Dat zou lachen gieren brullen worden. Even, en daarna hard huilenquote:
Toch gun ik het hem wel. Vroeger vond ik het een enorme zak hooi, maar sinds zijn prestaties bij Feyenoord en Southampton vind ik hem ook sympathieker geworden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou lachen gieren brullen worden. Even, en daarna hard huilen
Het is ook best een sympathieke vent en ik gun hem ook wel een mooie club, maar ik denk niet dat hij goed bij Barcelona past, als coach. Dan zou ik toch lekker in Engeland blijven denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch gun ik het hem wel. Vroeger vond ik het een enorme zak hooi, maar sinds zijn prestaties bij Feyenoord en Southampton vind ik hem ook sympathieker geworden.
Dan vind ik Everton toch nog wel interessanter dan Arsenalquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koeman kan beter bij Everton blijven tot Wenger opstapt bij Arsenal. Dat is wel een leuke uitdaging voor hem.
Arsenal heeft wel wat meer mogelijkheden volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vind ik Everton toch nog wel interessanter dan Arsenal
Qua mogelijkheden en selectie moet je naar Arsenal ja. Het is dan ook meer gevoelsmatig bij mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal heeft wel wat meer mogelijkheden volgens mij.
Alhoewel Everton ook aan een nieuw stadion gaat, dus dan misschien meer inkomsten krijgen.
...twitter:UtopiaMagica twitterde op woensdag 01-03-2017 om 22:14:33El próximo DT del Barcelona sera alguien de la casa, pienso que saldrá de Koeman, Cocu, Gio van bronckhorst o Eusebio. reageer retweet
Koeman als clubhopper zie ik wel happen als Arsenal hem wil hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua mogelijkheden en selectie moet je naar Arsenal ja. Het is dan ook meer gevoelsmatig bij mij.
Eusebio is toch al een tijdje dood?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
...twitter:UtopiaMagica twitterde op woensdag 01-03-2017 om 22:14:33El próximo DT del Barcelona sera alguien de la casa, pienso que saldrá de Koeman, Cocu, Gio van bronckhorst o Eusebio. reageer retweet
Hihihi xd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eusebio is toch al een tijdje dood?
Gioquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, Carla en Sandra Eusebio zijn nog steeds springlevend.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eusebio is toch al een tijdje dood?
Geen Ziggogod?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga ik eens gauw een streampje zoeken
Is toch geen rood met die nieuwe regeling?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon rood joh
En Bale ook donkerrood, duwen en daarvoor ook al trappen
Volgens mij alleen niet als je de intentie had om de bal te spelen. Ramos gaat geheel bewust met zijn armen naar de balquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geen rood met die nieuwe regeling?
Dit is doelbewust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geen rood met die nieuwe regeling?
Het is alleen rood als de actie ook buiten de 16 rood zou zijn. Dat is hier toch niet zo? Zou dat heel zwaar hebben gevonden.quote:
Voorspelling: niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel hier wanneer het weer 3-2 staat.
76e minuut.
Ah ja ik vind dat nog wat onduidelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij alleen niet als je de intentie had om de bal te spelen. Ramos gaat geheel bewust met zijn armen naar de bal
90+3 Ramosquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel hier wanneer het weer 3-2 staat.
76e minuut.
Dit zou ook rood moeten zijn buiten de 16.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is alleen rood als de actie ook buiten de 16 rood zou zijn. Dat is hier toch niet zo? Zou dat heel zwaar hebben gevonden.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U heeft geen kennis van het fenomeen Real Madrid.
Ik zou na al die jaren matige voorspelling toch een nieuwe glazen bol overwegenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modbash koekoekquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou na al die jaren matige voorspelling toch een nieuwe glazen bol overwegen
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee dit zei hij er echt twee seconden voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.
Nee, zei ik na de 1-2. Van Real Madrid heb je pas gewonnen als je weer op het vliegtuig naar huis zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.
Ahh jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit zei hij er echt twee seconden voor.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Dit Real gaat absoluut geen kampioen worden. Schandalige vertoning zeg, zou me ook niets verbazen als Zidane er binnen een maand uit ligt.
Ik ga wel genieten als Real het alsnog niet wordtquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Dit Real gaat absoluut geen kampioen worden. Schandalige vertoning zeg, zou me ook niets verbazen als Zidane er binnen een maand uit ligt.
Gaan degraderenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Zou kunnen, maar Barca overtuigt ook lang niet iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga wel genieten als Real het alsnog niet wordt
De tijden dat ze nog een recordaantal punten haalden lijken wel voorbij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Barca overtuigt ook lang niet iedere wedstrijd.
Als je drie keer verliest in zes weken gaat het hardquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Het is bovenin ook veel spannender dan in mijn hoofd zat
Wel zonde dat Atlético zo ver achter ligt, anders had het echt genot kunnen worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Het is bovenin ook veel spannender dan in mijn hoofd zat
zou mooi zijnquote:
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tijden dat ze nog een recordaantal punten haalden lijken wel voorbij.
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.
En dat terwijl Real toch weinig kampioenschappen heeft gepakt de laatste jaren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.
Zie je ook niet heel veel eigenlijk. Maar goed, alleen maar leukquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je drie keer verliest in zes weken gaat het hard
Genoeg spelers zal het allemaal weinig uitmaken denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.
Op de nieuwjaarsborrel kon het kampioenschap ze eigenlijk niet ontgaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie je ook niet heel veel eigenlijk. Maar goed, alleen maar leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |