GGMM heeft me weggepest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je aanwezigheid in de SC zou de SC niet misstaan. Waarom treffen we je daar zelden tot nooit?
Vind jij Vasion onbeduidend?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had een briljante TT.
Waarom een onbeduidende user in de TT
Bedankt voor je IP.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: GEFOPT!!!
Je hebt gestemd op: ALS JE M'N POST NEGEERT WAAROM STEM JE DAN?
Je IP is: 185.72.160.41
(C) BOOTZ 2003-2006
Wat is jouw bijdrage aan Fok!?!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had een briljante TT.
Waarom een onbeduidende user in de TT
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: GEFOPT!!!
Je hebt gestemd op: ALS JE M'N POST NEGEERT WAAROM STEM JE DAN?
Je IP is: 185.72.160.41
(C) BOOTZ 2003-2006
Nul. Ik ben niks was niks en word niks.quote:
Ik pak even een mes.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
De spanning stijgt tussen Herman en die frontpage knakker.
*wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nul. Ik ben niks was niks en word niks.
FF pissen.
Ik geloof je op je wordt.quote:
wat een kk pollquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:03 schreef GGMM het volgende:
Poll: Het is belachelijk dat de trainer van Leicester is ontslagen
• KingFlopland
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat heb jij tegen Wilfred?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef PSVCL het volgende:
Kees laat zich niet gek maken door die Wilfred
Gewoon Ranieri, die schijnt vrij te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:23 schreef Vasion het volgende:
Frank als bondscoach, ik zeg doen. Veel Europese succes behaald ja.
👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog minder zelfs.quote:
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Gelukkig ken ik zijn zwakte.
Ik heb een post van iemand (ik heb geen idee wie) meegenomen in de screenshot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.
Nog steeds kan je dan een aantal posts per pagina instellen en dan doen alsof die laatste post van de pagina de meest recente post was. Doe niet alsof ik gehandicapt ben.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een post van iemand (ik heb geen idee wie) meegenomen in de screenshot.
Baklap.
Het opnieuw quoten om zijn achterlijke fout te verdoezelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Dus dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.
Daar heb ik niet aan gedacht, maar ik geef mijn woord dat dit niet het geval is geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds kan je dan een aantal posts per pagina instellen en dan doen alsof die laatste post van de pagina de meest recente post was. Doe niet alsof ik gehandicapt ben.
Vind ik leuk om te lezen.quote:
Ben je zo makkelijk te paaien?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te lezen.
Ik begraaf strijdbijl
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht, maar ik geef mijn woord dat dit niet het geval is geweest.
En dat zou voldoende moeten zijn.
Geef je dan hints waar, zodat mensen hem dan gaan zoeken en zo alles?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te lezen.
Ik begraaf strijdbijl
Neuken kuthoer ?quote:
FP o.a.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef je dan hints waar, zodat mensen hem dan gaan zoeken en zo alles?
Mag ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook.
Feit is dat onlogisch gefaald heeftBinnen 5 minuten.
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.quote:
Nog 2 dagen volhoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook.
Feit is dat onlogisch gefaald heeftBinnen 5 minuten.
Vasion gaat nu huilen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.
Geen genade, die Stijn. Mooi om te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!
TTK / Tong's schrijfsels #2quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.
Net je moederquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen genade, die Stijn. Mooi om te zien
Eigenlijk heb je mij nu gequote. Je negeert mij niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Dit is wel de beroerdste moedergrap die ik in tijden heb gezien.quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel de beroerdste moedergrap die ik in tijden heb gezien.
Had er zomaar één van mij kunnen zijn.
Staan ook op de site van de Bommelerwaard. 40.000 vrienden/users.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe ff fokking normaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
In TTK komen meer mensen dan op de FP.
Schoopy ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.
Mocht je haar ook anaal vernederen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.
Een tong in je reet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je haar ook anaal vernederen?
Ik lees ze altijd. Ik vind ze vaak heel mooi. Je liefde voor Bommel weet je prachtig te omschrijven.quote:
Tong laat zich echt niet zo makkelijk paaien hoor als je dat denkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees ze altijd. Ik vind ze vaak heel mooi. Je liefde voor Bommel weet je prachtig te omschrijven.
Ik paai niet. Dat weet Tong wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tong laat zich echt niet zo makkelijk paaien hoor als je dat denkt.!
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees ze altijd. Ik vind ze vaak heel mooi. Je liefde voor Bommel weet je prachtig te omschrijven.
Wat een dom proletenspel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
Net 16.000 punten gehaald in dit fantastische spel http://html5xonix.appspot.com/
Leuk spel, zelf ontdekt.
Leugenaarquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
Net 16.000 punten gehaald in dit fantastische spel http://html5xonix.appspot.com/
Leuk spel, zelf ontdekt.
Dus jouw vaste mening, die we hier nu de komende weken ook gaan zien, is dat degene die dit spel de (FOK)wereld ingebracht heeft een domme proleet is?quote:
Van Bastenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jouw vaste mening, die we hier nu de komende weken ook gaan zien, is dat degene die dit spel de (FOK)wereld ingebracht heeft een domme proleet is?
Dat is jouw mening?
Ik zag hetquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:57 schreef GGMM het volgende:
Derksen denkt dat PSV wint.
RIP Doublepain.
Prima showtje.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:10 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje?
Morgen met het ontbijt maar lekker terugkijken
Ontbijt 4Headquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:10 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje?
Morgen met het ontbijt maar lekker terugkijken
Feyenoord psv op twitch morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is deze hele voorbeschouwing met Johan en Rene ook terug te kijken?
Heldquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)db5-3d83067d44cd.mp4
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoord psv op twitch morgen
quote:
quote:Naast de reguliere tv-registratie brengt FOX Sports zondag 26 februari de Eredivisie topper Feyenoord - PSV ook met een virtuele camera.
De virtuele wedstrijdbeelden zijn online live te bekijken op FOX Sports 7 en tijdens analyses in het tv-programma ‘Dit was het weekend’ op FOX Sports 1.
Henk van Meerkerk, Hoofd Productie FOX Sports: “Dankzij virtuele cameratechniek stellen we de FOX Sports kijkers in staat om de wedstrijd te beleven vanuit elke mogelijke positie op het veld. Of dat van bovenaf in het stadion is, vanuit het perspectief van een speler of juist van de scheidsrechter.”
“Dat biedt een toegevoegde waarde voor de mensen thuis, maar zeker ook voor onze FOX Sports analisten die de wedstrijd nabespreken. De beelden op zich zijn weliswaar virtueel, maar de situaties op het veld zijn echt.”
Virtuele registratie live op FOX Sports 7
De topper van aanstaande zondag is uiteraard op vertrouwde wijze live op tv te zien op FOX Sports 1. Op het online kanaal FOX Sports 7 is de wedstrijd live te zien in virtuele vorm, met online ‘shout casters’ (commentatoren). Deze online uitzending is ook te zien via een simulcast op het sociale videoplatform Twitch.
De virtuele registratie komt tot stand dankzij een samenwerking van FOX Sports met Beyond Sports en ChyronHego.
indd. vroeg ik mij ook af. ik ken het kanaal zelfs niet, maar dat zien we wel morgen Scrumquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn daar geen voorbeeld beelden van, zo van 'zo gaat het eruit zien'.
er zit niets anders op inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
indd. vroeg ik mij ook af. ik ken het kanaal zelfs niet, maar dat zien we wel morgen Scrum
Goed de ArenA nagemaakt zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:35 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.foxsports.nl/video/fox-sports/
Ha ha ha Vertel. Ik had moeten blijven kijken.quote:
In het echt was de ArenA niet uitverkocht. Slecht nagemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:35 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Top Parken en Tieleman Keukens genot.quote:
Lijkt wel Fifa 2001 graphicsquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:35 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op zondag 26 februari 2017 11:15 schreef Vasion het volgende:
Schubben fragmentje gaat maandag bij VI voorkomen
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaha, hef dit lekker op.
Dit is een grap tochquote:Op zondag 26 februari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
[ afbeelding ]
Zo, die zit.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:41 schreef Pascalus het volgende:
twitter:Godenzoon98 twitterde op zondag 26-02-2017 om 21:14:19Opgekankerd ermee.[ afbeelding ] reageer retweet
Er is dus blijkbaar naast Sjaak Swart en de broertjes Van der Kerkhof nog iemand die Feyenoord het kampioenschap niet gunt.twitter:Godenzoon98 twitterde op zondag 26-02-2017 om 21:20:51Ik word helemaal kanker lijp van die tyfus propaganda. Alles is 010. Kankerzooi ik zit echt te schuimbekken. Dit kan niet waar zijn. #feypsv reageer retweet
Dirk Kuytquote:Op zondag 26 februari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden deze trollactie nog kunnen overtreffen door de daadwerkelijke motm (Zoet) als optie toe te voegen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam hier juist kijken of ik die verkiezing gewoon niet snapte of dat het echt zo was.
Is dit het definitieve einde van het tijdperk PSV?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+Kerkhof+vraagt.aspx
BREAKING: Zelfs René gelooft er niet meer in.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:46:03Volop #Natafelen 22.00 #foxsports Kenneth Perez en ik ontvangen Valentijn Driessen(Telesport),Henk Hoijtink(Trouw) en Martijn Krabbendam(VI) reageer retweet
Ik kijk RTL Z vanavond. Pedante popijopi-presentator bij v Liempt.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:46:03Volop #Natafelen 22.00 #foxsports Kenneth Perez en ik ontvangen Valentijn Driessen(Telesport),Henk Hoijtink(Trouw) en Martijn Krabbendam(VI) reageer retweet
Ik kijk dat wel terug. Scheelt weer reclame.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk RTL Z vanavond. Pedante popijopi-presentator bij v Liempt.
Slaat ook nergens op. En die vetzak van een Boskamp nomineert altijd een Feyenoorderquote:Op zondag 26 februari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had jij deze week genomineerd dan ouwe reus?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. En die vetzak van een Boskamp nomineert altijd een Feyenoorder
Bel Tom Hoffmanquote:Op maandag 27 februari 2017 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. En die vetzak van een Boskamp nomineert altijd een Feyenoorder
Geen idee, ik google alleen maar.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke gek plakt een watermerk over mijn gif?
Serieus?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je toch zien. Wat een kwaliteitsgifquote:Op maandag 27 februari 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wat een zak stront ben je dan.
Absoluut. Om je vingers bij af te likken.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je toch zien. Wat een kwaliteitsgif
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut. Om je vingers bij af te likken.
Maar toch ben je een enge kwezel als je jouw watermerk op andermans werk gaat zetten.
IK GA OP ZOEK NAAR DEZE PERSOON EN IK MAAK HEM KAPOT
Het is iemand van WZV geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je toch zien. Wat een kwaliteitsgif
Pas op. Hij komt Hollandersland.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef GGMM het volgende:
Oke, ik heb hem gevonden.
[ afbeelding ]
http://www.mokkelboulevard.nl/showthread.php?p=887872&langid=1
Eén of andere idioot van het mokkelforumboulevardforum.
Ik ben me nu aan het registeren om hem de tering te schelden.
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben héél benieuwd wat hij voor zichzelf te zeggen heeft.
Schandalig!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Had dan tenminste afgesloten met de welgemeende vriendelijke groeten van het Fok! forum 21ste knokploeg divisie.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Na de klassieker nog 2.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn nog 10 wedstrijden te spelen, 30 punten te winnen of verliezen, de voorsprong is 5 punten, de bal is rond, het is 11 tegen 11, ik vind dit nog wat vroeg van JD.
No shit. Het is bizar te denken dat het kampioenschap al binnen is.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn nog 10 wedstrijden te spelen, 30 punten te winnen of verliezen, de voorsprong is 5 punten, de bal is rond, het is 11 tegen 11, ik vind dit nog wat vroeg van JD.
Dat ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No shit. Het is bizar te denken dat het kampioenschap al binnen is.
wat genant zeg!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef GGMM het volgende:
Oh fuck, ik zat in dit topic te wachten terwijl m'n televisie op NPO 1 stond.
Nog ff wachten maar dan komt ie weer!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:35 schreef Pascalus het volgende:
DE TOUR DE FRANCE
DE TIJD VAN MIJN LEVEN
Voorjaarsklassiekers zijn veel meer genotquote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff wachten maar dan komt ie weer!
Hallo Lavenderrquote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff wachten maar dan komt ie weer!
2 goals voor PSV tot nu toe. Voor een middenvelder slaat dat gewoon nergens op. En ja het is een controleur maar bij zijn vorige clubs speelde hij meer als aanvallend ingesteld.quote:
Inderdaad. Een beetje antwoord geven op gestelde vragenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Bas begint ook een beetje teveel in zich zelf te geloven he?
Over 10 jaar gaat ie nog wel een keer mad inbellen in de uitzendingquote:Op maandag 27 februari 2017 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Bas Nijhuis is de nieuwe Roelof Luinge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |