Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U heeft geen kennis van het fenomeen Real Madrid.
Ik zou na al die jaren matige voorspelling toch een nieuwe glazen bol overwegenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modbash koekoekquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou na al die jaren matige voorspelling toch een nieuwe glazen bol overwegen
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee dit zei hij er echt twee seconden voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.
Nee, zei ik na de 1-2. Van Real Madrid heb je pas gewonnen als je weer op het vliegtuig naar huis zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je dit nou eigenlijk ná de 1-3? Ik denk het wel, als ik naar de lag van mijn stream kijk.
Ahh jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit zei hij er echt twee seconden voor.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Dit Real gaat absoluut geen kampioen worden. Schandalige vertoning zeg, zou me ook niets verbazen als Zidane er binnen een maand uit ligt.
Ik ga wel genieten als Real het alsnog niet wordtquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Dit Real gaat absoluut geen kampioen worden. Schandalige vertoning zeg, zou me ook niets verbazen als Zidane er binnen een maand uit ligt.
Gaan degraderenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Dejannn het volgende:
Zou kunnen, maar Barca overtuigt ook lang niet iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga wel genieten als Real het alsnog niet wordt
De tijden dat ze nog een recordaantal punten haalden lijken wel voorbij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Barca overtuigt ook lang niet iedere wedstrijd.
Als je drie keer verliest in zes weken gaat het hardquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Het is bovenin ook veel spannender dan in mijn hoofd zat
Wel zonde dat Atlético zo ver achter ligt, anders had het echt genot kunnen worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Het is bovenin ook veel spannender dan in mijn hoofd zat
zou mooi zijnquote:
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tijden dat ze nog een recordaantal punten haalden lijken wel voorbij.
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.
En dat terwijl Real toch weinig kampioenschappen heeft gepakt de laatste jaren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat minder gedreven, ook wel logisch als je al zoveel hebt gewonnen.
Zie je ook niet heel veel eigenlijk. Maar goed, alleen maar leukquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je drie keer verliest in zes weken gaat het hard
Genoeg spelers zal het allemaal weinig uitmaken denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.
Op de nieuwjaarsborrel kon het kampioenschap ze eigenlijk niet ontgaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie je ook niet heel veel eigenlijk. Maar goed, alleen maar leuk
Dat klopt, want ze komen zelf uiteindelijk te kort in Mestalla of la Rosaleda of zo. Sampaolimagic houdt een keer op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou een ultimate banter zijn, maar je weet heel goed dat dit niet gebeurt.
Ja precies, dat beeld was nog een beetje blijven hangen bij mequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de nieuwjaarsborrel kon het kampioenschap ze eigenlijk niet ontgaan
Nee, het ligt echt niet aan Enrique, Zidane en de kwaliteit van andere ploegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.
Ik bedoelde eigenlijk vooral Barcelona daarmee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl Real toch weinig kampioenschappen heeft gepakt de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |