Die hebben ze niet in de Kuipquote:Op zondag 26 februari 2017 15:55 schreef Wave103 het volgende:
Mooi, Feyenoord zal wel moe zijn plus de mentale tegenslag
Het zit anders aardig vol met mentale tegenslagen in de Kuip.quote:
Arias is de koning van de onnodige gele kaartenquote:
Toen hadden wij nog Van Rhijn staanquote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was hij nog de beste rechtsback in onze competitie.
#besef.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het zit anders aardig vol met mentale tegenslagen in de Kuip.
Het is je gelukt. Na al die pogingen toch een alleraardigst grapjequote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch eerder zeggen Luuk de Jong...quote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arias is de koning van de onnodige gele kaarten
die drie jaar geleden ook nog prima wasquote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden wij nog Van Rhijn staan
Toch kwam daar zeker geluk bij kijken. Afgekeurde goal van Utrecht was essentieel, dat Heerenveen twee belangrijke spelers en ERVARING miste en in de laatste paar minuten twee doelpunten weggaf ook. Maar het is niet zo zwart-wit inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht en Heerenveen hebben ze gewoon sterke wedstrijden gespeeld naar mijn beleving.
Mentaal vooral waanzinnig zwakquote:Op zondag 26 februari 2017 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een beetje moe van alle inzet en kracht die ze smijten, heb ik het idee.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee hoor toen was hij al matig. Alleen in zijn eerste halfjaar deed hij het goed, en dat was in 2012quote:Op zondag 26 februari 2017 15:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die drie jaar geleden ook nog prima was
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mentaal vooral waanzinnig zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |