SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het is eigenlijk niet eens zo'n gek liedje... het is best catchy namelijk.
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
* Dj_Vout ziet 11 morgen heel de dag over Doutzen zingen.
Neem er nog eenquote:
Goed ideequote:
Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:19 schreef just me het volgende:
Elf en Oscar er was wél carnaval in zwolle hoor!
De grote optocht van Zwolle (Zwolle) vindt plaats op carnavalszaterdag (25 februari 2017). Deze grote optocht zal beginnen om 14:00 uur.
LAAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAAAA LA LA LAAAAAAAAA LA LAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou zeggen: "Wat een origineel onderwerp voor een nummer, die vleeskroket", maar het is niet eens het eerste nummer over dit onderwerp...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
Ik kijk dubbel en wazig bij een Vout show, en we zijn nog maar net van start gegaan.
Boegen of Barstenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou zeggen: "Wat een origineel onderwerp voor een nummer, die vleeskroket", maar het is niet eens het eerste nummer over dit onderwerp...
Rubberen Robbie had ook al een nummer erover.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Alleen koffiequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen koffie![]()
Vriendin die hier bleef slapen heeft mijn bril per ongeluk meegenomen. Die lijken wel een beetje op elkaar
quote:
Niet over Broer Homijn.quote:
quote:
Vamochtend ging het nog wel met de zonnebril. Nu niet meer_O-quote:
nee hoor, hier in Delft wordt ook volop carnaval gevierd!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Heel zuid-Nederland luistert momenteel alleen dit soort muziek...
Helaas niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Heel zuid-Nederland luistert momenteel alleen dit soort muziek...
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vamochtend ging het nog wel met de zonnebril. Nu niet meer_O-
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zien
11 komt volgend jaar hier carnaval vieren?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best grappig gedaan eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
wat een rotsmoes van haar om jou weer te zien
Hier in Zwolle vast ook. Kroegen waar ze niet aan carnaval doen, maken daar heel nadrukkelijk reclame mee...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, hier in Delft wordt ook volop carnaval gevierd!
Omdat ik een geluidseffect in een nummer grappig vind?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
11 komt volgend jaar hier carnaval vieren?
quote:
Dit is er echt eentje voor jou.quote:
Ik zie dansende roze olifanten!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zie dansende roze olifanten!![]()
Heb ik nu teveel gedronken?
Heb je toevallig de paracetamol en Tramadol omgewisseld?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.quote:
Ik zit aan de Ibuprofen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je toevallig de paracetamol en Tramadol omgewisseld?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.
Een hardstyle nacht!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik neem er hierna toch nog minimaal één hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.quote:
Dat had ook nog gekund.quote:
als de fles open is moet ie wel opquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.
Die is wel voor ruim de helft leeg vanavond.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
Oeh, subwoofertest is gelukt. Dank namens de feestcommisie, Vout
Dit was geen jumpstyle vriend.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Guus Meeuwis in jumpstyle. Je moet er maar op komen...
Proost!quote:
Daarom is dit een XL 2 literquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb altijd flessen van 1 liter. Anders schiet het sowieso niet op.
Die is wel voor ruim de helft leeg vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
als de fles open is moet ie wel op
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit was geen jumpstyle vriend.
absoluut nietquote:
Die heb ik vorig jaar 1 gekregen met mijn verjaardag.quote:
quote:
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voerenquote:
Hardstyle hè. Alhoewel het lijntje tussen jumpstyle/hardstyle/hardcore soms dun kan zijn.quote:
Vout gaat niet dood. Nooitquote:
zolang het virtueel is mag hetquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voeren
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iedereen zt iedereen hier virtueel dronken te voeren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |