SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het is eigenlijk niet eens zo'n gek liedje... het is best catchy namelijk.
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
* Dj_Vout ziet 11 morgen heel de dag over Doutzen zingen.
Neem er nog eenquote:
Goed ideequote:
Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:19 schreef just me het volgende:
Elf en Oscar er was wél carnaval in zwolle hoor!
De grote optocht van Zwolle (Zwolle) vindt plaats op carnavalszaterdag (25 februari 2017). Deze grote optocht zal beginnen om 14:00 uur.
LAAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAAAA LA LA LAAAAAAAAA LA LAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou zeggen: "Wat een origineel onderwerp voor een nummer, die vleeskroket", maar het is niet eens het eerste nummer over dit onderwerp...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
Ik kijk dubbel en wazig bij een Vout show, en we zijn nog maar net van start gegaan.
Boegen of Barstenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou zeggen: "Wat een origineel onderwerp voor een nummer, die vleeskroket", maar het is niet eens het eerste nummer over dit onderwerp...
Rubberen Robbie had ook al een nummer erover.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Alleen koffiequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen koffie![]()
Vriendin die hier bleef slapen heeft mijn bril per ongeluk meegenomen. Die lijken wel een beetje op elkaar
quote:
Niet over Broer Homijn.quote:
quote:
Vamochtend ging het nog wel met de zonnebril. Nu niet meer_O-quote:
nee hoor, hier in Delft wordt ook volop carnaval gevierd!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Heel zuid-Nederland luistert momenteel alleen dit soort muziek...
Helaas niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Heel zuid-Nederland luistert momenteel alleen dit soort muziek...
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vamochtend ging het nog wel met de zonnebril. Nu niet meer_O-
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zien
11 komt volgend jaar hier carnaval vieren?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best grappig gedaan eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zien
Hier in Zwolle vast ook. Kroegen waar ze niet aan carnaval doen, maken daar heel nadrukkelijk reclame mee...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, hier in Delft wordt ook volop carnaval gevierd!
Omdat ik een geluidseffect in een nummer grappig vind?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
11 komt volgend jaar hier carnaval vieren?
quote:
Dit is er echt eentje voor jou.quote:
Ik zie dansende roze olifanten!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zie dansende roze olifanten!![]()
Heb ik nu teveel gedronken?
Heb je toevallig de paracetamol en Tramadol omgewisseld?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.quote:
Ik zit aan de Ibuprofen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je toevallig de paracetamol en Tramadol omgewisseld?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.
Een hardstyle nacht!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.quote:
Dat had ook nog gekund.quote:
als de fles open is moet ie wel opquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.
Die is wel voor ruim de helft leeg vanavond.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
Oeh, subwoofertest is gelukt. Dank namens de feestcommisie, Vout
Dit was geen jumpstyle vriend.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Guus Meeuwis in jumpstyle. Je moet er maar op komen...
Proost!quote:
Daarom is dit een XL 2 literquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.
Die is wel voor ruim de helft leeg vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
als de fles open is moet ie wel op
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit was geen jumpstyle vriend.
absoluut nietquote:
Die heb ik vorig jaar 1 gekregen met mijn verjaardag.quote:
quote:
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voerenquote:
Hardstyle hè. Alhoewel het lijntje tussen jumpstyle/hardstyle/hardcore soms dun kan zijn.quote:
Vout gaat niet dood. Nooitquote:
zolang het virtueel is mag hetquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voeren
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voeren
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is zoals gebruikelijk wel weer nodig!
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over 10.000 jaar staat het huidige tijdperk bekend als de Voutheid...
Het verzacht goedquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is zoals gebruikelijk wel weer nodig!
Zo niet, dan maken wij er wel een feestje vanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Waarom mag ik nooit in de kroeg draaien?
Zou wel feest zijn.
quote:
De ordetroepen zijn niet op Vout berekendquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Zou wel feest zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Zo niet, dan maken wij er wel een feestje van
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Zou wel feest zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
De ordetroepen zijn niet op Vout berekend
dan kunnen ze niet meer weigeren als ze dat gehoord hebben!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd en een mixtape gestuurd?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom tijdens het 'hoogtepunt' binnen.
En verdwijn meteen maar weer...
Was dat Eric Dikeb?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Sorry Mad..... je kiest inderdaad wel het goede moment uit.
Ik hoorde z'n brul er tussendoor...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, je bent een kenner hoor ik al.
Voortijdige ejaculatie zou erger zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel mannen hebben daar last van.
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Klonk wel zo.quote:
Hier in de cafés bijna nog van deze muziek.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, heb je tijdens de carnaval alleen maar dit soort muziek of...?
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa welquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, heb je tijdens de carnaval alleen maar dit soort muziek of...?
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hier in de cafés bijna nog van deze muziek.
Alleen als de raad van 11 binnenkomt. Dan sowieso wel. En daarbuiten af en toe.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn raad komt regelmatig binnen. Ik deel deze in topics op FOK!
De teksten zijn beter dan een gemiddeld "nummer" van Lil Kleine...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa wel
De teksten zijn sowieso van het niveau 0, dus dat maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
teksten zijn niet altijd hetzelfde, de hoempapa wel
Hoi Diaan.quote:
Nou en of bedoel je?quote:
volgens mij niet, maar het is voor mij jaren geleden dat ik echt carnaval gevierd heb. Morgen tijdens de optocht is het veel hoempaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De teksten zijn sowieso van het niveau 0, dus dat maakt geen verschil.
Maar geen 'normale' feestmuziek, disco, house of zo?
Da's wel een heel extreme maatregelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmm....wasverzachter drinken, zou dat ook helpen hier tegen?
DJ ToT is powered by Robijn wasverzachterquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's wel een heel extreme maatregel
ach, ik zal eerlijk zijn, ik kan er van tijd tot tijd wel van genietenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Als ik vanavond naar het verjaardagsfeestje was gegaan, had ik de hele avond tussen de Amsterdamse megameezingers gestaan. Met allemaal mensen die dat nog mee staan te brullen ook.
Pure horror...
MadMaster is een anagram van Amsterdamquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Als ik vanavond naar het verjaardagsfeestje was gegaan, had ik de hele avond tussen de Amsterdamse megameezingers gestaan. Met allemaal mensen die dat nog mee staan te brullen ook.
Pure horror...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster is een anagram van Amsterdam
Het typische is dat iedereen denkt dat ik het fantastisch vind, omdat ik ras Amsterdammer ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
ach, ik zal eerlijk zijn, ik kan er van tijd tot tijd wel van genieten
quote:
Joh...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SHerlock, hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hangt heel erg van mijn bui af en het gezelschap afquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het typische is dat iedereen denkt dat ik het fantastisch vind, omdat ik ras Amsterdammer ben.
Niet dus, voor mij geen slingers aan de wand...
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.quote:
wat is jouw slechte muziek ?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.
Heb je die van mij al opgelost?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt niet de hele dag bezig met usernames door elkaar husselen....
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.
Niet die van mij, maar van mij ex. Die was nogal actief bij een piraten zender. Wat daar soms voorbij kwam.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet die van mij, maar van mij ex. Die was nogal actief bij een piraten zender. Wat daar soms voorbij kwam.![]()
Ja eigenlijk is het niet Vout, alleen maar erg slecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal ik dat als compliment opvatten?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het niet Vout, alleen maar erg slecht.
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Die moet ik hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout gaat morgenvroeg maar eens een cd samenstellen voor in de auto met lekkere nieuwe carnavalsmuziek.
Heeft Melting mooi pech gehad.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:
ga je dit jaar weer op vakantie met Melting ?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.Na dit weekend is carnaval voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Arme Meltingquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout gaat morgenvroeg maar eens een cd samenstellen voor in de auto met lekkere nieuwe carnavalsmuziek.
Heeft Melting mooi pech gehad.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ga je dit jaar weer op vakantie met Melting ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Na dit weekend is carnaval voorbij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.Precies wat Knokkels zegt. Zo heb ik ook leren luisteren naar de shows van Knokkels...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij zegt dat het er niet aan zit. Geld is al ergens anders voor gereserveerd.
VHAOS!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies wat Knokkels zegt. Zo heb ik ook leren luisteren naar de shows van Knokkels...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef knokkels het volgende:
Deze ken ik via Radio49 Vout.
Vout heeft aandelen volgens mij
Ach ja, dan was ik vast te vroegquote:
Ik beloof niets.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp wel dat er zoveel gezopen wordt tijdens carnaval...
ja, dan moet je je uit de pak hijsen om naar de wc te kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook. Maar het kan ook de verklaring zijn voor het slechte gebruik van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dan moet je je uit de pak hijsen om naar de wc te kunnen
LOL jij denkt echt heel slecht over carnaval hèquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?
Alsof deze muziek me op andere ideeën zou kunnen brengen...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
LOL jij denkt echt heel slecht over carnaval hè
Vout is gewoon de riazop van de carnavalsmuziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef knokkels het volgende:
Deze ken ik via Radio49 Vout.
Vout heeft aandelen volgens mij
No offence of zo, maar in Amsterdam wordt gewoon heel anders gedacht dan in de rest van Nederland. Het kwam deze week nog bij Jinek aan bod.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?
riazop?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vout is gewoon de riazop van de carnavalsmuziek
Dat nummer van Hazes jr. is wel een bazennummerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
O wacht, dit is een parodie op Hazes jr.
Ook zo populair hier...
Diaan woont niet in Amsterdam...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
No offence of zo, maar in Amsterdam wordt gewoon heel anders gedacht dan in de rest van Nederland. Het kwam deze week nog bij Jinek aan bod.
Bazennummer. Dat woord zegt al genoeg...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat nummer van Hazes jr. is wel een bazennummerEn dit nummer ook al
Nepzuiderlingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Patat? In het zuiden is het toch friet?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje cultureel mee te doen...
Klopt. Volgens mij is het ook wat je er zelf van vindt. Ik ken genoeg mensen hier in de buurt die hier wel van houden. Ik vind het niets. En ik heb het wel eens geprobeerd. Carnaval vieren dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan woont niet in Amsterdam...
En Jinek, tsja...
quote:
De grootste spamhoer van MUZ. Doet niks anders dan slechte NL-talige hiphopclips posten met het aantal kliks (= keren bekeken) erbij. Doet -ie hier op FOK, maar ook op tal van andere plaatsen.quote:
Je hebt geen dorst?quote:
Nee.quote:
vergeet geen streepjes te zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag ook bij 4 liter stop.
Ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet geen streepjes te zetten
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grootste spamhoer van MUZ. Doet niks anders dan slechte NL-talige hiphopclips posten met het aantal kliks (= keren bekeken) erbij. Doet -ie hier op FOK, maar ook op tal van andere plaatsen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.
eigenlijk niet. Ik moet van mezelf meer drinken en heb maar een glaasje water gepakt.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Ik moet van mezelf meer drinken en heb maar een glaasje water gepakt.
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.quote:
Daar heb je een punt. Gelukkig weet ik nu precies wie hij is en wat z'n beweegredenen zijn. Die informatie kan ik op elk gewenst moment tegen hem gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind jouw fascinatie voor hem ook weer fascinerend.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.
It's the motherfucking d.r.e.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt (n)ergens op.... Eminem of zo?
Ik moet eens wat vaker rondstruinen in andere topicsquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn posts door hem geschreven die als een open sollicitatie naar de AIVD beschouwd kunnen worden.
Ik wist het ook niet. Thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's the motherfucking d.r.e.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Meneer Bloemendaal heeft hier ooit ook de prins mogen uithangen...
[ afbeelding ]
O ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's the motherfucking d.r.e.
quote:
quote:
Dat kan ik me voorstellen als ik die foto zie.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 5 jaar of zo met wat flauw bezochte optochten in de jaren 80 was het al weer afgelopen...
Kan ook goed zonder alcoholquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Je moet echt wat meer (alcohol) drinken, Diaan. Dan komt het vast goed.
quote:
Met deze muziek niet. Helpt geen alcohol. Doe me wat disco, jaren 80 of reggae dan heb ik niet eens alcohol nodig. Dan vind ik zelfs dance of keertje hardcore goed te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Je moet echt wat meer (alcohol) drinken, Diaan. Dan komt het vast goed.
Melting mag volgende week weer draaien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met deze muziek niet. Helpt geen alcohol. Doe me wat disco, jaren 80 of reggae dan heb ik niet eens alcohol nodig. Dan vind ik zelfs dance of keertje hardcore goed te doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Melting mag volgende week weer draaien.
We hadden destijds onze eigen feestjes...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als ik die foto zie.
roerige tijden....quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden destijds onze eigen feestjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterke tekstquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:28 schreef Dj_Vout het volgende:
Met confetti in je reet, is het feest bij elke scheet!
Dat je dat maar weet.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
@ just me...... had Merel niet confetti gekocht voor de kabouter?
mag ik vragen wat hier zo goed aan is?quote:
Dit is de hardstyle versie.quote:
Ik hoor het. Ook gewoon stiekem gemaakt door Dj Maurice of iemand anders?quote:
Een paar iemand andersen zelfs.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het. Ook gewoon stiekem gemaakt door Dj Maurice of iemand anders?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begin al gewoon vertrouwd te raken met de muziek van de Snollebollekes...
En wie ben jij op de foto?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussendoor soms even uitrusten...
[ afbeelding ]
No surrender...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begin al gewoon vertrouwd te raken met de muziek van de Snollebollekes...
Dat moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussendoor soms even uitrusten...
[ afbeelding ]
is een leuke dans.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
Waar moet ik beginnen? Dansende sardienen!
Ik ken die dans niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is een leuke dans.
Hoort hier ook een dansje bij?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bij dit soort liedjes horen normaal gesproken toch wel dansjes?
Blijkbaar.quote:
Mijn laatste keer is ruim 40 jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat was weer genoeg carnaval voor de komende 10 jaar...
Ik ben wel bekend met The Salmon Dancequote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
Waar moet ik beginnen? Dansende sardienen!
quote:
Als er nog tijd is, komt die straks nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:36 schreef Watertornado het volgende:
Heb ik trouwens die van Roy Donders en Patty Brard gemist over de worstenbroodjes?
Fijne track, geniale videoclipquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend met The Salmon Dance
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als er nog tijd is, komt die straks nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |