neenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neen aan dat Cocu een donderspeech heeft gegeven.
Is Stijn eindelijk uit de kast gekomen ja?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje.
Mijn beste vriend (op dit forum) is homo.Niks mis mee.
Oh gelukkigquote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje.
Ajacied422?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje.
Nee hij fapt op die vrouw uit Baantjer.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Stijn eindelijk uit de kast gekomen ja?
volgende week wellicht, ik niet, want ik kijk niet graag naar psv.quote:
Marianne Mudder? Die heb ik eens ontmoet in het echt.. Dat is een leuke vrouwquote:Op zondag 26 februari 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij fapt op die vrouw uit Baantjer.
Die vrouw van de Cock?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij fapt op die vrouw uit Baantjer.
Ik heb Fox goquote:Op zondag 26 februari 2017 15:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He paxcon heb jij nog een streampje
Nee die vrouw die daarna kwam.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Marianne Mudder? Die heb ik eens ontmoet in het echt.. Dat is een leuke vrouw..
was er net buiten denk ik, maar was zeker een fk.quote:
Kirsten van Dissel. Die doet altijd programma's bij TV West.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die vrouw die daarna kwam.
Ik ook, gelijkspel is voor iedereen het beste.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef falling_away het volgende:
Begin bijna te hopen dat PSV scoort zo
Niet voor Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, gelijkspel is voor iedereen het beste.
Niet voor Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ADO aan gelijkspel dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan lopen PSV en Feyenoord dit weekend niet uit.
Nou nee. Ziyech deed het met een mooie beweging, dit was simpel naar voren en geluk dat Arias zijn benen uit elkaar doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan lopen PSV en Feyenoord dit weekend niet uit.
Is goed manquote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nee. Ziyech deed het met een mooie beweging, dit was simpel naar voren en geluk dat Arias zijn benen uit elkaar doet.
Grappig!quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef GGMM het volgende:
Als PSV nog weet te scoren en Feyenoord niet dan staat het 1-1
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij zit in Almelo terwijl er straks wordt afgetrapt in Amsterdam? Of is dit een oudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer verdiendquote:Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zet em net aan, is het een beetje verdiend?
Je weet vast dat ik niks met ajax heb, maar Ziyech is toch 100x beter dan Elia.quote:
Ja want Bilal doet iets nuttigs met ruimte.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Er ligt nu zoveel ruimte op de counter, gooi Bilal er maar in
Ik ook Kapi, ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd nu ook zin in en broodje kroket.
Ik heb heel Ziyech zijn actie niet gezien en dat zal best maar dat staat los van Elia zijn actie.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet vast dat ik niks met ajax heb, maar Ziyech is toch 100x beter dan Elia.
Vaker dan Berghuisquote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Bilal doet iets nuttigs met ruimte.
wat zeik je danquote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel Ziyech zijn actie niet gezien en dat zal best maar dat staat los van Elia zijn actie.
Jij snapt hetquote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook Kapi, ik ook.
Met mosterd.
PSV tot nu toe geen enkel kans gehad, Feyenoord daarentegenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zet em net aan, is het een beetje verdiend?
tijd voor de 1-1 dusquote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef Deadre het volgende:
[..]
PSV tot nu toe geen enkel kans gehad, Feyenoord daarentegen
Klopt, maar het gaat hier om wie waardevoller is met veel ruimtequote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis is echt wel beter dan Bilal.
Wel slap gebakken dan voor het kuip gevoel.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd nu ook zin in en broodje kroket.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef Deadre het volgende:
[..]
PSV tot nu toe geen enkel kans gehad, Feyenoord daarentegenwel tientallen
![]()
Ben je weer Feyenoord supporter?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat dit alsjeblieft snel 2-0 worden voor ik nog valse hoop krijg.
Berghuis.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat hier om wie waardevoller is met veel ruimte
Welkom Joezi, jij was de laatste tijd wat minder actief zag ik. Gelukkig dat je er weer bent.quote:
Hoogstandje... hij mikt tussen de benen van Arias, en die is zo dom ze dan uit elkaar te doen. Nou, geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ene Zorro van het fokforum een uniek hoogstandje bagatelliseert
tis watquote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ene Zorro van het fokforum een uniek hoogstandje bagatelliseert
In deze wedstrijd was het meer dan exceptioneel. Het is dat mijn broek wat strak zit.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoogstandje... hij mikt tussen de benen van Arias, en die is zo dom ze dan uit elkaar te doen. Nou, geweldig.
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.quote:
okequote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.
Seizoen is nog langquote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In het begin van het seizoen hoorde ik nog wel eens dat Feyenoord die intensieve speelstijl niet een seizoen lang vol zou kunnen houden.
kun je hem wel zien in maanlichtquote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Wie heeft er hier ook Moonlight gezien en moest ook steeds aan Kongolo denken?
Is dit bedoeld om grappig te zijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.
Hopelijk jinx je alles weer met je voorspelling.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOpelijk vliegt je bakpapier in de fik.
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is dit bedoeld om grappig te zijn?
Nou ok, daar heb je een punt. In deze context is het al heel wat als iemand de bal niet meteen kwijt is ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze wedstrijd was het meer dan exceptioneel. Het is dat mijn broek wat strak zit.
Deze zin loopt moeilijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind het vooral erg respectloos.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is dit bedoeld om grappig te zijn?
Goedmakertje voor V Ginkelquote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft het voor elkaar hoor. Elia de wedstrijd uitgeschopt.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze zin loopt moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de competitie redden.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:50 schreef truedestiny het volgende:
Een psv goal zou deze wedstrijd nog leuk kunnen makne
Mooi, zal hij zo wel een kaart pakkenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Propper begint gefrustreerd te raken
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |