers op de achtste plaats in de lijst van best bekeken programma's. Maandag in de eerste uitzending ontvingen Jeroen en Eva onder anderen VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra en SP-lijsttrekker Emile Roemer.
Het NOS Journaal trok maandagavond de meeste kijkers: 2.292.000. Ruim 1,6 miljoen kijkers bleven zitten voor Radar en Droomhuis gezocht.
Net5 zond maandagavond een samenvatting van de Oscar-uitreiking uit, daar keken 68.000 Nederlanders naar. 's nachts stemden 43.000 Nederlandse tv-kijkers af op de live-uitzending. De uitreiking van de filmprijzen was in Nederland ook te zien via Superguide van Veronica Magazine, maar de uitgeverij verstrekt geen kijkcijfers.
ANP
Dat is erg kwalijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:24 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zit mijn reacties - zonder aanmerking of vermelding - te verwijderen.
De beschaafde en totaal onschuldige reactie van bamibij is ook zonder noot of aantekening weggehaald zie ik.quote:
Onjuist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De beschaafde en totaal onschuldige reactie van bamibij is ook zonder noot of aantekening weggehaald zie ik.
Iemand?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:44 schreef Gohf046 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de programmering kan zien van Pauw & Jinek? Dus wanneer welke politicus aanschuift.
Apart weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De beschaafde en totaal onschuldige reactie van bamibij is ook zonder noot of aantekening weggehaald zie ik.
Ja, dat was inderdaad bloedirritant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:14 schreef butz0rs het volgende:
beetje op het drumstel slaan als mensen aan het woord zijn, totaal geen toegevoegde waarde.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:00 schreef Klopkoek het volgende:
Echt hinderlijk hoe Pauw de muziek instartte toen Roemer de cruciale verschillen met de PVV wilde benadrukken en de mythe "PVV is sociaal economisch links" wilde ontmaskeren.
Dát is nou pas een kwaadaardig complot.
Genotquote:
Volgens mij heeft het programma geen eigen site en twitteraccount.quote:
http://evajinek.kro-ncrv.(...)ij-jinek-onze-gastenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het programma geen eigen site en twitteraccount.
Best apart.
Twitteraccount van het programma Jinek gebruikt ook #jinekenpauw en Pauw weer #pauwenjinek of #penj/#jenpecht overzichtelijk is het niet.
quote:* Politieke stand-up comedy door Martijn Koning
Cabaretier Martijn Koning volgt met plezier de verkiezingscampagnes. Vanavond sluit Martijn de uitzending af met een optreden waarbij hij zich speciaal richt tot de lijsttrekkers aan tafel: Alexander Pechtold en Jan Roos. Hoe voeren ze campagne tot nu toe?
En die bandquote:
Kedenk kedenk.. Kuzuuuquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil kuzu zien. Vanavond bij nieuwsuur volgens mij.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil kuzu zien. Vanavond bij nieuwsuur volgens mij.
Toen ze gisteren opeens begonnen te spelen midden door het gesprek. Iedereen schrok.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
En die band
Je zult er maar naast zitten als publiek
Is dit veel of weinig?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
net ook gepost in pagina 10![]()
Veel. Een ''winnaar'' heeft ongeveer rond dat tijdstip gemiddeld 700-900k m.u.v. Jinek die het de laatste tijd ontzettend goed deed met bijna elke uitzending 900k+quote:
Ik las flopshow. Ik dacht alquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Jort Kelder, Jan Roos, Pechtold.. topshow.
Wordt lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Jort Kelder, Jan Roos, Pechtold.. topshow.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kuzu wordt nu gefileerd op Nieuwsuur.
Integratie is gelukt. 30 jaar hier wonen en geen woord Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kuzu wordt nu gefileerd op Nieuwsuur.
Autochtonen passen zich maarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Integratie is gelukt. 30 jaar hier wonen en geen woord Nederlands.
wilfredtopshow.gifquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil wat horen over veiligheid en defensie
Zou beide doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mariëlle Tweebeeke > Eva Jinek.
Jinek is lelijk mangquote:
Hoofd is lelijk en ze heeft de uitstraling van een dom blondje, haar kapsel maakt dat alleen maar erger. Toegegeven, haar lichaam is best ok.quote:
Ze kan lekker rechts lullen en is intelligent. Dat maakt haar zo lekker geil. Beetje een preuts en conservatief wijf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoofd is lelijk en ze heeft de uitstraling van een dom blondje, haar kapsel maakt dat alleen maar erger. Toegegeven, haar lichaam is best ok.
Nee, ze is juist niet intelligent, ze komt er dom, onwetend en naïef over. Verder blijkt zo ongeveer elke uitzending dat ze tactische overtuigingskracht en slimheid/vernuft mist om een discussie te leiden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze kan lekker rechts lullen en is intelligent. Dat maakt haar zo lekker geil. Beetje een preuts en conservatief wijf.
Kernfusie is de toekomst inderdaad. Maar het duurt nog makkelijk 30 jaar voordat het überhaupt rendabel is, en dat duurt het nog wel even voordat het op grote schaal toegepast kan worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Windenergie
Kernfusie is de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |