Musicals zijn voor luie klootjesluitjes waarvoor het anders te intellectueel is en zoquote:Op maandag 27 februari 2017 11:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik durf wel musicals te kijken. Ik vind het alleen de allerslechtste vorm van overdracht. Toneelstuk is 10x beter, film is 10x beter, muziek is 10x beter. Musical is 1000x niks.
quote:Op maandag 27 februari 2017 09:31 schreef EP3 het volgende:
Hoort hier ms niet, maar ik vind m te mooi om niet te delen:
Ja die ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat de zanger? Want van zijn stem kan ik niet genoeg krijgen.
Het album is prachtigquote:
Ja, is denk ik wel een goede vergelijking. Blondie, ook wel. Althans, die hoor ik er ook wel in terug.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het album laatst beluisterd, deed me erg aan Sophie Ellis-Bextor denken maar dan gemiddeld net iets minder.
Staat bij mij ook hoog. Samen met Foxygen, The Molochs, Cherry Glazerr en Hypochristmutreefuzz.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat Sampha album is echt heel fijn. Beste van 2017 tot nu toe zeg ik.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef methodmich het volgende:
Een jonge deerne van negentien lentes voert de band aan als een ware frontvrouw.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:39 schreef ranja het volgende:
Mitski was gaaf
Voorprogramma Personal Best ook prima, hoog Waxahatchee gehalte, maat Mitski, wow, geweldig.
Ja, vreemd. Viel mij ook opquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:48 schreef Z het volgende:
Spoon wel in dwdd maar geen concertje in het land?
Ze komen toch op Down The Rabbit Hole?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:48 schreef Z het volgende:
Spoon wel in dwdd maar geen concertje in het land?
Jup, een surviver hierquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:44 schreef Moody het volgende:
Wie heeft de nieuwe Sun Kil Moon al een luisterbeurt gegeven?
Ik kom er maar niet helemaal doorheen. Zware kost, zowel qua teksten als qua lengte. Als je calorieën wilt verbranden, moet je dat album luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |