quote:is een DJ-duo van Italiaanse afkomst dat in Los Angeles woont. Sir Bob Rifo is de bekendste van de twee.
vallen te klasseren onder Fidget House en Electro.
Welk nummer van wie?quote:Man's got his woman to take his seed
He's got the power - oh
She's got the need
She spends her life through pleasing up her man
She feeds him dinner or anything she can
Ik zie diverse redenen waarom ik geen idee heb...quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Zullen we de mijne nog even afmaken?
Het is een Brits duo, opgericht in 2013. Maken met zijn tweeën muziek alsof het een volledige band is, ook live.
Hebben één steengoed album tot nu toe. Doen de komende zomer weer festivals aan, dus dan zal er wel een nieuw album komen.
Dit was hun eerste single hier.
Dokter het maar uit.
Het is maar net wat je interesses zijn en wat je pad heeft gepasseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, jullie kennen echt alleen muziek uit de oude doos he....
Ieks... dat laatste vind ik dan veel kwalijker.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar net wat je interesses zijn en wat je pad heeft gepasseerd.
Ik ga zelden of nooit meer naar festivals, dus ik mis een hoop nieuw spul.
Koop/luister ook nauwelijks nog hele albums, dus dat gaat ook aan mij voorbij.
Maar er zijn er hier die al weten dat Jan Smits de 4e Topper wordt...
quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, jullie kennen echt alleen muziek uit de oude doos he....
Doe jij als laatste rader een vraagje stellen?quote:
Nee, Nederlandsequote:Op woensdag 22 februari 2017 14:18 schreef pipster het volgende:
Zal ik de obvious alvast maar even gokken, al dacht ik dat Lorde er anders uit ziet.
Nee, zeker nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:53 schreef pipster het volgende:
Ah dat maakt het dan meteen een stuk lastiger. Gokje op Pleun dan maar.
Ook niet.quote:
quote:De uit Eindhoven afkomstige singer-songwriterstond in 2014 in de finale van de Grote Prijs van Nederland. Daarna volgden optredens door het hele land en maakte ze gewapend met gitaar en loop station uitstapjes naar onze Belgische zuiderburen. Vorig jaar jaar verscheen haar tweede album ‘Spreken met Suiker’. Anders dan de titel doet vermoeden, houdt
zich in haar creatieve teksten verre van ‘sugarcoating’. Haar songs lijken getekend door alles wat zij in een lang verleden heeft doorleefd. Met het hart op de tong verwoordt zij zelfbewust haar teksten.
's liedjes puilen uit door poëtische verwijzingen naar hoe zij alle kanten van haar leven heeft verwerkt. Zodra
het podium opkomt, knikt Spinvis instemmend en zien Ramses Shaffy en Maarten van Roozendaal van bovenaf dat het goed is.
Dan heb je wat gemist.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Geen idee en ik kom nog wel uit Eindhoven...
1363:quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef methodmich het volgende:
Ik weet dat cafca fan is van Iris Penning. Dus ik gok op haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
1363:quote:
Dat was juist!quote:
Juist! Fa Fa Fa Fa Fa (Sad Song) van Otis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |