quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Het was een verdomme lieve jas!quote:
Waarom verwijdert hij reacties van weken geleden waar hij destijds nota bene zelf nog op in gegaan is in de reacties?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
#19/02/2017 #NEVERFORGET #buik #NG #petjesmeneer
En dit ja, TT is beetje zielig mang.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Noem deze reeks gewoon 'Braddie afzeiken'.
Vloggen, please
Haha ja dat viel mij dus ook op, hij reageert er eerst op. En nu, weken later, gaat hij de reacties nog eens verwijderenquote:Op maandag 20 februari 2017 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom verwijdert hij reacties van weken geleden waar hij destijds nota bene zelf nog op in gegaan is in de reacties?
Waarom maakt hij hier berhaupt een filmpje van?
Het verbaast me elke keer weer hoe die kerel zijn trolls blijft voeren, en ondertussen blijft roepen dat hij er niks aan kan doen dat mensen zo op hem reageren.
Fascinerend.
Ja sowieso al raar dat je op zulk soort reacties reageert. Verwijder ze dan ook gewoon gelijk zonder daar berhaupt een woord of gedachte aan vuil te maken.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja dat viel mij dus ook op, hij reageert er eerst op. En nu, weken later, gaat hij de reacties nog eens verwijderenFascinerend is het juiste woord inderdaad
Ik zou nog steeds graag een keer "Vloggen is het nieuwe roken" als TT zien.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:25 schreef chroestjov het volgende:
'' 'Vloggen' #46 '' zou een betere TT zijn geweest.
Als hij nog jaren mee moet kunnen, moet hij er een stuk bij in laten zetten, gezien de immer expanderende buikquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Braddie loopt over straat met zijn rits open: hij krijgt hem niet meer omhoog.
Bij zo'n kwaliteitsjas zou ik er gewoon een nieuwe rits in laten zetten. Kan ie nog jaren mee.
Dat dus, nu die jas kapot is is hij in n klap 50% van zijn garderobe kwijt.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Bij zo'n kwaliteitsjas zou ik er gewoon een nieuwe rits in laten zetten. Kan ie nog jaren mee.
Dan hopelijk wel met nummervermelding, want zonder nummervermelding gaat die TT massaal OCD triggeren.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds graag een keer "Vloggen is het nieuwe roken" als TT zien.
Die jas is als een tweede huid. Die rekt gewoon mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als hij nog jaren mee moet kunnen, moet hij er een stuk bij in laten zetten, gezien de immer expanderende buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, Braad keek niet blij, schuurtje heeft er vast weer een paar gaten bijgekregen.
quote:Op maandag 20 februari 2017 21:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Die jas is als een tweede huid. Die rekt gewoon mee.Dat ding heeft meer spanning te verwerken dan de VS tijdens de koude oorlogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, Braad keek niet blij, schuurtje heeft er vast weer een paar gaten bijgekregen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Zeg dan ook ff tegen Braddie dat hij de naam van z'n livestreams moet veranderen in "Cynthia afzeiken"quote:Op maandag 20 februari 2017 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Noem deze reeks gewoon 'Braddie afzeiken'.
Vloggen, please
Hij slaapt er zowat in. Als je zo gehecht bent aan je jas omdat dat 1 van de weinige dingen is die past dan had ik dat ook gedaan. Maar je weet maar nooit wat de kringloop nu weer in de aanbieding heeft liggen.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je weet maar nooit wat de kringloop nu weer in de aanbieding heeft liggen.
Ah ja, beetje schoolplein niveau dit.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zeg dan ook ff tegen Braddie dat hij de naam van z'n livestreams moet veranderen in "Cynthia afzeiken"
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:16 schreef Barrah het volgende:
Braddie heeft ook al een paar keer gezegd dat dit topic en wat mensen zeggen hem niets kan schelen en dat hij hier ook niet meer komt. Ik zie het probleem niet zo.
In zijn live streams heeft hij al een paar keer gereageerd op dingen die in dit topic gepost werden, dus ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.
Hopefully you will shoot a picture soon with De Jas.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:40 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Jacket will be donated to the Fok museum...
Can't wait to smell itquote:Op maandag 20 februari 2017 22:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hopefully you will shoot a picture soon with De Jas.
quote:Op maandag 20 februari 2017 21:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat ding heeft meer spanning te verwerken dan de VS tijdens de koude oorlog
Braddie wordt gegijzeld door zijn zucht naar aandacht die hij nergens anders weet te vinden dan op fora. Hij vult de leegte van zijn leven in met de overwegend negatieve aandacht online. Die triestheid is vermakelijk, maar eigenlijk heel sneu.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In zijn live streams heeft hij al een paar keer gereageerd op dingen die in dit topic gepost werden, dus ik weet het wel zeker.
Sowieso.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.
De bovenstaande video is de schuld van moreel verdorven liberalen en het Westen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vreemde fetisj hou je er op na.
uit z'n jas gescheurdquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Leuk hoe deze dame de woorden 'deep penetration' in de titel van haar video heeft verwerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De bovenstaande video is de schuld van moreel verdorven liberalen en het Westen.
Ik wil gewoon dit zien:
Ja, die heeft duidelijk ervaring met SEO.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:30 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Leuk hoe deze dame de woorden 'deep penetration' in de titel van haar video heeft verwerkt.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:36 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Beter een scheur in je jas, dan een scheur tussen de benen.
Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Braad doe ff niet zo full Stalin op de comments ok?
Ik vraag het me soms afquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind het vooral hypocriet als je ziet wat hij tegen anderen zegt. Dan valt het: 'je bent dik' of 'zoek werk' hartstikke mee aangezien dat feitelijke constateringen zijn. Maar dat mijn moeder een hoer is die lijdt aan kanker valt over te twisten.
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.
Daarnaast haakt de grap in op de verdwijning van Petjesmeneer. Best origineel dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Sommige comments zijn inderdaad gewoon gemeen en niet grappig, die zou ik misschien ook weggehaald hebben.
Maar een iets dikkere huid kweken als je graag een vlogger wil zijn is ook geen slecht idee misschien. Zo'n opmerking als "heb je petjesmeneer opgegeten?" is duidelijk een grap, maar wel een die gebaseerd is op het feit dat Braddie dik is (wat hij inderdaad zelf prima weet). Om dat dan weg te gaan halen vind ik wat krampachtig, persoonlijk.
Gemist wat hij over Patricia Paay zei?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Ik spreek wel een beetje uit ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoor
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring
Nu alleen nog wachten op de vlog waarin hij laat zien hoe brad over mapima heen gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:24 schreef Geerd het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
Mapima ook weer paar videos over brad
Ik ben gebloktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:45 schreef Barrah het volgende:
Deze twee reacties geven voor mij de grens aan tussen leuk en afzeiken:
[ afbeelding ]
Die van B Assie is gewoon te makkelijk. Daarbij is de toevoeging 'dikke pens' onnodig.
De onderste is een oude grap maar over deze jas volgens mij nog niet eerder gemaakt.
Als je jezelf met je hoofd op YouTube zet kun je wachten tot mensen grappen over je gaan maken. Maar daar mag best wel wat creativiteit en originaliteit in worden gestoken. En de beste grappen zijn degene waarbij het kwartje niet binnen 0.1 seconde al valt.
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHA
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:31 schreef chroestjov het volgende:
Het zou mij niets verbazen als hij die leren jas nu aan de muur gaat hangen ter decoratie.
Waar is de Rocky muziek?!?!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Even terug naar een gifje van de leren jas in zijn gloriedagen.
[ afbeelding ]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.
Ik heb een post van je gevonden met smileys.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.
Ongezonde obsessie gespot.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb een post van je gevonden met smileys.
Je bent dus toch een mens.
Dan ben ik tenminste on-topic.quote:
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste on-topic.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.
wel beter inderdaad, toch zit ik de hele dag met een schuin oog naar mijn phone en de klok te kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat Braad rekening houdt met mensen die niet 24/7 online zijn.
Kan niet zijn omdat hij hier meelas inderdaad, want hij zei dat hij daar niet aan doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:12 schreef Rectum het volgende:
Het filmpje is inmiddels verwijderd dus de jas zal wel weer gemaakt zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Apart dat ze Braddie vragen om een video te editen.
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.quote:Er werd mij gevraagd om iemand te helpen met filmen en editen voor een stage opdracht, en natuurlijk ben ik dan bereid dat te doen.
Dus, spullen ingeladen en naar Megens Fotografie toe in Oss
Heb de link toch maar niet in de beschrijving gezet omdat het logischerwijs niet mijn opdracht is (Maar van deze persoon in kwestie) En buiten het editen dus niet mijn "pakkie an"
Ja, maar vooral als je ziet hoe dit specifieke filmpje geedit is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.
In ruil voor deze klus mag hij binnenkort haar Suzuki Alto reviewen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Kan prima, maar wel van te voren expliciet vermelden dat het toch echt geen Bifi worstje is. Gezien haar omvang weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Ik mag toch aannemen dat iedereen er inmiddels wel van op de hoogte is dat met BradgeTV in zee gaan de kans op dat al je gegevens open en bloot op straat komen te liggen significant laat toenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley heeft niet echt zijn best gedaan om dat kanaal van die chick geheim te houden, h
Daar had Braddie wat beter over na moeten denken idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Triest om nu dat meisje erbij te halen
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daar had Braddie wat beter over na moeten denken idd.
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.quote:
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.
Hij let echt niet op wat hij allemaal filmt he. Zit gewoon een shot in waar je direct die video en dus het profiel en volledige naam van dat meisje in kan vinden. Wat dus ook al gebeurd is. Pfff.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.
Dat komt door die trieste users in deze reeks
Braddie moet ook leren een beetje verantwoordelijk om te gaan met internet en youtube enzo. Triest wellicht dat het nodig is ,maar wel broodnodig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij let echt niet op wat hij allemaal filmt he. Zit gewoon een shot in waar je direct die video en dus het profiel en volledige naam van dat meisje in kan vinden. Wat dus ook al gebeurd is. Pfff.
Maar wel een shot van de upload en het betreffende profielquote:Heb de link toch maar niet in de beschrijving gezet omdat het logischerwijs niet mijn opdracht is (Maar van deze persoon in kwestie) En buiten het editen dus niet mijn "pakkie an"
Koud kunstje om de naam van die zaak op te zoeken op YouTube. Hij heeft het zo wel heel makkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.
Dat komt door die trieste users in deze reeks
Ik moet zeggen dat ik dit ook de eerste 2 seconden dacht toen ik die profielfoto in het klein zagquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Braddie een foto van hemzelf als kanaalpictogram van dat kanaal had ingesteld maar het is gewoon een foto dat meisje.
En Braddie weet dat. En toch doet hij het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel volwassen om het dan alsnog te posten.
Maar ja, niveau in KLB
Dit is idd iets dat hij echt moeilijk lijkt te vinden. Gewoon dingen doen zonder dat daar verder een video of internetpost oid van moet komen. Iets bij je privkringen houden in je eigen leven zonder dat iemand op het internet daar wat vanaf hoeft te weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.
Snap ikquote:
Dit ben ik wel met je eens, Braddie geeft zelf een ontieglijk domme voorzet, maar had prima niet gepost hoeven worden. Maar met honderden views op zo'n topic, en idd voornamelijk in KLB, heb je er altijd wel eentje tussen zitten die dat soort shit dan post. Da's altijd al zo geweest hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel volwassen om het dan alsnog te posten.
Maar ja, niveau in KLB
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens, Braddie geeft zelf een ontieglijk domme voorzet, maar had prima niet gepost hoeven worden. Maar met honderden views op zo'n topic, en idd voornamelijk in KLB, heb je er altijd wel eentje tussen zitten die dat soort shit dan post. Da's altijd al zo geweest hier.
Ik zal er wel ff een KLB-modje bij roepen om eventueel te vegen want straks wordt dat meisje aan 'r mouw getrokken door figuren als Mapima en krijgt ze ineens Brads hele FOK!geschiedenis voor de kiezen ofzoDa's ook niet echt wat je wilt als je gewoon iemand uitnodigt om te helpen editten
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijnquote:
Kan zelfs al 21 zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijn_
Hier is een mooie quote uit 2007 bij te vinden waarvan ik te lui ben om 'm op te zoeken. Toen werd dit ook al tegen 'm gezegd, volgens mij zelfs door Yvonne.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Het internet is gewoon niet voor braddie gemaakt
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijn_
Sowieso, eventueel heruploaden met wat shots eruitgeknipt (zoals de locatie en het beeldscherm-shot). En daar voortaan van te voren alvast wat beter over nadenkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:12 schreef LurkJeRot het volgende:
De video is weg, helaas had niemand nog een weddenschap afgesloten dus niemand heeft gewonnen.
PS Braddie als je dit leest: goede keus gemaakt.
Ja maar is nu gelukkig alleen nog maar als ik stoned ben. Overigens zou ik ook zulke posts over/voor jullie maken als jullie zulke domme acties hadden, hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:15 schreef BalotelliFan het volgende:
Moira. speelt nog steeds Braad zn moeder. Leuk.
Blowt zo'n verantwoordelijk type als jij?!?!?!?!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar is nu gelukkig alleen nog maar als ik stoned ben. Overigens zou ik ook zulke posts over/voor jullie maken als jullie zulke domme acties hadden, hoorIk geef om ieder kind. Giro 555.
please financieer mijn studie mamsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar is nu gelukkig alleen nog maar als ik stoned ben. Overigens zou ik ook zulke posts over/voor jullie maken als jullie zulke domme acties hadden, hoorIk geef om ieder kind. Giro 555.
Echt please, waarom zijn mensen daar verbaasd overquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Blowt zo'n verantwoordelijk type als jij?!?!?!?!
Pls werk maar voor je geld kind. Zo hebben je vader en ik het ook moeten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:18 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
please financieer mijn studie mams
Je kan straks zelfs een legale wietplantage starten!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt please, waarom zijn mensen daar verbaasd over![]()
Normaal functionerende jonge vrouwmensen die blowen ftw
ik HAAT julliequote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt please, waarom zijn mensen daar verbaasd over![]()
Normaal functionerende jonge vrouwmensen die blowen ftw
[..]
Pls werk maar voor je geld kind. Zo hebben je vader en ik het ook moeten doen.
Sowieso links stemmen komende maandquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je kan straks zelfs een legale wietplantage starten!
Gedraag je.quote:
Anything goes.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso links stemmen komende maand
Waarom bij ons nou weer alletwee onze ouders en bij Brad alleen zijn moeder?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:22 schreef Mojo.jojo het volgende:
Vraag me af of z'n moeder Braddie ooit wel eens tegen zichzelf in bescherming heeft genomen![]()
Ik vraag me af of jullie ouders weten wat voor wanstaltige omgangsvormen een aantal van jullie vertonen
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:25 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom bij ons nou weer alletwee onze ouders en bij Brad alleen zijn moeder?
Omdat Braddie nog dik 140 subscribers op zn kanaal heeft die hem regelmatig wat proberen duidelijk te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:25 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom bij ons nou weer alletwee onze ouders en bij Brad alleen zijn moeder?
Denk dat ma Brad geen idee heeft hoe haar zoon een online presence heeft opgebouwdquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:22 schreef Mojo.jojo het volgende:
Vraag me af of z'n moeder Braddie ooit wel eens tegen zichzelf in bescherming heeft genomen![]()
Ik vraag me af of jullie ouders weten wat voor wanstaltige omgangsvormen een aantal van jullie vertonen
Dat Yvonne het (zelfs) zegt spreekt niet bepaald in het voordeel. Die kletst wel meer. In het verleden althans.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier is een mooie quote uit 2007 bij te vinden waarvan ik te lui ben om 'm op te zoeken. Toen werd dit ook al tegen 'm gezegd, volgens mij zelfs door Yvonne.
Ik gun 'm z'n lol op het internet maar hij moet echt leren om met privshit en openbaarheid om te gaan, en dat is 'm 10 jaar later nog niet gelukt iig.
Dat dezelfde dingen 10 jaar geleden werden gezegd spreekt berhaupt niet in het voordeelquote:Op woensdag 22 februari 2017 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat Yvonne het (zelfs) zegt spreekt niet bepaald in het voordeel. Die kletst wel meer. In het verleden althans.
Qua toonhoogtes imo niet eens zo verkeerd, maar hij lijkt alleen z'n kopstem te gebruiken ofzo waardoor 't vet schreeuwerig gaat klinken. Maar goed, leuk probeersel.quote:
Laat hem die ook maar verwijderen. Dan kan je binnenkort weer een nieuwe versie maken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:02 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig heeft dit filmpje deze massaslachting (voorlopig) overleefd.
#Vreeland2017 #neverforget
Inderdaad, vind dat brad dit heel slim aanpakt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:25 schreef Mojo.jojo het volgende:
Het niet eeuwig online hebben staan van filmpjes is natuurlijk wel hetzelfde als op=op, nog maar 3 plaatsen beschikbaar, deze aanbieding is geldig tot, etc. Die beinvloedingsstrategie noemen ze ookwel schaarste. Het zorgt ervoor dat je vaker gaat kijken omdat veel van ons niets willen missen.
I WILL ALWAYS WANT YOUUUUUquote:
Ik begin ook met vloggenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je ook een Twingo?quote:
quote:
Coolquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze bad boy. Waar Bradley kan opscheppen over de lage onderhoudskosten kan ik al met trots voortellen dat deze auto mij al een euro of 2k heeft gekost in onderhoud varirend van algemeen onderhoud tot defecten. Weinig opbergvakjes, maar wel leren bekleding dus je bent uitgenodigd![]()
ja maar wat voor seGMENT IS DEZE AUTO ANDERS HEB IK NIKS AAN DEZE INFORMATIE.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze bad boy. Waar Bradley kan opscheppen over de lage onderhoudskosten kan ik al met trots voortellen dat deze auto mij al een euro of 2k heeft gekost in onderhoud varirend van algemeen onderhoud tot defecten. Weinig opbergvakjes, maar wel leren bekleding dus je bent uitgenodigd![]()
De cyclus komt tot een eind. Het is tijd voor het ritueel trouwe kijkers. Doe je gewaden aan en teken een pentagram op de grond.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Hij heeft veel video's verwijderd. Het wachten is nu op de totale annihilatie van BradgeTV.
Op zich is het niet slecht, wat hij gedaan heeft. Alle videos die je als prive zou kunnen bestempelen zijn nu weg. De vraag is alleen hoe lang Brad het volhoudt, want ook dit hebben we eerder gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Hij heeft veel video's verwijderd. Het wachten is nu op de totale annihilatie van BradgeTV.
Alleen mensen kijken grotendeels vanwege het leedvermaak dat uit de privvideo's voortkomt. Muziek boeit iedereen vrij weinig volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Op zich is het niet slecht, wat hij gedaan heeft. Alle videos die je als prive zou kunnen bestempelen zijn nu weg. De vraag is alleen hoe lang Brad het volhoudt, want ook dit hebben we eerder gezien.
Ja, dat is ook weer waar. Ik zal je eerlijk zeggen dat die autofilmpjes en muziekfilmpjes mij ook niet boeien, want ik ben een dramavoor.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alleen mensen kijken grotendeels vanwege het leedvermaak dat uit de privvideo's voortkomt. Muziek boeit iedereen vrij weinig volgens mij.
Zodra hij dit beseft, is het einde van BradgeTV nabij.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alleen mensen kijken grotendeels vanwege het leedvermaak dat uit de privvideo's voortkomt. Muziek boeit iedereen vrij weinig volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het beter is voor Braddie als hij gewoon stopt met deze onzin en kapt met zijn online identiteit. Ga lekker onder een andere naam over andere dingen lulllen op het internet. Want door zijn huidige reputatie worden zelfs mensen lastiggevallen waar hij contact mee heeft (stage filmpje, julia, zijn moeder).quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:05 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Ik zal je eerlijk zeggen dat die autofilmpjes en muziekfilmpjes mij ook niet boeien, want ik ben een dramavoor.
Het is aan Brad om te beslissen wat hij wil: meer views en meer getrol en gezeik, of minder views en een rustiger leven.
of meer sextapes van BN'ers. Zijn twee veruit populairste videos teren op Patricia Paay.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:05 schreef LurkJeRot het volgende:
meer views en meer getrol en gezeik, of minder views en een rustiger leven.
Absoluut. En dat is al vele, vele keren tegen hem gezegd, maar hij blijft maar stug volhouden dat hij wil blijven vloggen. Ik snap ook niet zo goed waarom, toch de aandacht misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor Braddie als hij gewoon stopt met deze onzin en kapt met zijn online identiteit. Ga lekker onder een andere naam over andere dingen lulllen op het internet. Want door zijn huidige reputatie worden zelfs mensen lastiggevallen waar hij contact mee heeft (stage filmpje, julia, zijn moeder).
Maar ik zou het net zo prima vinden als hij gewoon doorgaat zoals altijdboeit mij het. Zou wel dom zijn.
Ja Braddie's inschattingsvemogen is wat aan de magere kant. Hij pleurt al jaren super veel persoonlijke shit op het internet. Ook gewoon NAW-gegevensquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Absoluut. En dat is al vele, vele keren tegen hem gezegd, maar hij blijft maar stug volhouden dat hij wil blijven vloggen. Ik snap ook niet zo goed waarom, toch de aandacht misschien.
En omdat hij niet kan inschatten wat hij wel en niet online moet zetten, blijft de cyclus zich maar herhalen.
Ja toen ik dat typte dacht ik dat ook. Hij is niet slim genoeg om dat vol te houden, sowieso is zijn postpatroon nogal typisch waardoor hij zo opvalt. En als mensen op hem gaan inhakken dan duurt het 10 minuten voordat hij tirades begint te posten en dan weet iedereen het meteen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Hij valt zo door de mand.
Ook een "unboxing" waarbij naam, adres, postcode op de doos stonden die hij vol in beeld houdt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:15 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Die ene video dat net even zijn straatbord in beeld kwam.Snel hele video verwijderd.
Het verbaast me dat nog niemand een Jumbo braadworst o.i.d. heeft toegestuurd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook een "unboxing" waarbij naam, adres, postcode op de doos stonden die hij vol in beeld houdt.
Omdat als je naar zijn kanaal gaat, die video automatisch begint te spelen. Bij mij althans.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:13 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Zijn derde populairste video is overigens gewoon zijn kanaal introductie.
Iemand heeft hem in die tijd 1 of 2 salades gestuurdquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:20 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Het verbaast me dat nog niemand een Jumbo braadworst o.i.d. heeft toegestuurd.
Als je niet geabonneerd bent. Anders krijg je een andere pagina.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Omdat als je naar zijn kanaal gaat, die video automatisch begint te spelen. Bij mij althans.
Heeft hij die opgegeten?quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Iemand heeft hem in die tijd 1 of 2 salades gestuurd
Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Heeft hij die opgegeten?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Heeft hij die opgegeten?
dat kan kloppen, ik ben niet geabonneerd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:30 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Als je niet geabonneerd bent. Anders krijg je een andere pagina.
Hij zei overigens van wel, maar Bradley kennende komt er geen groenvoer binnen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:36 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Zat te weinig fritessaus bij?
Hij zei van het weekend in de stream dat die salade erg lekker wasquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Heeft hij die opgegeten?
Met die vetrollenquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Hij valt zo door de mand.
Want daar krijgt hij nooit gedoe mee en kritiek op natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vlogs op een heel laag pitje, maar zeurchauffeur komt weer terug!
Hij erkent ook gewoon nergens dat het komt door zijn eigen shots waarvan hij er tijdens het editten bewust voor kiest die erin te latenquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hey, dit heeft hij nooit eerder gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik niet, maar ga thuis even googelen onder het genot van een pils.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:11 schreef Gudetama het volgende:
Wie heeft het schandaal van Disneymormoon Shay Carl meegekregen? Altijd lachen als een fundi door de mand valt.
Idi Amin.gifquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, dit heeft hij nooit eerder gedaan
Nu leest hij deze post, verwijdert zo dat filmpje weer en is de cirkel weer rond.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij erkent ook gewoon nergens dat het komt door zijn eigen shots waarvan hij er tijdens het editten bewust voor kiest die erin te laten![]()
Haal de privgegevens eruit en je bent al een heel eind. Maar voor Brad is er natuurlijk geen grijs tussen zwart en wit.
Verder ook wel opvallend dat hij ook benoemt dat de video's van dat meisje gedeeld zijn. Sowieso leest hij hier gewoon mee, ook al roept 'ie nog zo hard van niet, maar die video's zijn ook binnen een half uurtje ofzo verwijderd. Dus dat meisje had er nooit achter hoeven komen dat ze door een dom shot uit Brads video hier besproken is. Maar nu benoemt 'ie het zelf
Zijn gedachtegangen zijn imo echt fascinerend man. Teringjantje.
Dit was de spreekwoordelijke voorlopige druppel, gelukkig worden de emmers van Braddie over het algemeen vaak snel weer geleegd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hij doet er wel steeds langer over om op het punt van kanaalverwijdering te komen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Echt een vicieuze cirkel die Bradley
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:28 schreef hugecooll het volgende:
Laat onschuldige omstanders eens met rust joh
Oh, wat een censuur weer. Sommige filmpjes van YouTube mogen wel, sommige niet. Als die persoon van het filmpje niet wil dat het bekeken kan worden door anderen moet ze het niet online zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:40 schreef Moira. het volgende:
Ja huuu, dat filmpje is al eerder verwijderd, moet je 't niet opnieuw gaan posten.
Heil jullie leider:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:17 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu leest hij deze post, verwijdert zo dat filmpje weer en is de cirkel weer rond.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:40 schreef Moira. het volgende:
Ja huuu, dat filmpje is al eerder verwijderd, moet je 't niet opnieuw gaan posten.
Heil jullie leider:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:41 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Oh, wat een censuur weer. Sommige filmpjes van YouTube mogen wel, sommige niet. Als die persoon van het filmpje niet wil dat het bekeken kan worden door anderen moet ze het niet online zetten.
Zet anders even in de OP welke filmpjes wel en niet mogen. Ik heb dat namelijk niet meegekregen, dus excuus.
Zo'n onschuldig dolletje van mij hoeft toch niet dan meteen naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenDat mens heeft er verder niks mee te maken.
Neh jij was gewoon een quote op verwijderde post. Je hebt je goed gedragen hoor, je mag een sticker uitkiezenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig dolletje van mij hoeft toch niet dan meteen naar de eeuwige jachtvelden?
Ik kwam bij het filmpje omdat ik 'Bradgetv' intikte bij YouTube...quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenDat mens heeft er verder niks mee te maken.
Ja hee ho daarvoor moet je in KLB FB zijn, in mijn jurisdictie is het Braddietopic namelijk niet zonder reden geslotenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:48 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Ik kwam bij het filmpje omdat ik 'Bradgetv' intikte bij YouTube...
Tevens is Bradley natuurlijk net zo onschuldig als ieder ander persoon. Maar die mogen we natuurlijk wel roosteren in deze SC.
Maar dat topic gaat hier natuurlijk gewoon weer dood leuk verderquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hee ho daarvoor moet je in KLB FB zijn, in mijn jurisdictie is het Braddietopic namelijk niet zonder reden gesloten
Jep, en vervalt hier ook weer in oude gewoonten, dus daarvoor kun je beter ff in KLB FB aankloppenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Maar dat topic gaat hier natuurlijk gewoon weer dood leuk verder
Waar mag ik uit kiezen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh jij was gewoon een quote op verwijderde post. Je hebt je goed gedragen hoor, je mag een sticker uitkiezen
Ga je nou weer beginnen ouwe nazi?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jep, en vervalt hier ook weer in oude gewoonten, dus daarvoor kun je beter ff in KLB FB aankloppen
Plus ze is geen vlogger, maar fotograaf in opleiding.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze heeft geen charisma, enkel overgewicht en roze haar.
quote:
Crewbashquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen ouwe nazi?![]()
![]()
![]()
Vergeet geen fapje te zetten op AriaNina.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga thuis even googelen onder het genot van een pils.
Je hebt ons WEB al ontnomen en dan spoor je mensen hier ook aan hetzelfde te doenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
CrewbashVergeet die sticker maar
Erg voor die vrouw en zijn kinderen natuurlijk. Sowieso voor hem ook zwaar gnant. Ergens ook wel grappig, altijd maar de perfecte familie pretenderen te zijn, en dan dat beeld in n klap verdwenen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:11 schreef Gudetama het volgende:
Wie heeft het schandaal van Disneymormoon Shay Carl meegekregen? Altijd lachen als een fundi door de mand valt.
quote:
quote:
quote:
quote:Deze video is niet meer beschikbaar. De gebruiker die de video heeft gepload, heeft zijn YouTube-account beindigd.
Lolquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij doet er wel steeds langer over om op het punt van kanaalverwijdering te komen.
Als je niet mag fappen en je niet op je vrouw mag. Hij is wel multimiljonair, misschien dacht hij op die manier nog iets te kunnen forcerenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:53 schreef Catkiller het volgende:
Je bent ook wel een gigantische kneus als je als getrouwde (bekende) man in priv met zo'n vrouw gaat praten terwijl ze je identiteit weet. Wat was zijn doel vraag ik mij dan af.
Bradley pakt dingen niet altijd handig aan, maar als je zoveel shit over je heen krijgt, begrijp ik hem wel.quote:
Ja maar dat kan je ook als je elke keer als je zin hebt wat dollars naar haar overschrijft zonder dat je er bij zegt wie je bent in het echt. Zijn gierigheid heeft hem de kop gekost.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als je niet mag fappen en je niet op je vrouw mag. Hij is wel multimiljonair, misschien dacht hij op die manier nog iets te kunnen forceren
100 keer dit.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bradley pakt dingen niet altijd handig aan, maar als je zoveel shit over je heen krijgt, begrijp ik hem wel.
Als hij verstandig is, dan blijft hij voorlopig in de luwte.
Nee natuurlijk, dat het dom is staat buiten kijf. Misschien naar Trump geluisterd "when you're famous they let you do it"quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je ook als je elke keer als je zin hebt wat dollars naar haar overschrijft zonder dat je er bij zegt wie je bent in het echt. Zijn gierigheid heeft hem de kop gekost.
Hopelijk leest hij dit dan ook.quote:
En ik wilde iets laten bezorgen als hij weer live zou gaanquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel jammer voor de livestreamliefhebbers.
Ach, binnen nu en paar weken gaat hij op het eersvolgende kanaal gewoon weer live.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En ik wilde iets laten bezorgen als hij weer live zou gaan
Ik denk dat de meesten in dit topic hem het beste gunnen, en ook echt wel voor hem rooten als hij weer eens poging doet om alles op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij dit dan ook.
Nee maar echt, ik mag hem wel en ik gun hem het beste. Hij is niet echt tactisch, oke, maar beter richt hij zich nu op werk zoeken en afvallen. Prioriteiten stellen dus. Na de zomer een grootse comeback maken ofzo.
Dit. Maar verstandige keuzes maken vind hij nog lastig.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bradley pakt dingen niet altijd handig aan, maar als je zoveel shit over je heen krijgt, begrijp ik hem wel.
Als hij verstandig is, dan blijft hij voorlopig in de luwte.
Ik sluit me hier bij aan. Braddie is gewoon een relaxte gastquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in dit topic hem het beste gunnen, en ook echt wel voor hem rooten als hij weer eens poging doet om alles op de rit te krijgen.
Maar hoe vaker de cirkel weer rond gaat, hoe meer je (ik) hier komt kijken uit leedvermaak en iets als frustratie dat het hem maar steeds niet lukt omdat hij steeds dingen maar half/half aanpakt.
Ik hoop dat hij het nu wel volhoudt! Braddie, mocht je dit lezen, kom op man! Doe wat sonicvolcano zegt.
In maart pas? Dit alles verwacht ik nog wel in februari.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:58 schreef HPLC het volgende:
Nou, dit zag niemand aankomen natuurlijk. Ik verwacht dat hij 1 maart weer komt met een kanaal, 2 maart begint met muziekvideo's en 3 maart de eerste vlogs weer komen.
even mezelf quoten.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Heb je een overzicht van alle kanalen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rip BradgeTV 5.0
9-1-2017 - 22-2-2017
Hij zei zelf dat dit zijn vijfde poging was, maar het zou mij niet verbazen als het toch wat meer is. Zeker als je ook nog spin-offs zoals Demuzikalevlogger mee rekent.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een overzicht van alle kanalen?
Normaal fapte je op Braad?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:11 schreef IJsmuts het volgende:
he he de cirkel is weer rond. Vanaf vrijdag weer up en running en dit weekend weer de 1e live vlog gok ik. tot die tijd rukken op
En gewoon weer maar met 1 abonnee beginnenquote:
Even mezelf quotenquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:11 schreef IJsmuts het volgende:
he he de cirkel is weer rond. Vanaf vrijdag weer up en running en dit weekend weer de 1e live vlog gok ik. tot die tijd rukken op
Wel meer subscribers dan ooit. 140 op het tijdstip van overlijden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rip BradgeTV 5.0
9-1-2017 - 22-2-2017
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:59 schreef Rectum het volgende:
wat dit heeft ie gisteren dus al voorbereid
als fan van het eerste uur herken ik deze intro als zijnde een oude introquote:
Inkomsten?quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:01 schreef Paxcon het volgende:
Houdt hij nou wel z'n adsense inkomsten van eerdere accounts of ben je dat kwijt als je je youtube verwijdert?
Z'n Patricia Paay video had toch aardig wat views gegenereerdquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:03 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Inkomsten?Hij kon er nog geen krop sla van kopen schat ik.
Nee man, met die daarvoor had hij 210 subscribers ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wel meer subscribers dan ooit. 140 op het tijdstip van overlijden.
Ik herkende iig delen van het filmpje eigenlijk ook al van eerderquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:02 schreef chroestjov het volgende:
Heel eerlijk gezegd, ziet hij er magerder uit in deze video.
Ik sluit niet bij voorbaat uit dat iemand anders een oude intro online heeft gegooid.
Oh dat zou kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:03 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
als fan van het eerste uur herken ik deze intro als zijnde een oude intro
zou me dus niks verbazen als hij het niet zelf is
quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Plus ze is geen vlogger, maar fotograaf in opleiding.
Fantopic in FOT?
11.000... met 100.000 views haal je misschien een paar euroquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Z'n Patricia Paay video had toch aardig wat views gegenereerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |