Wel slap gebakken dan voor het kuip gevoel.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd nu ook zin in en broodje kroket.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:45 schreef Deadre het volgende:
[..]
PSV tot nu toe geen enkel kans gehad, Feyenoord daarentegenwel tientallen
![]()
Ben je weer Feyenoord supporter?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat dit alsjeblieft snel 2-0 worden voor ik nog valse hoop krijg.
Berghuis.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat hier om wie waardevoller is met veel ruimte
Welkom Joezi, jij was de laatste tijd wat minder actief zag ik. Gelukkig dat je er weer bent.quote:
Hoogstandje... hij mikt tussen de benen van Arias, en die is zo dom ze dan uit elkaar te doen. Nou, geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ene Zorro van het fokforum een uniek hoogstandje bagatelliseert
tis watquote:Op zondag 26 februari 2017 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ene Zorro van het fokforum een uniek hoogstandje bagatelliseert
In deze wedstrijd was het meer dan exceptioneel. Het is dat mijn broek wat strak zit.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoogstandje... hij mikt tussen de benen van Arias, en die is zo dom ze dan uit elkaar te doen. Nou, geweldig.
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.quote:
okequote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.
Seizoen is nog langquote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In het begin van het seizoen hoorde ik nog wel eens dat Feyenoord die intensieve speelstijl niet een seizoen lang vol zou kunnen houden.
kun je hem wel zien in maanlichtquote:Op zondag 26 februari 2017 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Wie heeft er hier ook Moonlight gezien en moest ook steeds aan Kongolo denken?
Is dit bedoeld om grappig te zijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat een IS-terrorist een shooting houdt in De Kuip is nog groter dan een doelpunt dat zou vallen voor PSV.
Hopelijk jinx je alles weer met je voorspelling.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |