Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Spec is boven de 50.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat het verder nog wel goed met je?
#SassyKrolquote:
Mogen wij het hopen oude smoofquote:Op maandag 27 februari 2017 23:42 schreef Smoofie het volgende:
Dit gaat echt verkeerd voor 50 plusser henkie
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit programma een beetje rommelig
Dat ons landgenoten boven de 50+ überhaupt in significante aantal op deze charlatan willen stemmen is veelzeggend. De NSB-generatie met een chronisch foute oordeelsvermogen.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij komt deze klap hopelijk nooit meer te boven.
Wet algemene ouderdoms en arbeidsongeschiktheid wetquote:Op maandag 27 februari 2017 23:43 schreef Martinello het volgende:
Gaat lekker Henkie met je WAO uh AOW.
Dat dacht ik ook nadat bleek dat hij zelf geen pensioenpremies had afgestaan, maar hij zit er gewoon weer.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij komt deze klap hopelijk nooit meer te boven.
Is het dan 30 procentpunten? Dat lijkt mij best weinig.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Zijlstra weet het verschil tussen procent en procentpunt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |