quote:is een DJ-duo van Italiaanse afkomst dat in Los Angeles woont. Sir Bob Rifo is de bekendste van de twee.
vallen te klasseren onder Fidget House en Electro.
Welk nummer van wie?quote:Man's got his woman to take his seed
He's got the power - oh
She's got the need
She spends her life through pleasing up her man
She feeds him dinner or anything she can
Ik zie diverse redenen waarom ik geen idee heb...quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Zullen we de mijne nog even afmaken?
Het is een Brits duo, opgericht in 2013. Maken met zijn tweeën muziek alsof het een volledige band is, ook live.
Hebben één steengoed album tot nu toe. Doen de komende zomer weer festivals aan, dus dan zal er wel een nieuw album komen.
Dit was hun eerste single hier.
Dokter het maar uit.
Het is maar net wat je interesses zijn en wat je pad heeft gepasseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, jullie kennen echt alleen muziek uit de oude doos he....
Ieks... dat laatste vind ik dan veel kwalijker.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar net wat je interesses zijn en wat je pad heeft gepasseerd.
Ik ga zelden of nooit meer naar festivals, dus ik mis een hoop nieuw spul.
Koop/luister ook nauwelijks nog hele albums, dus dat gaat ook aan mij voorbij.
Maar er zijn er hier die al weten dat Jan Smits de 4e Topper wordt...
quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, jullie kennen echt alleen muziek uit de oude doos he....
Doe jij als laatste rader een vraagje stellen?quote:
Nee, Nederlandsequote:Op woensdag 22 februari 2017 14:18 schreef pipster het volgende:
Zal ik de obvious alvast maar even gokken, al dacht ik dat Lorde er anders uit ziet.
Nee, zeker nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:53 schreef pipster het volgende:
Ah dat maakt het dan meteen een stuk lastiger. Gokje op Pleun dan maar.
Ook niet.quote:
quote:De uit Eindhoven afkomstige singer-songwriterstond in 2014 in de finale van de Grote Prijs van Nederland. Daarna volgden optredens door het hele land en maakte ze gewapend met gitaar en loop station uitstapjes naar onze Belgische zuiderburen. Vorig jaar jaar verscheen haar tweede album ‘Spreken met Suiker’. Anders dan de titel doet vermoeden, houdt
zich in haar creatieve teksten verre van ‘sugarcoating’. Haar songs lijken getekend door alles wat zij in een lang verleden heeft doorleefd. Met het hart op de tong verwoordt zij zelfbewust haar teksten.
's liedjes puilen uit door poëtische verwijzingen naar hoe zij alle kanten van haar leven heeft verwerkt. Zodra
het podium opkomt, knikt Spinvis instemmend en zien Ramses Shaffy en Maarten van Roozendaal van bovenaf dat het goed is.
Dan heb je wat gemist.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Geen idee en ik kom nog wel uit Eindhoven...
1363:quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef methodmich het volgende:
Ik weet dat cafca fan is van Iris Penning. Dus ik gok op haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
1363:quote:
Dat was juist!quote:
Juist! Fa Fa Fa Fa Fa (Sad Song) van Otis.quote:
We gaan niet schelden, hè?quote:
Nee hoor, maar dan moet jij ook niet met Radiohead komen.quote:
Ik vond hem oprecht op Tom Yorke lijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan moet jij ook niet met Radiohead komen.
Had een verzamelaar op staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:48 schreef WeezerButler het volgende:
Julian Cope
the Arch Drude
Welke luister je Cafca ??
Paaspop...quote:Op maandag 27 februari 2017 12:07 schreef bukgeit het volgende:
Welk festival vindt elk jaar plaats in Schijndel?
Howzat?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:17 schreef bukgeit het volgende:
Lang op zitten broeden, maar het is Sherbet.
quote:was announced by Slowdive's Rachel Goswell and will feature Mogwai guitarist Stuart Braithwaite, Editors' Justin Lockey and James Lockey of Hand Held Cine Club.
Conny Vandenbos ?quote:
Dit weekend een plaat van gekocht, nu nog kijken of ik zin heb om ernaar te luisteren.quote:
quote:Una mano en la cabeza
Una mano en la cabeza
Un movimiento sexy
Un movimiento sexy
Una mano en la cintura
Una mano en la cintura
Un movimiento sexy
Un movimiento sexy
Welk nummer van wie?quote:And suckas be thinkin' that they can fade this
But I'm gonna drop it at a higher level
'Cause I'm inclined to stoop down
Hand out some beat-downs
Cold runna train on punk ho's that
Think they run the game
Dat zijn ze!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:23 schreef peaceman het volgende:
Rage against The machine
Public enemy
Audioslave
Cypress Hill
Yup, maar sowieso in MUZ en misschien wel het grootste gedeelte van FOK.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:49 schreef bukgeit het volgende:
De spirit en het tempo liggen er helemaal uit in de muziektrivia. Wat een slappe zooi.
Daarom hield ik er destijds ook mede mee op. Wil nu volhouden, maar het valt niet mee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, maar sowieso in MUZ en misschien wel het grootste gedeelte van FOK.
Als er in MUZ 's avond 4 topics actief zijn, is 't al een goeie dag..
...Aldus de zelfverklaarde slowcore slut.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:49 schreef bukgeit het volgende:
De spirit en het tempo liggen er helemaal uit in de muziektrivia. Wat een slappe zooi.
Naja, er waren begin vorig jaar al berichten dat t slecht ging met FOK en nu is het tempo nog eens een derde daarvan, dus heel lang geef ik het niet meer, of het moet elders echt heel goed gaan..quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daarom hield ik er destijds ook mede mee op. Wil nu volhouden, maar het valt niet mee.
Gelukkig is het einde nog niet nabij:quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, er waren begin vorig jaar al berichten dat t slecht ging met FOK en nu is het tempo nog eens een derde daarvan, dus heel lang geef ik het niet meer, of het moet elders echt heel goed gaan..
nice, blijft alleen wel dat het een uitgestorven boel isquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig is het einde nog niet nabij:
FB / Hoe gaat het nu met FOK!?
diaan en ik zijn er wel al meer dan de afgelopen jarenquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nice, blijft alleen wel dat het een uitgestorven boel is
Ja, dat is waar!quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
diaan en ik zijn er wel al meer dan de afgelopen jaren
Was dat dan niet het geval?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:06 schreef Blogman het volgende:
Is Fok eigenlijk al een beetje mobiel bereikbaar?
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:49 schreef methodmich het volgende:
Rob de Nijs scoorde in zijn lange loopbaan één nummer 1 hit. Dat was Banger Hart. Hij was eerder wel al eens in de buurt. Met welk nummer kwam hij in 1985 tot de tweede plaats van de Top 40?
Zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan?
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:55 schreef Blogman het volgende:
Stephen Tin Tin Duffy - Kiss Me dan ook maar.
Muzikaal magistraal, met een weergaloze Robert Jan Stips...quote:
1363:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 07:27 schreef Burnett het volgende:
Henk & Henk - Sinterklaas, Wie Kent 'm Niet
Geweldige band. Wist niet dat ze nog bestonden. Zo weer eens draaien.quote:
2 april in Den Haag.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige band. Wist niet dat ze nog bestonden. Zo weer eens draaien.
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige band. Wist niet dat ze nog bestonden. Zo weer eens draaien.
quote:This is the rescheduled date of the concert originally planned for the 17 June 2016.
On the 13 February 1976, experimental rock band This Heat played its first show. Now, 40 years later, founding members Charles Bullen and Charles Hayward reunite, joined by a host of special guests, to perform expanded versions of their music.
Arguably the most inventive band to emerge from the UK’s fruitful DIY scene in the 70s, This Heat’s career may have been short-lived, but its legacy continues to grow in stature and relevance. Still sounding as wild and original as when it was written, their music has as much in common with modern composers like John Cage as their art-rock contemporaries Gang of Four and The Pop Group.
Matching jagged post-punk guitar sounds with hard rhythms, dub production techniques and tape loops, here the band’s twisting, freeform songs are fully realised live, with guests including Alexis Taylor (Hot Chip), James Sedwards and Thurston Moore adding new textures to their expansive sound.
After This Is Not This Heat’s performance there will be a late bar opening with a DJ set from Nick Name of acclaimed US freeform radio station WFMU and care in the community recordings.
‘this doesn’t feel like nostalgia, but a new beginning’ Guardian
RSVP to this event on Facebook
Approximate Stage times:
7.30pm Charles Hayward solo set
7.50pm Film screening: The Black Tower – John Smith
8.15pm Charles Bullen solo set
8.35pm Interval
9pm This is Not This Heat
10.20pm DJ Nick Name (WFMU)
Performers:
Charles Hayward
Charles Bullen
Alexis Taylor
Chris Cutler
Jenny Moore
John Edwards
Luisa Gerstein
Daniel O’Sullivan
Thurston Moore
James Sedwards
Frank Byng
Alex Ward
Laura Groves
Merlin Nova
quote:De Avondspits kwam in de plaats van het radioprogramma NOS Maal. De eerste plaat die Spits draaide wasvan
.
Welk nummer van wie?quote:You think we look pretty good together
You think my shoes are made of leather
Oh fuck ja. Who By Numbers.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:47 schreef Litpho het volgende:
The Who Sell Out, Who's Next, Who By Numbers, Who Are You?
Perfect!quote:Op maandag 6 maart 2017 17:47 schreef Litpho het volgende:
The Who Sell Out, Who's Next, Who By Numbers, Who Are You?
quote:"Last night's blind date hit me like a hand grenade"
Ik ken het nummer niet, denk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Golden Earring - Sleepwalkin'
Don't panic, we're on the Titanic...
Nee...maar zo te horen mis ik er niet veel aan.quote:
Dat koste me welgeteld 1 minuut, terwijl ik daarna vanaf 15.00 uur in overleg moest, waar ik net weer vandaan kom.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:00 schreef bukgeit het volgende:
MadMaster, je neemt wel de moeite om belsen te beantwoorden en de video te posten maar je stelt geen nieuwe vraag. Irritant!
Dat zal er ongetwijfeld wel gedraaid zijn, maar was geen editie tune..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:19 schreef pipster het volgende:
Ik kan alleen iets van PPK met Resurection aan dat soort feesten koppelen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 1 themanummer en dat is Rank1 - Such is life. Wel uit die tijd, maar ik zie niet hoe dat een vervolgvraag kan zijn... hmm..
(This is not) This Heat was geweldig afgelopen Zaterdag, zeker gaan kijken. Ik ben dat weekend toevallig in Nederland maar Swans al genoeg gezien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:17 schreef Grobbel het volgende:
En Rewire staat hier ook op de radar, ook vooral vanwege Swans en (This is not) This Heat.![]()
Oh, ik heb ze vier maanden geleden ook nog gezien op LGW.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
(This is not) This Heat was geweldig afgelopen Zaterdag, zeker gaan kijken. Ik ben dat weekend toevallig in Nederland maar Swans al genoeg gezien.
quote:was a member of The Pioneers and drummed with Jimmy Cliff in the 1970s, before launching a solo career in 1976. He scored an international disco hit with a remix of his
, and also scored several other minor hits in the US and the UK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een tegenwoordig best wel dubieuze hit qua titel...quote:
quote:is a song by American band Scissor Sisters and is the second track on their self-titled debut album. It was released March 29, 2004 as a single in the UK, peaking at #17 in the UK Singles Chart (see 2004 in British music). It also saw considerable success internationally, notably in New Zealand, where it reached #11 in the New Zealand Top 40 Singles Chart. The song was included in the soundtrack to FIFA Football 2005.
The song was written by Scott Hoffman and Jason Sellards. The song's lyrics depict the struggles of being a young gay male adult raised in a somewhat conservative environment, and the hardships of admitting one's sexuality to one's mother.
Welk nummer van wie?quote:Took a ride to the end of the lane
Where no one ever goes
Ended up on a broken train with nobody I know
But the pain and the longing's the same
When you're dying
Now I'm lost, and I'm screaming for help alone
quote:
Makkelijker dan gedacht!quote:
quote:Smokin', smokin', smokin' is good for the brain
I don't want no more of that there cocaine
Smokin', smokin', smokin'
Is good for the brain
Missyou strike again!
One Draw - Rita Marleyquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
En deze dan? Wat van wie?
So long I have been searching for a taste
Looking all over the place
Not a thing could I find
To satisfy my mind
Jep! Kwam al een beetje in de stemming, net terug uit Jamaica.quote:
Die is het dan ook niet...quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien de zangeres bij Tom Browne van Funking for Jamaica? Maar ik weet niet hoe die heet.
Sandra 'Puma' Jones van inderdaad Black Uhuru...quote:
Welke band?quote:The character is notable for his cloying humility, obsequiousness, and insincerity, making frequent references to his own "'umbleness". His name has become synonymous with being a sycophant.[1] He is one of the main antagonists of the book.
Very 'eavy, very 'umble.quote:
Rod Evans?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:05 schreef Litpho het volgende:
Na lang, lang, lang, lang zeuren van Lars heeft de Rock and Roll Hall of Fame eindelijk Deep Purple toegelaten. Maar welke founding member hebben ze er uit gelaten?
Nee, die was wel uitgenodigd ondanks eerdere juridische conflicten. Niet dat hij kwam opdagen, maar dat deed Ritchie Blackmore ook niet (om maar iemand te noemen).quote:
Het zal eenieder verbazen, maar inderdaad, dat deed hij niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jon Lord kwam vast ook niet opdagen
Bassist van andere legendarische band. Of zeeheld.quote:
Hij heeft wel een Grammy gewonnen, maar niet 'Album of the year' - dit jaar was het Adelequote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:51 schreef Blogman het volgende:
Die heeft hem net dit jaar juist gekregen, toch? Zo mooi na zijn dood..
stevie wonder?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:41 schreef Berkery het volgende:
Opstarter
Wie won in de jaren '70 drie keer een Grammy voor beste album?
quote:
klopt inderdaad echt een one hit (bepaald geen) wonderquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:28 schreef Grobbel het volgende:
Oh ja, dat was zo'n Stock, Aitken & Waterman product. Kan me die nog herinneren van de docu... Maar geen idee hoe ze heetten.
Wordt waarschijnlijk een prooi voor iemand die oud genoeg was om die ellende op high rotation mee te maken in de eighties.
nope twee damesquote:
eindelijk een liefhebber ;-)quote:
Hoe heet dit duo ook weer?quote:is een succesvol duo dat vorm heeft gegeven aan veel carrières van, vooral, R&B-artiesten.
Hun bekendste samenwerking is met Janet Jackson en met haar doorbraak werden ze geëerd met een Grammy Award voor Best Production voor het album Control.
Jimmy Jam en Terry Lewisquote:
Aanvankelijk geen herkenning hier, maar als je de voornamen wegdenkt dan klopt het plaatje weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |