Ik heb echt zelden zoveel logica in een post gelezen. Ik ben om.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ze hebben geen enkel kans gehad tov 500 voor Feyenoord. Er valt een goal en ze gaan er vanuit van Feyenoord te winnen
Vaakquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja PSV heeft ook vaak 20 kansen en spelen dan gelijk. Je weet dat je met 1 kans al een goal kan maken toch?
Dat zou me eigenlijk niet verbazenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als Ajax straks zelf punten laat liggen
Jaquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef thedeedster het volgende:
Mocht dit een gelijkspel worden... Moet ajax nog naar de Vijverberg?
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden zoveel logica in een post gelezen. Ik ben om.
NERESMANNETJEquote:Op zondag 26 februari 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh Traoré en Younes gaan scoren vandaag
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar niet zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelersquote:Op zondag 26 februari 2017 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja PSV heeft ook vaak 20 kansen en spelen dan gelijk. Je weet dat je met 1 kans al een goal kan maken toch?
Is goed schatquote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelers
Stijn moet dit even posten.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Feyenoord gaat zo nog gewoon 2-1 maken natuurlijk.
Dit begint echt heel pijnlijk te worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn met 1-1 en ga die goal vieren, maar niet zo arrogant doen door de bal direct uit het net te pakken en op de middenstip te zetten. Puur arrogantie van de psv spelers
Tete kan er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de verkoop van Veltman. Eindelijk TETEGOD
Feyenoord weet zich steeds uitstekend te prepareren inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef Befbekje het volgende:
Weet dat Feyenoord een hoop overwinningen dit seizoen in het laatste kwartier over de streep trok..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |