Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Braad doe ff niet zo full Stalin op de comments ok?
Ik vraag het me soms afquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind het vooral hypocriet als je ziet wat hij tegen anderen zegt. Dan valt het: 'je bent dik' of 'zoek werk' hartstikke mee aangezien dat feitelijke constateringen zijn. Maar dat mijn moeder een hoer is die lijdt aan kanker valt over te twisten.
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.
Daarnaast haakt de grap in op de verdwijning van Petjesmeneer. Best origineel dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Sommige comments zijn inderdaad gewoon gemeen en niet grappig, die zou ik misschien ook weggehaald hebben.
Maar een iets dikkere huid kweken als je graag een vlogger wil zijn is ook geen slecht idee misschien. Zo'n opmerking als "heb je petjesmeneer opgegeten?" is duidelijk een grap, maar wel een die gebaseerd is op het feit dat Braddie dik is (wat hij inderdaad zelf prima weet). Om dat dan weg te gaan halen vind ik wat krampachtig, persoonlijk.
Gemist wat hij over Patricia Paay zei?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Ik spreek wel een beetje uit ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoor
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring
Nu alleen nog wachten op de vlog waarin hij laat zien hoe brad over mapima heen gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:24 schreef Geerd het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
Mapima ook weer paar videos over brad
Ik ben gebloktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:45 schreef Barrah het volgende:
Deze twee reacties geven voor mij de grens aan tussen leuk en afzeiken:
[ afbeelding ]
Die van B Assie is gewoon te makkelijk. Daarbij is de toevoeging 'dikke pens' onnodig.
De onderste is een oude grap maar over deze jas volgens mij nog niet eerder gemaakt.
Als je jezelf met je hoofd op YouTube zet kun je wachten tot mensen grappen over je gaan maken. Maar daar mag best wel wat creativiteit en originaliteit in worden gestoken. En de beste grappen zijn degene waarbij het kwartje niet binnen 0.1 seconde al valt.
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Braddie loopt over straat met zijn rits open: hij krijgt hem niet meer omhoog.
Bij zo'n kwaliteitsjas zou ik er gewoon een nieuwe rits in laten zetten. Kan ie nog jaren mee.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHA
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:31 schreef chroestjov het volgende:
Het zou mij niets verbazen als hij die leren jas nu aan de muur gaat hangen ter decoratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |