quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Ok.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
denk dat Laura zelf nee heeft gezegd.. maar dat is verneukeratief voor het programmaquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Ga huilen als de stem meegaatVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
TT +1Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
omdat ze veganist is en van stoere sexy mannen houdtquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Lijkt me wel echt kut als je nog twee moet meenemen als je maar 1 écht leuk vindt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tineke Schouten gaat mee.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Gelijk heeft ie, nu heeft ie 3 enthousiaste meiden. Die knappe was dat niet.
Ze zei het zelf al; niet lullen en poetsen en gas erop. Maar meer had ze ook niet te bieden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Omdat niet alle mannen hun pik achterna lopen? Jezus het is 2017, get used to itquote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Eline is volgens mij echt een sexbeestAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Oh ik lach er gewoon mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als dit forum je niet bevalt, bol het maar af.![]()
![]()
> Wil je mee?
< Ja, heel graag
> Nou, pech gehadVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jaaa Marit!And I am a weapon of massive consumption
Uiteraard. Anders een corrigerende tik.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Bijna alle boeren kiezen de meest enthousiasteGelijk hebben ze. Waarom zou je voor iemand kiezen waar geen enthousiasme vanaf straalt?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef Maraca het volgende:
> Wil je mee?
< Ja, heel graag
> Nou, pech gehad![]()
![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Riks laat ook al de mooiste staan. Een schande voor de mannelijkheidOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ik geloof wel dat Barbie 29 is, gezien haar huid. En volgens mij is ze ook wel leuk. Gewoon de jonge Tineke Schouten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
de ene is gewoon een gast hoe heet ze?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ach die ene zien we over een tijdje bij Meiden van HollandThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach die ene zien we over een tijdje bij Meiden van Holland![]()
And I am a weapon of massive consumption
Rode van Skype
Blonde met aparte mond
en de derde... eh..Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik mag het hopen, vind die tot nu toe het best bij hem passenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef luxerobots het volgende:
Marc kiest in ieder geval voor dat krullenchickie."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wait whut, dat kreeg ik niet meequote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef alors het volgende:
Wow niet die rode met stem. Ik ben in shock.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die met de streepjes!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Rode van Skype
Blonde met aparte mond
en de derde... eh..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Don't stick your dick in crazyquote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Djeez het volgende:
Riks laat ook al de mooiste staan. Een schande voor de mannelijkheid![]()
Hij lijkt niet zo veel te vertellen te hebben, die Marc.
Dat gaat nooit goed met een ondernemende vrouw naast hem![]()
Die vindt hij niet happy genoeg denk ik, ik zou haar wel kiezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Roemer mag niet meequote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
ja, kerk, enthousiast. Misschien trok ie d'r stem niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haar had ik wel verwacht dat hij zou kiezen.![]()
Marc trouwt uiteindelijk met een moot gebakken vis. EN EEN VERS KOPJE THEEEEEThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Voor 75 euro, regel ik een afspraakje.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Jammer dat Laura ook niet door ishad ik al in bikini willen zien
![]()
Kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, kerk, enthousiast. Misschien trok ie d'r stem niet.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties Forumhop: Hop naar: