Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de verkoop van Veltman. Eindelijk TETEGOD
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV loopt echt altijd te janken
Voor wie?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit begint echt heel pijnlijk te worden.
Ja hoor. Alle kansen van Legia kwamen doordat Veltman niet meeliep met zijn speler. Enorme gaten rechtsachterin, kijk maar terug.quote:
Van der Wielquote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.
Tete. Als bosz tete wegdoet mag hih helemaal opkankjerenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax deze zomer een nieuwe rechtsback gaat kopen.
Ik heb DP vandaag al niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel
Wel mooi deze tussenstand hoor. Eindelijk wordt het kliekje dan een beetje uitgedund.
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tete. Als bosz tete wegdoet mag hih helemaal opkankjeren
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb DP vandaag al niet gezien.
Kijk de analyse van de wedstrijd maar terug Hans van RTL. Veltman is kanjerslecht in Oranje en ook bij Ajax. Behalve tegen de lamme en de blinde dan is hij degelijk.quote:
Onlogisch is dan ook wegquote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 12 minuten genieten van doublepain.
Dus we laten een passant de visie van Ajax bepalen, genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.
Dat maakt Tete niet opeens goed. Tete kan er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk de analyse van de wedstrijd maar terug Hans van RTL. Veltman is kanjerslecht in Oranje en ook bij Ajax. Behalve tegen de lamme en de blinde dan is hij degelijk.
Tete is 100 x beter dan Veltmanquote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt Tete niet opeens goed. Tete kan er niks van.
Bosz moet niet zo naief zijn en ook een goede verdediging bouwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz wil een back die aanvallend goed mee kan doen voor zijn systeem, dat is Tete niet.
Je moet je selectie wel zo inrichten dat het spelletje van de trainer goed gespeeld kan gaan worden ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus we laten een passant de visie van Ajax bepalen, genot.
Wattequote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef GGMM het volgende:
Karsdorp moet zijn best doen om geluid uit de Kuip te halen.
Ramosquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Wie zou hoger over schieten, willems of traore?
Isimatquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
We hebben slechts 1 tegendoelpunt gehad na de winterstop.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz moet niet zo naief zijn en ook een goede verdediging bouwen.
Ja wij kunnen het niet helpen dat je geen voetbalinzicht hebtquote:
Seedorfquote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel dagen?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Coco. het volgende:
Bij gelijkspel zijn Onlogisch en Doublepain beide weg?
Niet waar.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja wij kunnen het niet helpen dat je geen voetbalinzicht hebt![]()
Kijk naar die enorme gaten die Veltman achter laat tegen Legia man. Tete is verdedigend gewoon 80 x beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |