Continue een beetje bozig.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:48 schreef Morendo het volgende:
Haha, Roemer zit in de Agnes Kant-modus.
de soepele Roemer van vlak na zijn aantreden is er niet meerquote:
welke beroepen is alleen heel moeilijk vast te stellenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:50 schreef Odaiba het volgende:
Waarom iedereen langer doorwerken.. Ik vind dat bijna onmogelijk voor sommige beroepen.
Nee, dat is wel compleet verdwenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de soepele Roemer van vlak na zijn aantreden is er niet meer
dat heeft de SP veel zetels gekostquote:
Door zijn zuidelijke dictie kan ik hem nooit erg serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
vd Staaij hoeft natuurlijk ook niet echt. Hij heeft een groep mensen die altijd op hem zullen stemmen en verder kan de SGP niet heel erg groeien.
Verder heeft Roemer zijn stem niet mee, hij heeft de neiging om te gaan schreeuwen en dat verzwakt zijn inbreng.
Ik wacht nog steeds op de dag dat zijn secondlove-profiel opduikt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:52 schreef danos het volgende:
Van der Staaij is gewoon een held, een vd weinigen die ik op zijn woord vertrouw.
Klopt, dat is samen met alle andere NAVO-landen in 2014 voor 2024 afgesproken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:53 schreef rubbereend het volgende:
de minister van Rutte heeft toch afgesproken dat we in 2024 op dat percentage zitten?
Ook nog nooit hoeven regeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:52 schreef danos het volgende:
Van der Staaij is gewoon een held, een vd weinigen die ik op zijn woord vertrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |