Brazilianen > Baskenquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Athletic eruit tegen een paar boeren en accountants uit Cyprus is ontzettend lachwekkend. Hoewel ze het in de eerste wedstrijd al hadden moeten beslissen. Toen schoten ze een keer of dertig op doel en die bakkers welgeteld drie keer. Het werd 3-2.
Plus een doelpunt, plus een assist.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Giuliano with 5 goals and 5 assists in 4 Europa League matches. Absolutely amazing. Directly involved in 10 out of 13 Zenit goals.
Waarom verloren die eigenlijk vorige week?quote:
Omdat Anderlecht wel 2x wist te scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom verloren die eigenlijk vorige week?
Ze speelden niet met een b-elftal of de helft met 10 man ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Anderlecht wel 2x wist te scoren.
Plus nog een doelpunt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Plus een doelpunt, plus een assist.
Zenit werd weggecounterd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze speelden niet met een b-elftal of de helft met 10 man ofzo?
Waarom, als je bij Zenit speelt hoef je toch niet op water en brood te leven?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na de zomer vast in China te bewonderen.
Nee, maar hij zal niet de eerste zijn die van zenit naar China gaat. Naar Rusland ga je ook vooral voor het geld.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom, als je bij Zenit speelt hoef je toch niet op water en brood te leven?
Doubt it. Tite heeft het niet zo op Chinezen en bij Gremio en Zenit is hij weer een vaste waarde in de nationale ploeg geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal niet de eerste zijn die van zenit naar China gaat. Naar Rusland ga je ook vooral voor het geld.
Voor veel spelers is de selecao ook niet meer heilig. Liever geld maken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doubt it. Tite heeft het niet zo op Chinezen en bij Gremio en Zenit is hij weer een vaste waarde in de nationale ploeg geworden.
De Seleção is juist weer bezig naar het niveau toe te groeien waar het ooit was en heeft enorm veel goodwill opgebouwd in Brazilië de laatste maanden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor veel spelers is de selecao ook niet meer heilig. Liever geld maken.
Moeder komt ook niet uit Spanje volgens mij. Ik dacht dat je volbloed Bask moest zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ghanese vader, geboren in Bilbao.
Nee, een (sterke) Baskische connectie is voldoende. Het had niet veel gescheeld of Tommy Oar, een Australiër, had er gespeeld vanwege een Baskische oom, of zo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moeder komt ook niet uit Spanje volgens mij. Ik dacht dat je volbloed Bask moest zijn.
Lol.quote:
Dus 3x op vakantie naar San sebastian en je kunt het tenue al aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, een (sterke) Baskische connectie is voldoende. Het had niet veel gescheeld of Tommy Oar, een Australiër, had er gespeeld vanwege een Baskische oom, of zo.
quote:
Slechte groep, groep D.quote:
Gewoon even bij een Baskische hoer een kind verwekkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus 3x op vakantie naar San sebastian en je kunt het tenue al aan.
Erg overdreven, maar je hoeft niet volledig Baskisch te zijn. Amorebieta heeft er jaren gespeeld als Venezolaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus 3x op vakantie naar San sebastian en je kunt het tenue al aan.
Drie rode kaarten vanavond, 3 keer voor schoppen.quote:
En alleen Davies speelt ipv Rose. Zeer sterk team.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen Neto en Asare bij Gent, gaat erg zwaar worden.
Spurs - Gent zou ik mee beginnen, ocht dat snel klaar zijn Fiorentina - Gladbach zolang Fiorentina daar niet scoort.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Lyon - Az
Spurs - Gent
fiorentina - BMG
Genk - Astra
Dat is de keuze hier
Dagoduck, onze diehard AZ fanquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er iemand zijn die naar AZ kijkt?
Yup.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volg het andere topic, dan merk je het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davyquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs het record in de Europa League qua toeschouwers, 85000 mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch flink wat mensen voor een thuiswedstrijd tegen Gent
Ja leuk die statistieken kennen we ook van de Arena.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zelfs het record in de Europa League qua toeschouwers, 85000 mensen.
Tja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Befbekje het volgende:
Waarom speelt Tottenham op Wembley?
Het is nogal onhandig om in de Royal Albert Hall te gaan voetballen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Befbekje het volgende:
Omdat ze een nieuw stadion gaan bouwen op de plek van het oude stadion.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Befbekje het volgende:
Dit heb ik even gemist.. Sinds wanneer zijn ze daar bezig dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze een nieuw stadion gaan bouwen op de plek van het oude stadion.
Al een tijdje.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. Sinds wanneer zijn ze daar bezig dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. Sinds wanneer zijn ze daar bezig dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
In ieder geval net zo'n schijtventje. Vind m wel iets beterquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dele Alli is de Depay van Engeland.
Toto69 vindt dit leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dele Alli is de Depay van Engeland.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Maar ze hebben aan het begin van dit seizoen toch nog gewoon daar gespeeld toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze spelen daar nog wel Premier League wedstrijden dacht ik. Is gewoon om zo min mogelijk vertraging op te lopen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar ze hebben aan het begin van dit seizoen toch nog gewoon daar gespeeld toch?
Doen ze nog steeds. Alleen willen ze natuurlijk een goede capaciteit hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar ze hebben aan het begin van dit seizoen toch nog gewoon daar gespeeld toch?
Van de UEFA mogen ze daar niet spelen volgens mij door die bouwconstructie, de FA doet minder moeilijk. Heel volgend seizoen speelt Tottenham wel op Wembley, ook in de competitie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit is wel waarquote:
quote:
Ik vind dit niet zo'n leuke grapquote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moeten we dan gaan kijken/
Mönchengladbach..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moeten we dan gaan kijken?
Je bent traag ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ranieri ontslagen![]()
Ja ik lees dit nu pas
Zou meteen geel moeten zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:18 schreef franklop het volgende:
Klagen voor hands en niet gelijk doorspelen om de bal nog te veroveren
Je bent van Vak 818.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een nogal raar moment, zo slecht was et gisteren toch niet? (Of ben ik nu te veel tt supporter?)
Ik zet net pas een nieuwssite aanquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent traag ja.
Wel een nogal raar moment, zo slecht was et gisteren toch niet? (Of ben ik nu te veel tt supporter?)
Undercover in Nederland.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moeten we dan gaan kijken?
Positief, heel positiefquote:
Ik zet mijn kaarten op Krasnodar..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen geen Spaanse winnaar dit seizoen dus.
Rostov natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zet mijn kaarten op Krasnodar..
WTFquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ranieri ontslagen![]()
Ja ik lees dit nu pas
Dat is dus ook klaar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 Kalinic bij Fiorentina. U kunt weer slapen.
goffedommequote:
Ajax - Fiorentina aub en nu Neres die hem er met zijn chocoladebeen inschiet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 Kalinic bij Fiorentina. U kunt weer slapen.
Ik ook!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou een goaltje van Gent wel kunnen waarderen
Als hij maar niet verder ook zo'n carrière krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax - Fiorentina aub en nu Neres die hem er met zijn chocoladebeen inschiet.
Geen beperkingen meer bij de loting nu.quote:
Volkomen onterecht. Ik hoop dat ze keihard degraderen. Waardeloze clubquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
En dan ook nog om een 2-1 nederlaag bij Sevilla, wat je nog prima kan rechtzetten thuis...quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volkomen onterecht. Ik hoop dat ze keihard degraderen. Waardeloze club![]()
![]()
Ranieri = Held
Maarja we spelen nu de EL, maar dat moest ik even kwijt.
Dat is het al met jou erbij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Oei dit kan nog weleens een topshow worden.
Ze hadden gewoon voor 3-0 op papier moeten gaan, hadden ze ook geen vliegkosten hoeven te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
Dan speel je als AZ echt een klotepot, ze staan daar voor jan lul op 't veld.
eng ditquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is het al met jou erbij.
En dan in Florence Traoré die hem ineens in de kruising schietquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij maar niet verder ook zo'n carrière krijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is het al met jou erbij.
Kane idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kane weet wat het is om doelpunten te maken.
Ik wist niet dat jij ook aan dat soort humor deed.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kane idee waar je het over hebt.
Wat niet is kan nog komen, viespeukquote:
over 3 weken pingels bij City - Monaco denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Donderdagavond pingelavond
lets go
Dat zei je moeder gisteren ook over vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Donderdagavond pingelavond
lets go
Waarom? Luik is toch al geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegen een Belgische ploeg zou wel leuk zijn in de volgende ronde.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
over 3 weken pingels bij City - Monaco denk ik
Heb het idee dat Ajax het meestal wel goed doet tegen Belgische clubsquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom? Luik is toch al geweest?
Tegen Gent dan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegen een Belgische ploeg zou wel leuk zijn in de volgende ronde.
En dan 40-45 pingels voor het beslist isquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
over 3 weken pingels bij City - Monaco denk ik
Anderlecht heeft wel een goed team volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen Gent dan.
Anderlecht hebben ze al een paar keer gehad ..
Of aan voetbal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die nu naar LYO-AZ kijken, hebben wel een hekel aan zichzelf.
Speelt Shakthar nog in Lviv, Oekraïne? Dan opteer ik daar voor.. Is echt een ontzettend leuke stadquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax het meestal wel goed doet tegen Belgische clubsGeen Oostblokgedoe aub
Heb vorige week ook naar Gent Tottenham zitten kijken, jaja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Volgens mij wel ja, jammer opzich want ze hebben een prachtig stadion staan in Donetsk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Speelt Shakthar nog in Lviv, Oekraïne? Dan opteer ik daar voor.. Is echt een ontzettend leuke stad..
Ik ook hoor. Mag ik nu een leeg stickervel?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb vorige week ook naar Gent Tottenham zitten kijken, jaja.
Casualsquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
Tussenstand Lyon - AZah een cumbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zijn spoilers niet nodig lijkt me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah een cumbek
hier zijn spoilers niet nodig lijkt me
Dat mag je zeker Stijn, alleen heb ik er geen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Mag ik nu een leeg stickervel?
Nee, maar ook niet verbodenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah een cumbek
Ik doe spoilers standaard, voor de goede orde.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah een cumbek
Jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat mag je zeker Stijn, alleen heb ik er geen.
Ah.. Kharkiv.. Zonde.. Lviv is zoveel leukerquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, jammer opzich want ze hebben een prachtig stadion staan in Donetsk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort spoilers schijnen dan weer minder gewaardeerd te worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb Ajax liever niet tegen Shakthar, dat gaat heel erg pijnlijk worden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ah.. Kharkiv.. Zonde.. Lviv is zoveel leuker.. En een stuk dichterbij..
Wisten we al.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Wtf, man oh man. AZ kan echt niet verdedigen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort spoilers schijnen dan weer minder gewaardeerd te worden.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
*5quote:
Het zijn ook allemaal C-verdedigers op Vlaar na.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Wtf, man oh man. AZ kan echt niet verdedigen
Wie is op papier het zwakste?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AFC Ajax
AS Roma
APOEL FC
Besiktas
FK Krasnodar
Manchester United
Olympiakos Pireus
Schalke 04
Anderlecht
Olympique Lyon
Fiorentina
FK Rostov
Namen die je wel zeker kunt opschrijven.
AZ gaat nog 4 keer scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AFC Ajax
AS Roma
APOEL FC
Besiktas
FK Krasnodar
Manchester United
Olympiakos Pireus
Schalke 04
Anderlecht
Olympique Lyon
Fiorentina
FK Rostov
Namen die je wel zeker kunt opschrijven.
Dat maakt niet uit want ze spelen op gras.quote:
Apoel of Olympiakosquote:
Maar Hapsmannetje moet naar Ajax!!!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal C-verdedigers op Vlaar na.
Zou het niet weten..volg het Belgische voetbal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderlecht heeft wel een goed team volgens mij.
Nog 5 keer nodig voor verlenging.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ gaat nog 4 keer scoren.
Dan neem ik deze UI permanent.
Volgens Poepz0r ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Hapsmannetje moet naar Ajax!!!
Verlenging ja?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog 5 keer nodig voor verlenging.
Krasnodar lijkt mij echt klote. Wint Ajax nooit vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen: Krasnodar of APOEL maar dat is meer omdat ik die ploegen nauwelijks ken
Ach, ik weet het ook niet meer.quote:
Nja Zenit uitschakelen is wel dikke prima.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou het niet weten..volg het Belgische voetbal niet.
Ik ken alleen Tielemans , door FM .
Kijk je darts?quote:
Ik zie ze nooit voetballen, dus enlighten me.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Krasnodar lijkt mij echt klote. Wint Ajax nooit van
picsquote:
Nee, dus het zal wel weer negendarters regenen. Pak zo wel even de samenvattingen meequote:
Dan zullen we die wel loten, minst aansprekende tegenstander en je gaat eruit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Krasnodar lijkt mij echt klote. Wint Ajax nooit van
Onuitspreekbare naam, verder oostwaarts dan Polen. Hoef ik geen voetbal voor te zien hoor..quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit voetballen, dus enlighten me.
Ja precies, krijg ik gelukkig daar nog wat leuks te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dus het zal wel weer negendarters regenen. Pak zo wel even de samenvattingen mee
FC Barcelona.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Bugno het volgende:
Eriksen is wel echt voetbalporno. Benieuwd naar zijn volgende club.
FC Bal op het Dak '65quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Bugno het volgende:
Eriksen is wel echt voetbalporno. Benieuwd naar zijn volgende club.
DACHT JIJ DAT IE PECH HADquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://my.mixtape.moe/ywwuyx.mp4
Hahahaha
Die storten in volgend jaar, hoop het niet. Zou 'm graag bij Bayern zien, maar daar is niet echt ruimtequote:
En wat als de wedstrijd van Ajax de lekkere wedstrijd is?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we wel hopen dat de lekkere wedstrijd in de loting niet tegelijkertijd met Ajax is.
Eriksen wordt de nieuwe Iniesta.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die storten in volgend jaar, hoop het niet. Zou 'm graag bij Bayern zien, maar daar is niet echt ruimte
Dan boeit het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat als de wedstrijd van Ajax de lekkere wedstrijd is?
Hoe meer ik 't zie hoe leuker het is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://my.mixtape.moe/ywwuyx.mp4
Hahahaha
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat als de wedstrijd van Ajax de lekkere wedstrijd is?
Einde van een tijdperk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen wordt de nieuwe Iniesta.
Zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Zenit uitschakelen is wel dikke prima.
Tielegod
Oeh, winnen in Luxemburg. Altijd lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog goed dat AZ met 11-1 thuis en 5-0 uit won van Red Boys Differdange, mooie tijden.
Won ja. Dat is verleden tijd, net zoals AZ en winnen hihaho.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog goed dat AZ met 11-1 thuis en 5-0 uit won van Red Boys Differdange, mooie tijden.
Die denken ze al in huis te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen wordt de nieuwe Iniesta.
En ze hebben de helft van de begroting van Ajax & PSVquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker.
Zijn meestal wel gelijkwaardig aan Ajax/PSV
Wie dan? Ik heb hem nog niet zien spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die denken ze al in huis te hebben.
Winnen is sowieso altijd verleden tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Won ja. Dat is verleden tijd, net zoals AZ en winnen hihaho.
Carles Aleña.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? Ik heb hem nog niet zien spelen.
Deze is ook leuk:quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoe meer ik 't zie hoe leuker het is.
Sssstquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Winnen is sowieso altijd verleden tijd.
De onderste was bij DWDD?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Bovenste is buiten en onderste is binnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Hij scheurt zijn kruisbanden, zijn enkelbanden en hij heb een hernia! HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Daar deed het me aan denken!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |