abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169100552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien moet jij eerst even van je beeld afstappen dat ik denk dat Marokkanen Wilders enorm belangrijk vinden. Ik probeer het gewoon te begrijpen. Ik ben niet eens pro-Wilders, integendeel. Maar de gang van zaken is gewoon niet in orde.

En wat fijn dat jij al weet dat het slechts 'gewoon' om drugscriminelen gaat. Heb je lang over dat onderzoek gedaan? :)
Tip: niet zomaar alles klakkeloos aannemen wat er in de media komt hedentendage.
Omdat dat de meest logische verklaring is. Als Wilders al omgelegd wordt is het door een eenzame gek, niet door een groep met connecties binnen zijn beveiliging.

Maar goed, het staat iedereen vrij om er een complot vanuit de overheid in te zien natuurlijk.
pi_169100567
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien moet jij eerst even van je beeld afstappen dat ik denk dat Marokkanen Wilders enorm belangrijk vinden. Ik probeer het gewoon te begrijpen. Ik ben niet eens pro-Wilders, integendeel. Maar de gang van zaken is gewoon niet in orde.

En wat fijn dat jij al weet dat het slechts 'gewoon' om drugscriminelen gaat. Heb je lang over dat onderzoek gedaan? :)
Tip: niet zomaar alles klakkeloos aannemen wat er in de media komt hedentendage.
Maar ook niet klakkeloos geloven wat Wilders zegt. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 20:27:07 #205
163650 Greys
pi_169100830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat dat de meest logische verklaring is. Als Wilders al omgelegd wordt is het door een eenzame gek, niet door een groep met connecties binnen zijn beveiliging.

Maar goed, het staat iedereen vrij om er een complot vanuit de overheid in te zien natuurlijk.
Ik zie er geen complot van de overheid in. Heb wel héél veel vraagtekens bij de hele gang van zaken, het eerder verdacht zijn, de screening van familie, de broer, het stellig brengen dat Wilders nooit in gevaar was, het opstappen van de chefs etc. Dat hoeft helemaal geen complot van de overheid te zijn (Wilders zei bv dat ie zich zeer serieus genomen voelde door het kabinet hierin), maar zou wel kunnen wijzen op een enorm falen van bepaalde verantwoordelijken van de politie.
Ik hoop dat je me dát niet kwalijk neemt. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 20:33:24 #206
163650 Greys
pi_169101128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar ook niet klakkeloos geloven wat Wilders zegt. ;)
Dat doe ik ook niet. Ik geloof geen enkele politicus op z'n woord. :P

Dat ik zei dat hij niets weet van wat er gelekt is komt omdat hij dat niet alleen zelf zegt (daar zou je idd uiteraard vraagtekens bij kunnen hebben) maar ook bv door de NOG verslaggever en Meeus. Ja, die kunnen daar allemaal over liegen. Maar laat ik het zo zeggen, Meeus is ook bepaald niet pro-Wilders. Integendeel. Dus ik ben dan geneigd als zelfs hij dat zegt het aannemelijk te vinden.

Ook omdat Wilders z'n Volendam-uitje voor hem juist een makkie zou zijn aangezien dat hele durp op hem stemt. Dat ie daar nu niet meer heen gaat kan (van hem uit gezien, veel Twitterpics met 'fans') niet in z'n voordeel zijn denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169101260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Weinig gunstigs aan, tenzij het nepnieuws is.
Natuurlijk wel. Door zijn verkiezingscampagne op te schorten zegt hij eigenlijk: ik kan mijn werk als politicus niet uitvoeren. Dat gaat de PVV gegarandeerd extra stemmen opleveren. Uiteraard is Wilders hier nog lang niet klaar mee, hij gaat dit de komende weken volledig naar zijn hand zetten en in zijn voordeel gebruiken. Alleen een mislukte aanslag op zijn leven (of een succesvolle aanslag op Nederlandse burgers) in aanloop naar de verkiezingen zou hem beter uitkomen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 20:40:12 #208
163650 Greys
pi_169101463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Door zijn verkiezingscampagne op te schorten zegt hij eigenlijk: ik kan mijn werk als politicus niet uitvoeren. Dat gaat de PVV gegarandeerd extra stemmen opleveren.
Dus jij denkt echt dat er mensen zijn die eerst niet op hem zouden stemmen nu denken 'ahhhh zieligggg' en dan ineens wel op hem gaan stemmen? Puur omdat sneu? Of bedoel je dat niet?

Ik zie de PVV de laatste dagen alleen maar dalen in alle peilingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169102257
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus jij denkt echt dat er mensen zijn die eerst niet op hem zouden stemmen nu denken 'ahhhh zieligggg' en dan ineens wel op hem gaan stemmen? Puur omdat sneu? Of bedoel je dat niet?

Ik zie de PVV de laatste dagen alleen maar dalen in alle peilingen.
Niet alleen uit sympathie, maar ook omdat zoiets bepaalde twijfelaars zal overtuigen dat het zo niet langer kan. We hebben dit in binnen- en buitenland al vaker gezien.

Geef Wilders en zijn team even de tijd om hun strategie aan te passen. Vanaf volgende week zit de PVV weer in de lift.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 21:05:51 #210
163650 Greys
pi_169102697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:55 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Niet alleen uit sympathie, maar ook omdat zoiets bepaalde twijfelaars zal overtuigen dat het zo niet langer kan. We hebben dit in binnen- en buitenland al vaker gezien.

Geef Wilders en zijn team even de tijd om hun strategie aan te passen. Vanaf volgende week zit de PVV weer in de lift.
Hm, je zou gelijk kunnen hebben. Heb zelf altijd het gevoel dat mensen die op de PVV stemmen dat al heel lang zeker weten. Het is zo'n 'specifieke' partij dat ik niet het idee heb dat er zwevers zijn die nu ineens nog die richting op gaan.

Ben benieuwd. Niet omdat ik hoop dat ze in de lift gaan maar omdat ik democratie af en toe een verdomd vermakelijke soap vind.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169102925
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:33 schreef Greys het volgende:
Dat ie daar nu niet meer heen gaat kan (van hem uit gezien, veel Twitterpics met 'fans') niet in z'n voordeel zijn denk ik.
Ik denk eerder dat deze affaire in zijn voordeel werkt dan in het nadeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 21:18:13 #212
163650 Greys
pi_169103173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat deze affaire in zijn voordeel werkt dan in het nadeel.
Maar #hoedan? Oprechte vraag hoor. Denk jij ook dat er zwevers zijn die ineens hierdoor toch op hem gaan stemmen? Waarom dan? Ik kan me dat zo slecht voorstellen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169104054
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar #hoedan? Oprechte vraag hoor. Denk jij ook dat er zwevers zijn die ineens hierdoor toch op hem gaan stemmen? Waarom dan? Ik kan me dat zo slecht voorstellen. :@
Omdat ik denk dat veel mensen die er over denken om op PVV te stemmen hier toch een soort complot in zien: "Door deze affaire kan hij niet de straat op. Zie je wel hij wordt de mond gesnoerd".

En draai het om: Zijn er hierdoor mensen die juist afhaken en niet op hem gaan stemmen? Dat lijkt me niet.
pi_169104564
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:21 schreef AchJa het volgende:
@Erodome

Wat volgens jou wel of niet zou moeten maakt niet zoveel uit. De regelgeving is gewoon dat je familie ook nagetrokken wordt. En de hoogste screening (A) wordt elke 5 jaar herhaald. Of eerder wanneer daar aanleiding toe bestaat en die aanleiding kan ook een familielid zijn die wat uitspookt.
Dat natrekken vind ik wel ok.... En in de gaten houden of en hoeveel je met dat zwarte schaap te maken hebt ook.
Dat lijkt me zelfs meer dan logisch.

Het enige wat ik zei is dat het op zichzelf staande feit dat een broer of ander familielid een zwart schaap is niet perse gevolgen voor jou moet hebben. Dat dat moet afhangen van de relatie en of daar een risico in zit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169106840
quote:
Is dat onze Fylax?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169107094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:55 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik hoor net dat GW de komende dagen helemaal geen campagne meer gaat voeren, dus de PVV zal het even zonder hem moeten doen.
pi_169107124
Nou, dan heeft ie bij minder zetels dan verwacht al een mooi excuus gevonden.
pi_169107247
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het gelekte helemaal niks met Wilders te maken had (ik geloof er geen kont van, want het gelekte ging naar een Nederlands-Marokkaanse bende, maar stél) dan hadden Rutte en Blok dat toch gewoon met honderd procent zekerheid tegen Wilders kunnen zeggen? Maar Wilders weet niks over wat er wel en niet gelekt is. Dat is raar en klopt van geen kant.
Je gelooft niet dat de gelekte informatie niets met Wilders te maken heeft, omdat de informatie naar een Nederlands-Marokkaanse bende werd gelekt? Dat moet je even uitleggen.

Ik denk dat Wilders niet weet om watvoor informatie het gaat omdat Wilders geen politieagent is en het onderzoek nog gaande is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2017 @ 23:32:07 #219
163650 Greys
pi_169107534
Als het onderzoek dan nog gaande is vind ik het nogal voorbarig om stellig te roepen dat ie niet in gevaar is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169107767
Ik las dat GW "voor zover nu bekend" niet in gevaar is geweest, althans niet meer dan anders. Dat is dus niet heel stellig.

De man is overigens ook vrijgelaten uit voorarrest.
pi_169110901
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Door zijn verkiezingscampagne op te schorten zegt hij eigenlijk: ik kan mijn werk als politicus niet uitvoeren. Dat gaat de PVV gegarandeerd extra stemmen opleveren. Uiteraard is Wilders hier nog lang niet klaar mee, hij gaat dit de komende weken volledig naar zijn hand zetten en in zijn voordeel gebruiken. Alleen een mislukte aanslag op zijn leven (of een succesvolle aanslag op Nederlandse burgers) in aanloop naar de verkiezingen zou hem beter uitkomen.
Hij krijgt genoeg hulp. Ik hoorde vanochtend Ellian bij WNL al zeggen dat dit Wilders verhindert om aan debatten deel te nemen, maar die beslissing had Wilders al helemaal zelf genomen voordat dit naar buiten kwam. Dat wordt dus al zo gedraaid, Wilders wordt uit de wind gehouden wat betreft zijn eigen in vrijheid genomen beslissing om zijn verkiezingsprogramma of wat daar voor door moet gaan niet op tegenspraak te verdedigen.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie er geen complot van de overheid in. Heb wel héél veel vraagtekens bij de hele gang van zaken, het eerder verdacht zijn, de screening van familie, de broer, het stellig brengen dat Wilders nooit in gevaar was, het opstappen van de chefs etc. Dat hoeft helemaal geen complot van de overheid te zijn (Wilders zei bv dat ie zich zeer serieus genomen voelde door het kabinet hierin), maar zou wel kunnen wijzen op een enorm falen van bepaalde verantwoordelijken van de politie.
Ik hoop dat je me dát niet kwalijk neemt. :)
Er zijn natuurlijk weldegelijk complotten op Veiligheid & Justitie geweest maar die dienden vooral om de incompetentie van de VVD-bewindslieden onder de pet te houden. Het zou eerder verbazing wekken dat deze dienst wel goed zou functioneren, te midden van de puinhoop van 6 jaar ge-VVD op dat departement. Maar Rutte heeft hierin goed gehandeld. Laten we de Marokkaanse gemeenschap de schuld geven van deze bestuurlijke incompetentie.

De rechter heeft geoordeeld dat de betreffende ambtenaar het strafproces in vrijheid mag afwachten. Als er iets in het dossier zat dat aanleiding zou geven om aan te nemen dat de persoonsbeveiliging in het geding was dan zou hij vanuit het onderzoeksbelang opgesloten moeten blijven. Dus waarschijnlijk heeft hij slechts informatie gelekt die niets met persoonsbeveiliging van doen had.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169112368
PrisonPlanet twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:01:19 Let's be honest, this was basically the embryonic stages of a plot to assassinate Wilders. https://t.co/nLU6nXnnKh reageer retweet
Een artikel over onze Geertje in Breitbart.
http://www.breitbart.com/(...)sted-security-leaks/
pi_169112416
In of op :? Je zegt "in de krant" en "op Nederland3" of "op de radio" maar hoe zit dat met een site?
pi_169112469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:21 schreef Braindead2000 het volgende:
PrisonPlanet twitterde op donderdag 23-02-2017 om 18:01:19 Let's be honest, this was basically the embryonic stages of a plot to assassinate Wilders. https://t.co/nLU6nXnnKh reageer retweet
Een artikel over onze Geertje in Breitbart.
http://www.breitbart.com/(...)sted-security-leaks/
Artikeltje zelf is nog betrekkelijk normaal. Ik had erger verwacht van Breitbart.

De reacties daarentegen zijn een soort mengsel van GeenStijl, Niburu, de EO en een woedeprobleem. LEKKER VEEL HOOFDLETTERS OOK!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:24 schreef Braindead2000 het volgende:
In of op :? Je zegt "in de krant" en "op Nederland3" of "op de radio" maar hoe zit dat met een site?
Op.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 11:27:55 ]
pi_169112518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij krijgt genoeg hulp. Ik hoorde vanochtend Ellian bij WNL al zeggen dat dit Wilders verhindert om aan debatten deel te nemen, maar die beslissing had Wilders al helemaal zelf genomen voordat dit naar buiten kwam. Dat wordt dus al zo gedraaid, Wilders wordt uit de wind gehouden wat betreft zijn eigen in vrijheid genomen beslissing om zijn verkiezingsprogramma of wat daar voor door moet gaan niet op tegenspraak te verdedigen.

[..]

Er zijn natuurlijk weldegelijk complotten op Veiligheid & Justitie geweest maar die dienden vooral om de incompetentie van de VVD-bewindslieden onder de pet te houden. Het zou eerder verbazing wekken dat deze dienst wel goed zou functioneren, te midden van de puinhoop van 6 jaar ge-VVD op dat departement. Maar Rutte heeft hierin goed gehandeld. Laten we de Marokkaanse gemeenschap de schuld geven van deze bestuurlijke incompetentie.

De rechter heeft geoordeeld dat de betreffende ambtenaar het strafproces in vrijheid mag afwachten. Als er iets in het dossier zat dat aanleiding zou geven om aan te nemen dat de persoonsbeveiliging in het geding was dan zou hij vanuit het onderzoeksbelang opgesloten moeten blijven. Dus waarschijnlijk heeft hij slechts informatie gelekt die niets met persoonsbeveiliging van doen had.
Er waren nog wel twee debatten waar hij aan zou deelnemen meen ik.
pi_169114995
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er waren nog wel twee debatten waar hij aan zou deelnemen meen ik.
Wilders hoopt vooral op een Pim Fortuin-effect nu.
Alleen had Pim vroeger wel wat te melden i.t.t. Geert.
pi_169115175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
De reacties daarentegen zijn een soort mengsel van GeenStijl, Niburu, de EO en een woedeprobleem. LEKKER VEEL HOOFDLETTERS OOK!!!

Die Kathy heeft wel mooie anekdotes _O-

quote:
TRUTH, in Fords of Dagenham where my husband has worked for forty years, they had a massive riot in the body shop canteen, where the British workers found out and smashed up the whole canteen, every mug place and saucer. It was in the early seventies. It was on all the news media. they refused to drink from any of the mugs until they were replaced. Fords would not replace the mugs, so the whole of the canteen got smashed to smithereens. There kept being a shortage of mugs, and they were found in the toilets and when questioned it came out the Muslims had been using them to wash their backsides. lol Anyone for hot chocolate! lol
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_169115257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wilders hoopt vooral op een Pim Fortuin-effect nu.
Alleen had Pim vroeger wel wat te melden i.t.t. Geert.
Ja? Wat dan?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2017 @ 13:55:40 #229
163650 Greys
pi_169115668
Manmanman, wat een ongelofelijke teringzooi daar :{

quote:
Nog twee topbeveiligers DBB fout
10 min geleden

AMSTERDAM - De rel binnen de Dienst Bewaken en Beveiligen (DBB) van de politie blijkt nog veel ernstiger. Er blijken nog twee leden van de dienst die politici en leden van het Koninklijk Huis beveiligen te zijn geschorst op verdenking van het plegen van strafbare feiten.

Een van hen, Anouar El M. (39), was de directe beveiliger van Geert Wilders. Dat melden goed ingevoerde bronnen van De Telegraaf. Naast Anouar is ook zijn broer Omar geschorst. Dat is vorig jaar gebeurd.
Nog meer broers? Het stikt daar van de foute broers...
"Binnen de politie is de verbijstering over de nieuwe zaak enorm."

Hele artikel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gers_DBB_fout__.html

Ik snap wel dat ie het niet meer vertrouwt. Er komt steeds meer zooi op tafel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:57:15 #230
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169115689
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hele artikel:

Zouden ze inmiddels al op honderd procent van alle Marokkanen binnen de DBB zitten? :')
pi_169115692
quote:

[..]

Hele artikel:

Hier zou normaal gesproken wel een bewindspersoon om neergaan.
pi_169115727
Noem mij maar racistisch maar je moet gewoon geen buitenlanders op dergelijke posten zetten. Ook niet in de politiek etc.

ik zeg grondwet wijzigen en pas derde generatie *voorzichtig* rechten geven bij gebleken geschiktheid.
pi_169115817
Mensen met een dubbel paspoort hebben niets te zoeken bij zo'n dienst. Hun werkelijke loyaliteit zal altijd twijfelachtig zijn.
pi_169115849
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen met een dubbel paspoort hebben niets te zoeken bij zo'n dienst. Hun werkelijke loyaliteit zal altijd twijfelachtig zijn.
Daar heeft een paspoort niets mee te maken.
pi_169115852
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Impliceert dat dat persoonlijk beveiligers het sowieso eens moeten zijn met de opvattingen van de persoon die ze beveiligen?
pi_169115903
dit kan echt niet :{
(she/her)
pi_169115923
Zo schiet het natuurlijk ook niet op met het allochtonen quotum bij de politie.
pi_169115987
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:59 schreef myShizzle het volgende:
Noem mij maar racistisch maar je moet gewoon geen buitenlanders op dergelijke posten zetten. Ook niet in de politiek etc.

ik zeg grondwet wijzigen en pas derde generatie *voorzichtig* rechten geven bij gebleken geschiktheid.
Dit ja. Het zit in het bloed van dat soort figuren.

En toch had Wilders dit aan kunnen zien komen. Het soort volk waar hij tegen strijdt, zit in zijn eigen beveiliging. Dan kun je zoiets verwachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Infection op 24-02-2017 14:11:19 (Infection) ]
pi_169116014
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit ja. Het zit in het bloed van dat soort figuren.
Juist ja. :')
pi_169116021
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 13:57:45 Ik ben hierover vanmorgen geïnformeerd en ben me opnieuw kapotgeschrokken! https://t.co/mzkY1OK70I reageer retweet
pi_169116105
quote:

[..]

Hele artikel:

Mensen die in 2015 zijn opgepakt wegens witwassen lijken mij niet echt een gevaar voor Wilders te zijn. Ik vind het altijd opmerkelijk dat als het dan uitlekt het opeens een gevaar is terwijl het voor het uitlekken net zo gevaarlijk was, waarschijnlijk zelfs gevaarlijker.
pi_169116112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:12 schreef Braindead2000 het volgende:
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 13:57:45 Ik ben hierover vanmorgen geïnformeerd en ben me opnieuw kapotgeschrokken! https://t.co/mzkY1OK70I reageer retweet
Is te begrijpen als je jarenlang alleen maar naar buiten gaat met beveiliging en vervolgens is je beveiliging ook niet te vertrouwen. Ik zou als Wilders zijnde nu helemaal niemand meer vertrouwen. Ben benieuwd wanneer hij zich weer publiekelijk vertoond en hoe hij dat gaat doen.
pi_169116148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Mensen die in 2015 zijn opgepakt wegens witwassen lijken mij niet echt een gevaar voor Wilders te zijn. Ik vind het altijd opmerkelijk dat als het dan uitlekt het opeens een gevaar is terwijl het voor het uitlekken net zo gevaarlijk was, waarschijnlijk zelfs gevaarlijker.
Criminele praktijken leiden tot meer criminele praktijken. En als beveiliger hoor je je daar gewoon niet mee bezig te houden, dan klopt er iets niet.
pi_169116222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Impliceert dat dat persoonlijk beveiligers het sowieso eens moeten zijn met de opvattingen van de persoon die ze beveiligen?
Ik heb me wel eens afgevraagd of het heel handig is Wilders te laten beveiligen door Marokkaanse-Nederlanders. Het lijkt me nogal een risico, aangezien Wilders er geen geheim van maakt niet zo'n fan te zijn van Marokkanen.

Het is natuurlijk de bedoeling dat de (Marokkaanse) beveiligers professioneel genoeg zijn om geen verschil te maken tussen wie ze beveiligen, maar of je daar ook echt van uit kan gaan.. Als ik een Marokkaans-Nederlandse beveiliger zou zijn, kan ik me voorstellen dat ik er niet op zit te wachten om iemand te beveiligen die 'mij' het land uit wil hebben. Op begrip voor je werk hoef je dan van uit omgeving (familie, vrienden, etc.) dan waarschijnlijk ook niet altijd te rekenen.

Maar is vooralsnog offtopic, aangezien er nog geen aanwijzingen zijn dat de gelekte info over GW ging. :) :*
pi_169116260
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb me wel eens afgevraagd of het heel handig is Wilders te laten beveiligen door Marokkaanse-Nederlanders. Het lijkt me nogal een risico, aangezien Wilders er geen geheim van maakt niet zo'n fan te zijn van Marokkanen.

Het is natuurlijk de bedoeling dat de (Marokkaanse) beveiligers professioneel genoeg zijn om geen verschil te maken tussen wie ze beveiligen, maar of je daar ook echt van uit kan gaan.. Als ik een Marokkaans-Nederlandse beveiliger zou zijn, kan ik me voorstellen dat ik er niet op zit te wachten om iemand te beveiligen die 'mij' het land uit wil hebben. Op begrip voor je werk hoef je dan van uit omgeving (familie, vrienden, etc.) dan waarschijnlijk ook niet altijd te rekenen.

Maar is vooralsnog offtopic, aangezien er nog geen aanwijzingen zijn dat de gelekte info over GW ging. :) :*
Er zijn nogal wat groepen aan wie Wilders een hekel heeft, dus de spoeling wordt wel erg dun dan.
pi_169116313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat groepen aan wie Wilders een hekel heeft, dus de spoeling wordt wel erg dun dan.
Is dat zo? Volgens mij valt dat nogal mee.
pi_169116339
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Criminele praktijken leiden tot meer criminele praktijken. En als beveiliger hoor je je daar gewoon niet mee bezig te houden, dan klopt er iets niet.
Niemand hoort zich bezig te houden met criminele zaken maar het betreft hier gevallen van fraude door mensen die in 205 zijn geschorst. Ik zie niet hoe dat negatief van invloed kan zijn op de veiligheid van Wilders nu.
pi_169116344
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij valt dat nogal mee.
Moslims, Marokkanen, Polen, linksen, VVD'ers-onder-Rutte, milieubeschermers, progressieven, noem maar op.
pi_169116351
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Is te begrijpen als je jarenlang alleen maar naar buiten gaat met beveiliging en vervolgens is je beveiliging ook niet te vertrouwen. Ik zou als Wilders zijnde nu helemaal niemand meer vertrouwen. Ben benieuwd wanneer hij zich weer publiekelijk vertoond en hoe hij dat gaat doen.
Langzaamaan wordt die bananenrepubliek waar we in leven het lachertje van de wereld. Eerst dat politieke proces tegen hem wat wereldwijde aandacht kreeg. Het "incidentje" met die twee Marokkaanse agenten van gisteren kreeg ook al internationaal veel aandacht en nu weer dit verhaal met twee corrupte Marokkanen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:26:50 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169116384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moslims, Marokkanen, Polen, linksen, VVD'ers-onder-Rutte, milieubeschermers, progressieven, noem maar op.
Eigenlijk zijn dit soort lui het best geschikt..

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_169116401
Nog twee "topbeveiligers" fout aldus Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)2e83c76fd488a41739fa
quote:
Nog twee topbeveiligers DBB fout
AMSTERDAM - De rel binnen de Dienst Bewaken en Beveiligen (DBB) van de politie blijkt nog veel ernstiger. Er blijken nog twee leden van de dienst die politici en leden van het Koninklijk Huis beveiligen te zijn in 2015 te zijn geschorst op verdenking van het plegen van strafbare feiten.

Een van hen, Anouar El M. (39), was de directe beveiliger van Geert Wilders. Dat melden goed ingevoerde bronnen van De Telegraaf. Het zou gaan om een zeer groot witwasonderzoek. Naast Anouar is ook zijn broer Omar geschorst. Dat is vorig jaar gebeurd. Zijn exacte functie is onduidelijk.

Geert Wilders is vrijdagochtend geïnformeerd over de schorsingen en de achtergrond ervan en zou laaiend hebben gereageerd omdat hij niet eerder van de zaak op de hoogte is gesteld. Dat was ook het geval bij Faris K. die maandag werd opgepakt op verdenking van witwassen en het lekken van vertrouwelijke informatie. K. werkte eveneens voor de DBB. Ook hij had een Marokkaanse achtergrond.

De korpsleiding van de Nationale Politie bevestigt aan De Telegraaf dat de twee zijn geschorst. Binnen de politie is de verbijstering over de nieuwe zaak enorm.

Geert Wilders is zich ,,opnieuw kapotgeschrokken''. Hij is hierover vrijdagochtend geïnformeerd, twitterde de PVV-leider.

Minister van Veiligheid en Justitie Stef Blok liet vrijdagmiddag weten dat het tweetal beveiligers uit ,,de fysieke schil rond Wilders'' in 2015 uit zijn functie werd gezet wegens financiële malversaties. De Dienst Bewaken en Beveiligen (DBB), die de beveiliging van politici en leden van het Koninklijk Huis uitvoert, was al in opspraak door de aanhouding van een andere beveiliger.
I´m back.
pi_169116409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn dit soort lui het best geschikt..

[ afbeelding ]
Zul je altijd zien dat er een antisemiet tussen zit.
pi_169116478
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
Nog twee "topbeveiligers" fout aldus Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)2e83c76fd488a41739fa

[..]

Was al gepost.
pi_169116492
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:30 schreef Infection het volgende:

[..]

Was al gepost.
O, sorry.
I´m back.
pi_169116518
Ze willen hem dood. Zelfs de politiek-correcten moeten dat met me eens zijn want volgens de politiek-correcten zijn Marokkanen niet corrupter dan andere bevolkingsgroepen. De kans dat per toeval in dat beveiligingsteam zo'n groot percentage criminele Marokkanen zitten is dan nihil. Ze moeten er bewust ingezet zijn.
pi_169116533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze willen hem dood.
Ah... Vandaar al die beveiliging...
pi_169116550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah... Vandaar al die beveiliging...
Ja, ze gaan er niet mee te koop lopen.
pi_169116576
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, ze gaan er niet mee te koop lopen.
Ik geloof niet dat er mensen bestaan die niet willen aannemen dat Wilders door nogal wat mensen doodgewenst wordt,
pi_169116661
Helaas komt het toch vrij vaak voor dat agenten de fout in gaan:
quote:
De afgelopen drie jaar werden 497 agenten ontslagen of voorwaardelijk ontslagen na een onderzoek van het bureau Veiligheid, Integriteit en Klachten van de politie.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)assen-tegen-een-boom
pi_169116771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er mensen bestaan die niet willen aannemen dat Wilders door nogal wat mensen doodgewenst wordt,
Jij bent 1 van de grootse politiek-correcten op fok.

-Volgens jou zijn alle culturen even beschaafd. Zijn Marokkanen niet corrupter dan andere bevolkingsgroepen.
-Er zijn maar heel weinig Marokkanen actief in het team van Wilders.
-We horen nou in korte tijd dat er 4 lekkende/corrupte Marokkanen in het team van Wilders zaten.

Dan kan het toch niet anders dat die agenten bewust in dat team gezet zijn in de hoop dat ze Wilders wat aandoen? Hoe verklaar je anders het hoge percentage corrupte Marokkaanse agenten in dat team?
pi_169116884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

-Volgens jou zijn alle culturen even beschaafd. Zijn Marokkanen niet corrupter dan andere bevolkingsgroepen.
-We horen nou in korte tijd dat er 4 lekkende/corrupte Marokkanen in het team van Wilders zaten.

Dan kan het toch niet anders dat die agenten bewust in dat team gezet zijn in de hoop dat ze Wilders wat aandoen? Hoe verklaar je anders het hoge percentage corrupte Marokkaanse agenten in dat team?
4?
Volgens mij 3, toch?
En hoeveel Marokkanen zaten er in?
Overigens als je er niet vanuit mag gaan dat een Marokkaanse politie-agent te vertrouwen is... Politie-agenten die deze baan hebben worden behoorlijk goed nagetrokken, lijkt me. Ook door de AIVD? Ik snap niet dat zich dit heeft kunnen voordoen überhaupt. Of is het zo'n puinhoop bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid dan?

Overigens:

ADnl twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 14:50:37 Geschorste DBB-beveiliger werd in 2008 al veroordeeld voor lekken van informatie https://t.co/BbtyBho7NW https://t.co/YScLBJzINP reageer retweet

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 24-02-2017 14:52:27 ]
I´m back.
pi_169116931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

O, wauw. Er is me al vaak van alles verweten op FOK! Van racisme, antisemitisme, islamofobie, libertarisme, socialisme, blind antitheïsme tot multiculticulturele sympathieën, maar dit is de eerste keer dat ik tot 'de grootste politiek-correcten' word gerekend.
quote:
-Volgens jou zijn alle culturen even beschaafd.
Onzin.
quote:
Zijn Marokkanen niet corrupter dan andere bevolkingsgroepen.
Dat weet ik niet.
quote:
Neem ik zo aan.
quote:

O, een complot? Spannend. Van wie dan?
pi_169116984
Is het nou echt zo erg om geen Marokkanen bij de Wilders-beveiliging in te zetten? Zet ze overal in, maar niet bij Wilders.
pi_169116997
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

4?
Volgens mij 3, toch?
Overigens als je er niet vanuit mag gaan dat een Marokkaanse politie-agent te vertrouwen is... Politie-agenten die deze baan hebben worden behoorlijk goed nagetrokken, lijkt me. Ook door de AIVD? Ik snap niet dat zich dit heeft kunnen voordoen überhaupt. Of is het zo'n puinhoop bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid dan?
Hoe kun je iemands loyaliteit natrekken?
pi_169117080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

4?
Volgens mij 3, toch?
4 . Weer twee broers.

De enige aanname die ik maak is dat er in verhouding niet zoveel Marokkaanse agenten in het beveiligingsteam van Wilders zitten. Ik kom tot die conclusie op basis van beelden van Wilders en zijn beveiligers. Van de Marokkaanse agenten die in dat team werkzaam zijn moet dus een groot percentage corrupt zijn. Als je van mening bent dat Marokkanen niet corrupter zijn dan elke andere bevolkingsgroep dan kan het geen toeval zijn dat er zoveel daarvan in het beveiligingsteam van Wilders zitten. Die moeten daar bewust ingezet zijn.
pi_169117092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe kun je iemands loyaliteit natrekken?
1 keer per kwartaal een functioneringsgesprek voeren, lijkt me al belangrijk. En dan daarbij idd heikele onderwerpen niet uitsluiten. Kan me best voorstellen dat je als politie-agent, om het even van welke nationaliteit, best van mening kan veranderen over Greet als je Greet moet bewaken. Alleen een antecedentenonderzoek bij aanvang van de job, lijkt me te weinig iig.
I´m back.
pi_169117116
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

4 . Weer twee broers.
Ik raak de tel kwijt.
quote:
De enige aanname die ik maak is dat er in verhouding niet zoveel Marokkaanse agenten in het beveiligingsteam van Wilders zitten. Ik kom tot die conclusie op basis van beelden van Wilders en zijn beveiligers. Van de Marokkaanse agenten die in dat team werkzaam zijn moet dus een groot percentage corrupt zijn. Als je van mening bent dat Marokkanen niet corrupter zijn dan elke andere bevolkingsgroep dan kan het geen toeval zijn dat er zoveel daarvan in het beveiligingsteam van Wilders zitten. Die moeten daar bewust ingezet zijn.
Zou ook kunnen dat dat dus alle Marokkanen waren in die ploeg?
I´m back.
pi_169117137
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 keer per kwartaal een functioneringsgesprek voeren, lijkt me al belangrijk. En dan daarbij idd heikele onderwerpen niet uitsluiten. Kan me best voorstellen dat je als politie-agent, om het even van welke nationaliteit, best van mening kan veranderen over Greet als je Greet moet bewaken. Alleen een antecedentenonderzoek bij aanvang van de job, lijkt me te weinig iig.
Ik zie niet in op welke wijze je er achter kan komen of iemand liegt of niet. Je kan zelf toch prima een risicocalculatie maken? Veel wijzer wordt je toch niet van Ahmed die zegt geen probleem te hebben met Wilders?
pi_169117157
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:51 schreef Loekie1 het volgende:
Is het nou echt zo erg om geen Marokkanen bij de Wilders-beveiliging in te zetten? Zet ze overal in, maar niet bij Wilders.
Ja dat is wel erg omdat je dan mensen op basis van afkomst verdacht maakt, de oplossing is gewoon dat men beter moet screenen en betere interne controle moet hebben. Het probleem is opnieuw dat men er geen mensen genoeg voor heeft, er geen geld genoeg voor is en de ICT een chaos is. Zodra iemand dingen opvraagt die niet van belang lijken voor zijn werk moet je gewoon controleren waarom die persoon dat doet, zeker als je mensen toegang geeft tot bijna alle informatie. De politiek (ook de PVV) moet zich dit zelf aantrekken want ze hebben van de politie organisatie een chaos gemaakt.
pi_169117215
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja dat is wel erg omdat je dan mensen op basis van afkomst verdacht maakt, de oplossing is gewoon dat men beter moet screenen en betere interne controle moet hebben. Het probleem is opnieuw dat men er geen mensen genoeg voor heeft, er geen geld genoeg voor is en de ICT een chaos is. Zodra iemand dingen opvraagt die niet van belang lijken voor zijn werk moet je gewoon controleren waarom die persoon dat doet, zeker als je mensen toegang geeft tot bijna alle informatie. De politiek (ook de PVV) moet zich dit zelf aantrekken want ze hebben van de politie organisatie een chaos gemaakt.
Mensen zijn op basis van afkomst (meer) verdacht (dan de ander). Daar kan je niet om heen. Je kan vervolgens een politiek juist of politiek correct besluit maken.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:02:59 #271
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169117231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt zo grappig _O- Mensen die Geert Wilders de hele tijd Greet noemen _O- _O- Ik kom niet meer bij _O- _O-

:') |:(
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2017 @ 15:03:24 #272
163650 Greys
pi_169117236
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Mensen die in 2015 zijn opgepakt wegens witwassen lijken mij niet echt een gevaar voor Wilders te zijn.
Nu niet bepaald meer nee maar in die tijd was het de directe beveiliger van Wilders. Vind je het dan echt onterecht dat hij daarvan schrikt, dat dus meerdere van zulke kennelijk verkeerde types door de screening kwamen en zijn directe beveiliger waren? :) Ik zou daar ook met terugwerkende kracht van schrikken hoor.

Best logisch dat ie schrikt van de teringzooi en wat ie allemaal te horen krijgt nu ineens.
(Dat had ik van elke politicus, elk mens, gevonden, dus ook van hem).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169117252
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mensen zijn op basis van afkomst (meer) verdacht (dan de ander). Daar kan je niet om heen. Je kan vervolgens een politiek juist of politiek correct besluit maken.
Je weet dat dat impliceert dat jij als laagopgeleide man nergens meer binnengelaten zou worden, torenhoge premies zou moeten betalen en nooit een hypotheek zou kunnen krijgen? Om maar even een paar dingen te noemen...
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:06:45 #274
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_169117317
Het gaat nog steeds allemaal om witwaspraktijken wat ik ervan begrijp.
Betekent niet dat de screening alsnog beter had moeten zijn. Maar 'eng' is dit allerminst. Geert Wilders is zelf hierdoor niet meer in gevaar gebracht.

Verder: De PVV heeft op zijn kandidatenlijst zelf ook genoeg schandalen gehad. Zo bezien passen dit soort beveiligers dus wel bij de beste man.
pi_169117319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar kan ik heel goed omheen hoor maar jij hebt daar duidelijk wel last van.
pi_169117325
Ik denk dat het een beter plan is om Wilders te laten bewaken door loyale PVV-stemmers of bijvoorbeeld motorclubs.
pi_169117330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. We weten allemaal wat Wilders zegt en denkt over Marokkanen. Zelfs een PVV-hater moet het er dan toch mee eens zijn dat het niet zo slim is om Marokkanen in zijn beveiligingsteam te zetten. Niet alleen ter bescherming van Wilders maar ook ter bescherming van die Marokkaanse agenten.
pi_169117349
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat het een beter plan is om Wilders te laten bewaken door loyale PVV-stemmers of bijvoorbeeld motorclubs.
Ja, dat zijn wel stabiele vogels idd.
I´m back.
pi_169117361
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn wel stabiele vogels idd.
Ze zullen in ieder geval Wilders niets aandoen. Iemand anders durf ik niet te zeggen. De motorclubs bedoel ik dan. PVV-stemmers zijn niet per definitie wat mis mee. Moet je overigens wel een motorclub hebben die achter Wilders staat natuurlijk.
pi_169117387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. We weten allemaal wat Wilders zegt en denkt over Marokkanen. Zelfs een PVV-hater moet het er dan toch mee eens zijn dat het niet zo slim is om Marokkanen in zijn beveiligingsteam te zetten. Niet alleen ter bescherming van Wilders maar ook ter bescherming van die Marokkaanse agenten.
Om Fortuyn er maar weer eens bij te slepen: die werd vermoord door een dierenactivist.

Mijn punt is dat er bijna geen groep te vinden is die vrij van risico is. Ook kiezen voor uitsluitend PVV-loyalen is dat niet. Er zou zomaar wéér zo'n figuur als (kut, hoe heet die idiote bekeerling ook alweer?) tussen kunnen zitten.
pi_169117408
quote:

[..]

Onzin, die agenten horen gewoon hun werk goed te doen en Wilders mag hun ook niet aanvallen omdat hij een hekel heeft aan Marokkanen.
pi_169117426
Dan kun je nog beter iemand van No Surrender in dienst nemen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2017 @ 15:13:12 #283
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169117442
Nu zijn het alleen nog de broers, als je de neven ook nog even natrekt zul je zien dat er waarschijnlijk sprake is van een heel netwerk.

Maar even zonder gekheid, ik denk niet dat deze figuren het op wilders gemunt hebben, het zijn waarschijnlijk gewoon opportunisten, ordinaire criminelen, neemt niet weg dat men het even goed zal moeten onderzoeken.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169117476
Wilders heeft ooit gezegd: Vertrouw ze niet! over moslims. Dan neem je toch geen moslims op in je beveiliging als je ze zelf nooit vertrouwt? Ik snap Wilders ook niet, die heeft er toch zelf iets over te zeggen?
pi_169117513
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wilders heeft ooit gezegd: Vertrouw ze niet! over moslims. Dan neem je toch geen moslims op in je beveiliging als je ze zelf nooit vertrouwt? Ik snap Wilders ook niet, die heeft er toch zelf iets over te zeggen?
Het is nog maar de vraag of ze moslim waren. Wel Marokkaans in ieder geval. Overigens ook niet heel verstandig om Wilders te laten beveiligen door Marokkanen vanwege zijn eerdere uitspraken en de cijfers die er niet om liegen.
pi_169117626
quote:
Jij begrijpt erg weinig van Nederlandse wetten die discriminatie tegengaan.
pi_169117634
quote:

[..]

Dat zou je inderdaad denken als je met beide benen op de grond staat. Maar als je alleen nog maar in politiek correcte hokjes kan denken dan zie je de realiteit blijkbaar toch heel anders. Politiek correcten zien dat gevaar simpelweg niet omdat ze zichzelf hebben aangeleerd om zo te denken. Het lijkt af en toe wel of ze in een alternatieve realiteit leven
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169117679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jij begrijpt erg weinig van Nederlandse wetten die discriminatie tegengaan.
Dan zijn die wetten misschien wel iets te ver doorgeschoten als blijkt dat die wetten mensen in gevaar brengen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169117692
Dit kan geen toeval meer zijn.
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2017 @ 15:26:23 #290
163650 Greys
pi_169117725
http://www.ad.nl/binnenla(...)eroordeeld~abeb4a3f/

Die Faris K. was dus zelfs al veroordeeld en ging niet in hoger beroep. Hóe kan je dan bij die dienst mogen blijven? #HOEDAN??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169117755
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:26 schreef Greys het volgende:

Die Faris K. was dus zelfs al veroordeeld en ging niet in hoger beroep. Hóe kan je dan bij die dienst mogen blijven? #HOEDAN??
Slechte screening.
pi_169117758
quote:

Vanwege privacywetgeving waarschijnlijk.
Al worden er tien Fortuyns vermoord, de regeltjes gaan voor.
pi_169117815
Damn, er was dus wel weer iets aan de hand. Stef Blok de kortst zittende minister van justitie?

Voor mensen die het probleem niet snappen. Als de beveiligers met illegale praktijken bezig zijn dan zijn ze chantabel. Dit soort praktijken is met name hoe buitenlandse veiligheidsdiensten of georganiseerde terroristen netwerken invloed uitoefenen.

"Als jij ons morgen niet zegt waar Wilders is dan sturen wij foto's van je drugdeals naar je familie en werkgever"

Dat soort dingen is precies waarmee de Russen en CIA landen als Oekraine volledig ontregeld hebben of ISIS half Irak veroverde zonder een schot te lossen.
pi_169117827
quote:

Erik "De politie is te wit" Akerboom?

vrijdag 24 februari 2017 @ 15:31:14 #295
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169117845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Die moeten daar bewust ingezet zijn.
Kan ook gewoon om Wilders te treiteren zijn gedaan maar ik vrees dat de beerput groot en smerig is. En dat deze in 2002, kort voor de TK verkiezingen, al net zo rot was.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2017 @ 15:31:22 #296
163650 Greys
pi_169117846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Slechte screening.
Hij zei op z'n werk dat ie efkes wat vaker vrij moest hebben om de tuin te snoeien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169117855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Erik "De politie is te wit" Akerboom?

[ afbeelding ]
Dat zo iemand überhaupt bij de politie zit. Straalt totaal geen gezag uit.
pi_169117859
Op naar deel 2.
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2017 @ 15:32:45 #299
163650 Greys
pi_169117875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:29 schreef Nintex het volgende:
Damn, er was dus wel weer iets aan de hand. Stef Blok de kortst zittende minister van justitie?

Voor mensen die het probleem niet snappen. Als de beveiligers met illegale praktijken bezig zijn dan zijn ze chantabel. Dit soort praktijken is met name hoe buitenlandse veiligheidsdiensten of georganiseerde terroristen netwerken invloed uitoefenen.

"Als jij ons morgen niet zegt waar Wilders is dan sturen wij foto's van je drugdeals naar je familie en werkgever"

Dat soort dingen is precies waarmee de Russen en CIA landen als Oekraine volledig ontregeld hebben of ISIS half Irak veroverde zonder een schot te lossen.
Bijvoorbeeld. Maar laat iedereen vooral blijven krijsen dat het helemaal níets met Wilders te maken heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169117896
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:31 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Kan ook gewoon om Wilders te treiteren zijn gedaan maar ik vrees dat de beerput groot en smerig is. En dat deze in 2002, kort voor de TK verkiezingen, al net zo rot was.
Fortuyn lieten ze bewust vermoorden. Dat kon nog in die tijd. Nu met internet en zo moeten ze wel een beetje doen alsof ze willen dat Wilders overleeft.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:34:42 #301
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169117911
quote:
Als hij er iets over te zeggen zou hebben dan waren deze lekkers nooit in zijn team toegelaten.

Iemand anders mag nw deel openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')