waarom wil hij nu dan geen jaar noemenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt, dat is samen met alle andere NAVO-landen in 2014 voor 2024 afgesproken.
Een Europees leger?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan als we ons specialseren in de marine in EU-verband.
Lastig om de begroting sluitend te krijgen, moeilijk te verkopen I guessquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom wil hij nu dan geen jaar noemen
Maar wel een held die tegen gelijke rechten voor man en vrouw is, tegen gelijke rechten voor homo's, voor de doodstraf enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:52 schreef danos het volgende:
Van der Staaij is gewoon een held, een vd weinigen die ik op zijn woord vertrouw.
samenwerking, op elkaar afstemmenquote:
Investeren in binnenlandse veiligheidsdiensten en investeren in een Europees leger. Dat maak ik eruit op.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:55 schreef Zelva het volgende:
Ah, Roemer wil het leger de facto afschaffen. Goed plan.
Lijkt me sterk dat Roemer bereid is om in 2024 2% van ons BNP te stoppen in een Europees leger?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Investeren in binnenlandse veiligheidsdiensten en investeren in een Europees leger. Dat maak ik er uit op.
Dat denk ik ook daarom vind ik zijn verhaal ook wat apart.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Roemer bereid is om in 2024 2% van ons BNP te stoppen in een Europees leger?
Zeker, deed het niet slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:57 schreef Morendo het volgende:
Op zich, vind ik Roemer wel sterk vandaag.
Binnenlandse veiligheidsdiensten, zelfs wijkagenten noemde iequote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Investeren in binnenlandse veiligheidsdiensten en investeren in een Europees leger. Dat maak ik eruit op.
Ja, die aimabele maar zwakke Roemer is helemaal weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:57 schreef Morendo het volgende:
Op zich, vind ik Roemer wel sterk vandaag.
Hm ja, maar dit ging over de NAVO norm die is afgesproken met alle NAVO-landen. Dat is in principe ter verdediging.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:58 schreef Odaiba het volgende:
We moeten stoppen met westerse democratie te willen brengen doormiddel van oorlog, daar zijn we het volgens mij nu allemaal wel over eens.
Is dit reclame ?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ronde 2:
- Sybrand Buma (CDA)
- Alexander Pechtold (D66)
- Gert-Jan Segers (ChristenUnie)
Realistisch wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef Odaiba het volgende:
Vrijzinnige Partij gaat voor 1 - 14 zetels.
Een paar kleine partijen krijgen deze 2 minuten om ook even aandacht te hebbenquote:
JA, daar ben ik het ook mee eens. We moeten allemaal meer investeren en het liefst eigen Europees wapentuig en geen Amerikaanse spullen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, maar dit ging over de NAVO norm die is afgesproken met alle NAVO-landen. Dat is in principe ter verdediging.
Nee, van die "korte stukjes" van de nieuwe partijen. Beetje opvulling. Ze wilden dat PvdD dat ook zou doen maar Thieme heeft daar terecht voor bedankt.quote:
Dat hele gedoe bij 50Plus staat me nog te vers in het geheugen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan Klein toch wel waarderen.
De gewone man met zijn ongezellige centjes. Voor mij zal Roemer nooit loskomen van het boerse olifant in een porseleinkast-imago. Perfect weergegeven in deze Koefnoen-parodie:quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die aimabele maar zwakke Roemer is helemaal weg.
Och, dat weet ik niet. Ik vond hem nu compleet anders en gun hem zijn extra stemmen daarvoor ook wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De gewone man met zijn ongezellige centjes. Voor mij zal Roemer nooit loskomen van het boerse olifant in een porseleinkast-imago. Perfect weergegeven in deze Koefnoen-parodie:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |