Haha.quote:
Ik vind onze grote vriend van Atletico nog leuker wanneer hij mad is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
Scheids maakt Guardiola mad.
Topscheids dus.
Hoe zijn de regels hij, wel of geen dubbele straf? Want een rode kaart had het wel een beetje verpest vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah maakt niet zoveel uit als City voor zou komen hoor
Dankzij de UITGOAL
Dat mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
Terechte beslissing van die Spaanse scheids. Een unicum.
Die heeft daar vandaag niet zoveel reden toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind onze grote vriend van Atletico nog leuker wanneer hij mad is.
Hij gleed uitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aguero moet daar gewoon doorlopen joh, wat een gek
Scoringskans ontnemen is nog steeds rood toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe zijn de regels hij, wel of geen dubbele straf? Want een rode kaart had het wel een beetje verpest vermoed ik.
Normaal gesproken zitten Spaanse scheidsrechters er altijd naast volgens Sierd en ik volg hem blind.quote:
Die staat in de regen bij de bioscoop op je te wachten..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat johannes_vermeer hier zo gaat posten.
(maar het kan ook zijn van niet)
Voetballende keeper jonguhhhquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Monacogoden
Pep met zijn achterlijke visie
Je weet het wel spannend te maken, nu blijf ik dit topic zeker volgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
quote:
Ik had het zelfs al gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
De vaste Spaanse volgers hier kunnen erover meepraten. We zijn er enorm over verbaasdquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten Spaanse scheidsrechters er altijd naast volgens Sierd en ik volg hem blind.
Oh,d ie zat ik over het hoofd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelfs al gedaan
Ja, dat zie ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh,d ie zat ik over het hoofd.
(Ik heb je voor niks gedmt nu)
Ik vertrouw erop dat de vaste La Liga kijkers hier in dit topic dit kunnen bevestigen betreft die uitspraak van Sierd(al geef ik Sierd altijd het voordeel van de twijfel)quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vaste Spaanse volgers hier kunnen erover meepraten. We zijn er enorm over verbaasd
Pics!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Heerlijke bak kwark achter de kiezen
Skyr?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Je vriendje lekker in je bek gespoten jah? echte liefdequote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Dat wordt zeuven-zeuvenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou leuk zijn als Monaco in de kwartfinale Sevilla loot.
Absoluut.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat de vaste La Liga kijkers hier in dit topic dit kunnen bevestigen betreft die uitspraak van Sierd(al geef ik Sierd altijd het voordeel van de twijfel)
Sierd blind volgen is wel een beetje dom ... Die zit er met zn vooroordelen wel heel vaak naast om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten Spaanse scheidsrechters er altijd naast volgens Sierd en ik volg hem blind.
Ik volg de Spaanse samenvattingen op de voet, ik neem aan dat dat ook telt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vaste Spaanse volgers hier kunnen erover meepraten. We zijn er enorm over verbaasd
Speciaal omdat jij het bent, waarde Johannesquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg de Spaanse samenvattingen op de voet, ik neem aan dat dat ook telt.
Leicester moet het voor ze doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Neejoh
Heerlijk om opnieuw het demasqué van het Engels voetbal te aanschouwen.
Deze samenvattingen zijn dankzij Sierd gelukkig van hoog niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speciaal omdat jij het bent, waarde Johannes
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Ach over 2 wedstrijden zal dat kut city wel gewoon doorgaan
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Bos81 het volgende:
De NOS heeft zelfs een potje dat ze altijd samenvattenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze samenvattingen zijn dankzij Sierd gelukkig van hoog niveau.
(Soms zitten er andere amateurs op)
Als Monaco dit blijft volhouden maken ze er nog 3 of 4quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg het nogmaals..quote:
Dolberg is wat langer en 4 kg zwaarder. En nu?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Kijk zijn bouw en fysiek. En vergelijk het nu met Dolberg.
Pep terug naar Barcelonaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
Poll: Pep Guardiola moet eruit..
• Ja..
• Nee..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie KingFlopland. Derhalve niet gestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
• Ja..
• Nee..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Met Arno Vermeulen als commentatorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De NOS heeft zelfs een potje dat ze altijd samenvatten
Ik mis een optie.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
• Ja..
• Nee..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mwah, twee uitdoelpunten is een flinke stap richting de kwartfinalequote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Bos81 het volgende:
I know, i knowquote:
Klopt. Eigenlijk staat het nu 1-4.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, twee uitdoelpunten is een flinke stap richting de kwartfinale
NOS zit nog beneden amateurisme.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De NOS heeft zelfs een potje dat ze altijd samenvatten
2 puntjes achter kingflopland, derhalve niet gestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:30 schreef Befbekje het volgende:
• KingFlopland..
• Ja..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie..
Dat telt alleen als de keeper een helm draagt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, twee uitdoelpunten is een flinke stap richting de kwartfinale
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
2 puntjes achter kingflopland, derhalve niet gestemd.
Ik zag laatst een speler een helmpje dragen. Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat telt alleen als de keeper een helm draagt.
Kan jij nog wat van leren.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd scherpe analyses die Rickertman.
Dan heb je American Football zitten kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een speler een helmpje dragen. Wat gebeurt er dan?
Wedstrijd overnieuw gespeeld in San Siroquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is gras groen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb totaal geen zin donderdag Ajax - Legia te zien.
Gratis tip: City verliest met dit soort verdedigingen met 4-0 van Everton, kan wedstrijden kapotdomineren en voor fun 2-0 voorsprong weggeven tegen een ploeg die 0,0 in de wedstrijd zit.quote:
Ik hoop dat Legia doorgaat zodat ik geen streams meer hoef te zoeken van de EL wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb totaal geen zin donderdag Ajax - Legia te zien.
Vision Arenaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Legia doorgaat zodat ik geen streams meer hoef te zoeken van de EL wedstrijden.
Best een valide reden toch.
Dienstmededeling: City gaat verliezenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Als City dit verliest, loop ik 92 euro mis
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je serieus gebet op City?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Je kan toch ook hopen op ellende bij de Belgjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Legia doorgaat zodat ik geen streams meer hoef te zoeken van de EL wedstrijden.
Best een valide reden toch.
Die film heb ik nog gezien in de bioscoop een paar jaar terug.. Toen ik eruit kwam wist ik niet meer waar ik binnen naar had gekeken..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Scarlett Johanssongodin
Lucy is wel een kutfilm trouwens.
Wat dom.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:33 schreef Nober het volgende:
Leuk zo'n commentator die niet weet of het een penalty was.
oei toch wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JaDe quotering was aanlokkelijk genoeg
Ik had er hoge verwachtingen van, maar wat viel dat tegen zegquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die film heb ik nog gezien in de bioscoop een paar jaar terug.. Toen ik eruit kwam wist ik niet meer waar ik binnen naar had gekeken..
Geniet er van!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef Vasion het volgende:
Ondertussen klats ik even een pils open.
Wayne Shaw.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Briljante kijkersvraag. Wie vinden jullie de beste speler.
Nee, ook niet 1.66quote:
Een Engels pasteitje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor pasteitje had hij eigenlijk?
Welk pilsje guts jij nu precies je pens in?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef Vasion het volgende:
Ondertussen klats ik even een pils open.
Dikzak.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:36 schreef Vasion het volgende:
Ik heb ook nog pinda's zie ik. Man wat een avond gaat dit worden zeg.
Een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Briljante kijkersvraag. Wie vinden jullie de beste speler.
Gladiatortje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welk pilsje guts jij nu precies je pens in?
Bernie van Joppenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
PSG vorige week, nu Monaco. Franse clubs grijpen de macht in Europa. Mooie coup. #UCL
Van wie is deze tweet?
Arnold Bruggink?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
PSG vorige week, nu Monaco. Franse clubs grijpen de macht in Europa. Mooie coup. #UCL
Van wie is deze tweet?
Frans Duits?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Van wie is deze tweet?
Willem Vissers..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Van wie is deze tweet?
Heb mijne op Atleti gedaan. Odds waren hoog. We zullen wel zien hoe dat gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Overall wel winst natuurlijk.
Hoop ik.
Zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Monaco dit blijft volhouden maken ze er nog 3 of 4
Kingfloplandquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Tijdens deze wedstrijd waren posts over eten volslagen overbodig.
Een minderjarig disney sterretje? Niets mis meequote:
Gramulanion? (RIP)quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
Van wie is deze tweet?
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een minderjarig disney sterretje? Niets mis mee
En ik mis hem nog dagelijks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is alweer twee en een half jaar weg of zo.
Het zijn van die pinda's die je nog moet pellen. Dus daar verbrand ik mijn calorieën weer door. Tactical eating noem ik het zelf.quote:
KingFlopland..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling 2: Aguero maakte een schwalbe
Zit nog op WZV toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is alweer twee en een half jaar weg of zo.
Ja, zo redeneert Davy ook als hij de doos van de slagroomtaart open maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het zijn van die pinda's die je nog moet pellen. Dus daar verbrand ik mijn calorieën weer door. Tactical eating noem ik het zelf.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Befbekje het volgende:
Mexicanobakker die loopt de zaniken over mensen die praten over eten.. Met zo'n username lok je 't uit, lul.. Zo..
Davy is niet te missen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou je meer missen, Davy of Gramulanion?
Ja.quote:
Maar Pep domineert.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Caland het volgende:
Het is rust!
➡ Man City: 71% balbezit, 3 schoten.
➡ Monaco: 29% balbezit, 10 schoten.
Tussenstand 1-2. #manmon #ucl
Koekoek
Vasion lijkt me een schultenbrau man.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welk merk pils guts je nu je pens in? IK WIL HET WETEN..
Bassie de clown hield ook altijd van slagroomtaarten. Coincidence?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo redeneert Davy ook als hij de doos van de slagroomtaart open maakt.
Ik heb dat boek Het nieuwe land gisteren mee terug uit Nederland genomen!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vasion lijkt me een schultenbrau man.
Ik heb het net gezegd, flapdrol.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welk merk pils guts je nu je pens in? IK WIL HET WETEN..
Littlerabbit zal vast te porren zijn voor zijn held Pieter Derks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Jongens gaan we zo het Jinektopic overnemen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hou jullie even op de hoogte van nu.nlRonald heeft net beweerd dat City Cillessen moet halen.
Eng die obsessie van ons.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De grappen over Davy vervelen nooit.
Ik zag het ook nog liggen in de winkel, heb het niet gekocht, maar lijkt me erg interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb dat boek Het nieuwe land gisteren mee terug uit Nederland genomen!..
Waterreus is gestoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hou jullie even op de hoogte van nu.nlRonald heeft net beweerd dat City Cillessen moet halen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uitwedstrijd?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Jongens gaan we zo het Jinektopic overnemen?
Denken dat ik seks hebquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan je nu niet in de ogen kijken, hebben we 7 jaar slechte seks.
Ik had nog even wat gedonder bij de douane omdat ze dachten dat ik het Vierde Rijk wilde gaan starten, maar na enig handjeklap mocht ik doorlopen.. Samen met al die bapao'tjes in mijn koffer..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het ook nog liggen in de winkel, heb het niet gekocht, maar lijkt me erg interessant.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Denken dat ik seks hebIk werk bij de Frontpage
![]()
the fuck?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat het ongelegen komt: maar snappen jullie nou waarom die zm-jongen uit Enschede überhaupt een naakfoto van zichzelf maakt?
Waarschijnlijk omdat hij die van een ander wijf wildequote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat het ongelegen komt: maar snappen jullie nou waarom die zm-jongen uit Enschede überhaupt een naakfoto van zichzelf maakt?
dolberg-naaktfoto.jpgquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen daar geen gewillige dames langs?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Denken dat ik seks hebIk werk bij de Frontpage
![]()
De vorige keer ging het er hard aan toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitwedstrijd?
M.E. te paard staat klaar.
(Ik word oprecht wel moe van die grappen, ik heb er vandaag nog over geklaagd in FB)quote:
DouplePain komt met regelmaat ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen daar geen gewillige dames langs?
Ach dat krijg je met die gimmicks op FOK!, doe je niks tegen. Net als dat je over mij ook hele leuke grappen kan maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(Ik word oprecht wel moe van die grappen, ik heb er vandaag nog over geklaagd in FB)
Die heb ik met een half oog gevolgdquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste helft was enerverend
Wat liefquote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
WISTEN JULLIE DAT DE PRESIDENT VAN IJSLAND ANANAS OP DE PIZZA WIL VERBIEDEN JONGENS
(nog snel voordat de 2e helft begint)
Ties heeft FOK! uitgezet en richt zich volledig op de wedstrijd. Zou jij hem kunnen vertellen dat iedereen hem mist en dat het hier heel erg gezellig is?quote:
Ik doe gelijk een appje de deur uitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties heeft FOK! uitgezet en richt zich volledig op de wedstrijd. Zou jij hem kunnen vertellen dat iedereen hem mist en dat het hier heel erg gezellig is?
ja maar dat is dan ook gewoon echt komisch, ik bedoel, wie neukt er nou matrassenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat krijg je met die gimmicks op FOK!, doe je niks tegen. Net als dat je over mij ook hele leuke grappen kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |