Tsja ik ben het met je eens hoor. Ik snap niet dat ze hier überhaupt intrappen en ingaan op Trump.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Trump is nog erger zelfs, die noemen ze. Niks over Jong-Un, Putin, Assad...
Moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:01 schreef richolio het volgende:
Mag de koning naar het WK in Rusland?
Nee
47.6%
Ja
52.4%
Nu toch even over Putin, welke politicus is binnenkort niet meer na een kopje thee?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tsja ik ben het met je eens hoor. Ik snap niet dat ze hier überhaupt intrappen en ingaan op Trump.
Wat een domme zin dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen heeft het over de terroristische aanslagen door Moslims maar de grootste (en vrijwel enige) aanslag op het Nederlandse volk de MH17 is allang vergeten lijkt het wel. Nederland heeft zich laf opgesteld.
dan hebben wij straks gloednieuwe drones waarvan de hardware zo lek is als een zeef. gekraakt door Russische hackers worden straks deze vliegende wapens tegen ons gekeerd, een geruststellende gedachte haha.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga lekker Wilders stemmen debiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |