quote:
Ja, 't staat eigenlijk 0-2 hihahoquote:
Beterschap!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef Bugno het volgende:
Ik duik onder de wil mannen, mijn griep hopelijk kwijtslapen
Beterschapquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef Bugno het volgende:
Ik duik onder de wil mannen, mijn griep hopelijk kwijtslapen
Lachwekkend. Een ploeg als AZ moet gewoob ultradefensief spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:43 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, 't staat eigenlijk 0-2 hihaho
Tot ziens.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef Bugno het volgende:
Ik duik onder de wol mannen, mijn griep hopelijk kwijtslapen
De mazzel, hè.. Ouwe rukker..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef Bugno het volgende:
Ik duik onder de wol mannen, mijn griep hopelijk kwijtslapen
Ik hoop toch echt wel meer dan 1 pot..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Die mongool mist dus de eerstvolgende Europese pot van de Spurs.
Groepsfase, play-offs, EL wie zal het zeggen.
Liefjequote:Op donderdag 23 februari 2017 21:45 schreef franske19 het volgende:
Spurs is ook altijd hetzelfde liefje.
Presteren ze beter?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef F.M.D. het volgende:
en waarom presteren de beglische clubs beter dan nederlandse. is dat ook door geld?
Spelen volwassener voetbal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef F.M.D. het volgende:
en waarom presteren de beglische clubs beter dan nederlandse. is dat ook door geld?
Nemen het niey serieus. Spijtig want de spurs zijn in potentie wel finale-waardigquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Spurs verneukt het dus alweer in europa. Je verwacht het niet
Vijf pinten voor de matsj, gap..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:48 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind het nogal wat om dat aan één jaar op te hangen. Overigens kan het best hoor, ik heb er niet een heel goed zicht opquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan zo met drie clubs in de 1/8e finales waar wij er eentje hebben.
De focus ligt dus ook op cl-voetbal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja in de europa league. anderlecht schakelt zenit uit. spurs gaat eraf tegen gent.
Volgens mij hebben veel clubs gewoon goed gedaan aan de verkoop van spelers door goed WK-resultaat. En dus meer geld te besteden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om dat aan één jaar op te hangen. Overigens kan het best hoor, ik heb er niet een heel goed zicht op
Daarin gaven ze in hun do-or-die-wedstrijd hun belangrijkste spelers rust in de groepsfase.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
De focus ligt dus ook op cl-voetbal.
Ja, aan de andere kant werd Club Brugge kansloos uitgeschakeld in de makkelijkste CL-groep ooitquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om dat aan één jaar op te hangen. Overigens kan het best hoor, ik heb er niet een heel goed zicht op
Je meent het.quote:
Juah, of dat dan direct door geld komt als je het een jaar beter doetquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant werd Club Brugge kansloos uitgeschakeld in de makkelijkste CL-groep ooit![]()
Maar dit jaar doen ze het in de EL wel beter.
Anderlecht heeft nog niet half de begroting van Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel clubs gewoon goed gedaan aan de verkoop van spelers door goed WK-resultaat. En dus meer geld te besteden.
Zou kunnen. Aan de andere kant, heel soms zie ik een klein stukje Belgische competitie en dan weet ik weer precies waarom ik dat nooit kijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel clubs gewoon goed gedaan aan de verkoop van spelers door goed WK-resultaat. En dus meer geld te besteden.
Misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Spurs nam de groepsfase van de Champions League ook niet serieus.
Maar Ajax geeft niets uit, behalve aan een speler die amper nog heeft gespeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anderlecht heeft nog niet half de begroting van Ajax.
Nja dat lijkt me niet want ze hebben een mindere begroting. Maar gaan wel vaker voor meer ervaren, stabiele spelers heb ik het idee, en kunnen beter verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juah, of dat dan direct door geld komt als je het een jaar beter doet
33 miljoen uitgegeven dit seizoen, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar Ajax geeft niets uit, behalve aan een speler die nog niet heeft gespeeld.
Ze zijn misschien tactisch gewoon beter. Anderlecht had vorig jaar ook een zeer goede reeks in de EL.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat lijkt me niet want ze hebben een mindere begroting. Maar gaan wel vaker voor meer ervaren, stabiele spelers heb ik het idee, en kunnen beter verdedigen.
Nee, want ik lul toch maar wat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
33 miljoen uitgegeven dit seizoen, probeer het nog eens.
Wat doen zij anders?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef F.M.D. het volgende:
nederland moet gewoon de belgische competitie-opzet kopieren. werpt daar z'n vruchten af.
Ajax heeft in de afgelopen drie jaar meer geld uitgegeven dan Anderlecht. Gelieve geen onzin te verkondigen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar Ajax geeft niets uit, behalve aan een speler die amper nog heeft gespeeld.
Club Brugge ook paar seizoenen terug de kwartfinale van de EL gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn misschien tactisch gewoon beter. Anderlecht had vorig jaar ook een zeer goede reeks in de EL.
Hetzelfde niveau als Nederland alleen hier hebben we betere jeugdopleidingenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aan de andere kant, heel soms zie ik een klein stukje Belgische competitie en dan weet ik weer precies waarom ik dat nooit kijk
Dat doe je wel vaker. In het LaLiga topic heb ik je ook nog nooit op een boeiende uitspraak kunnen betrappen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want ik lul toch maar wat.
Twee jaar terug ja toen ze nog vrij onverdiend van Dnjepr verloren volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Club Brugge ook paar seizoenen terug de kwartfinale van de EL gehaald.
En tactisch beter, betere jeugdopleidingen, slimmere aankopen en slimmer spelen. Die benutten eerder dat ene kansje.
Dat doe je maar bij SBS.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want ik lul toch maar wat.
Dniprogodenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee jaar terug ja toen ze nog vrij onverdiend van Dnjepr verloren volgens mij.
In dat topic heb ik het volgens mij toch nooit over dingen buiten de wedstrijd. Dus tja, tenzij de wedstrijd boeiend is zeg ik niets boeiends nee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat doe je wel vaker. In het LaLiga topic heb ik je ook nog nooit op een boeiende uitspraak kunnen betrappen.
Zij hebben een supervaag playoff systeem, waarin de punten gehalveerd worden en de top zes uit mag maken wie er kampioen wordt.quote:
Als de wedstrijd boeiend is zeg je ook niets boeiends.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In dat topic heb ik het volgens mij toch nooit over dingen buiten de wedstrijd. Dus tja, tenzij de wedstrijd boeiend is zeg ik niets boeiends nee.
Volgens mij is het daar dan qua stadions weer veel leger. Snap ik ergens ook wel, want de "normale" wedstrijden zijn nog maar de helft waard opeensquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef F.M.D. het volgende:
nederland moet gewoon de belgische competitie-opzet kopieren. werpt daar z'n vruchten af.
Ok, dan niet, ik vermaak me toch welquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als de wedstrijd boeiend is zeg je ook niets boeiends.
Vanavond nog.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer heffen we de eredivisie op?
Ik ken veel moordverhalen in/uit Oekraïne.. Wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zieke moorden gepleegd daar. Ken je het verhaal niet?
Wil je geen succesvolle Italiaanse clubs in de EL dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Dat bmg valt me ook tegen. Jammer had ze graag door gezien
Ik ben bmg fan. Fiorentina vind ik kutquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je geen succesvolle Italiaanse clubs in de EL dan?
Mijn godquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ken veel moordverhalen in/uit Oekraïne.. Wat bedoel je?
Best bizar dat Anderlecht maar een stadion heeft voor 20k mensenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar dan qua stadions weer veel leger. Snap ik ergens ook wel, want de "normale" wedstrijden zijn nog maar de helft waard opeens
Ik vind BMG ook wel een prima clubje verder.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben bmg fan. Fiorentina vind ik kut
Interview in de rust genot.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Belgjes weten wel hoe ze een analyse moeten doen trouwens
Moest daar aan denken. Dat geldt voor meer locaties.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat per se met Dnjepropetrovsk te maken dan?
Geweldig.quote:
Welk merk?quote:
Proost.quote:
Twee goals, gekkere dingen zijn gebeurd en Tottenham presst nog altijd actief.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
eigenlijk is deze wedstrijd ook geen kut meer aan. Nouja of Tottenham moet nog een kool maken
Heb je het gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Dat bmg valt me ook tegen. Jammer had ze graag door gezien
Wel met een mannetje minder natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee goals, gekkere dingen zijn gebeurd en Tottenham presst nog altijd actief.
Maar wel met meer kwaliteit in het veld.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel met een mannetje minder natuurlijk
Je hoort alleen nog Gladbach fans in het stadion. Die gaan dit winnen!quote:
Gladbach heeft ook echt overwicht nu? Goaltje erbij maken en ze zijn doorquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef XL het volgende:
[..]
Je hoort alleen nog Gladbach fans in het stadion. Die gaan dit winnen!
Inderdaad, 13e van Europa, dat is toch wel erg slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
België staat nu volgens mij 9de op de uefa lijst. Nederland..... 13de?
Achter Zwitserland en Tsjechiëquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, 13e van Europa, dat is toch wel erg slecht.
Alleen na de eerste goal 10 minuten geen overwicht. Voor de rest zeer dominant, wel open huis achterin. Fiorentina staat op eigen helft vast en countert. Doorgaans ongevaarlijk en te langzaamquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gladbach heeft ook echt overwicht nu? Goaltje erbij maken en ze zijn door
Zie DM.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan ik ergens fiorentina gladbach gluren?
Met Griekenland 14equote:Op donderdag 23 februari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter Zwitserland en Tsjechië
Ik zet het even op.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Alleen na de eerste goal 10 minuten geen overwicht. Voor de rest zeer dominant, wel open huis achterin. Fiorentina staat op eigen helft vast en countert. Doorgaans ongevaarlijk en te langzaam
En die kunnen er echt heel weinig van.quote:
Gewoon een leuk potje voetbal kijken is ook een optiequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:18 schreef franske19 het volgende:
Zou beter zijn voor Nederland als de Spurs winnen maar het is ook wel leuk om de Spurs af te zien gaan. Dilemma.
Waarom zou België boeien? Die staan mijlenver voor op ons.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:18 schreef franske19 het volgende:
Zou beter zijn voor Nederland als de Spurs winnen maar het is ook wel leuk om de Spurs af te zien gaan. Dilemma.
En bij de concurrentie wat goede jaren, maarja benieuwd welke ploegen volgend jaar voor ons Europa in gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, volgend jaar valt het vreselijk beroerde 2012/13 weg.
Tegen Leverkusen ook al zo!quote:
Feyenoord, Ajax en PSV kun je in ieder geval vast opschrijven. Dat is dan iets, en het scheelt in dat opzicht ook wel dat Feyenoord weer een beetje een redelijke coëfficiënt aan het opbouwen isquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij de concurrentie wat goede jaren, maarja benieuwd welke ploegen volgend jaar voor ons Europa in gaan.
Volgende keer eerst kijken dan schieten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Dat was wel ongeveer de slechtste optie die Kane kon kiezen
Volgend jaar wel CL waarschijnlijk, en dan in pot 4. Kunnen ze zomaar roemloos 4e eindigen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax en PSV kun je in ieder geval vast opschrijven. Dat is dan iets, en het scheelt in dat opzicht ook wel dat Feyenoord weer een beetje een redelijke coëfficiënt aan het opbouwen is
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij de concurrentie wat goede jaren, maarja benieuwd welke ploegen volgend jaar voor ons Europa in gaan.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ze dan in pot 4 zitten hoor. Je hebt dan ook nog met de BATE Borisovjes van deze wereld te makenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar wel CL waarschijnlijk, en dan in pot 4. Kunnen ze zomaar roemloos 4e eindigen.
Kennerquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch gaat Tottenham nog wel eentje prikken
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/AccessList2018.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou niet weten hoe de opzet voor 18'19 is.
Feyenoord heeft maar twee redelijke Europese jaren gehad de laatste paar seizoenen dacht ik. En die kampioentjes uit de kleine landen krijgen al die bonuspunten vaak door CL-deelnamequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ze dan in pot 4 zitten hoor. Je hebt dan ook nog met de BATE Borisovjes van deze wereld te maken
Zou ook best kunnen. Misschien halen ze nog net aan pot 3quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft maar twee redelijke Europese jaren gehad de laatste paar seizoenen dacht ik. En die kampioentjes uit de kleine landen krijgen al die bonuspunten vaak door CL-deelname
De top 10 door, en de nummer 11 ook met rechtstreeks CL als de winnaar van de CL dat jaar zich ook plaatst via de competitie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou niet weten hoe de opzet voor 18'19 is.
1 plekje stijgen is al zeer noodzakelijk. Direct een ploeg in groepsfase EL. Het liefst uiteraard naar plek 10quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/AccessList2018.html
Gevonden. Knokken voor plek 10 dus.
Het is vooral te hopen dat Ajax en PSV dan gewoon weer normaal presteren in de EL en minimaal de 1/8e finales halen. Wat betreft de kleinere ploegen daarnaast denk ik nog steeds dat het goed is als AZ zich plaatst (ook al zetten ze zichzelf nu voor schut) maar die hebben wel een goede ranking. Een Vitesse/Utrecht/Heerenveen gaan er toch allemaal hard af Europees.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen. Misschien halen ze nog net aan pot 3
Nouja ik denk eerlijk gezegd niet dat Heracles Arouca had verslagen als ze thuis hadden gewonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genoeg seizoenen ook waar clubs het ongelofelijk hebben laten liggen, ik noem Utrecht, Vitesse en Heracles in voorronde. Dieptreurig
In dat opzicht is het ook helemaal niet slecht dat je een plekje minder krijgt, aangezien die coëfficient bepaald wordt adhv het totaal aantal clubs dat meedoet namens een landquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genoeg seizoenen ook waar clubs het ongelofelijk hebben laten liggen, ik noem Utrecht, Vitesse en Heracles in voorronde. Dieptreurig
We hadden daarvoor echt drie jaar dat we goed presteerden en zelfs konden gaan voor dat 3e CL-ticket. Helaas is het toen erg ver weggezaktquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was dus dat 2012/13 wat volgend jaar wegvalt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft het in dat seizoen tegen AIK enzo ook wel een beetje laten liggen. Dat was pure lafbekkerij.
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dat opzicht is het ook helemaal niet slecht dat je een plekje minder krijgt, aangezien die coëfficient bepaald wordt adhv het totaal aantal clubs dat meedoet namens een land
Arouca kon er hélémáál niks vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik denk eerlijk gezegd niet dat Heracles Arouca had verslagen als ze thuis hadden gewonnen.
Dat we geen rechtstreekse EL-plaats meer hebben is wel jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dat opzicht is het ook helemaal niet slecht dat je een plekje minder krijgt, aangezien die coëfficient bepaald wordt adhv het totaal aantal clubs dat meedoet namens een land
Nu doe je alsof Heracles zonder Armenteros en met Gladon er wel wat van kan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo
[..]
Arouca kon er hélémáál niks van
Jordi Cruijff heeft die Arouca-trainer nu aangesteld bij (#Yalla)Maccabiquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo
[..]
Ja het zijn ook gewoon alle clubs die zich er schuldig aan hebben gemaakt. Ajax vorig seizoen en diverse malen in die KO ronde, PSV die de EL groepsfase niet serieus nam, Feyenoord die vaak de voorrondes niet doorkwamen. Die subtoppers eruit tegen gehandicapten uit Luxemburgquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft het in dat seizoen tegen AIK enzo ook wel een beetje laten liggen. Dat was pure lafbekkerij.
Wereldploeg volgens hafcfanquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, er is niet 1 schuldige maar er is collectief gefaald inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het zijn ook gewoon alle clubs die zich er schuldig aan hebben gemaakt. Ajax vorig seizoen en diverse malen in die KO ronde, PSV die de EL groepsfase niet serieus nam, Feyenoord die vaak de voorrondes niet doorkwamen. Die subtoppers eruit tegen gehandicapten uit Luxemburg
Uit had Heracles toen wel zwaar moeten verliezen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldploeg volgens hafcfan
Ik heb moeite om de meningen van hafcfan wat betreft voetbal serieus te nemenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldploeg volgens hafcfan
En er hangt vooral een gevoel aan van onnodigquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, er is niet 1 schuldige maar er is collectief gefaald inderdaad.
En thuis hadden ze met 5-0 moeten winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit had Heracles toen wel zwaar moeten verliezen.
Weet je hoe ze onder Schubert speelden? Hecking heeft het achterin dicht gemaakt, kwaliteit was voldoende voorhanden. Nu ook een systeem. Hij doet goed werk, niemand had dat echt gedacht. Weer een gouden greep van Eberl, waarvan iedereen nu roept dat Bayern hem haalt. Zeker sinds Lahm heeft gezegd dat hij het niet gaat doen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we sinds de winter spreken van een heus Heckingeffect?
Jup, laatste echt goede seizoen was toen AZ nog van Udinese won nadat ze een rode prent kregen na 3 minuten ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er hangt vooral een gevoel aan van onnodigis ook te makkelijk om het toe te schrijven aan te weinig geld als je ziet tegen welke ploegen we het hebben afgelegd.
Met Falkenburg die daar nog scoorde volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, laatste echt goede seizoen was toen AZ nog van Udinese won nadat ze een rode prent kregen na 3 minuten ofzo
Weet je ook wie er toen rood kreeg?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Falkenburg die daar nog scoorde volgens mij.
Viergever? Maher?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je ook wie er toen rood kreeg?
Geen idee, verlicht me.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht 4giverquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een sukkel.quote:
Goeie linksbackquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand iets van Kopenhagen eigenlijk? Wonnen met 1-2 bij Ludogorets en houden nu vooralsnog de boel op 0-0.
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijkt er iemand Shakhtar - Celta?
4giver jaquote:
Komen uit Denemarkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand iets van Kopenhagen eigenlijk? Wonnen met 1-2 bij Ludogorets en houden nu vooralsnog de boel op 0-0.
Heeft dit hele seizoen exact 1 wedstrijd bij de selectie gezetenquote:
Kopenhagen zal hem ook wel snel lozen, zit hij bij een degradatiekandidaat daar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft dit hele seizoen exact 1 wedstrijd bij de selectie gezeten
Geen blessures zo te zien
Zankaquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die rechtercentrale verdediger van Kopenhagen is wel erg goed.
Die hebben ze daar dan ook rustig gebracht.
Goede edit wel.quote:
Welke wedstrijd?quote:
Daar staat het 2-2.quote:
Het mag niet, het kan niet en het zal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ bijna naar de 10 tegengoals
BINNEN IN MIJN HART BINNEN IN MIJN ZIELquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Bos81 het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat je zo'n fan bent dat je zelfs een UI neemt is tot daaraan toe, maar die tekstenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BINNEN IN MIJN HART BINNEN IN MIJN ZIEL
Nee. Niet dat het veel uitmaakt of hij buiten of binnen de lijnen staatquote:
Chelsea gaat volgend jaar wel aardig meedraaien denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het definitieve failliet van de Premier League deel 278.
We zijn begonnen aan het Jupiler Pro League tijdperk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het definitieve failliet van de Premier League deel 278.
Heb je Ajax wel gekeken vanavond?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best leuke ploegen in volgende ronde, Ajax zou wel eens ronde verder kunnen komen
Ajax is echt niet favoriet tegen een Gent of Anderlecht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best leuke ploegen in volgende ronde, Ajax zou wel eens ronde verder kunnen komen
Moet je favoriet zijn om ronde verder te kunnen komen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax is echt niet favoriet tegen een Gent of Anderlecht.
Zeer zekerquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Ajax wel gekeken vanavond?
Conte is met Juventus ook nooit verder gekomen dan de kwartfinale. Hij werd zelfs een keer uitgeschakeld in de groepsfase door Galatasaray of all people.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea gaat volgend jaar wel aardig meedraaien denk ik.
Galatasaray is geen persoon.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Conte is met Juventus ook nooit verder gekomen dan de kwartfinale. Hij werd zelfs een keer uitgeschakeld in de groepsfase door Galatasaray of all people.
Dat is een VI referentie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Galatasaray is geen persoon.
Frikandel speciaal mag ik hopenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:50 schreef KingRoland het volgende:
spelen net als een stel frikandellen
Mwa, Ajax is beter tegen ploegen die ook willen voetballen. En je hoeft maar een vleugelspeler in vorm te hebben, hopelijk kan Neres nog wat, dan heb je wel kansen. Ik zeg niet dat we favoriet zijn, maar er zijn clubs waartegen je heus wel kans hebtquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan durf ik wel te stellen dat wij de volgende ronde niet gaan doorkomen
Son
Laten we hopen dat de underdog wint dan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je favoriet zijn om ronde verder te kunnen komen?
[..]
Zeer zeker
Ik ben heel cynisch geworden na vanavond.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, Ajax is beter tegen ploegen die ook willen voetballen. En je hoeft maar een vleugelspeler in vorm te hebben, hopelijk kan Neres nog wat, dan heb je wel kansen. Ik zeg niet dat we favoriet zijn, maar er zijn clubs waartegen je heus wel kans hebt
In before dat gifje bij LIV-CHEquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Iago Aspas is een ongekend fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |