Tsja ik ben het met je eens hoor. Ik snap niet dat ze hier überhaupt intrappen en ingaan op Trump.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Trump is nog erger zelfs, die noemen ze. Niks over Jong-Un, Putin, Assad...
Moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:01 schreef richolio het volgende:
Mag de koning naar het WK in Rusland?
Nee
47.6%
Ja
52.4%
Nu toch even over Putin, welke politicus is binnenkort niet meer na een kopje thee?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tsja ik ben het met je eens hoor. Ik snap niet dat ze hier überhaupt intrappen en ingaan op Trump.
Wat een domme zin dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen heeft het over de terroristische aanslagen door Moslims maar de grootste (en vrijwel enige) aanslag op het Nederlandse volk de MH17 is allang vergeten lijkt het wel. Nederland heeft zich laf opgesteld.
dan hebben wij straks gloednieuwe drones waarvan de hardware zo lek is als een zeef. gekraakt door Russische hackers worden straks deze vliegende wapens tegen ons gekeerd, een geruststellende gedachte haha.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga lekker Wilders stemmen debiel
Jij weet al wie het gedaan heeft ja?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen heeft het over de terroristische aanslagen door Moslims maar de grootste (en vrijwel enige) aanslag op het Nederlandse volk de MH17 is allang vergeten lijkt het wel. Nederland heeft zich laf opgesteld.
Nee? zeg ik dat? Geef ik Putin de schuld?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij weet al wie het gedaan heeft ja?
En gaat er notabene ook nog van uit dat het expres is gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
USA heeft nog ergens satellietbeelden liggen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeurt Pechtold over de rechtspraak in de VS, en dat terwijl Nederland niet eens een constitutioneel hof heeft, en het verboden is om wetten te toetsen aan de grondwet in Nederlandquote:Op zondag 26 februari 2017 22:55 schreef matthijst het volgende:
Who gives a shit Pechtold.
Vredespaleis. Boeien.
Dat dit toevallig onder een CDA minister gebeurde is niet zo belangrijk, die moest gewoon een opdracht uitvoeren, en die opdracht was: bezuinigen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
CDA laffe herders. Ze hebben in kabinet Rutte 1 defensie kapot gemaakt.
Als het een misverstand was dan maakt het niet uit natuurlijk... idiootquote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En gaat er notabene ook nog van uit dat het expres is gedaan.
Nee, zeg ik dat jij Putin de schuld geef dan? Hoezo betrek je Putin erbij?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? zeg ik dat? Geef ik Putin de schuld?
Omdat het net over Rusland ging en jij deze vraag aan mij stelt.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat jij Putin de schuld geef dan? Hoezo betrek je Putin erbij?
Waarom zit je zo op de man te spelen? Dat maakt je argumentatie niet sterker.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het een misverstand was dan maakt het niet uit natuurlijk... idioot
Mijn favoriete kandidaat staat er niet tussen, jammer.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:06 schreef Joezi het volgende:
LET OP! Dit is de eindpol, als je het nog niet weet kun je beter even wachten!!!!
Poll: Wie vonden wij FOK!ers de beste in het RTL debat!?!?!
• Assher
• Buma
• Roemer
• Pechtold
• Jesse
• Allemaal heel erg goed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mensen die MH17 niet serieus nemenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zit je zo op de man te spelen? Dat maakt je argumentatie niet sterker.
Jawel, als de feiten op tafel liggen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die MH17 niet serieus nemen
quote:Lodewijk Asscher (PvdA) heeft net Sybrand Buma (CDA) uitgedaagd. Wie vond jij het best?
Lodewijk Asscher (PvdA)
41.5%
Sybrand Buma (CDA)
58.5%
Dat is zijn basis gezichtsuitdrukking.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
Asscher maakt een uitgebluste indruk.
Ook mijn favoriete coalitie ja. Een breed gedragen progressieve coalitie.quote:
ben ik er 1 vergeten?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn favoriete kandidaat staat er niet tussen, jammer.
De koning van de lijsttrekkers.quote:
Kleine partijen zoals FvD en PvdD of Christelijkequote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
VVD + CDA + D66 wordt het sowieso. Maar wie erbij? GL denk ik niet. PvdA kan nog wel.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De koning van de lijsttrekkers.
Nee, dat eerste kan niet. CU misschien nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kleine partijen zoals FvD en PvdD of Christelijke
Zolang SP en 50Plus er maar niet bij komenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kleine partijen zoals FvD en PvdD of Christelijke
Daarom is het CDA zo tegen legalisatie. Je moet geen concurrentie willenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Heel CDA aan de drugs.Het lijkt Urk wel.
VNL erbijquote:Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
VVD + CDA + D66 wordt het sowieso. Maar wie erbij? GL denk ik niet. PvdA kan nog wel.
quote:
Flop deze reactiequote:
Glimmende oogjes van fanatisme.quote:
Geert Wildersquote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef Handleiding het volgende:
Wie is die blonde doos? Nog niet zeker of ik haar zou doen.
Wat is jouw probleem? Wil je meer asielzoekers?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zelf bedacht? Allejezus wat slecht..
Mooi!quote:Op zondag 26 februari 2017 23:17 schreef GSbrder het volgende:
"Ik zal alles doen voor ons."
Mooi, zou Rutte zeggen.
lekker zichzelf geblevenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef megamandy het volgende:
Asscher heeft niet door dat er een camera op hem staat.
quote:Het debat zit er alweer op. Wie is volgens jou de winnaar?
Sybrand Buma (CDA)
31%
Alexander Pechtold (D66)
31.5%
Jesse Klaver (GroenLinks)
17%
Lodewijk Asscher (PvdA)
15%
Emile Roemer (SP)
5.5%
geen idee ik keek alleen naar je poging tot woordgrap.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Wil je meer asielzoekers?
Hij heeft wel eindelijk iets aan die enorme wallen onder zijn ogen laten doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef matthijst het volgende:
Pechtold heeft een hoofd als een AH-hamster.
we hebben een eigen pol hans, fok de restquote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef jcdragon het volgende:
Het debat zit er alweer op. Wie is volgens jou de winnaar?
Sybrand Buma (CDA)
31%
Alexander Pechtold (D66)
31.5%
17%
Lodewijk Asscher (PvdA)
15%
Emile Roemer (SP)
5.5%
Ik wil ook een beetje entertainment Rens.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eindelijk geen one-liner geschreeuw
broer van Monique Smit?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef matthijst het volgende:
Pechtold heeft een hoofd als een AH-hamster.
Handig juist, ik heb lang niet alles gezien.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou wat fijn ze blikken terug op wat we net gezien hebben, voor het geval we korsakoff hebben
Er is maar een pol die telt; die van 15 maartquote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef jcdragon het volgende:
Het debat zit er alweer op. Wie is volgens jou de winnaar?
Sybrand Buma (CDA)
31%
Alexander Pechtold (D66)
31.5%
17%
Lodewijk Asscher (PvdA)
15%
Emile Roemer (SP)
5.5%
Iedereen heeft het begin gemist door Floortje naar het einde van de wereldquote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou wat fijn ze blikken terug op wat we net gezien hebben, voor het geval we korsakoff hebben
Chimpsquote:Op zondag 26 februari 2017 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen heeft het begin gemist door Floortje naar het einde van de wereld
Sow Pechtold.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
EINDSTAND FOK POLL RTL DEBAT
[ afbeelding ]
Bedankt voor het stemmen allen!!!!!
@redactie Misschien leuk voor de FP!?!?
?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja niet verwacht als je al die haat op FOK! leest, maarja stemmen is anoniem
Poll manipuleren.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
nep pollsquote:Op zondag 26 februari 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
EINDSTAND FOK POLL RTL DEBAT
[ afbeelding ]
Bedankt voor het stemmen allen!!!!!
@redactie Misschien leuk voor de FP!?!?
Gewoon wél aan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:26 schreef tralalala het volgende:
Beter blijven ze van het vrijwillig eigen risico af.
Ze misten ons zelfs. Jammer dat ze niet een topic kunnen dragen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
op VKZ verwacht ik niet veel trollen toch, er was ook studio voetbal waar alle trollen zaten
Ja vond het maar slap, weinig harde taal tegen joden en moslimsquote:Op zondag 26 februari 2017 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Buma had veel meer zetels kunnen pakken vandaag
Het is zondag he.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Buma had veel meer zetels kunnen pakken vandaag
Tja vadertje Drees is niet meerquote:Op zondag 26 februari 2017 23:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vond het het sowieso maar een slap debat
hebbie ook een .avi voor mij?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt zo wel online denk ik. Drop zo de .mp4 dan wel.
Er is dus niks aan als Wilders het zooitje niet een beetje opstookt?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou ik niet doen, alleen live met fok was het leuk
Wilders was er niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is dus niks aan als Wilders het zooitje niet een beetje opstookt?
Knap toch dat Rutte trouwens nooit écht gepakt wordt door al die andere gasten in een debat, die Rutte ontwijkt als een tierelier.. Hem moet echt uitgelegd worden dat die geen antwoord op vragen geeft.. Lastig lastig, maar die was er natuurlijk ook al niet....quote:
Buma verliezer debat uitgeroepen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Buma was erg ontwijkend op sommige vragen. Pechtold winnaar vind ik ergens wel logisch, een van de weinige die daadwerkelijk helder uitlegde waar hij voor stond.
Iedereen loopt mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Alleen een online poll? Dan is het wel logisch dat GL en D66 boven aan het lijstje staan, hoop jonge aanhang.
Vertekend beeld, inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Alleen een online poll? Dan is het wel logisch dat GL en D66 boven aan het lijstje staan, hoop jonge aanhang.
cda stemt vanaf een boerderij en komt morgen binnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Pechtold was de derde optie, maar die is nu Klaver voorbijgestreefd.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Klaver/Asscher was
Dus Klaver is de verliezer van de avond voor jou?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Pechtold was de derde optie, maar die is nu Klaver voorbijgestreefd.
Van de drie waartussen ik twijfel wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dus Klaver is de verliezer van de avond voor jou?
reclames waren juist het leukstquote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Voor iedereen die het wil terugkijken ZONDER reclame.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b03-9021845331c1.mp4
Een beetje zonde want die VVD-reclame die steeds op die van het CDA volgde was wel pricelessquote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Ja precies, zeggen dat je Pechtold goed vindt is niet policor he. Vroeger werd je weggezet als eikel als je voor Geert was, anno 2017 ben je stiekem voor Pechtoldquote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
popucor is helemaal hipquote:Op zondag 26 februari 2017 23:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja precies, zeggen dat je Pechtold goed vindt is niet policor he. Vroeger werd je weggezet als eikel als je voor Geert was, anno 2017 ben je stiekem voor Pechtold
Wilders was wel afgeslacht denk ik, op alles kun je zeggen: hashtag hoedanquote:Op zondag 26 februari 2017 23:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is dus niks aan als Wilders het zooitje niet een beetje opstookt?
Danku mijnheer, mocht de TS nog aanwezig zijn in het topic, kan dit in de OP?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind het een valse kat, als een nep wijf met lange nagels die vet geniepig pest gedrag vertoont.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:58 schreef Belabor het volgende:
Asscher zijn toon en rust beviel me wel. Hij was alleen wel echt te lief en nam geen verantwoordelijkheid voor zijn beleid van de afgelopen jaren.
Dat uiterlijk heeft hij dan ook een beetje tegen hem.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het een valse kat, als een nep wijf met lange nagels die vet geniepig pest gedrag vertoont.
Sowieso, je eigen fractievoorzitter als partij eruit knikkeren voor wat vernieuwing... Wat een fout.
Je had nog niet gekeken hansquote:Op zondag 26 februari 2017 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het een valse kat, als een nep wijf met lange nagels die vet geniepig pest gedrag vertoont.
Sowieso, je eigen fractievoorzitter als partij eruit knikkeren voor wat vernieuwing... Wat een fout. Hadden ze natuurlijk nooit op zo een semi vijandelijke manier moeten doen.
Ik beroep mij op 2 aanvaringen met Krol van het "lagerhuis debat" en die van radio 1.quote:
Die mag je uitleggenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sowieso, je eigen fractievoorzitter als partij eruit knikkeren voor wat vernieuwing... Wat een fout.
Dat politieke spelletje intern in de PVDA wie de lijsttrekker moest worden terwijl Samsom het prima deed.quote:
ah okay, ik dacht vanavondquote:Op maandag 27 februari 2017 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik beroep mij op 2 aanvaringen met Krol van het "lagerhuis debat" en die van radio 1.
Misschien werkt ie na 7 dagen niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Danku mijnheer, mocht de TS nog aanwezig zijn in het topic, kan dit in de OP?
De PvdA dacht daar anders over.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat politieke spelletje intern in de PVDA wie de lijsttrekker moest worden terwijl Samsom het prima deed.
Dat deed hij wel, hij duidde er op dat de economische situatie vijf jaar geleden niet veel ruimte bood voor ander beleid dan dat gevoerd is.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:58 schreef Belabor het volgende:
Asscher zijn toon en rust beviel me wel. Hij was alleen wel echt te lief en nam geen verantwoordelijkheid voor zijn beleid van de afgelopen jaren.
Ja prima, ik vind het dom.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De PvdA dacht daar anders over.
Maar dat is kul natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat jij voor zo'n uitleg valt.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:02 schreef remlof het volgende:
Dat deed hij wel, hij duidde er op dat de economische situatie vijf jaar geleden niet veel ruimte bood voor ander beleid dan dat gevoerd is.
Economisch gezien was het gewoon pro cyclisch begrotingsbeleid, ik heb nog nooit gehoord dat dat een goed idee is, ook niet van economen die niet geloven in de filosofie van Keynes maar in de filosofie van Hayek.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:08 schreef Belabor het volgende:
[..]
Maar dat is kul natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat jij voor zo'n uitleg valt.
Er zijn genoeg keuzes geweest. Asscher heeft samen met de de rest van de fractie en de VVD keuzes gemaakt, maar het is niet zo dat die keuzes direct overduidelijk waren.
Wat voor totaal anders had je dan verwacht? De twee grootste rechtse partijen kwamen niet opdagen. Alsnog moet je wel je best doen om Roemer en Buma een "nuanceverschilletje" te noemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:22 schreef Gohf046 het volgende:
Waren dit leiders van verschillende partijen? Kwam allemaal op hetzelfde neer met hier en daar een nuance verschilletje. Opvoering voor de buhne.
Nouja ik was net bij het onderwerp "zorg" en daarin zie je eigenlijk terug dat Ascher ander beleid heeft gevoerd dan wat hij nu zegt te willen... Zelf gezorgd heeft voor een grote groep zorgmijders zelfs.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:22 schreef Gohf046 het volgende:
Waren dit leiders van verschillende partijen? Kwam allemaal op hetzelfde neer met hier en daar een nuance verschilletje. Opvoering voor de buhne.
Hij kapt er wel mee als je net een klein stukje terugspoelt helaas.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon de link opslaan als. Kun je hem downloaden.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij kapt er wel mee als je net een klein stukje terugspoelt helaas.
Wees dan consequent in je kritiek. De SP sluit zowel de VVD én de PVV uit. Samen waarschijnlijk toch goed voor zo'n 50 tot 60 zetels.quote:Op maandag 27 februari 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
Roemer voor mij het meest oprecht. Is een ''gewone'' man die ook echt wat wil volgens mij. Wel is het totaal ACHTERLIJK dat bijvoorbeeld een GroenLinks zegt; Wij sluiten PVV uit. Je MAG geen partijen vooraf uitsluiten. Volgens mij leven we in een democratie en eigenlijk zeg je dus; Jullie stemmen of meningen interesseren ons helemaal niks (Pvv stemmers en mensen die mogelijk PVV stemmen). Totaal idioot.
Wilders heeft GL ook uitgesloten, al voordat GL de PVV uitsloot.quote:Op maandag 27 februari 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
Roemer voor mij het meest oprecht. Is een ''gewone'' man die ook echt wat wil volgens mij. Wel is het totaal ACHTERLIJK dat bijvoorbeeld een GroenLinks zegt; Wij sluiten PVV uit. Je MAG geen partijen vooraf uitsluiten. Volgens mij leven we in een democratie en eigenlijk zeg je dus; Jullie stemmen of meningen interesseren ons helemaal niks (Pvv stemmers en mensen die mogelijk PVV stemmen). Totaal idioot.
quote:Op maandag 27 februari 2017 08:52 schreef Dakterras het volgende:
Ikga hieruit kiezen: CDA, SGP, CU, SP, FvD, PvD, PVV, NW of WNL
Natuurkijk niet. In ons systeem werkt het nu eenmaal zo dat je in het parlement de partij kiest waarvan jij wil dat ie jou vertegenwoordigt. Er zijn meer mensen die de PVV verwerpelijk vinden dan mensen die PVV stemmen en die willen vertegenwoordigd worden door een partij die niks van de standpunten van de PVV wil weten en die bij voorbaat van zich af werpt. Dat is hun goed recht.quote:Op maandag 27 februari 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
Of klaver die eerst Ascher vraagt de VVD uit te sluiten (vorige week) en daarna gaat stotteren als de SP vraagt of GL de VVD uitsluit.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat wél idioot is, is dat Klaver eerst zegt de PVV uit te sluiten en daarna zegt niet met de VVD te willen gaan regeren maar principieel geen partijen uit te sluiten.
Behalve dus als het electoraal gunstg is zoals bij de PVV, dan gooit GL zijn principes blijkbaar het raam uit
Ik kan me goed voorstellen dat Klaver dat echt niet alleen maar zegt omdat het electoraal gunstig is. Wat hij eigenlijk zegt is dat hij de PVV als potentiële regeringspartij niet serieus kan nemen, hoeveel stemmen ze ook krijgen. En laten we wel wezen, daar zit wat in.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat wél idioot is, is dat Klaver eerst zegt de PVV uit te sluiten en daarna zegt niet met de VVD te willen gaan regeren maar principieel geen partijen uit te sluiten.
Behalve dus als het electoraal gunstg is zoals bij de PVV, dan gooit GL zijn principes blijkbaar het raam uit
Als je een partij uitsluit maar wel zegt dat je principieel geen partijen uitsluit is dat gewoon een keiharde tegenspraak.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat Klaver dat echt niet alleen maar zegt omdat het electoraal gunstig is. Wat hij eigenlijk zegt is dat hij de PVV als potentiële regeringspartij niet serieus kan nemen, hoeveel stemmen ze ook krijgen. En laten we wel wezen, daar zit wat in.
De VVD is wel anders, die staat qua standpunten evengoed mijlenver van GL af, maar daar kun je in theorie nog mee overleggen en compromissen mee sluiten. Klaver is daarin ook vrij duidelijk: liever niet, maar in het slechtste geval kun je niet anders.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:04 schreef Angry_Bird het volgende:
Ook wat mij betreft Pechtold de winnaar en Buma de verliezer.
quote:Naar het eerste lijsttrekkersdebat op tv,gisteravond op RTL4,hebben bijna 1,2 miljoen mensen gekeken.
Dat blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Boer Zoekt Vrouw had verreweg de meeste kijkers, meer dan 3,5 miljoen.
Ook keken veel mensen naar het schaatsen, de WK sprint.
Bron: Teletekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |