Dat ze defensief veel zwakker zijn dan voor de winter is wel een feit, ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch kwam daar zeker geluk bij kijken. Afgekeurde goal van Utrecht was essentieel, dat Heerenveen twee belangrijke spelers en ERVARING miste en in de laatste paar minuten twee doelpunten weggaf ook. Maar het is niet zo zwart-wit inderdaad.
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat PSV het zo moeilijk heeft. De gelijkmaker zou ze toch vleugels moeten geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Pingel ontnomen + paal. PSV heeft de loterij gewonnen met dat geluk? Damn
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Alsof Nijhuis een pingel durft te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op een onterechte pingel voor PSV
Balletje binnenkant buitenkant paal genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ga jij eens even een bolus draaien.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is hun maximale niveau, dat maakt het dat ze het zo moeilijk hebbenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat PSV het zo moeilijk heeft. De gelijkmaker zou ze toch vleugels moeten geven.
Mwa wel pech bal op de lijn, paal etc.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En bizar hoe slecht Feyenoord met die kansen om gaat
Ja man echt mongolen dat ze 3 punten willen pakken.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:01 schreef Deadre het volgende:
Wat een arrogantie van de psv'ers trouwensdoor direct na de goal de bal uit het net te pakken en de bal op de middenstip te zetten
zo van we moeten er meer maken en we gaan winnen
Ze staan nog altijd 8 punten achter hequote:Op zondag 26 februari 2017 16:01 schreef Deadre het volgende:
Wat een arrogantie van de psv'ers trouwensdoor direct na de goal de bal uit het net te pakken en de bal op de middenstip te zetten
zo van we moeten er meer maken en we gaan winnen
Jammer dat ze de eerste 60 minuten totaal niet lieten zien dat ze voor 3 punten kwamenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man echt mongolen dat ze 3 punten willen pakken.
Walgelijk inderdaad. Bow down for the King Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Heracles straks wint...quote:Op zondag 26 februari 2017 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Siem gaat scoren, voor Ajax. Vooral omdat hij 1-1 maakte destijds.
Zou wel genot zijn dat een Ajacied gaat scoren in de Kuip nu.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Siem gaat scoren, voor Ajax. Vooral omdat hij 1-1 maakte destijds.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zondag 26 februari 2017 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Heracles straks wint...
Daar gaat het niet om, ze hebben geen enkel kans gehad tov 500 voor Feyenoord. Er valt een goal en ze gaan er vanuit van Feyenoord te winnenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat er een IS-shooting in de ArenA is.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Heracles straks wint...
Siem een Ajacied noemenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn dat een Ajacied gaat scoren in de Kuip nu.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat er een IS-shooting in de ArenA is.
Zou wel genot zijn als Ajax straks zelf punten laat liggenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn dat een Ajacied gaat scoren in de Kuip nu.
Tsja PSV heeft ook vaak 20 kansen en spelen dan gelijk. Je weet dat je met 1 kans al een goal kan maken toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ze hebben geen enkel kans gehad tov 500 voor Feyenoord. Er valt een goal en ze gaan er vanuit van Feyenoord te winnen
ALs ze daar vanuit gaan, zouden ze de bal gewoon laten liggen en denken die kans komt welquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ze hebben geen enkel kans gehad tov 500 voor Feyenoord. Er valt een goal en ze gaan er vanuit van Feyenoord te winnen
Ik heb echt zelden zoveel logica in een post gelezen. Ik ben om.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Vaakquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja PSV heeft ook vaak 20 kansen en spelen dan gelijk. Je weet dat je met 1 kans al een goal kan maken toch?
Dat zou me eigenlijk niet verbazenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als Ajax straks zelf punten laat liggen
Jaquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef thedeedster het volgende:
Mocht dit een gelijkspel worden... Moet ajax nog naar de Vijverberg?
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden zoveel logica in een post gelezen. Ik ben om.
NERESMANNETJEquote:Op zondag 26 februari 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh Traoré en Younes gaan scoren vandaag
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar niet zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelersquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja PSV heeft ook vaak 20 kansen en spelen dan gelijk. Je weet dat je met 1 kans al een goal kan maken toch?
Is goed schatquote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelers
Stijn moet dit even posten.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Feyenoord gaat zo nog gewoon 2-1 maken natuurlijk.
Dit begint echt heel pijnlijk te worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar niet zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelers
Tete kan er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de verkoop van Veltman. Eindelijk TETEGOD
Feyenoord weet zich steeds uitstekend te prepareren inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef Befbekje het volgende:
Weet dat Feyenoord een hoop overwinningen dit seizoen in het laatste kwartier over de streep trok..
Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de verkoop van Veltman. Eindelijk TETEGOD
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV loopt echt altijd te janken
Voor wie?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit begint echt heel pijnlijk te worden.
Ja hoor. Alle kansen van Legia kwamen doordat Veltman niet meeliep met zijn speler. Enorme gaten rechtsachterin, kijk maar terug.quote:
Van der Wielquote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.
Tete. Als bosz tete wegdoet mag hih helemaal opkankjerenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.
Ik heb DP vandaag al niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel
Wel mooi deze tussenstand hoor. Eindelijk wordt het kliekje dan een beetje uitgedund.
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tete. Als bosz tete wegdoet mag hih helemaal opkankjeren
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb DP vandaag al niet gezien.
Kijk de analyse van de wedstrijd maar terug Hans van RTL. Veltman is kanjerslecht in Oranje en ook bij Ajax. Behalve tegen de lamme en de blinde dan is hij degelijk.quote:
Onlogisch is dan ook wegquote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 12 minuten genieten van doublepain.
Dus we laten een passant de visie van Ajax bepalen, genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.
Dat maakt Tete niet opeens goed. Tete kan er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk de analyse van de wedstrijd maar terug Hans van RTL. Veltman is kanjerslecht in Oranje en ook bij Ajax. Behalve tegen de lamme en de blinde dan is hij degelijk.
Tete is 100 x beter dan Veltmanquote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt Tete niet opeens goed. Tete kan er niks van.
Bosz moet niet zo naief zijn en ook een goede verdediging bouwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.
Je moet je selectie wel zo inrichten dat het spelletje van de trainer goed gespeeld kan gaan worden ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus we laten een passant de visie van Ajax bepalen, genot.
Wattequote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef GGMM het volgende:
Karsdorp moet zijn best doen om geluid uit de Kuip te halen.
Ramosquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Wie zou hoger over schieten, willems of traore?
Isimatquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
We hebben slechts 1 tegendoelpunt gehad na de winterstop.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz moet niet zo naief zijn en ook een goede verdediging bouwen.
Ja wij kunnen het niet helpen dat je geen voetbalinzicht hebtquote:
Seedorfquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel dagen?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Coco. het volgende:
Bij gelijkspel zijn Onlogisch en Doublepain beide weg?
Niet waar.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja wij kunnen het niet helpen dat je geen voetbalinzicht hebt![]()
Kijk naar die enorme gaten die Veltman achter laat tegen Legia man. Tete is verdedigend gewoon 80 x beter.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA WAT EEN PIJNLIJKE POST DIT
Kijk hem blij zijn dat Feyenoord kampioen is.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA WAT EEN PIJNLIJKE POST DIT
Davy-logica.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk hem blij zijn dat Feyenoord kampioen is.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:12 schreef Zorro het volgende:
Nergens doellijntechnologie, maar bij Feyenoord wel.
KNFB
Alleen op het doel waar Feyenoord in moet scoren. KNFBquote:Op zondag 26 februari 2017 16:12 schreef Zorro het volgende:
Nergens doellijntechnologie, maar bij Feyenoord wel.
KNFB
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Zorro het volgende:
Gijs de Jong achter de knoppen van de doellijntechnologie
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Adames het volgende:
rot op, heb je technologie ga je nog protesteren
Ik lach hem uit dat zie je toch?quote:
welk spelregel boekje gebruik jij dan? hij moet er 100% over heenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bal moet 51% over de lijn zijn oftewel meer dan de helft.
Ja, daarom staat ADO op plaats 18.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:13 schreef Kermit. het volgende:
Jammer dat alleen Randstad ploegen mogen winnen
Ik baal hier wel oprecht van hoor. Dit doet VBL geen goed.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, als het 2-2 wordt en blijft dan zal ik onlogisch de rest van mijn leven negeren.
Techniek liet net zien, 100% over de lijnquote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
DE BAL HOEFT NIET 100% OVER DE LIJN TE ZIJN STELLETJE PROLETEN. 51% IS VOLDOENDE
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
DE BAL HOEFT NIET 100% OVER DE LIJN TE ZIJN STELLETJE PROLETEN. 51% IS VOLDOENDE
nietquote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Doellijn technologie zegt GOAL en de bal was er niet 100% over, dankuquote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
welk spelregel boekje gebruik jij dan? hij moet er 100% over heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |