Ach ja, dan was ik vast te vroegquote:
Ik beloof niets.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp wel dat er zoveel gezopen wordt tijdens carnaval...
ja, dan moet je je uit de pak hijsen om naar de wc te kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook. Maar het kan ook de verklaring zijn voor het slechte gebruik van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dan moet je je uit de pak hijsen om naar de wc te kunnen
LOL jij denkt echt heel slecht over carnaval hèquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?
Alsof deze muziek me op andere ideeën zou kunnen brengen...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
LOL jij denkt echt heel slecht over carnaval hè
Vout is gewoon de riazop van de carnavalsmuziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef knokkels het volgende:
Deze ken ik via Radio49 Vout.
Vout heeft aandelen volgens mij
No offence of zo, maar in Amsterdam wordt gewoon heel anders gedacht dan in de rest van Nederland. Het kwam deze week nog bij Jinek aan bod.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat je een ander toch doen tijdens carnaval?
riazop?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vout is gewoon de riazop van de carnavalsmuziek
Dat nummer van Hazes jr. is wel een bazennummerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
O wacht, dit is een parodie op Hazes jr.
Ook zo populair hier...
Diaan woont niet in Amsterdam...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
No offence of zo, maar in Amsterdam wordt gewoon heel anders gedacht dan in de rest van Nederland. Het kwam deze week nog bij Jinek aan bod.
Bazennummer. Dat woord zegt al genoeg...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat nummer van Hazes jr. is wel een bazennummerEn dit nummer ook al
Nepzuiderlingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Patat? In het zuiden is het toch friet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |