Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Bekende mensen hebben een mening die mij niet zint boehoehoe
Weer zo'n topic om via een omweg te willen laten weten dat iemand kritische mensen eigenlijk het liefst het zwijgen zou opleggen.
Nee, maar ze hebben een podium, en dat gebruiken ze. Er staat nergens dat dat niet mag.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:34 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.
Oftewel, ze moeten gewoon hun mond houden? Want dat is vermoedelijk hetgeen eruit moet volgen?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:34 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.
Nee eerder zo'n topic van laat ook eens andere geluiden horen.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Bekende mensen hebben een mening die mij niet zint boehoehoe
Weer zo'n topic om via een omweg te willen laten weten dat iemand kritische mensen eigenlijk het liefst het zwijgen zou opleggen.
Dan gat ie toch lekker naar een concert van Kid Rock?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee eerder zo'n topic van laat ook eens andere geluiden horen.
Als er drie netten zijn die gefinancierd worden met publiek geld dan is het ook wel fijn als er iets anders is te horen dan louter het geluid van de linkerflank.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan gat ie toch lekker naar een concert van Kid Rock?
1. Daar gaat het topic niet overquote:Op zondag 26 februari 2017 13:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als er drie netten zijn die gefinancierd worden met publiek geld dan is het ook wel fijn als er iets anders is te horen dan louter het geluid van de linkerflank.
Omdat ze anders geen podium krijgen aangeboden in de policor media.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:19 schreef bascross het volgende:
Dit soort mensen hebben 9 van de 10 keer inderdaad een politiek correcte mening, omdat het ze anders fans/bezoekers/volgers kost.
Daar gaat dit topic precies over meneer de ontkenner.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
1. Daar gaat het topic niet over
2. Leugenachtige retoriek
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic precies over meneer de ontkenner.
Lees dit eens http://media.tpo.nl/2017/(...)lumn-roderick-veelo/quote:Op zondag 26 februari 2017 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.
Ziedaar de nieuwe politieke correctheid.
Nog maar eens een bewijs dat PVV/Trump aanhangers gewoon niet tegen kritiek kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lees dit eens http://media.tpo.nl/2017/(...)lumn-roderick-veelo/
TS zegt zojuist dat die niemand de mond wilt snoeren?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.
Ziedaar de nieuwe politieke correctheid.
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
TS zegt zojuist dat die niemand de mond wilt snoeren?
Misschien verwoord die het niet zo best, maar als die net concreet aangeeft dit niet te bedoelen dan zal TS dit zelf allicht het beste weten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.
Wat ben jij dom zeg. Of blind. Een van de twee.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.
Je begint langzaam een beetje een trol te worden. Niemand zegt dat. Men zegt alleen dat een ander geluid geen podium krijgt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ga je naar een concert van een rechtse band.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je begint langzaam een beetje een trol te worden. Niemand zegt dat. Men zegt alleen dat een ander geluid geen podium krijgt.
ben ik met je eens. Ik vind jaya the cat fantastisch, maar hun afa black block meningen zijn achterlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:51 schreef Lyrebird het volgende:
De enige punkrocker die ik wel eens op een origineel geluid heb kunnen betrappen, is de voorman van de Heideroosjes. Ook links natuurlijk, maar ik kreeg het idee dat hij er zelf over had nagedacht.
Ben een enorme fan van RATM, maar hun politieke boodschap is kinderlijk lachwekkend.
Nee, hoor. Ik kan prima de boodschap tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg. Of blind. Een van de twee.
Het andere geluid krijgt genoeg podium. Dat Geert dat podium niet neemt door debaten te gaan afzeggen kan ik ook niet helpen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je begint langzaam een beetje een trol te worden. Niemand zegt dat. Men zegt alleen dat een ander geluid geen podium krijgt.
Oftewel je leest wat je wil lezen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kan prima de boodschap tussen de regels door lezen.
Ik denk dat er bij een concert van Skrewdriver wel een ander sentiment heerst.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga je naar een concert van een rechtse band.
Dat is nou net waar je hopeloos faalt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kan prima de boodschap tussen de regels door lezen.
afa proberen die conserten afgelast te laten worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga je naar een concert van een rechtse band.
'consert'?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
afa proberen die conserten afgelast te laten worden.
Zeer zeker niet. De achterliggende gedachte van heel dat gejank over de boze media en die gemene BN'ers is al lang duidelijk. Kritiek op jullie helden mag niet en moet gesmoord worden!quote:Op zondag 26 februari 2017 19:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is nou net waar je hopeloos faalt.
Tjonge, wat ben jij ver van het padje af tegenwoordig.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. De achterliggende gedachte van heel dat gejank over de boze media en die gemene BN'ers is al lang duidelijk. Kritiek op jullie helden mag niet en moet gesmoord worden!
Al een jaar niks inhoudelijks gezien van die jongen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tjonge, wat ben jij ver van het padje af tegenwoordig.
Totaal geradicaliseerd, geheel in lijn met zijn partij, D66.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Al een jaar niks inhoudelijks gezien van die jongen.
Mwoah, Dolf zal nog wel weten wie Trump is en wat het Correspondents diner is. Ik betwijfel of Frans überhaupt ooit van Mardi Gras of Poetin gehoord heeft.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Totaal geradicaliseerd, geheel in lijn met zijn partij, D66.
Wat mij vandaag stoorde was de headline ''Dolf Jansen: Correspondents Dinner kan ook zonder president''.
Ik bedoel, wat de fuck was dat? Waarom een nobody als Dolf Jansen? Waar bemoeit hij zich mee? Is hij als Nederlandse cabaretier uniek gekwalificeerd om iets zinnigs te zeggen over de gevolgen van een afmelding van de Amerikaanse president bij een persdiner? Ik weet dat die lullo zijdelings betrokken is bij de (neppe en onnozele) Nederlandse versie, maar dan nog slaat het als een tang op een varken...
Je kunt net zo goed Frans Bauer vragen of Poetin volgend jaar een bezoek zou moeten brengen aan Mardi Gras.
Tja. Waarom zouden celebs toch zo'n slechte reputatie hebbentwitter:businessinsider twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:21:25We looked inside the $100,000 gift bag Oscar nominees take home, and it's beyond extravagant https://t.co/MXPQY04EIs https://t.co/d8czH9LM4Q reageer retweet
Je moet niet tussen de regels door lezen, je moet gewoon lezen wat er staat. Bovendien ben ik geen Trump of Wilders aanhanger maar vind ik alleen dat publieke personen hun bekendheid misbruiken om hun afkeer te laten blijken van een bepaalde politieke stroming waarbij het er op neer komt dat je niet deugt als je Wilders/Trump etc stemt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat mogen ze, want vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 27 februari 2017 07:37 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Je moet niet tussen de regels door lezen, je moet gewoon lezen wat er staat. Bovendien ben ik geen Trump of Wilders aanhanger maar vind ik alleen dat publieke personen hun bekendheid misbruiken om hun afkeer te laten blijken van een bepaalde politieke stroming waarbij het er op neer komt dat je niet deugt als je Wilders/Trump etc stemt.
Dus wat is wel het juiste gedrag volgens jou? Hun afkeer niet laten blijken?quote:Op maandag 27 februari 2017 07:37 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Je moet niet tussen de regels door lezen, je moet gewoon lezen wat er staat. Bovendien ben ik geen Trump of Wilders aanhanger maar vind ik alleen dat publieke personen hun bekendheid misbruiken om hun afkeer te laten blijken van een bepaalde politieke stroming waarbij het er op neer komt dat je niet deugt als je Wilders/Trump etc stemt.
Zoals het een goed libertariër betaamt spreek je toch dan gewoon met je portemonnee. Als het je zo tegenstaat dat een artiest politieke meningen uit tijdens optredens, dan ga je er niet heen. En als er een markt is voor goeie artiesten die geen of tegengestelde politieke opvattingen propageren, dan komen ze er vanzelf wel, niet waar?quote:Op maandag 27 februari 2017 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap echt niet wat het probleem is? Je gaat toch naar het concert voor de muziek? Dat muzikanten overwegend links zijn is niet iets wat je de muzikanten aan kunt rekenen. Je betaalt een kaartje voor hun muziek, je betaalt ze niet zodat ze voor jou welgevallige meningen gaan verkondigen. Wat ze tussen nummers door zeggen is niemands zaak, alleen die van de muzikant.
Lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals het een goed libertariër betaamt spreek je toch dan gewoon met je portemonnee. Als het je zo tegenstaat dat een artiest politieke meningen uit tijdens optredens, dan ga je er niet heen. En als er een markt is voor goeie artiesten die geen of tegengestelde politieke opvattingen propageren, dan komen ze er vanzelf wel, niet waar?
Dan moet je wel van tevoren weten dat je naar een politieke propaganda voorstelling gaat in plaats van een muziek concert.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de beste oplossing.
Geen bierhal? Ga je überhaupt wel eens naar een rock- / metal- / punkconcert?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:44 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dan moet je wel van tevoren weten dat je naar een politieke propaganda voorstelling gaat in plaats van een muziek concert.
De TS is gewoon onder valse voorwendselen er naar toe gelokt. De artiest claimt een muziek optreden te doen maar combineert dit met politiek, dit is een iets waar je totaal geen rekening meehoudt wanneer je verwacht geentertained te worden.
Het is toch geen bierhal? De TS dacht naar een concert te gaan maar belande eventjes in een bierhalachtige setting waar er werd opgeroepen tot haat. Het e ige wat nog mist is een oproep tot een grote mars naar Berlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |