GGMM heeft me weggepest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je aanwezigheid in de SC zou de SC niet misstaan. Waarom treffen we je daar zelden tot nooit?
Vind jij Vasion onbeduidend?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had een briljante TT.
Waarom een onbeduidende user in de TT
Bedankt voor je IP.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: GEFOPT!!!
Je hebt gestemd op: ALS JE M'N POST NEGEERT WAAROM STEM JE DAN?
Je IP is: 185.72.160.41
(C) BOOTZ 2003-2006
Wat is jouw bijdrage aan Fok!?!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had een briljante TT.
Waarom een onbeduidende user in de TT
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: GEFOPT!!!
Je hebt gestemd op: ALS JE M'N POST NEGEERT WAAROM STEM JE DAN?
Je IP is: 185.72.160.41
(C) BOOTZ 2003-2006
Nul. Ik ben niks was niks en word niks.quote:
Ik pak even een mes.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
De spanning stijgt tussen Herman en die frontpage knakker.
*wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nul. Ik ben niks was niks en word niks.
FF pissen.
Ik geloof je op je wordt.quote:
wat een kk pollquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:03 schreef GGMM het volgende:
Poll: Het is belachelijk dat de trainer van Leicester is ontslagen
• KingFlopland
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat heb jij tegen Wilfred?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef PSVCL het volgende:
Kees laat zich niet gek maken door die Wilfred
Gewoon Ranieri, die schijnt vrij te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:23 schreef Vasion het volgende:
Frank als bondscoach, ik zeg doen. Veel Europese succes behaald ja.
👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog minder zelfs.quote:
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Gelukkig ken ik zijn zwakte.
Ik heb een post van iemand (ik heb geen idee wie) meegenomen in de screenshot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.
Nog steeds kan je dan een aantal posts per pagina instellen en dan doen alsof die laatste post van de pagina de meest recente post was. Doe niet alsof ik gehandicapt ben.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een post van iemand (ik heb geen idee wie) meegenomen in de screenshot.
Baklap.
Het opnieuw quoten om zijn achterlijke fout te verdoezelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Dus dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had je eerder geloofd als je een printscreen van de gehele pagina had gemaakt.
Daar heb ik niet aan gedacht, maar ik geef mijn woord dat dit niet het geval is geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds kan je dan een aantal posts per pagina instellen en dan doen alsof die laatste post van de pagina de meest recente post was. Doe niet alsof ik gehandicapt ben.
Vind ik leuk om te lezen.quote:
Ben je zo makkelijk te paaien?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te lezen.
Ik begraaf strijdbijl
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht, maar ik geef mijn woord dat dit niet het geval is geweest.
En dat zou voldoende moeten zijn.
Geef je dan hints waar, zodat mensen hem dan gaan zoeken en zo alles?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te lezen.
Ik begraaf strijdbijl
Neuken kuthoer ?quote:
FP o.a.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef je dan hints waar, zodat mensen hem dan gaan zoeken en zo alles?
Mag ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook.
Feit is dat onlogisch gefaald heeftBinnen 5 minuten.
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.quote:
Nog 2 dagen volhoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook.
Feit is dat onlogisch gefaald heeftBinnen 5 minuten.
Vasion gaat nu huilen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.
Geen genade, die Stijn. Mooi om te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel beter na 6,5 jaar FOK!
TTK / Tong's schrijfsels #2quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
O gelukkig, dan geeft het geen gevaarlijke taferelen, daar komt toch nooit iemand.
Net je moederquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen genade, die Stijn. Mooi om te zien
Eigenlijk heb je mij nu gequote. Je negeert mij niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch negeerde mij.
Dit is wel de beroerdste moedergrap die ik in tijden heb gezien.quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel de beroerdste moedergrap die ik in tijden heb gezien.
Had er zomaar één van mij kunnen zijn.
Staan ook op de site van de Bommelerwaard. 40.000 vrienden/users.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe ff fokking normaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
In TTK komen meer mensen dan op de FP.
Schoopy ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.
Mocht je haar ook anaal vernederen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam in een FA. Moet weg. Tot morgen maat.
Een tong in je reet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je haar ook anaal vernederen?
Ik lees ze altijd. Ik vind ze vaak heel mooi. Je liefde voor Bommel weet je prachtig te omschrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |