Even een serieuze vraag voor Ancilla.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]twitter:ncilla twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:17:12Roemer zegt zinnige dingen en de moderator van #rtldebat wordt opeens héél zenuwachtig! Dit gesprek moet eindelijk gevoerd worden. reageer retweet
twitter:AllorodiMare twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:23:50@ncilla Heb je een latexpakje aan? #rtldebat reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen maar PVV-loze debatten zijn wel een topshowLijkt het net een beschaafd land hier
friesland is de griekenland van Nederlandquote:Op zondag 26 februari 2017 22:24 schreef MakkieR het volgende:
Als je Buma kiest, dan krijg je er Friesland bij
Blijf je zelf moed in praten.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stop die act, buma doet het naar behoren.
quote:Alexander Pechtold (D66) heeft net Sybrand Buma (CDA) uitgedaagd. Wie vond jij het best?
Alexander Pechtold (D66)
51.3%
Sybrand Buma (CDA)
48.7%
Frits wil wel heel erg laten merken dat hij het CDA niet voortrekt.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:24 schreef Hermanna het volgende:
Die Buma krijgt nooit het laatste woord.
Ik ken heel die vrouw niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag voor Ancilla.twitter:AllorodiMare twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:23:50@ncilla Heb je een latexpakje aan? #rtldebat reageer retweet
Wat zie jij het liefst gebeuren lieverd? Het enige wat je met het huidige beleid bewerkstelligt is dat er straks 0 draagvlak meer is voor het opnemen vluchtelingen.quote:
Ga geen discussies aan met wegkijkers, het is onbegonnen werkquote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zie jij het liefst gebeuren lieverd? Het enige wat je met het huidige beleid bewerkstelligt is dat er straks 0 draagvlak meer is voor het opnemen vluchtelingen.
Google dan maar even ancilla tilia op google afbeeldingen. Tot morgenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ken heel die vrouw niet.
Doet ze mee aan het debat?
Ze had een geweldige AMA op fok.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef Onnoman het volgende:
ik word echt tering moe van die gasten van de PvdA en Groenlinks..
wanneer komt die tijd dat ze voor altijd hem mond houden?
ik kijk liever wat de regering voor mij heeft gedaan in de afgelopen 4 jaar en in welke koers Nederland vaart, dan mijn oordeel te vellen in een goedkoop debat vol met gouden bergen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Buma is de meevaller van de avond, Pechtold doet het ook goed. Die zijn een en twee tot nu toe, in willekeurige volorde. Klaver maakt de top 3 compleet.
Asscher is compleet onzichtbaar
wat is AMA?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik Ancilla nog wel kan strikken voor een nieuwe AMA op FOK!
Doen?
Nee, we willen pechtgodquote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Doen?
Het liefst zou ik allerlei multinationals verplichten om een aanzienlijk deel van de vergaarde inkomsten en/of resources in de Derde Wereld lokaal te laten besteden, of af te dragen. Verder dient ontwikkelingshulp zich te focussen op onderwijs, dient uitwisseling tussen studenten te worden bevorderd, dienen westerse militaire ingrepen te eindigen, anders dan in gevallen dat er humanitaire crises zijn/dreigen. Om te beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zie jij het liefst gebeuren lieverd? Het enige wat je met het huidige beleid bewerkstelligt is dat er straks 0 draagvlak meer is voor het opnemen vluchtelingen.
[imghttp://www.belgennaakt.be(...)/Ancilla-Tilia-9.jpg[/img]quote:Op zondag 26 februari 2017 22:25 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
ik wil haar in een ongegeneerde natuurfilm zienquote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Doen?
Doe Thierry, die wil dat wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Doen?
Als ik de prestaties in het debat beoordeel, kijk ik liever naar het debatquote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik kijk liever wat de regering voor mij heeft gedaan in de afgelopen 4 jaar en in welke koers Nederland vaart, dan mijn oordeel te vellen in een goedkoop debat vol met gouden bergen.
Hoe zie jij het tot in de einde der tijden bewaken van een grote Europese muur voor je, zonder concessies te doen aan het ongegeneerd plunderen van de wereld?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga geen discussies aan met wegkijkers, het is onbegonnen werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |