waarom wil hij nu dan geen jaar noemenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt, dat is samen met alle andere NAVO-landen in 2014 voor 2024 afgesproken.
Een Europees leger?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan als we ons specialseren in de marine in EU-verband.
Lastig om de begroting sluitend te krijgen, moeilijk te verkopen I guessquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom wil hij nu dan geen jaar noemen
Maar wel een held die tegen gelijke rechten voor man en vrouw is, tegen gelijke rechten voor homo's, voor de doodstraf enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:52 schreef danos het volgende:
Van der Staaij is gewoon een held, een vd weinigen die ik op zijn woord vertrouw.
samenwerking, op elkaar afstemmenquote:
Investeren in binnenlandse veiligheidsdiensten en investeren in een Europees leger. Dat maak ik eruit op.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:55 schreef Zelva het volgende:
Ah, Roemer wil het leger de facto afschaffen. Goed plan.
Lijkt me sterk dat Roemer bereid is om in 2024 2% van ons BNP te stoppen in een Europees leger?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Investeren in binnenlandse veiligheidsdiensten en investeren in een Europees leger. Dat maak ik er uit op.
Dat denk ik ook daarom vind ik zijn verhaal ook wat apart.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Roemer bereid is om in 2024 2% van ons BNP te stoppen in een Europees leger?
Zeker, deed het niet slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:57 schreef Morendo het volgende:
Op zich, vind ik Roemer wel sterk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |