Vervelend dat hij zo zit te stoken, maar ik vraag me af of veel mensen zich erin kunnen vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Compleet van Allah los, die vent.
Op zich scoort polariseren vrij aardig, op het moment.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervelend dat hij zo zit te stoken, maar ik vraag me af of veel mensen zich erin kunnen vinden.
Ach. Voor iemand die links is geldt hij waarschijnlijk als goedgemanierd.quote:
Hij is inmiddels keurig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ach. Voor iemand die links is geldt hij waarschijnlijk als goedgemanierd.
Zo zeg, er zit je wel veel dwars zeg. Ben je altijd al zo'n gefrustreerd mannetje geweest of kwam dat met de jaren?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk wel, ik ben al jaren getrouwd met een vrouw die ik niet hoefde te stelen en die van mij houd en Japie is de stalker die online vrouwen lastig valt en verliefd is op iemand die waarschijnlijk niet eens van zijn bestaan afweet en ik geef de liefde een slechte naam?
Het antwoord is ongetwijfeld IJsland
Maar zouden allochtonen niet in kunnen zien dat die opruiende taal een kloof veroorzaakt tussen hen en de Nederlanders? Als je slim bent ga je er niet in mee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich scoort polariseren vrij aardig, op het moment.
Een heleboel waarschijnlijk wel. Een deel daarvan zal het als reden zien om er niet op te stemmen, en deel als argument om het juist wel te doen. Politici zijn namelijk niet de enige mensensoort die graag in wij/zij denken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zouden allochtonen niet in kunnen zien dat die opruiende taal een kloof veroorzaakt tussen hen en de Nederlanders? Als je slim bent ga je er niet in mee.
Wie is die chick nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
Wel jammer en onnodig dat de foto uit de OP is gehaald.
[ afbeelding ]
Flinke onderkin wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Annabel, Voorvechtster voor Vrijheid en Vaderland.quote:
Ik hoop dat die laatste groep niet te groot is, want het zou vervelend zijn als Denk een stem van betekenis zou krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een heleboel waarschijnlijk wel. Een deel daarvan zal het als reden zien om er niet op te stemmen, en deel als argument om het juist wel te doen. Politici zijn namelijk niet de enige mensensoort die graag in wij/zij denken.
Genoeg boze Mutants om DENK een zetel te bezorgen, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste groep niet te groot is, want het zou vervelend zijn als Denk een stem van betekenis zou krijgen.
Ik denk, hoop, dat Mutant niet zo dom zal zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Genoeg boze Mutants om DENK een zetel te bezorgen, zou ik zo zeggen.
Dat zegt niets, dat ben jij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze is wel kattenliefhebster.
Dat zijn de grootste sociopathen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad jammer zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste groep niet te groot is, want het zou vervelend zijn als Denk een stem van betekenis zou krijgen.
Aha. Dat zegt dan wat over Remlof.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste sociopathen.
Such cleavage.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:05 schreef xpompompomx het volgende:
Dit moet wel echte horror geweest zijn:
[ afbeelding ]
Studio Powned is sowieso xenofobe horror.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:05 schreef xpompompomx het volgende:
Dit moet wel echte horror geweest zijn:
[ afbeelding ]
Zo zie je maar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt niets, dat ben jij ook.
Om de aandacht af te leiden van de onderkin en het matige verhaal.quote:
Ik moet altijd lachen om Prem op zondagavond.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Studio Powned is sowieso xenofobe horror.
Oh, ik heb nog nooit moeten lachen om Prem.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Prem op zondagavond.
Ik kan me overigens prima voorstellen waarom hij boos is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk, hoop, dat Mutant niet zo dom zal zijn.
Hei ho, hei ho. De treinen vullen we zo. La la la la.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef gelly het volgende:
Ik hoorde laatst een commercial van WNL waar die gezette zeug zei dat WNL "een vrolijk rechts geluid" laat horen. Dat is fluitend de gaskamers in ofzo?
Dat heeft dan bij mij goed gewerkt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om de aandacht af te leiden van de onderkin en het matige verhaal.
Prem was in den beginne best nog een leuke vent.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog nooit moeten lachen om Prem.
Lettergreep te veel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hei ho, hei ho. De treinen vullen we zo. La la la la.
De man schoffeert zijn bellers en onderbreekt aan een stuk door zijn gasten. Toch komt hij ermee weg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog nooit moeten lachen om Prem.
Vrolijk marsliederen zingend waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef gelly het volgende:
Ik hoorde laatst een commercial van WNL waar die gezette zeug zei dat WNL "een vrolijk rechts geluid" laat horen. Dat is fluitend de gaskamers in ofzo?
Hij is op dat tijdstip vrijwel niet te harden, maar het is verbazingwekkend hoeveel mensen van hem pikken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Prem was in den beginne best nog een leuke vent.
Ok.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrolijk marsliederen zingend waarschijnlijk.
Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen
S.A. marschiert, mit ruhig festem Schritt
Kam'raden die Rotfront und Reaktion erschossen
Marschier'n im Geist in unsern Reihen mit
Die Strasse frei den braunen Batallionen
Die Strasse frei dem Sturmabteilungsmann
Es schau'n auf's Hackenkreuz voll Hoffung schon Millionen
Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an
Ja ik ook. Maar ik denk niet dat hij Denk als de oplossing ziet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me overigens prima voorstellen waarom hij boos is.
Niet heel verwonderlijk als je 500 kilo weegt.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om de aandacht af te leiden van de onderkin en het matige verhaal.
Een paard en een gehandicapte.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat dat verhaal hier ook op?
Remlof is dan ook zo'n autist die dit zojuist helemaal zelf heeft zitten te typen.quote:
Die linkse heeft een zure rotkop, de rechtse nepkrullen. Om nog maar te zwijgen over haar lage ph-waarde.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat dat verhaal hier ook op?
En die middelste?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die linkse heeft een zure rotkop, de rechtse nepkrullen.
Nee ik heb het gedicteerd aan Siriquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Remlof is dan ook zo'n autist die dit zojuist helemaal zelf heeft zitten te typen.
En de middelste allebei.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die linkse heeft een zure rotkop, de rechtse nepkrullen.
Sorry. Een ezel en een gehandicapte.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Beetje matig, om mij met die haatdragende idioten te associëren.
Of je zoekt Horst Wessel op.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik heb het gedicteerd aan Siri
Joh.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of je zoekt Horst Wessel op.
Die p0rn0mevrouw?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezongen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl jij daar zat met je kalegescalpeerde eikel?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Halve werkgroep in een deuk tijdens de discussie over besnijdenis vandaag.
Nog niet, anders had ik mooi een uniek ervaringsdeskundig argument in kunnen brengen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl jij daar zat met je kale eikel?
Dat hoeft niet hoor, genoeg dikke dames met theezakjes.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet heel verwonderlijk als je 500 kilo weegt.
Zeker ook met de Gimn Sovetskogo Sojoeza?*quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen met De Internationale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zeker ook met de Gimn Sovetskogo Sojoeza?*Wat is dat, het volkslied uit de Sovjettijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dat, het volkslied uit de Sovjettijd?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zeker ook met de Gimn Sovetskogo Sojoeza?*Is dat het Russische volkslied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ken ik de tekst niet van, maar vind het wel heel mooi.
Ik vind het Horst Wessel ook best mooi, ken hem uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het Russische volkslied?
Daar ken ik de tekst niet van, maar vind het wel heel mooi.
Zoals dat koor van het Russische leger dat laatst is neergestort.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
Even opgezocht, de muziek van het Sovjet- en huidig Russisch volkslied is hetzelfde. Een van de mooiste, wat mij betreft. Zeker als het door zo'n Slavisch mannenkoor gezongen wordt.
Ze zijn hier aan de weg aan het werk. Die rood/witte plastic paaltjes vliegen je om de oren nu.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
Zo, nu moet ik me toch echt maar de storm in wagen op zoek naar een restaurant.
Sterktequote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
Even opgezocht, de muziek van het Sovjet- en huidig Russisch volkslied is hetzelfde. Een van de mooiste, wat mij betreft. Zeker als het door zo'n Slavisch mannenkoor gezongen wordt.
Nu is eindelijk te achterhalen waar Janneke woont.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan de weg aan het werk. Die rood/witte plastic paaltjes vliegen je om de oren nu.
Je kan ook een bezorgertje op de scooter laten komen. Heb zelf ook wel eens moeten bezorgen met windkracht 10.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
Klote PVV'er.quote:
Dat bevestigd alleen het beeld maar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En toen rende je hard weg?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Leandra het volgende:
Stappen we hier net uit de bus, zegt de buschauffeur: herken je me niet meer?
Had hij mij (na ruim 30 jaar) aan m'n stem herkend
Toen hij het vroeg zag ik trouwens ook wel gelijk wie hij was (ondanks tig kilo verschil met 30+ jaar geleden).
De verloren jeugdliefde uit Frankrijk?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Leandra het volgende:
Toen hij het vroeg zag ik trouwens ook wel gelijk wie hij was (ondanks tig kilo verschil met 30+ jaar geleden).
Vond je het leuk hem op zo'n andere tijd en plaats weer te zien?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:57 schreef Leandra het volgende:
Nee hoor, we zaten allebei in hetzelfde groepje dat vaak in het zwembad zat, hij was wel een beetje de Fonzie van het hele stel, maar ik heb nooit wat met hem gehad (of willen hebben).quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De verloren jeugdliefde uit Frankrijk?
Was ie nu ook nog de Fonzie van de buschauffeurs?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, we zaten allebei in hetzelfde groepje dat vaak in het zwembad zat, hij was wel een beetje de Fonzie van het hele stel, maar ik heb nooit wat met hem gehad (of willen hebben).
Was wel grappig, want ik had pas nog aan hem gedacht toen ik in de straat reed waar hij vroeger bij z'n vader woonde, ik wist zijn voornaam ook nog en had de eerste helft van z'n achternaam goed, dus dat was wel leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Vond je het leuk hem op zo'n andere tijd en plaats weer te zien?
Net als het lijstje met punten van Terlouw en die voorzitters van de jeugdbewegingen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Tem het volgende:
Goed werk
Goede zorg
Goed onderwijs_!
Nee, we willen allemaal
Geen Werk
Ellendige zorg
Belabberd onderwijs
Voor zover je die onder de 50+ buschauffeurs hebt zou dat zomaar kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was ie nu ook nog de Fonzie van de buschauffeurs?
Grappig ja. Misschien komen er nu ook herinneringen omhoog, ik hoop dat het leuke zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was wel grappig, want ik had pas nog aan hem gedacht toen in in de straat reed waar hij vroeger bij z'n vader woonde, ik wist zijn voornaam ook nog en had de eerste helft van z'n achternaam goed, dus dat was wel leuk.
Meer de Archie Bunker zo te horen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was ie nu ook nog de Fonzie van de buschauffeurs?
Allemaal niet erg inventief.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als het lijstje met punten van Terlouw en die voorzitters van de jeugdbewegingen.
Ach, leuke dingen meegemaakt, ook hele vervelende (niet met hem) in die tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig ja. Misschien komen er nu ook herinneringen omhoog, ik hoop dat het leuke zijn.
Nee dat is zo, sommige dingen raak je nooit meer helemaal kwijt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, leuke dingen meegemaakt, ook hele vervelende (niet met hem) in die tijd.
Die komen sowieso nog wel eens boven, dat zal hierdoor niet anders worden.
Normaal. Doen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:08 schreef Tem het volgende:
Goed werk
Goede zorg
Goed onderwijs_!
Nee, we willen allemaal
Geen Werk
Ellendige zorg
Belabberd onderwijs
Nee, hoewel ik wel hoop dat dat ooit goed komt als degene die daar voor verantwoordelijk is overleden is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat is zo, sommige dingen raak je nooit meer helemaal kwijt.
> Joop.nlquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Predikant: Baudet-aanhangers ontheiligden kerk
Ik weet van mensen met slechte ouders dat de pijn niet overgaat als de ouder overlijdt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt in je hoop.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik wel hoop dat dat ooit goed komt als degene die daar voor verantwoordelijk is overleden is.
Maar eigenlijk hoop ik dat hij al jaren dood is.
Het was wel weer een hilarische vertoning van Henk Krol en Jan Nagel op het journaal. Dat was weer lachen. Wat dat betreft vind ik het voltooid leven punt wel positief van D66.quote:
Nee dat weet ik aan de ene kant ook wel, maar ik hoop dat het iets anders wel oplost, maar dat zal ook wel ijdele hoop zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van mensen met slechte ouders dat de pijn niet overgaat als de ouder overlijdt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt in je hoop.
Wij liepen vanavond in Amsterdam van Nemo richting het station, maar ik had wel zoiets van; laten we Sonealquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef remlof het volgende:
Nou die horrorstorm des doods is in Groningen wel weer voorbij, het is gewoon lekker om buiten te lopen nu.
Ik zeg touwtje eraan en vliegeren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij liepen vanavond in Amsterdam van Nemo richting het station, maar ik had wel zoiets van; laten we Sonealallebei maar een hand geven, het waaide op sommige stukken behoorlijk hard.
Ja, bijnaquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg touwtje eraan en vliegeren.
In Amsterdam waait het altijd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij liepen vanavond in Amsterdam van Nemo richting het station, maar ik had wel zoiets van; laten we Sonealallebei maar een hand geven, het waaide op sommige stukken behoorlijk hard.
Vorige keer dat ik met hem naar Nemo was (in de kerstvakantie), kon hij gewoon loslopen zonder weg te waaien hoorquote:
Je hebt er toch wel een speurtocht naartoe gedaan he?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik met hem naar Nemo was (in de kerstvakantie), kon hij gewoon loslopen zonder weg te waaien hoor
Ik heb hem deze keer de weg laten wijzen, de omdat we vorige keer op de heenweg via Starbucks gingen deden we dat nu weerquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een speurtocht naartoe gedaan he?
Nu maar hopen dat dat egoïstische bejaardenclubje voorgoed implodeert en de kiezers vertrekken naar GroenLinks/SP.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was wel weer een hilarische vertoning van Henk Krol en Jan Nagel op het journaal. Dat was weer lachen. Wat dat betreft vind ik het voltooid leven punt wel positief van D66.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer de weg laten wijzen, de omdat we vorige keer op de heenweg via Starbucks gingen deden we dat nu weer
Kind van z'n moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben echt heel erg aan vakantie toe.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Oh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik ben echt heel erg aan vakantie toe.
Ik ben ook echt te moe, sorry![]()
SP waarschijnlijk, want die houden de wereld ook voor dat 65 een optie is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dat egoïstische bejaardenclubje voorgoed implodeert en de kiezers vertrekken naar GroenLinks/SP.
Dat gaat pas over als je dat zelf wil, niet als mensen doodgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van mensen met slechte ouders dat de pijn niet overgaat als de ouder overlijdt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt in je hoop.
En dat is ook nog eens educatief! Vooral met onweerquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg touwtje eraan en vliegeren.
Hey dame! Hoestie? Weer helemaal beter?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijger! Zit je m'n kind in serieus gevaar te verwensen?!![]()
Hoi Disana. Hoe gaat het met jou nu? Wat opgekrabbeld hoop ik inmiddels?quote:
Ja een beetje. Hoe is het met jou?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Disana. Hoe gaat het met jou nu? Wat opgekrabbeld hoop ik inmiddels?
Mag hopen dat je geen voet in die winkel zet toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer de weg laten wijzen, de omdat we vorige keer op de heenweg via Starbucks gingen deden we dat nu weer
Kind van z'n moeder
Prima hoor, druk vooralquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een beetje. Hoe is het met jou?
Dat klinkt goed, ik hoop dat je het op een leuke manier druk hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima hoor, druk vooral
Een beetje?Had toch echt iets beters gehoopt
Nee niet op mijn Wissybissie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Whiskers hè?
Helaas voor je komt die hier niet vaak meer.
Dank! Nou, een mix eigenlijk; leuke dingen en verplichtingen. En er komen wat zaken die ik allemaal op de voet wil volgen tegelijk in een stroomversnelling, dus dat is ook drukquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik hoop dat je het op een leuke manier druk hebt.
Tja het gaat niet zo snel.
Van de bronchitis wel, nu kapot moe van een dagje Nemo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey dame! Hoestie? Weer helemaal beter?
Hmm, dat lijkt me wel een redelijk aangename manier van druk. Beter in elk geval dat werkloos thuis zitten. Zo hoor je weer echt bij het leven.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Nou, een mix eigenlijk; leuke dingen en verplichtingen. En er komen wat zaken die ik allemaal op de voet wil volgen tegelijk in een stroomversnelling, dus dat is ook druk
41. Merk jij dat nou ook dat je boven de 40 toch wat minder blikken krijgt van de dames?quote:
Net zo oud als ik, dus ouder dan datquote:
Mwah, ben er ook een stuk minder naar op zoek tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
41. Merk jij dat nou ook dat je boven de 40 toch wat minder blikken krijgt van de dames?Of ligt dat aan mij?
Hoi Whissie. Hoest met je poesje(s)?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zo oud als ik, dus ouder dan dat
Goed wel. Alles op rolletjes. Wel te druk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de bronchitis wel, nu kapot moe van een dagje Nemo.
En met jou?
En jouw schatje in NRW dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ben er ook een stuk minder naar op zoek tegenwoordig.
Ben jij al 41?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar vond het toch altijd wel een fijn egooboostje als je even wat oogcontact had met een leuke dame op straat. Is toch minder geworden. Of het is een periode, dat kan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ben er ook een stuk minder naar op zoek tegenwoordig.
Liefquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij al 41?
Dacht dat je midden 30 was nu ofzo.
Misschien heb jij de Peno pause wel vroeg te pakken?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar vond het toch altijd wel een fijn egooboostje als je even wat oogcontact had met een leuke dame op straat. Is toch minder geworden. Of het is een periode, dat kan ook.
Hmmm wat houdt dat precies in dan de Peno Pause?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien heb jij de Peno pause wel vroeg te pakken?
Jonkies hier.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
google?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hmmm wat houdt dat precies in dan de Peno Pause?
Ja, was erg leuk, S had een "Studiedag" (vrije dag, de onderwijzers moeten dan studeren geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed wel. Alles op rolletjes. Wel te druk eigenlijk.
Toffe dag gehad met S & N?
Ehh, half Nederland heeft nu schoolvakantiequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:
want dit zijn de ideale dagen om wat leuks te doen, als niet half NL schoolvakantie heeft.
https://www.andros.nl/hormoontekort/quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hmmm wat houdt dat precies in dan de Peno Pause?
Topquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk, S had een "Studiedag" (vrije dag, de onderwijzers moeten dan studeren geloof ik), dus N had ook een dag vrij genomen, want dit zijn de ideale dagen om wat leuks te doen, als niet half NL schoolvakantie heeft.
Eigenlijk hadden we de Efteling voor vandaag in de planning staan, maar vanwege het weer ging dat m niet worden, toen besloten dat het het Museon/Gemeentemuseum/Omniversum zou worden, maar gisteravond bleek al dat de NS een groot deel van de treinen naar Den Haag had laten vervallen, en 2 keer moeten overstappen enzo (vanaf Amersfoort nota bene), dus toen werd het Nemo, want richting Amsterdam vielen er veel minder treinen uit.
Maar was weer erg leuk
Museon (en Gemeentemuseum) in de kerstvakantie ook geweest, maar dat was ook zo'n "moeten we nog een keer met papa doen" geval, en Soneal vindt het helemaal geweldig om weer te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
Ik moet nog altijd eens naar het Gemeentemuseum en Museon. Ook nog naar de Gevangenpoort, wel naar de "galerie" erboven/naast geweest. Mauritshuis moet ik ook nog eens heen.
Voor S zouden die laatsten nog niks zijn uiteraard.
Dat is dus half Nederland.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Noord.
Midden en Zuid hebben volgende week vakantie.
Nah, op Amsterdam na voornamelijk weilanden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dus half Nederland.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op Amsterdam na voornamelijk weilanden.
Ik denk dat het qua leerlingen wel aardig klopt dat iedere regio ongeveer goed is voor één derde.
Laat ik het zo stellen, zelfs met dit weer en heel Amsterdam vrij was de drukte bij Nemo niets vergeleken met de kerstvakantie, toen in heel NL alle scholen vakantie hadden.quote:
Maar goed, je opmerking sloeg dus nergens op want je ging notabene naar Amsterdam waar ze schoolvakantie hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op Amsterdam na voornamelijk weilanden.
Ik denk dat het qua leerlingen wel aardig klopt dat iedere regio ongeveer goed is voor één derde.
Komt vast nog wel een studiedag zonder storm dit jaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Museon (en Gemeentemuseum) in de kerstvakantie ook asrp, maar dat was ook zo'n "moeten we nog een keer met papa doen" geval, en Soneal vindt het helemaal geweldig om weer te gaan.
Ik had me alleen erg verheugd op eten bij Simonis aan de haven
Ja, daarom had ik in eerste instantie (na de Efteling) ook Den Haag in de planning, maar met dat gedoe met uitvallende treinen en 2 keer moeten overstappen tussen de treinen die wel reden had ik daar al helemaal geen zin meer in.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed, je opmerking sloeg dus nergens op want je ging notabene naar Amsterdam waar ze schoolvakantie hebben.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijger! Zit je m'n kind in serieus gevaar te verwensen?!![]()
Ja, die hebben we ook al in de planningquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een studiedag zonder storm dit jaar![]()
En ik ben geen visliefhebber, dus Simonis (welke locatie dan ook) kan me gestolen worden
Wat ik persoonlijk aanraders vind in Den Haag zijn Los Argentinos (Argentijns steakrestaurant, DUH) en Srikandi (Indisch restaurant).
Ik denk dat ze gelijk heeft. Maar jij woont dus in een durpje?quote:
Aan de 2e haven? Heb er regelmatig op een terras gezeten (na een pokke-eind lopen een welkome stop), maar ik ben er eigenlijk niet kapot vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook al in de planning
Ik vind vooral de sfeer aan de haven geweldig, en als ik vis eet dan graag daar.
Nee hoor. Maar klinkt als typische arrogantie tov het noorden. Beetje vergelijkbaar met de arrogantie van veel westerlingen tov bv Afrika of Azie. Of van onze huidige culltuur tov andere oude cultuurvolken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk heeft. Maar jij woont dus in een durpje?
Ah, je bent een Noorderling dus. Anders had je wel door dat het niks met "het noorden"te maken heeft..quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar klinkt als typische arrogantie tov het noorden. Beetje vergelijkbaar met de arrogantie van veel westerlingen tov bv Afrika of Azie. Of van onze huidige culltuur tov andere oude cultuurvolken.
Jeukt bij mij nogal.
Probeer eens antihistamine zalf.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar klinkt als typische arrogantie tov het noorden. Beetje vergelijkbaar met de arrogantie van veel westerlingen tov bv Afrika of Azie. Of van onze huidige culltuur tov andere oude cultuurvolken.
Jeukt bij mij nogal.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sorry moest echt keihard lachen hier.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, weer helemaal bij met The Flash, vanaf morgen bijkijken met Arrow (2 seizoenen plus) en daarna Supergirl
Gelukkig, je bent nog steeds je werkelijk niet te verteren zelf...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sorry moest echt keihard lachen hier.
Sorry hoor maar dit is ook wel weer erg typisch. Dat je dat soort series kijkt. Ik kijk enorm veel series behalve die CW meuk. Zegt veel over een mens. Beetje vergelijkbaar met al die realityshows. Het laagste van het laagste.
Ik lig daar 's zomers op het terras helemaal in een deuk om de Scheveningers die er zitten, dan stopt er weer een ambulance of politieauto die vis komt halen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aan de 2e haven? Heb er regelmatig op een terras gezeten (na een pokke-eind lopen een welkome stop), maar ik ben er eigenlijk niet kapot van
Hij is verliefd. Op een dame die hem nauwelijks kent en een vriend heeft. Net als je denkt dat het niet gekker kan worden...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent nog steeds je werkelijk niet te verteren zelf...
Dan is het goed toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig daar 's zomers op het terras helemaal in een deuk om de Scheveningers die er zitten, dan stopt er weer een ambulance of politieauto die vis komt halen.
De keren dat ik er in de buurt ben kom ik er graag.
Dat maakt het hier soms wel weer gezellig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij is verliefd. Op een dame die hem nauwelijks kent en een vriend heeft. Net als je denkt dat het niet gekker kan worden...
Het moet nog beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef gewoon de samenvatting, remlof, nog doelpunten gevallen?
Ach, het is Japie. Soort van Trump, als je denkt dat het niet achtelijker kan...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij is verliefd. Op een dame die hem nauwelijks kent en een vriend heeft. Net als je denkt dat het niet gekker kan worden...
Beiden zo rond de acht op IMDb, dan kunnen het geen slechte series zijn volgens een bepaalde user.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sorry moest echt keihard lachen hier.
Sorry hoor maar dit is ook wel weer erg typisch. Dat je dat soort series kijkt. Ik kijk enorm veel series behalve die CW meuk. Zegt veel over een mens. Beetje vergelijkbaar met al die realityshows. Het laagste van het laagste.
Moet even afvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Geboren in de Liemers.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bent een Noorderling dus. Anders had je wel door dat het niks met "het noorden"te maken heeft..
Wat een dom gelul, omdat ik stel dat ik denk dat de drie vakantieregio's alledrie ongeveer even groot zijn qua leerlingen, en nu dus niet half NL vakantie heeft (en volgende week meer dan de helft), heb ik iets tegen het noorden?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jeukt bij mij nogal.
Precies. Dat laatste dan. The heart wants what the hearts wants.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, het is Japie. Soort van Trump, al je denkt dat het niet achtelijker kan...
Overigens: verliefd worden doe je weinig aan, hoe stom je keuze voor de crush rationeel ook is..
Ik dacht dat een cijfer op IMDB helemaal niks zei over een serie volgens een bepaalde user?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beiden zo rond de acht op IMDb, dan kunnen het geen slechte series zijn volgens een bepaalde user.
Metacritic is ook boven de 80 maar ach, weet hij veelquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beiden zo rond de acht op IMDb, dan kunnen het geen slechte series zijn volgens een bepaalde user.
Klopt. Blij dat je me gelijk geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een cijfer op IMDB helemaal niks zei over een serie volgens een bepaalde user?
Dat is geen Noord.quote:
Ik weet genoeg. CW series zijn voornamelijk voor tieners die kicken op mooie mensen en een flut verhaaltje. Er zit heel weinig diepgang in die series en draait voornamelijk om het uiterlijk. Niet verrassend dat jij daar op kickt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Metacritic is ook boven de 80 maar ach, weet hij veel
En, is dat nou lekker, stupide generalisaties debiteren zonder dat je eigenlijk weet waar je over praat?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik weet genoeg. CW series zijn voornamelijk voor tieners die kicken op mooie mensen en een flut verhaaltje. Er zit heel weinig diepgang in die series en draait voornamelijk om het uiterlijk. Niet verrassend dat jij daar op kickt.
Moet je misschien wat kilootjes kwijt?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
41. Merk jij dat nou ook dat je boven de 40 toch wat minder blikken krijgt van de dames?Of ligt dat aan mij?
De meeste series, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik weet genoeg. CW series zijn voornamelijk voor tieners die kicken op mooie mensen en een flut verhaaltje. Er zit heel weinig diepgang in die series en draait voornamelijk om het uiterlijk. Niet verrassend dat jij daar op kickt.
Nee dat is het zeker niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je misschien wat kilootjes kwijt?
Grijs? Kaal? Stoppelbaard?quote:
Humor: ik ben wel in Noord geboren, we gaan er nog steeds op vakantie en willen er ook weer gaan wonen als de jongste de deur uit is... Maar goed, ik zal wel neerkijken op 't Noorden, daar waar ik vandaan kom en weer naartoe wil.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen Noord.
Hey, remmie: hoort bij jouw provincie
Ik heb inderdaad een stoppelbaard maar die had ik op mijn 25e ook al. Paar grijze haren maar die zijn nauwelijks te zien. Mijn haargrens is wel klein beetje opgeschoven helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grijs? Kaal? Stoppelbaard?
Wat geeft weg dat je >40 jaar bent?
Hey, wat is er mis met ongeschoren zijn? Sinds ik het rustig aan doe scheer ik me bijna nooit meer, hooguit de tondeuse erover als de baardgroei te ver gaat. Heel bevrijdend moet ik zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grijs? Kaal? Stoppelbaard?
Wat geeft weg dat je >40 jaar bent?
Ik lees dat nu pas, blikken van dames, men moet de dames nieuwsgierig maken en juist geen aandacht aan ze schenken, dan vragen ze zich af waarom ben ik niet waardig om door deze bekeken te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je misschien wat kilootjes kwijt?
Niks mis mee. De meeste vrouwen vinden dat sexy.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met ongeschoren zijn? Sinds ik het rustig aan doe scheer ik me bijna nooit meer, hooguit de tondeuse erover als de baardgroei te ver gaat. Heel bevrijdend moet ik zeggen
Never trust a man with a beard.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met ongeschoren zijn? Sinds ik het rustig aan doe scheer ik me bijna nooit meer, hooguit de tondeuse erover als de baardgroei te ver gaat. Heel bevrijdend moet ik zeggen
Goede tactiek, sjon. Gewoon hard to get.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik lees dat nu pas, blikken van dames, men moet de dames nieuwsgierig maken en juist geen aandacht aan ze schenken, dan vragen ze zich af waarom ben ik niet waardig om door deze bekeken te worden.
Never trust a gladjakker in a suit bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Never trust a man with a beard.
Allemaal potentiële Osama's.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het nou juist, niemand hoeft mij meer te vertrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gehoord. Vrouwen worden daar wel hitsig van.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Never trust a gladjakker in a suit bedoel je?
De basis van elke relatie, hoe kortstondig ook, is vertrouwen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het nou juist, niemand hoeft mij meer te vertrouwen
Ik probeer ze geen pied a terre in Amsterdam aan te smeren, tenslotte
Das waar helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gehoord. Vrouwen worden daar wel hitsig van.
Die heb je van de scheurkalender, he?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De basis van elke relatie, hoe kortstondig ook, is vertrouwen.
Ik heb geen scheurkalender.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die heb je van de scheurkalender, he?
Nee man. Echt niet dus. Wat dat betreft heb je nog genoeg te leren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De basis van elke relatie, hoe kortstondig ook, is vertrouwen.
Elke mening die afwijkt van Jaap is ongefundeerd, ik hoor het al.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee man. Echt niet dus. Wat dat betreft heb je nog genoeg te leren.
Stalking is geen relatie. Althans, geen legale.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee man. Echt niet dus. Wat dat betreft heb je nog genoeg te leren.
Ja, Drenthe toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Humor: ik ben wel in Noord geboren, we gaan er nog steeds op vakantie en willen er ook weer gaan wonen als de jongste de deur uit is... Maar goed, ik zal wel neerkijken op 't Noorden, daar waar ik vandaan kom en weer naartoe wil.
De suggestie alleen al is lachwekkend.
Zie boven.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke mening die afwijkt van Jaap is ongefundeerd, ik hoor het al.
Pas maar op anders ga ik jou stalken....quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stalking is geen relatie. Althans, geen legale.
Never trust a man who doesn't drink.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsnog moet een vrouw het vertrouwen hebben dat zij de slechte man in kwestie kan temmen.quote:
Telt dat als het Noorden? Drenthe heb ik altijd opgevat als "het oosten van het land", gek mischien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Drenthe toch?
Laat lullen, zij die je net wat langer/beter "kennen"
Nogal! Gelukkig hebben we Funda.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is dan ook een dramatische site.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het nou juist, niemand hoeft mij meer te vertrouwen
Ik probeer ze geen pied a terre in Amsterdam aan te smeren, tenslotte
Dat doe je al maar godzijdank ben ik een man en gevrijwaard van je relationele toespelingen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik jou stalken....
Yepquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Drenthe toch?
Laat lullen, zij die je net wat langer/beter "kennen"
Truequote:Op donderdag 23 februari 2017 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is dan ook een dramatische site.
Dat zeggen de drinkers omdat ze altijd de pest in hebben dat de niet-drinkers zich kunnen herinneren wat er gebeurd is en hoe de drinkers zich belachelijk gemaakt hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Never trust a man who doesn't drink.
Neuh, das Noord, hoewel je Emmen misschien wel als Oost zou kunnen zien, maar wel Noord-Oost dan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telt dat als het Noorden? Drenthe heb ik altijd opgevat als "het oosten van het land", gek mischien.
Heb je the Affair gezien? Dat is nou juist een wezenlijk onderdeel van sex bij veel vrouwen. Het "genomen" willen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsnog moet een vrouw het vertrouwen hebben dat zij de slechte man in kwestie kan temmen.
Maar weinigen opteren voor onvrijwillige verkrachtingsspelletjes.
Ik vind Drenthe wel het noorden ja. Zeker bijv Paterswolde.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telt dat als het Noorden? Drenthe heb ik altijd opgevat als "het oosten van het land", gek mischien.
Drugs uberhaupt. Koffie is voor de zwakken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeggen de drinkers omdat ze altijd de pest in hebben dat de niet-drinkers zich kunnen herinneren wat er gebeurd is en hoe de drinkers zich belachelijk gemaakt hebben
Jij kan het weten, je trekt dagelijks vrouwen je bed in.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je the Affair gezien? Dat is nou juist een wezenlijk onderdeel van sex bij veel vrouwen. Het "genomen" willen worden.
True.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeggen de drinkers omdat ze altijd de pest in hebben dat de niet-drinkers zich kunnen herinneren wat er gebeurd is en hoe de drinkers zich belachelijk gemaakt hebben
Dan weet je meer dan mij....quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat doe je al maar godzijdank ben ik een man en gevrijwaard van je relationele toespelingen.
Shit...ik zit wel in de verdomhoek vanavond, nou is koffie ook al foutquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drugs uberhaupt. Koffie is voor de zwakken.
Is dat geen Groningen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind Drenthe wel het noorden ja. Zeker bijv Paterswolde.
Neuh...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij kan het weten, je trekt dagelijks vrouwen je bed in.
Nee, alleen hier. Godzijdank.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan mij....
Ben je zo para dat je mij nu overal ziet waar je bent?
I know.. Dus? ---> Verdedigen kun je latenquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep
En dan te bedenken dat ik net 15 jaar op het platteland gewoond heb (en zo weer terug zou willen).
Koffie is caffeine. En dat is drugs.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Shit...ik zit wel in de verdomhoek vanavond, nou is koffie ook al fout
Toch iets meer oppervlakkige series kijken.quote:
Ach ik heb de behoefte ook niet om elke dag een andere vrouw mijn bed in te trekken gelukkig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch iets meer oppervlakkige series kijken.
Uiteindelijk willen vrouwen dat zien.
Owh jee, geheelonthouder?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onpraktisch, tussen vrouwendijen met de hand pellen en roosteren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
En als het nu echt goede koffie is? Organisch, tussen vrouwendijen met de hand gepeld en ambachtelijk geroosterd?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je the Affair gezien? Dat is nou juist een wezenlijk onderdeel van sex bij veel vrouwen. Het "genomen" willen worden.
Ja en? Zijn mijn dijen nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onpraktisch, tussen vrouwendijen met de hand pellen en roosteren.
Kost je een hoop vrouwendijen.
Dit wil jij, Whiskers. Onbewust. Aldus Jaapgod.quote:
Ok,quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Shit...ik zit wel in de verdomhoek vanavond, nou is koffie ook al fout
Ik kan me leukere activiteiten voorstellen met dijen dan koffie roosteren.quote:
Ik heb haar een eigen tv gegeven in de keuken en nog zit ze als deze de kans krijgen doet lounge.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch iets meer oppervlakkige series kijken.
Uiteindelijk willen vrouwen dat zien.
Ja, daar komt de koffie dan ook vandaan, he? Dat met die dijen doen ze natuurlijk niet in Nederland, da's veel te duur.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan me leukere activiteiten voorstellen met dijen dan koffie roosteren.
We hebben Ethiopie niet voor niets uitgevonden.
Ben je al bezet? Zo nee: heb je een rijbewijs?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet uit overtuiging. Ik vind alcohol niet lekker.
Mooi verhaal. Oscarwaardig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb haar een eigen tv gegeven in de keuken en nog zit ze als deze de kans krijgen doet lounge.
Onzin programma s te kijken, films vindt ze dan maar fantasie, zei houdt meer van andere fantasie.
Wist je dat niet? Luister naar hem, mannen die je niet kennen weten altijd beter wat jij wilt dan dat je dat zelf weet. Echt...quote:
Rare vraagvolgorde.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je al bezet? Zo nee: heb je een rijbewijs?
Daarom Sharia. Dan mag Jaap alles bepalen voor vrouwen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Luister naar hem, mannen die je niet kennen weten altijd beter wat jij wilt dan dat je dat zelf weet. Echt...
Goede samenvatting van deze SC.quote:
Meer dan 10 jaar getrouwd en geen behoefte aan verandering, sorryquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je al bezet? Zo nee: heb je een rijbewijs?
Je hebt wel meer sjans dan Jaap. Dat moet ik je nageven.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar getrouwd en geen behoefte aan verandering, sorry
Hoeveel vrouwen mag een man dan hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom Sharia. Dan mag Jaap alles bepalen voor vrouwen.
72. Mits maagd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen mag een man dan hebben?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Luister naar hem, mannen die je niet kennen weten altijd beter wat jij wilt dan dat je dat zelf weet. Echt...
Komt omdat ik er niet wanhopig naar op zoek ben en geen vrouwen stalk op Fok waarschijnlijk. Schijnt positieve aspecten te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt wel meer sjans dan Jaap. Dat moet ik je nageven.
Dat lijkt me echt geweldig, van die compleet wereldvreemde figuren die jouw leven wel even gaan bepalen, en je dan ook nog gaan vertellen dat het niet alleen het beste voor je is, maar dat je het zelf ook zo wilt, diep van binnen, in je onderbewuste.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom Sharia. Dan mag Jaap alles bepalen voor vrouwen.
Jammer weerquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar getrouwd en geen behoefte aan verandering, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |