Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Bekende mensen hebben een mening die mij niet zint boehoehoe
Weer zo'n topic om via een omweg te willen laten weten dat iemand kritische mensen eigenlijk het liefst het zwijgen zou opleggen.
Nee, maar ze hebben een podium, en dat gebruiken ze. Er staat nergens dat dat niet mag.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:34 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.
Oftewel, ze moeten gewoon hun mond houden? Want dat is vermoedelijk hetgeen eruit moet volgen?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:34 schreef derealist67 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik wil niemand het zwijgen opleggen. Ik vind alleen dat men zich moet realiseren dat omdat ze toevallig goed kunnen acteren, zingen of wat dan ook, dat niet betekent dat hun mening er meer toe doet dan die van een ander.
Nee eerder zo'n topic van laat ook eens andere geluiden horen.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Bekende mensen hebben een mening die mij niet zint boehoehoe
Weer zo'n topic om via een omweg te willen laten weten dat iemand kritische mensen eigenlijk het liefst het zwijgen zou opleggen.
Dan gat ie toch lekker naar een concert van Kid Rock?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee eerder zo'n topic van laat ook eens andere geluiden horen.
Als er drie netten zijn die gefinancierd worden met publiek geld dan is het ook wel fijn als er iets anders is te horen dan louter het geluid van de linkerflank.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan gat ie toch lekker naar een concert van Kid Rock?
1. Daar gaat het topic niet overquote:Op zondag 26 februari 2017 13:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als er drie netten zijn die gefinancierd worden met publiek geld dan is het ook wel fijn als er iets anders is te horen dan louter het geluid van de linkerflank.
Omdat ze anders geen podium krijgen aangeboden in de policor media.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:19 schreef bascross het volgende:
Dit soort mensen hebben 9 van de 10 keer inderdaad een politiek correcte mening, omdat het ze anders fans/bezoekers/volgers kost.
Daar gaat dit topic precies over meneer de ontkenner.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
1. Daar gaat het topic niet over
2. Leugenachtige retoriek
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic precies over meneer de ontkenner.
Lees dit eens http://media.tpo.nl/2017/(...)lumn-roderick-veelo/quote:Op zondag 26 februari 2017 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.
Ziedaar de nieuwe politieke correctheid.
Nog maar eens een bewijs dat PVV/Trump aanhangers gewoon niet tegen kritiek kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lees dit eens http://media.tpo.nl/2017/(...)lumn-roderick-veelo/
TS zegt zojuist dat die niemand de mond wilt snoeren?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vind het niet leuk dt bekende personen hun podium gebruiken om bepaalde meningen te uiten. Dus opent hij dit topic met als ondertoon dat ze eigenlijk hun bek moeten houden.
Ziedaar de nieuwe politieke correctheid.
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
TS zegt zojuist dat die niemand de mond wilt snoeren?
Misschien verwoord die het niet zo best, maar als die net concreet aangeeft dit niet te bedoelen dan zal TS dit zelf allicht het beste weten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.
Wat ben jij dom zeg. Of blind. Een van de twee.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou tussen de regels door lees ik niets anders. De enige conlusie die je overigens uit zijn betoog moet halen is dat bekende mensen hun bek moeten houden over Trump/Wilders.
Je begint langzaam een beetje een trol te worden. Niemand zegt dat. Men zegt alleen dat een ander geluid geen podium krijgt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ga je naar een concert van een rechtse band.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je begint langzaam een beetje een trol te worden. Niemand zegt dat. Men zegt alleen dat een ander geluid geen podium krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |