hebbie ook een .avi voor mij?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt zo wel online denk ik. Drop zo de .mp4 dan wel.
Er is dus niks aan als Wilders het zooitje niet een beetje opstookt?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou ik niet doen, alleen live met fok was het leuk
Wilders was er niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is dus niks aan als Wilders het zooitje niet een beetje opstookt?
Knap toch dat Rutte trouwens nooit écht gepakt wordt door al die andere gasten in een debat, die Rutte ontwijkt als een tierelier.. Hem moet echt uitgelegd worden dat die geen antwoord op vragen geeft.. Lastig lastig, maar die was er natuurlijk ook al niet....quote:
Buma verliezer debat uitgeroepen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Buma was erg ontwijkend op sommige vragen. Pechtold winnaar vind ik ergens wel logisch, een van de weinige die daadwerkelijk helder uitlegde waar hij voor stond.
Iedereen loopt mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Alleen een online poll? Dan is het wel logisch dat GL en D66 boven aan het lijstje staan, hoop jonge aanhang.
Vertekend beeld, inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Alleen een online poll? Dan is het wel logisch dat GL en D66 boven aan het lijstje staan, hoop jonge aanhang.
cda stemt vanaf een boerderij en komt morgen binnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:45 schreef tralalala het volgende:
Pechtold was de derde optie, maar die is nu Klaver voorbijgestreefd.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Klaver/Asscher was
Dus Klaver is de verliezer van de avond voor jou?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Pechtold was de derde optie, maar die is nu Klaver voorbijgestreefd.
Van de drie waartussen ik twijfel wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dus Klaver is de verliezer van de avond voor jou?
reclames waren juist het leukstquote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Voor iedereen die het wil terugkijken ZONDER reclame.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b03-9021845331c1.mp4
Een beetje zonde want die VVD-reclame die steeds op die van het CDA volgde was wel pricelessquote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Voor iedereen die het wil terugkijken ZONDER reclame.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b03-9021845331c1.mp4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |