Kirsten van Dissel. Die doet altijd programma's bij TV West.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die vrouw die daarna kwam.
Ik ook, gelijkspel is voor iedereen het beste.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef falling_away het volgende:
Begin bijna te hopen dat PSV scoort zo
Niet voor Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, gelijkspel is voor iedereen het beste.
Niet voor Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ADO aan gelijkspel dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan lopen PSV en Feyenoord dit weekend niet uit.
Nou nee. Ziyech deed het met een mooie beweging, dit was simpel naar voren en geluk dat Arias zijn benen uit elkaar doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan lopen PSV en Feyenoord dit weekend niet uit.
Is goed manquote:Op zondag 26 februari 2017 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nee. Ziyech deed het met een mooie beweging, dit was simpel naar voren en geluk dat Arias zijn benen uit elkaar doet.
Grappig!quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef GGMM het volgende:
Als PSV nog weet te scoren en Feyenoord niet dan staat het 1-1
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij zit in Almelo terwijl er straks wordt afgetrapt in Amsterdam? Of is dit een oudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer verdiendquote:Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zet em net aan, is het een beetje verdiend?
Je weet vast dat ik niks met ajax heb, maar Ziyech is toch 100x beter dan Elia.quote:
Ja want Bilal doet iets nuttigs met ruimte.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Er ligt nu zoveel ruimte op de counter, gooi Bilal er maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |